quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar goed, waarom zou je dan stemmen als iedereen gewoon blijft?
Nee, je stemt ómdat er de kans is dat er iemand uitvliegt. Dat is neit gebeurd. Nogmaals: als mensen van te voren van deze deal hadden geweten, denk je dat er dan ook maar iemand gestemd had? Nee, dat hadden ze er dus bij moeten vertellen. Is niet gebeurd, dus bedrog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Ireth het volgende:
Mensen die op Alex hebben gestemd zjin blij: Alex blijft.
Mensen die op Serv hebben gestemd zijn blij: Serv blijft
Mensen die op Maik hebben gestemd zijn blij: Maik blijft ook.
Volgens mij Juridisch gezien gewoon legaal... je stemt tenslotte op wie er moet blijven en die is dus ook gebleven...
Ik ben geen stemmer, misschien dat ik er daarom nuchter tegenaan kijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je stemt ómdat er de kans is dat er iemand uitvliegt. Dat is neit gebeurd. Nogmaals: als mensen van te voren van deze deal hadden geweten, denk je dat er dan ook maar iemand gestemd had? Nee, dat hadden ze er dus bij moeten vertellen. Is niet gebeurd, dus bedrog.
En er zijn ook mensen die stemmen omdat ze er iemand uit willen hebben. Bijvoorbeeld stemmen op Maik en Alex, om Servio eruit te werken. En dan gaat er niemand uit.
Ik kan er echt even niet tegen dat mensen dit nog goed gaan praten, alsof de stemmers zich aanstellen. Alsof het iemand ook om het geld gaat. Nee, je wordt gewoon openlijk genaaid als stemmer, daar gaat het om.
Eén fautje in die redenering, diegene met de minste blijfstemmers moest oprotten dat staat in de regels! elk ander scenario is kijkersfucken, zo niet fraude vanwege onterecht stemmingsgeld innen en niet het gewenste resultaat leveren...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:09 schreef Ireth het volgende:
Mensen die op Alex hebben gestemd zjin blij: Alex blijft.
Mensen die op Serv hebben gestemd zijn blij: Serv blijft
Mensen die op Maik hebben gestemd zijn blij: Maik blijft ook.
Volgens mij Juridisch gezien gewoon legaal... je stemt tenslotte op wie er moet blijven en die is dus ook gebleven...
Dat heeft allemaal toch niks met juridisch verantwoord te maken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, je stemt ómdat er de kans is dat er iemand uitvliegt. Dat is neit gebeurd. Nogmaals: als mensen van te voren van deze deal hadden geweten, denk je dat er dan ook maar iemand gestemd had? Nee, dat hadden ze er dus bij moeten vertellen. Is niet gebeurd, dus bedrog.
En er zijn ook mensen die stemmen omdat ze er iemand uit willen hebben. Bijvoorbeeld stemmen op Maik en Alex, om Servio eruit te werken. En dan gaat er niemand uit.
Ik kan er echt even niet tegen dat mensen dit nog goed gaan praten, alsof de stemmers zich aanstellen. Alsof het iemand ook om het geld gaat. Nee, je wordt gewoon openlijk genaaid als stemmer, daar gaat het om.
Daar gaat het niet eens om. Je betaalt voor iets wat achteraf nutteloos is gebleken....en dit:quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Jezus mensen, wat blijven jullie naïef zeg.
Al vanaf het begin der tijden dat dergelijke betaal-sms-diensten zijn opgericht, is gebleken dat het reinste geldklopperij is. Daarbij, de sms heeft vaak helemaal niet zoveel invloed op uitslagen als men op tv doet blijken.
IEDEREEN WEET DIT!
Het is ook gewoon dat jullie dit allemaal op de koop toe nemen doordat er losbandig en troosteloos vermaak wordt getoont op de buis, tot op het punt dat jullie jezelf erop betrappen al tijden opgelicht te worden door dit soort instanties, en er zelf moedwillig in zijn meegegaan. En dan een beetje zo'n zender de schuld geven, een zender die staat voor onzin, en onzin alleen. JE WEET TOCH DAT HET ONZIN IS. Wat klaag je dan achteraf.
Is met name waar ik kwaad om ben. Ze naaien de stemmers openlijk, zonder schaamte.quote:omdat ze compleet SCHIJT hebben aan de stemmers en gewoon hun eigen plan trekken, terwijl ze van die stemmers ook afhankelijk zijn van hun inkomsten. Dan ga je zo niet met mensen om.
Dat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om. Je betaalt voor iets wat achteraf nutteloos is gebleken....en dit:
[..]
Is met name waar ik kwaad om ben. Ze naaien de stemmers openlijk, zonder schaamte.
Nogmaals: Mensen stemmen alleen als er iemand uitgaat. Dat is niet gebeurd.quote:Dat heeft allemaal toch niks met juridisch verantwoord te maken?
Als Alex of Servio-stemmer ben je geen belanghebbende wat betreft Maik en is je klacht niet ontvankelijk
Ook nogmaals: het gaat in dit topic om het juridische aspect. Gevraagd werd wie er moest blijven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:24 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nogmaals: Mensen stemmen alleen als er iemand uitgaat. Dat is niet gebeurd.
Dat eerste is altijd het geval, nutteloos.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar gaat het niet eens om. Je betaalt voor iets wat achteraf nutteloos is gebleken....en dit:
[..]
Is met name waar ik kwaad om ben. Ze naaien de stemmers openlijk, zonder schaamte.
Je kan alleen stemmen voor iemand om te blijven als er ook iemand uitgaat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:27 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ook nogmaals: het gaat in dit topic om het juridische aspect. Gevraagd werd wie er moest blijven.
Desalnietemin snap ik niet wat ze hiemee willen bereiken want de animo om te SMS-en zal uiteraard hierdoor afnemen.
Jij bent gewoon koppig om het koppig zijn. Stemmers worden hier genaaid, punt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Dat eerste is altijd het geval, nutteloos.
Dat tweede is dus erg hypocriet. Je wordt namelijk altijd genaaid, maar omdat ze het nu recht in je gezicht doen en jou daar eigenlijk belachelijk mee maken (deden ze al, maar toen had je het nog niet door) ben je boos.
Is dat wel zo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan alleen stemmen voor iemand om te blijven als er ook iemand uitgaat.
En waar staat zwart op wit dat ze iets met het resultaat van de stemming moeten doen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:14 schreef haroldvanhoof het volgende:
dat doet niet ter zake toch papiergeld ? om te beginnen zit hij nog in het spel ,. maar los daarvan , er word gestemd, om te zien en dan quote ik renate verbaan, STEM , en zie wie het huis der geheimen DEFENITIEF MOET verlaten
HIj is wel ff het huis uit geweest. Maar ook weer erinquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je kan alleen stemmen voor iemand om te blijven als er ook iemand uitgaat.
doe even de kleine letters plaatsen danquote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:54 schreef Woelli het volgende:
Ik heb even wat nagekeken, het mag.
Niemand leest de kleine letters, maar Woelli wel.
Dat klopt, stemmen op diegene waarvan je wilt dat ie blijft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:49 schreef Banjerkanjer het volgende:
Juridisch, klopt het.
Mensen hebben gestemd op de persoon waarvan ze willen dat diegene blijft. En niemand is daarmee genaaid, want alle genomineerden zijn gebleven.
Hoe kom je daar bij?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:44 schreef KeesKareltje het volgende:
[..]
Dat klopt, stemmen op diegene waarvan je wilt dat ie blijft.
Maar is ook door velen verkeerd begrepen, die dachten dat het om stemmen ging op die je juist weg wilde hebben
Die stuurd je door naar een link die die weer naar de wetbundels.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
doe even de kleine letters plaatsen dan
Nee lieverd heb er veel over gesproken op Face en veel mensen hebben idd niet begrepen dat ze verkeerd hadden gestemd. Dachten werkelijk dat een stem op weg ging was ipv behouden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:49 schreef Woelli het volgende:
[..]
Hoe kom je daar bij?
Dat is echt de grootste onzin wat ik ooit heb gehoord.
Al sinds big brother: the battle moet men stemmen op de persoon die ze willen behouden.
Hetzelfde geld voor alle talentenjachten.
It's part of the game.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:51 schreef Vultarian het volgende:
Je stemt om iemand te behoeden voor eliminatie, als er niemand uit gaat was er dus ook geen basis om te stemmen. Dit is dus gewoon misleiding om mensen geld uit de zak te kloppen..
Mij verbaast het niet en ik heb dan ook niet gestemd maar ik vind het wel oplichting van degene die wel stemmen.
Sorry, maar ben je lieverd niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:53 schreef KeesKareltje het volgende:
[..]
Nee lieverd heb er veel over gesproken op Face en veel mensen hebben idd niet begrepen dat ze verkeerd hadden gestemd. Dachten werkelijk dat een stem op weg ging was ipv behouden.
Whatever, maar dat is dus wel de misleiding zoals eerder aangeven in dit topic, danwel niet goed begrepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:55 schreef Woelli het volgende:
[..]
Sorry, maar ben je lieverd niet.
En op dat andere kan ik maar één ding opzeggen, maar dat zal ik wel voor me houden.
Dat zegt denk ik meer over de mensen die het verkeerd hebben begrepen dan over het programma.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:58 schreef KeesKareltje het volgende:
[..]
Whatever, maar dat is dus wel de misleiding zoals eerder aangeven in dit topic, danwel niet goed begrepen.
Ik geef enkel weer wat ik zo hier en daar heb opgepikt.
Yep dat is ook waar.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zegt denk ik meer over de mensen die het verkeerd hebben begrepen dan over het programma.
Je kunt niet spellen en niet begrijpend lezen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat zegt denk ik meer over de mensen die het verkeerd hebben begrepen dan over het programma.
Ik weet dat je vrij dom moet zijn om te sms'en, maar er zijn dus nog mensen die zelfs daar te dom voor zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 23:53 schreef KeesKareltje het volgende:
[..]
Nee lieverd heb er veel over gesproken op Face en veel mensen hebben idd niet begrepen dat ze verkeerd hadden gestemd. Dachten werkelijk dat een stem op weg ging was ipv behouden.
Wellicht dat dat betekend dat Facedingers over een wat lagere intelligentie beschikken dan diegenen die het programma wel/niet kennen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet dat je vrij dom moet zijn om te sms'en, maar er zijn dus nog mensen die zelfs daar te dom voor zijn
Wegwijzende oorslavenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:23 schreef KeesKareltje het volgende:
[..]
Wellicht dat dat betekend dat Facedingers over een wat lagere intelligentie beschikken dan diegenen die het programma wel/niet kennen.
Ik lees en bewonder
Ik denk dat je gelijk hebt dat het een beetje dom is om geld uit te geven terwijl je eigenlijk zou kunnen weten dat jouw centjes de inzet zijn.
Nee , niet gestemd, vond provinciale staten ook wat verdacht
En daarnaast, ik denk dat ik de laatste Nederlander ben die niet beschikt over een oorslaaf, ik haat
die wegwijzende dingen
Nou jij hebt er in ieder geval helemaal geen kaas van gegeten. Denk je nou echt dat dat allemaal doorgestoken kaart is lol hoe naïef kun je zijn!!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:03 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Jezus mensen, wat blijven jullie naïef zeg.
Al vanaf het begin der tijden dat dergelijke betaal-sms-diensten zijn opgericht, is gebleken dat het reinste geldklopperij is. Daarbij, de sms heeft vaak helemaal niet zoveel invloed op uitslagen als men op tv doet blijken.
IEDEREEN WEET DIT!
Het is ook gewoon dat jullie dit allemaal op de koop toe nemen doordat er losbandig en troosteloos vermaak wordt getoont op de buis, tot op het punt dat jullie jezelf erop betrappen al tijden opgelicht te worden door dit soort instanties, en er zelf moedwillig in zijn meegegaan. En dan een beetje zo'n zender de schuld geven, een zender die staat voor onzin, en onzin alleen. JE WEET TOCH DAT HET ONZIN IS. Wat klaag je dan achteraf.
Natuurlijk wel, als van te voren al bekend was bij de regie dat er niemand uit zou gaan heeft men de kijkers een verkeerd beeld voorgeschoteld en krijgt men dus niet hetgeen waar men voor betaald.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat heeft allemaal toch niks met juridisch verantwoord te maken?
Als Alex of Servio-stemmer ben je geen belanghebbende wat betreft Maik en is je klacht niet ontvankelijk
Ik heb een korte mail gestuurd naar diverse instanties waaronder de Opta, Consumentbond en de consumentenwijzer. Indien je er nog meer weet hoor ik het graag.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:08 schreef haroldvanhoof het volgende:
ik ga maandag aangifte doen , van opplichterij, diefstal en verduistering, hopenlijk zijn er meer mensen die er zo over denken , en wellicht kunnen we een pact sluiten
BB5: In de laatste dagen ontstond een rel rond de legitimiteit van de stemuitslagen, aangezwengeld in de media door BB3-bewoner Gert-Jan de Boer. Toen Talpa uiteindelijk bakzeil haalde en er bij de finale uiteindelijk een notaris bij zat, bleken de tussenstanden opeens niet veel meer te fluctueren, terwijl dat in eerdere live-uitzendingen wel het geval was geweest en er hierbij door de presentatie opgeroepen was 'nog even snel' te bellen. De verdenking bleef hierdoor dat een en ander eerder niet eerlijk was verlopen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 00:55 schreef bambino82 het volgende:
[..]
Nou jij hebt er in ieder geval helemaal geen kaas van gegeten. Denk je nou echt dat dat allemaal doorgestoken kaart is lol hoe naïef kun je zijn!!
Dit soort zaken zijn aan strikte wettelijke regels gebonden en voor een nominatie als deze dient er gewoon een notaris ingehuurd te worden anders mogen ze het niet eens uitzenden.
Dus voordat je iets doms roept verdiep je dan eerst eens in de materie..
Onzin, de eerste Big Brothers konden ook rondkomen zonder smsgeld. Ze moeten maar gewoon een beter winstmodel verzinnen.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 01:34 schreef callie59 het volgende:
[..]
wees maar blij dat er mensen zijn die inderdaad smssen, anders hadden alle secret story volgers helemaal geen programma gehad om te volgen want dan werd het niet meer gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |