wil je de meet banner centreren doe je met cimgquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:20 schreef Sirolf het volgende:
De slagboom ging open toen dat ding neerkwam... want precies op die plek zit dus een lus die metaal detecteert.
tjibbe zal vast de playlist in dalet zetten tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:22 schreef Sirolf het volgende:
Dat verkeerde mix instarten gebeurt tegenwoordig bijna wekelijks...
Met zo'n telefoontje weet ik wat er loos is en dat ik moet meespelenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:52 schreef CindieY het volgende:
Echt hoor, je zal maar zo'n telefoontje krijgen, wat eengezicht zul je dan wel niet trekken.
nee een veenstraatjequote:
Sander Lantinga op MTV?quote:
ik ken hetquote:
Het valt me op dat bijna alle bank gasten een beetje verveeld met hun telefoon zitten te spelen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:58 schreef CindieY het volgende:
Dan ben je bankgast bij Ekstraweekend en als je met je snufferd langs een camera moet, houd je je armen er voor
Mwah, er zal vanuit de dj's, Tjibbe en de gast natuurlijk ook niet veel tijd zijn voor interactie met de bankgasten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het valt me op dat bijna alle bank gasten een beetje verveeld met hun telefoon zitten te spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Minthy?If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
vrijdag 04-03-2011 22:07 Don Fardon I'm Alive (Ashley Beedle Edit)quote:
SPOILER: Vrijdag de 13 - 4 maartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
dat is de autocuequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:05 schreef gerbenp het volgende:
Hole, je video over Jean was in het pownews
Wannabe anouk achtig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:18 schreef alors het volgende:
Terecht afgewezen, wat een geforceerd geluid.
hai haiquote:
en. Bijna elke muzikant begint zo.quote:
Ja, dat maakt het een stuk beterquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:52 schreef hole1988 het volgende:
[..]
en. Bijna elke muzikant begint zo.
iedereen zijn hobbyquote:
quote:@gerardekdom, WTF? Alles staat op tape en is gefiatteerd. Je was trots op je quotes? Zal ik die nog ff rondsturen? radiofreak.nl/nieuws/10344/G…
Mja, dat is ook wel weer zo, kan ook een kansloos grapje vanquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:04 schreef Jojogirl het volgende:
Toch is het raar. De flirt zegt ook niks over dat ie een vriendin heeft en hapt meteen toe en de vriendin is heel relaxed dat d'r vriend mee doet aan Flirt je stijf...Opzetje?
gemist!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:26 schreef gerbenp het volgende:
http://livestreams.omroep.nl/npo/sterren24-bbEkdom en Veenstra nu te zien
.
ze zijn er gewoon nog hoor. En mijn recorderband loopt mee. Dus misschien een youtube. (lang geleden)quote:
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
ze zijn er gewoon nog hoor. En mijn recorderband loopt mee. Dus misschien een youtube. (lang geleden)
Dat hoor ik van meer mensenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:32 schreef henkde_j het volgende:
Ik begin Frank Dane zowaar te waarderen
Kijk eens boven jequote:
hoiquote:
bel de krantquote:
laterquote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef alors het volgende:
Poppetjes, ik kom even afscheid nemen.
Tot over 2 weken![]()
![]()
Have fun en vele leermomentenquote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef alors het volgende:
Tot over 2 weken![]()
![]()
dat zal ze morgen/vandaag wel vertellen om 12:00 begint de show weer.quote:Op zondag 6 maart 2011 02:04 schreef fraubitch het volgende:
Hoe is het nou afgelopen met die jesse-gozer? Ze moest tot 23:00 werken en daarna zou de hel losbarsten, en ze zou laten weten hoe het afgelopen is!
Wut, wat gaat ze doen?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:27 schreef alors het volgende:
Tot over 2 weken![]()
![]()
Weg met school ofzoquote:
Ik denk Timur, gister had ie begrafenis.quote:Op zondag 6 maart 2011 11:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Weg met school ofzo![]()
Goedemorgen trouwensStraks weer Frank?
Ik had gehoopt op de vriendin van gister in Flirt je stijfquote:Op zondag 6 maart 2011 12:06 schreef heloef het volgende:
Ah gewoon met timur dus.
Had gehoopt op Frank en Lot dan zou langskomen :p
Verdomme, alsof je Mario Kart zit te spelenquote:
Kan wel zingen die gozer, lekker nummer. Van wie was dat nummer erna? I got the magic in me? Kan het niet vindenquote:Op zondag 6 maart 2011 18:31 schreef henkde_j het volgende:
Dotan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die faalhaas zit zich de laatste weken constant te spammen op Fok
niet boos zijn meisjequote:
Nog lange nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |