quote:
quote:
"hea"quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Jij was effe nét optijd hea!!!
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik zit opgesloten in een bunker op school omdat ik propjes heb gegooiden ik moet het tot half 4 uithouden
![]()
Wel met een laptop en muziek![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
OMG dit is wel heeeeel erg![]()
![]()
![]()
______!
En zo zijn er nog honderden posts van hem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
EINZEINZ!!!!!!!!!!!IK HOORDE HET OOK!!111één11111!!!!!!!;D:D:D::Dd;d;d;dDDDDDDD!111@@@@311111EINZ!
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
GAST HET IS ONZ
Daar hoort bagger!!
Het liefst ook overdagbaqckertopics
helaas mag dat niet
Als je niet tegen bagger kan ga dan maar weg uit ONZ. Klaar. Punt.![]()
Die van Ajacied422 is ook mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Het is dat jij dat niet kan. Ik ben gewoon eerlijk over ONZ en de toekomst daar van.
En verder:quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOGMAALS: ALS JIJ HET NIET FIJN VINDT IN DEZE ONZIN VOOR JE LEVEN. BESTEED ER GEEN AANDACHT AAN EN POST IN ANDERE SUBFORA
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dit![]()
OF maak een subforum waar echt gebaggert mag worden en maak ONZ 'weer goed'...
Groetjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Oke conclusie er moet een super-bagger subforum komen waar GEEN mods zijn, en ONZ moet weer acceptabel worden.
![]()
Opgelost
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Nitrouz het volgende:
Zijn overmatig gebruik van smileys die niet relevant zijn irriteren mij het meeste.
Samen met ajacied422 een van de meest irritante users op FOK!
[..]
[..]
[..]
"hea"
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En zo zijn er nog honderden posts van hem.![]()
Zijn visie op ONZ is ook erg interessant, ik denk dat er niet echt wat in zit. Maargoed.
[..]
[..]
Die van Ajacied422 is ook mooi.
[..]
En verder:
[..]
[..]
Groetjes.
bah net te laatquote:
Haha, leuke.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef Fox. het volgende:
zijn overmatiggebruik van quotes irriteren
mij het meeste.
[..]
ik ga hier weg, puur uit schaamtequote:
Grappig man.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef JanPiraat het volgende:
usernamehere in het engels gewoon omg hahahah xD xD
inb4 Nitrouzquote:
Ja nou.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dat was een leuke hé! Behoorlijke glimlach.
Ragboerquote:
Nee, een paar topics. Al je posts zijn inhoudelijk niet erg sterk. Dus veel moeite kostte het niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
He een featured user
Heb je nou mijn hele postgeschiedenis doorgebladerd?
Uitgaan met Paul is baas. Wat een klapjosti is het zeg. Hij werd boos omdat ik tegen een meisje zei dat hij Jamai was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ragboer![]()
Biertje knallen op 't Neude, naar een stel FOK!kers en daarna met Paul een nacht doorhalen zonder andere FOK!kers
Okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nee, een paar topics. Al je posts zijn inhoudelijk niet erg sterk. Dus veel moeite kostte het niet.
Jij bent dat lieve meisje met die schattige krullenbol.quote:
Komt omdat je een debiel bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Okevind het wel een tof topic, zo goed gaan die van mij nooit
Ik heb haar op Hyves.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent dat lieve meisje met die schattige krullenbol.
Ik ben een meisje met krullen ja, klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent dat lieve meisje met die schattige krullenbol.
Maar met mij is baziger.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uitgaan met Paul is baas. Wat een klapjosti is het zeg. Hij werd boos omdat ik tegen een meisje zei dat hij Jamai was.
Ik vind dit topic wel veel posts krijgen namelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Komt omdat je een debiel bent.
Wat bedoel je trouwens met 'zo goed'?
Mwah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel veel posts krijgen namelijk
Het is mijn BFFquote:
Nitrouz is mijn broer.quote:
kankerlelijke broer heb jequote:
Ik heb al een quote van Nitrouzquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Kan je weer je sig uitbreiden gebruikersnaamhier!
ow wacht ffquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:36 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik heb al een quote van Nitrouz
gratis en voor niksquote:
Ik ookquote:
Je weet dat ik hem weetquote:
En nou opkankerenquote:
kloptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ja, ik weet. Maar je bent aardig en post hem niet.
SNUFquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Bushalte het volgende:
Nitrouz en Snuf. zijn standaard fake G's.
Ja man, ik heb het voor sollicitaties gedaan enzo. Was het eerste wat je kreeg als je mijn naam intypt namelijk.quote:
QFTquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Bushalte het volgende:
Snuf is bazig hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:38 schreef Bushalte het volgende:
Opkankeren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Snuf is bazig hoor
En, waar gaat het heen met mijn naamtopic![]()
Waar gaat aids heen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:40 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Snuf is bazig hoor
En, waar gaat het heen met mijn naamtopic![]()
Ik vind kanker ook baas, en nu?quote:
Kanker, kanker, kanker is niet fijn...quote:
Wil je dat woord alstublieft niet meer gebruiken. Mijn moeder heeft kanker.quote:
Alsof ik dat nog niet wistquote:
Mijn woordje heeft moeder, niet meer gebruiken jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:42 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wil je dat woord alstublieft niet meer gebruiken. Mijn moeder heeft kanker.
Oceanview, Shab Slotervaart. Nog kraak gezet eh mattie. Oceanview is Shab Koevoet.quote:
Zowieso a mi mattie we kraken die shit deddie man.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:43 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Oceanview, Shab Slotervaart. Nog kraak gezet eh mattie. Oceanview is Shab Koevoet.
Maar nu de eckte.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je had toch eerst een fake hyves van hem?
Valt zeker niet tegen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
hee kanker, omdatappel is best leuk volgens fobo
ok,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:45 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Je hebt trouwens mijn username met een hoofdletter geschreven in de TT. Hij hoort zonder, dat is juist zo bazig
Ik heb geen haajvs.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:45 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Maar nu de eckte.![]()
En die die ik stuurde was een van de populairste jongens op Hyves. Ken je Buttje niet?
damn idd nietquote:
En terechtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:46 schreef Ragboer het volgende:
Omdatappel kaapt het topique van gebruikersnaamhier...
ja klopt, die heb ik ook nog steeds als vriendquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Je had toch eerst een fake hyves van hem?
Versquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:46 schreef Beach het volgende:
[..]
ja klopt, die heb ik ook nog steeds als vriend
Ik ook niet eh mattie. Wij zijn eckte bazen, wij moeten underground zijn. Anders pakt ibahesj ons op. Al die mannen die alles op internet zetten, stelletje internetgangsters...quote:
ja togg, (bijna) niemand kent mijn naam of heeft een picca van mij. Hoe anoniemer hoe bazer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik ook niet eh mattie. Wij zijn eckte bazen, wij moeten underground zijn. Anders pakt ibahesj ons op. Al die mannen die alles op internet zetten, stelletje internetgangsters...
Waarom dacht je dat ik een gast was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
damn idd niet
En ik maar denken dat het een gast is
Het is een chick die best aan is
he wat, je hebt humor enzo, is niet echt vrouw eigenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:48 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Waarom dacht je dat ik een gast was.
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
he wat, je hebt humor enzo, is niet echt vrouw eigen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
he wat, je hebt humor enzo, is niet echt vrouw eigen
Ik liet je lachen, geef nou maar toequote:
hozzelpoging.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik liet je lachen, geef nou maar toe
Gvd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik liet je lachen, geef nou maar toe
ik hossel je moede3r zodrekt nog als je niet oprotquote:
wat er staat ergens duidelijk dat een vriendin mn hyves heeft gemaaktquote:
Geeft niks hoor, kan het hebben van jouquote:
Bedreigingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik hossel je moede3r zodrekt nog als je niet oprot
Heb je al verteld.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:50 schreef Beach het volgende:
[..]
wat er staat ergens duidelijk dat een vriendin mn hyves heeft gemaakt
waar dan?quote:
Nee man, ik geef gewoon graag moedersquote:
/carequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nee man, ik geef gewoon graag moeders
Nu nog niet, totdat je me papa noemtquote:
verkapt scquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Dit topic is kut geworden, gewoon bagger.
Eerst was het wel vet hoor, kuddo's. Nu slotje...
Nooit, woon jij ook in Amsterdam?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nu nog niet, totdat je me papa noemt
Ja man, oud west ftwquote:
ninja, zal ik ook poging doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nitrouz (405)
vandaag, 22:51
ben ik heir aan het juiste adres voor een botsing met klinkers?
ik voel me gestalkt alles
Je veranderde mijn naam.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nitrouz (405)
vandaag, 22:51
ben ik heir aan het juiste adres voor een botsing met klinkers?
ik voel me gestalkt alles
DaCostaStraat hierquote:
ja zo ben ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:55 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Je veranderde mijn naam.Ik vind je lief.
Ja he. Dat adoratietopic was nog wel leuk maar dit is inderdaad eenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef RockLobsterrrr het volgende:
Dit topic is kut geworden, gewoon bagger.
Eerst was het wel vet hoor, kuddo's. Nu slotje...
gewordenquote:
Je mag me toevoegen hoor als je wilt, ha ha. Groetjes jon en anita met de kids ernaast ha ha! dikke lik van bertusquote:
Damsco ouwe, ik neem mijn woorden terug richting jouquote:
iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:53 schreef Nitrouz het volgende:
Ik krabbelde Beach, en ik zag sharr.
Beach, heb je verder geen vrienden buiten FOK!kers?
Jee wee zet togg, aight.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Damsco ouwe, ik neem mijn woorden terug richting jou
Een tientje en een krat pils kun je krijgen.quote:
kratje pils was ik al om maar nog 10 euro erbij ook woot ok dealquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Een tientje en een krat pils kun je krijgen.
Ik ben een gul man, wanneer kom je hem brengen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
kratje pils was ik al om maar nog 10 euro erbij ook woot ok deal
ik heb wel wat voor je oogquote:
mijn neus jeukt, ik jeuk mijn gejeukte neusquote:
jajaja komt toch standaard 1 dag te laat daarquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:57 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Stuur de tv en de 20 euro maar met de post.
wat dan?quote:
dat is irritantquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:58 schreef Oceanview het volgende:
[..]
mijn neus jeukt, ik jeuk mijn gejeukte neus
hardop lezen svp.
Kutpostbodes houden valentijnsbrieven voor zichzelf.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
jajaja komt toch standaard 1 dag te laat daar![]()
ooglapje opdoenquote:
oowww... brengen... njah dan is het niet zo'n leuke deal meerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:58 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik ben een gul man, wanneer kom je hem brengen?
Ja is magisch en privequote:
niksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef Beach het volgende:
wat gebeurt er als ik nitrouz' hyve hier neerzet?
ohh okquote:
banquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef Beach het volgende:
Wordt ie boos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef Beach het volgende:
slotje of note/banquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef Beach het volgende:
dan staat de jounen hier ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef Beach het volgende:
doe eensquote:
ik heb al een note ervoorquote:
Dacht je dat je dat tientje voor niks kreeg?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef JanPiraat het volgende:
oowww... brengen... njah dan is het niet zo'n leuke deal meer
he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
heheh ik heb beach en nitrouz msn in zichttt![]()
![]()
Omdat jij er toen intraptequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe eens
[..]
ik heb al een note ervoor![]()
MAAR IEDEREEN DOET HET DUS WAAROM SPREEK JE MIJ AAN HE HE HE
waarom heb ik jou niet op msn, laten we ene groepsgesprek doen bespaart mij nog een note allesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef JanPiraat het volgende:
heheh ik heb beach en nitrouz msn in zichttt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
waarom heb ik jou niet op msn, laten we ene groepsgesprek doen bespaart mij nog een note alles
dat ben ik nu ook toch al ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef Omdatappel het volgende:
Als dit topic vol is gaan we gewoon weer lief en braaf doen.
Nee, gewoon gaan voor die ban!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:02 schreef Omdatappel het volgende:
Als dit topic vol is gaan we gewoon weer lief en braaf doen.
Nee, want dan maak je een kloon aanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
krijg ik dan eindelijk een leven?
zo man! mag ik zijn msn ? dan hossel ik hem van jou en jij hebt hem van appel gehosseld dus dan ben ik ook een hossellinaquote:
hey hosselina jij hebt hem al nu als het goed isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo man! mag ik zijn msn ? dan hossel ik hem van jou en jij hebt hem van appel gehosseld dus dan ben ik ook een hossellina
Hosselpro.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zo man! mag ik zijn msn ? dan hossel ik hem van jou en jij hebt hem van appel gehosseld dus dan ben ik ook een hossellina
Ik durf niks tegen jou te zeggenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik heb nog geen woord tegen je gezegd
ja?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:04 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey hosselina jij hebt hem al nu als het goed is
Jeweet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:47 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ja togg, (bijna) niemand kent mijn naam of heeft een picca van mij. Hoe anoniemer hoe bazer.
ik liever jou maarjaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Iedereen wil Klinkerbotsing op MSN.
Jaquote:
Schattig.quote:
mag ik je msnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik word er verlegen van, krijg ik straks ook een naamtopic?
Watquote:
Ik ookquote:
Zoek je ruzie?quote:
Kom dan!quote:
Mag ik tegen jou praten zij wil haar msn niet geven.quote:
Jurkpic graagquote:
Wie is zij?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:11 schreef Beach het volgende:
[..]
Mag ik tegen jou praten zij wil haar msn niet geven.
Jahaaa, over een paar weken, als ik m aanheb in de zon en alles.quote:
Klinkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:12 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wie is zij?
[..]
Jahaaa, over een paar weken, als ik m aanheb in de zon en alles.
watquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Doe niet moeilijk, je hebt haar allang op MSN joh joh johhh.
Onee toch! Wat doe je nu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:14 schreef Beach het volgende:
[..]
watik dacht dat dat iemand anders was
ik diegene al geblokkeerd enzo
Ik heb geen ideequote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoi bietsjeIs dit een pre-nachtbagger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |