quote:
quote:
"hea"quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:36 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Jij was effe nét optijd hea!!!
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 09:13 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Ik zit opgesloten in een bunker op school omdat ik propjes heb gegooiden ik moet het tot half 4 uithouden
![]()
Wel met een laptop en muziek![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:20 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
OMG dit is wel heeeeel erg![]()
![]()
![]()
______!
En zo zijn er nog honderden posts van hem.quote:Op woensdag 2 maart 2011 20:24 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
EINZEINZ!!!!!!!!!!!IK HOORDE HET OOK!!111één11111!!!!!!!;D:D:D::Dd;d;d;dDDDDDDD!111@@@@311111EINZ!
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:15 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
GAST HET IS ONZ
Daar hoort bagger!!
Het liefst ook overdagbaqckertopics
helaas mag dat niet
Als je niet tegen bagger kan ga dan maar weg uit ONZ. Klaar. Punt.![]()
Die van Ajacied422 is ook mooi.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Het is dat jij dat niet kan. Ik ben gewoon eerlijk over ONZ en de toekomst daar van.
En verder:quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOGMAALS: ALS JIJ HET NIET FIJN VINDT IN DEZE ONZIN VOOR JE LEVEN. BESTEED ER GEEN AANDACHT AAN EN POST IN ANDERE SUBFORA
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dit![]()
OF maak een subforum waar echt gebaggert mag worden en maak ONZ 'weer goed'...
Groetjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:34 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Oke conclusie er moet een super-bagger subforum komen waar GEEN mods zijn, en ONZ moet weer acceptabel worden.
![]()
Opgelost
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:21 schreef Nitrouz het volgende:
Zijn overmatig gebruik van smileys die niet relevant zijn irriteren mij het meeste.
Samen met ajacied422 een van de meest irritante users op FOK!
[..]
[..]
[..]
"hea"
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En zo zijn er nog honderden posts van hem.![]()
Zijn visie op ONZ is ook erg interessant, ik denk dat er niet echt wat in zit. Maargoed.
[..]
[..]
Die van Ajacied422 is ook mooi.
[..]
En verder:
[..]
[..]
Groetjes.
bah net te laatquote:
Haha, leuke.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:22 schreef Fox. het volgende:
zijn overmatiggebruik van quotes irriteren
mij het meeste.
[..]
ik ga hier weg, puur uit schaamtequote:
Grappig man.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef JanPiraat het volgende:
usernamehere in het engels gewoon omg hahahah xD xD
inb4 Nitrouzquote:
Ja nou.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:28 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Dat was een leuke hé! Behoorlijke glimlach.
Ragboerquote:
Nee, een paar topics. Al je posts zijn inhoudelijk niet erg sterk. Dus veel moeite kostte het niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
He een featured user
Heb je nou mijn hele postgeschiedenis doorgebladerd?
Uitgaan met Paul is baas. Wat een klapjosti is het zeg. Hij werd boos omdat ik tegen een meisje zei dat hij Jamai was.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:30 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ragboer![]()
Biertje knallen op 't Neude, naar een stel FOK!kers en daarna met Paul een nacht doorhalen zonder andere FOK!kers
Okequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:31 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Nee, een paar topics. Al je posts zijn inhoudelijk niet erg sterk. Dus veel moeite kostte het niet.
Jij bent dat lieve meisje met die schattige krullenbol.quote:
Komt omdat je een debiel bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Okevind het wel een tof topic, zo goed gaan die van mij nooit
Ik heb haar op Hyves.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent dat lieve meisje met die schattige krullenbol.
Ik ben een meisje met krullen ja, klopt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Jij bent dat lieve meisje met die schattige krullenbol.
Maar met mij is baziger.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Uitgaan met Paul is baas. Wat een klapjosti is het zeg. Hij werd boos omdat ik tegen een meisje zei dat hij Jamai was.
Ik vind dit topic wel veel posts krijgen namelijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Komt omdat je een debiel bent.
Wat bedoel je trouwens met 'zo goed'?
Mwah.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:33 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Ik vind dit topic wel veel posts krijgen namelijk
Het is mijn BFFquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |