Nee, Dido is gelukkig met Roelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef knagsje het volgende:
Hey pearlpitch, is het nog wat geworden met jou en dido??
Ik hoop dat zijn nekschot uitspraak op tv komt. Dan moet het toch wel afgelopen zijn met die jongen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze Servio nu ook eindelijk eens van zijn andere kant laten zien op tv.
bekdicht zijs lekkerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:13 schreef Stranger het volgende:
Aafke is ook mijn favoriete vent in dat huis
Dat zullen ze dan wel weer niet doen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn nekschot uitspraak op tv komt. Dan moet het toch wel afgelopen zijn met die jongen.
Al zijn nichtenstreken zijn toch wel zo een beetje uitgezonden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
Wel fijn dat ze Servio nu ook eindelijk eens van zijn andere kant laten zien op tv.
Wat zei hij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ik hoop dat zijn nekschot uitspraak op tv komt. Dan moet het toch wel afgelopen zijn met die jongen.
Ik vond dat hij tot nu toe veel te 'cute' op tv werd neergezet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef PC eend het volgende:
[..]
Al zijn nichtenstreken zijn toch wel zo een beetje uitgezonden?
Ik vrees ervoor maar het zou wel goed zijn. Eindelijk eens wat balans erin in plaats van dat constant laten zien hoe leuk lief en aardig hij is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zullen ze dan wel weer niet doen.
Maar ik hoop het idd ook.
Of hij stijgt juist in populariteit. Zag je met Huub ook, die had een bepaalde aanhang die per schoftenstreek meer sms'jes voor hem stuurden.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef Enyma het volgende:
[..]
Dido is lievvvquote:
Een beetje vals is best leuk, maar dit gaat zó nergens over.quote:
Mo melden dat het geen penis was wat druktequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:14 schreef soyChantal het volgende:
Wat zou die moeten doen om terug te komen..
Hey hallo, vergeet het lange douchen niet!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Een beetje vals is best leuk, maar dit gaat zó nergens over.
Wat heeft die Alex hem in godsnaam aangedaan. Een plakje kaas teveel gegeten.
Nah nah, poeh poeh
Die gast lijkt wel op Slyquote:
Hij lag te walgbekken over Alex, hoezeer hij m haat. En toen zei hij dat ze Alex een nekschot moeten geven. Just because.quote:
Huub was heel anders. Huub verstond de kunst om anderen in zijn aanwezigheid te laten schitteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of hij stijgt juist in populariteit. Zag je met Huub ook, die had een bepaalde aanhang die per schoftenstreek meer sms'jes voor hem stuurden.
quote:
Mwoah, dat vind ik dan nog wel lollig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hij lag te walgbekken over Alex, hoezeer hij m haat. En toen zei hij dat ze Alex een nekschot moeten geven. Just because.
Ja dat zeker ja.. maar hee wij zijn geen ridder.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat Alex zo rustig blijft, ik zou hem een knal verkopen met zijn gezeik.
En juist dat hij zo kalm blijft, dat maakt dat Servio zijn bloed gaat kokenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat Alex zo rustig blijft, ik zou hem een knap verkopen met zijn gezeik.
Ja dat is waar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef Greys het volgende:
[..]
En juist dat hij zo kalm blijft, dat maakt dat Servio zijn bloed gaat koken
Dat moest ie gister alquote:
Ik vind dat inderdaad wel knap van Alex, dat hij zo kan incasseren. Ik zou het hem beslist niet nadoen als ik dergelijke teksten van zo'n lul naar mijn hoofd geslingerd kreeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:18 schreef Karina het volgende:
Dat Alex zo rustig blijft, ik zou hem een knal verkopen met zijn gezeik.
Desniettegenstaande een hufter pur sangquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Huub was heel anders. Huub verstond de kunst om anderen in zijn aanwezigheid te laten schitteren.
oh dit had ik nog niet gehoordquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Gaat Karim zijn opmerking ook even worden uitgezonden?
Ah. Ja.
Huub was lachen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Desniettegenstaande een hufter pur sang
Beter !!! Opzoutenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:19 schreef Wilskracht het volgende:
Idee Maik moet binnen een week een geheim raden anders ligt hij er uit.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:17 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Huub was heel anders. Huub verstond de kunst om anderen in zijn aanwezigheid te laten schitteren.
Ik heb dat gemistquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef Greys het volgende:
Mooi hoe Karim hem met één kalme opmerking op zijn plek zet.
En nog netjes ook.
Jack the Ripper ookquote:
Nog 8 minquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
Wil je weten hoe en wat met maik.... kijk morgen weer.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef PC eend het volgende:
Wil je weten hoe en wat met maik.... kijk morgen weer.
Oeh, precies weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:21 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik heb dat gemistWat zei Karim precies?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |