Hij heeft 8,90 verdiend op de rommelmarkt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De rest was, ja ik weet dat het moeilijk te geloven is, nog erger
identiteitscrisis..quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:38 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Waarom heet ie trouwens xxjessicaxxthe.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twiddel
in de shopaquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ben jij dat, bushalte?
Waar koop je zo'n star wars zwaard????
http://www.intertoys.nl/s(...)s-zwaard-708330.htmlquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:08 schreef Zonder-Suiker het volgende:
Ben jij dat, bushalte?
Waar koop je zo'n star wars zwaard????
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:11 schreef trolololo het volgende:
De trend is om een filmpje van jezelf te maken, die op youtube te zetten en dan op FOK! een topic erover te openen dat het debiel is.
Faalhaas der faalhazen dit kindquote:Op woensdag 2 maart 2011 20:07 schreef summer2bird het volgende:
Mijn God, dat homo geval heeft nog meer filmpjes:
ja hendig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Goed voor je postcount he![]()
Youtube moet 18+ worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:25 schreef Fluweel het volgende:
http://www.youtube.com/user/DelenMetTim
Baas
Ja, alsof fokkers kinderen krijgenquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Dat ouders het toelaten om een video op youtube te zetten. Ik zou mijn kind nooit toelaten om een youtube filmpje te maken, NEVERRR
Die ouders zijn waarschijnlijk net zo zwakzinnig als hij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:19 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Dat ouders het toelaten om een video op youtube te zetten. Ik zou mijn kind nooit toelaten om een youtube filmpje te maken, NEVERRR
Oke we weten het, JIJ bent onvruchtbaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ja, alsof fokkers kinderen krijgen
Dat sowiesoquote:Op woensdag 2 maart 2011 21:22 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
[..]
Oke we weten het, JIJ bent onvruchtbaar.
Nee.quote:Op woensdag 2 maart 2011 21:23 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dat sowieso
Neuken? Kunnen we zonder condoom doen![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |