SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Hatsekiedee het volgende:
0 HOUSTON WE HAVE LIFTOFFJij een 1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is meant to be, will be.
Ik vondt je taartje niet meer waard dan een 1 sorryquote:
Ja maar toch heb je van mij een zeven lief he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik vondt je taartje niet meer waard dan een 1 sorry
Dat vind ik heel lief van jequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:34 schreef Taartjeh het volgende:
[..]
Ja maar toch heb je van mij een zeven lief he.
Ja er staat ook maar 1 kaarsje op het taartje ik vind hem eigelijk ook niet zo leuk.
maarja me user name sucksssss
Het is ook een bazen dansquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:35 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
8je omdat het een gif is en best wel bazig
Vind em zelf ook niet echt hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Het is ook een bazen dans
ot: 6.5 voor de jouwe
6 voor de rode wangetjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Vind em zelf ook niet echt hoor.
Iemand een goeie tip?
6 sorry als het een mopshondje of een chihuahua was geweest had je een 10!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef DutchSpike het volgende:
HEY.NIEMAND HEEFT OP MIJN PUPPY-UI GEREAGEEEERD!
Een 10 voor jou. Ben honden liefhebberquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef DutchSpike het volgende:
HEY.NIEMAND HEEFT OP MIJN PUPPY-UI GEREAGEEEERD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef DutchSpike het volgende:
Hoe kun je dit nou niet sgattug vinden?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef DutchSpike het volgende:
Hoe kun je dit nou niet sgattug vinden?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |