Nee, Dido is gelukkig met Roelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef knagsje het volgende:
Hey pearlpitch, is het nog wat geworden met jou en dido??
Ik hoop dat zijn nekschot uitspraak op tv komt. Dan moet het toch wel afgelopen zijn met die jongen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze Servio nu ook eindelijk eens van zijn andere kant laten zien op tv.
bekdicht zijs lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:13 schreef Stranger het volgende:
Aafke is ook mijn favoriete vent in dat huis
Dat zullen ze dan wel weer niet doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn nekschot uitspraak op tv komt. Dan moet het toch wel afgelopen zijn met die jongen.
Al zijn nichtenstreken zijn toch wel zo een beetje uitgezonden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze Servio nu ook eindelijk eens van zijn andere kant laten zien op tv.
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn nekschot uitspraak op tv komt. Dan moet het toch wel afgelopen zijn met die jongen.
Ik vond dat hij tot nu toe veel te 'cute' op tv werd neergezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al zijn nichtenstreken zijn toch wel zo een beetje uitgezonden?
Ik vrees ervoor maar het zou wel goed zijn. Eindelijk eens wat balans erin in plaats van dat constant laten zien hoe leuk lief en aardig hij is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan wel weer niet doen.
Maar ik hoop het idd ook.
Of hij stijgt juist in populariteit. Zag je met Huub ook, die had een bepaalde aanhang die per schoftenstreek meer sms'jes voor hem stuurden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dido is lievvvquote:
Een beetje vals is best leuk, maar dit gaat zó nergens over.quote:
Mo melden dat het geen penis was wat druktequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef soyChantal het volgende:
Wat zou die moeten doen om terug te komen..
Hey hallo, vergeet het lange douchen niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje vals is best leuk, maar dit gaat zó nergens over.
Wat heeft die Alex hem in godsnaam aangedaan. Een plakje kaas teveel gegeten.
Nah nah, poeh poeh
Die gast lijkt wel op Slyquote:
Hij lag te walgbekken over Alex, hoezeer hij m haat. En toen zei hij dat ze Alex een nekschot moeten geven. Just because.quote:
Huub was heel anders. Huub verstond de kunst om anderen in zijn aanwezigheid te laten schitteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of hij stijgt juist in populariteit. Zag je met Huub ook, die had een bepaalde aanhang die per schoftenstreek meer sms'jes voor hem stuurden.
quote:
Mwoah, dat vind ik dan nog wel lollig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hij lag te walgbekken over Alex, hoezeer hij m haat. En toen zei hij dat ze Alex een nekschot moeten geven. Just because.
Ja dat zeker ja.. maar hee wij zijn geen ridder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat Alex zo rustig blijft, ik zou hem een knal verkopen met zijn gezeik.
En juist dat hij zo kalm blijft, dat maakt dat Servio zijn bloed gaat kokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat Alex zo rustig blijft, ik zou hem een knap verkopen met zijn gezeik.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En juist dat hij zo kalm blijft, dat maakt dat Servio zijn bloed gaat koken
Dat moest ie gister alquote:
Ik vind dat inderdaad wel knap van Alex, dat hij zo kan incasseren. Ik zou het hem beslist niet nadoen als ik dergelijke teksten van zo'n lul naar mijn hoofd geslingerd kreeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat Alex zo rustig blijft, ik zou hem een knal verkopen met zijn gezeik.
Desniettegenstaande een hufter pur sangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Huub was heel anders. Huub verstond de kunst om anderen in zijn aanwezigheid te laten schitteren.
oh dit had ik nog niet gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Gaat Karim zijn opmerking ook even worden uitgezonden?
Ah. Ja.
Huub was lachen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Desniettegenstaande een hufter pur sang
Beter !!! Opzoutenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Idee Maik moet binnen een week een geheim raden anders ligt hij er uit.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Huub was heel anders. Huub verstond de kunst om anderen in zijn aanwezigheid te laten schitteren.
Ik heb dat gemistquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Mooi hoe Karim hem met één kalme opmerking op zijn plek zet.
En nog netjes ook.
Jack the Ripper ookquote:
Nog 8 minquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
Wil je weten hoe en wat met maik.... kijk morgen weer.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
Wil je weten hoe en wat met maik.... kijk morgen weer.
Oeh, precies weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb dat gemistWat zei Karim precies?
Huub was tijdelijk leuk door Liekequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ja, heel serieus! Huub wist zelfs Lieke nog leuk te makenEn Jaap!
Eerst even een tijdje. Paar dagen misschien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef Injetta het volgende:
Ik snap er geen hout van. Hij mag terug, maar moet zich wel schuilhouden??
Anders kijken wij de uitzending niet, hij komt zo terug denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef Injetta het volgende:
Ik snap er geen hout van. Hij mag terug, maar moet zich wel schuilhouden??
Dat is zodat hij in het huis mee kan kijken natuurlijk.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef Karina het volgende:
Hij heeft wel tv in ieder geval. Wat een onzin dit.
Ik bedoelde onzin dat hij terugkwam, maar ik dach tniet echt dat hij tv kon kijken hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is zodat hij in het huis mee kan kijken natuurlijk.
Anders mist hij wellicht clues.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef D. het volgende:
Het kamertje is opgeknapt?
Zeker van het geld wat ze aan de sms'ers van gisteren hebben 'gestolen'
Een fok behangetje nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:26 schreef D. het volgende:
Het kamertje is opgeknapt?
Zeker van het geld wat ze van de sms'ers van gisteren hebben 'gestolen'
ik vind het lachen hoor, de kans zat erin dat zoiets in al deze weken zou gaan gebeurenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Day het volgende:
Ik vind het wel leuk voor Maik. Hij moet nu wel echt het spel gaan spelen.
Ik denk dat hij die kans ook wel pakt nuquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Day het volgende:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef Day het volgende:
precies!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef Tamaartje het volgende:
Ik gun het hem wel het meeste van iedereen om terug te komen..
Wat nu als Servio eruit was gegaan en terug mocht komen![]()
Ik hoop het wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:28 schreef soyChantal het volgende:
hij zal daar toch niet een heel weekend zitten?
Ook niet. Als eruit gestemd bent moet je gewoon naar huis, net als de andere twee die al weg zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef Tamaartje het volgende:
Nee hoor, Sofiaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef akveor het volgende:
En je kan erop wachten dat Monique deze week het huis moet verlaten. Wat een idioten.
Zo kun je het ook stellen, maar ik denk het nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:24 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub was tijdelijk leuk door Lieke
anders sterft ons zielige zwaantjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ook niet. Als eruit gestemd bent moet je gewoon naar huis, net als de andere twee die al weg zijn.
Vanwaar deze voorkeursbehandeling voor Maik?
Dan was de pleuris pas écht uitgebrokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:29 schreef Tamaartje het volgende:
Ja, echt, een cos vol binnen tien minuten, niet normaal. Elke post in zo'n cos wordt door bijna niemand meer gezien, of je tegen een muur lult.quote:
Zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was de pleuris pas écht uitgebroken
Onder de fokkers iig welquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan was de pleuris pas écht uitgebroken
Denk ik ook. Die durven ze te nomineren 'omdat ze toch al naar huis wilde'.quote:
1 uit de 10 lees ik wel denk ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, echt, een cos vol binnen tien minuten, niet normaal. Elke post in zo'n cos wordt door bijna niemand meer gezien, of je tegen een muur lult.
Lieten ze hem eerder dan 'aardig' in beeld komen? Wat een walgelijke rotnicht zeg bah. Kijk ook niet altijd maar heb er echt weinig zin in zo. En zeker ook omdat ze nu ingrijpen door die Maik weer terug te laten komen. Ik dacht dat de kijkers stemden? Pfffquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Thanx! Dat heeft Karim heel knap gezegd!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, precies weet ik het niet meer.
Maar hij vroeg netjes of hij Servio even mocht onderbreken. En dat als hij zo graag een soort 'aanvoerder' wil zijn van de groep, dat hij dan de groep bij elkaar moet houden en niet eentje buitensluiten, wat hij nu wel aan het doen was. En daar was Servio even stil van.
Ik verwacht zondag, ze moeten nog effe de emoties van Mo uitbuitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef akveor het volgende:
Ondertussen heb ik wel gemist wanneer ie eventueel het huis inkomt. Laten ze daar dan iig nog iets leuks meedoen.
Sterker nog, ik vond hem zelf in het begin ook echt leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Lieten ze hem eerder dan 'aardig' in beeld komen? Wat een walgelijke rotnicht zeg bah. Kijk ook niet altijd maar heb er echt weinig zin in zo. En zeker ook omdat ze nu ingrijpen door die Maik weer terug te laten komen. Ik dacht dat de kijkers stemden? Pfff
Ik vond hem in het begin ook echt leuk.. nu kots ik hem uitquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:36 schreef Engel-b het volgende:
[..]
Lieten ze hem eerder dan 'aardig' in beeld komen? Wat een walgelijke rotnicht zeg bah. Kijk ook niet altijd maar heb er echt weinig zin in zo. En zeker ook omdat ze nu ingrijpen door die Maik weer terug te laten komen. Ik dacht dat de kijkers stemden? Pfff
Net als dat ik Gerard de eerste paar dagen een gladjakker vond (puur door zijn uiterlijk en het feit dat hij zo fanatiek clues ging zoeken) maar dat is bij mij echt helemaal omgedraaid nu.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:40 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik vond hem in het begin ook echt leuk.. nu kots ik hem uit
Had ik net zo, met Gerardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Net als dat ik Gerard de eerste paar dagen een gladjakker vond (puur door zijn uiterlijk en het feit dat hij zo fanatiek clues ging zoeken) maar dat is bij mij echt helemaal omgedraaid nu.
De eerste indrukken had ik fout, in elk geval
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:31 schreef akveor het volgende:
En je kan erop wachten dat Monique deze week het huis moet verlaten. Wat een idioten.
Grappig had ik dus ook met Gerard. En Alex vond ik ook gewoon normaal maar nu heb ik met hem te doen. Hij voelde zich echt niet op z'n gemak toen die Joanne en die valse nicht hem zo gingen aan-/afvallen. Ben wel blij dat de stemmers hem erin wilden laten. Al zegt dat gestem dus niet zoveel als ze Maik gewoon terug laten komen. Heb trouwens wel gemist tot wanneer hij in die secret kamer zit? Is het al zeker dat hij terug mag? En wanneer? Sorryquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef Engel-b het volgende:
Ok thanks. Ik heb dat wel gezien maar was ff afgeleid en dacht iets te hebben gemist. Hij mag dus terug en de enige voorwaarde is dat als hij wint, hij de winst moet delen met de nummer 2. Just like that. Pfff ik dacht nog iets gemist te hebben. Het is dus alleen onduidelijk wanneer hij zichtbaar terugkomt voor de rest. Nou vind 't maar nep gedoe dit. Lekker ook voor die Jurien die nooit 'n kans gehad heeft door die stomme opdracht die hij van hun kreeg...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:51 schreef Patch het volgende:
Karim, Alex en Gerard zouden mijn vrienden zijn in het huis.
Ik zou Cynthia er dan ook graag bij willen hebben in 't groepjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 22:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]![]()
Gewoon lekker tegen de massa in. Strategisch ook het beste natuurlijk. En het voelt goed!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |