Ik lees met je meequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik lees met je mee
Wat zien jullie? Ik weiger te kijken!
iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef Dr_Greene het volgende:
Mo wordt ondertiteld, anders versta je het gejank niet...
Nou dat is wel begrijpelijk.. je houdt het met zo'n totaal gestoord figuur niet langer dan een paar weken uit.quote:
Oh jij kent haar persoonlijk. Dan moet ze maar een grip krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef Copycat het volgende:
Iedereen loopt steeds weg in mijn leven.
Get a grip.
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
3 weken daar en helemaal van lotje getikt
ik denk wel dat ze met een flinke bagage dat huis is ingestapt, maar haar reactie is wel een "beetje" over the top.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Mikaro het volgende:
Iedereen loopt weg uit mijn leven???? Het is een spel!!!
Die spoort echt niet...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Bastard het volgende:
Dat meejanken van Sjoanna ook he.. werkelijk![]()
Ik vind de beelden best voor zich spreken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh jij kent haar persoonlijk. Dan moet ze maar een grip krijgen
Ja hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind de beelden best voor zich spreken.
Acuut vocht tekortquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
maar toch..."ze heeft wat" (ik probeer nog uit te vissen wat dat is)
EQ/IQ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:39 schreef Injetta het volgende:
Ze is geestelijk een jaar of 13, 14 zo te zien.... Vreemd soort hoogbegaafdheid.
Iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef Injetta het volgende:
Slaapwandelen lijkt me wel eng.... Wetend van jezelf dat je dus in je slaap ergens gaat ronddolen en je daar niet bewust van bent..
Dat vond ik nou ook...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Is dit echt? Het ziet er zo gespeeld uit, dat slaapwandelen.
Ja waarom blijft ze bij die Joanna in bed liggen dan??quote:
Dat lijkt me overduidelijk, dat ze wat heeft. En dus wordt het hoog tijd dat ze een grip krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja hooren wat PB zei: over de top, maar toch..."ze heeft wat" (ik probeer nog uit te vissen wat dat is)
Cynthia deelde het bed met Mo en daar ligt Aafke nu naast.quote:
Jah echtquote:
Om Monique te troosten in haar ondragelijke verdrietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al duidelijk waar die Maik voor terugkomt?
Waarom zou die moeten ruilen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat niet, maar dat ie terug komt zegt die flapdrol net.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja dacht het ook maar ik kan er niet zo snel opkomen wanneer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef paddy het volgende:
Volgens mij is dit al eerder gebeurd bij BB
Borstvergrotingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
dus dan heeft Mo alsnog binnenkort een piemel tussen d'r benen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Day het volgende:
[..]
Cynthia deelde het bed met Mo en daar ligt Aafke nu naast.
Die metselen ze in een muur he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef Tamaartje het volgende:
Benieuwd wat er met Maik gaat gebeuren!
Hopelijk ligt er wel een zeiltje op die matras...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Day het volgende:
[..]
Cynthia deelde het bed met Mo en daar ligt Aafke nu naast.
Ja, daar schiet ik geen kudt mee op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat ie terug komt zegt die flapdrol net.
wandelend lijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Injetta het volgende:
Die Sofia ziet er inderdaad vreselijk uit zeg....
Ik zit goffer ook niet bij de redactiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, daar schiet ik geen kudt mee op.
Daar komen ze nooit mee wegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Robbedoess het volgende:
Telling was verkeerd, Servio moet eigenlijk weg. Dan maar een strijd mano à mano ofzo!!
Zou wel leuk zijn.....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
En nu gaat die nicht er alsnog uit? Geintje van het programma.
Welke nicht, je houdt verdomme geen echt vent meer over in die tent zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
Nee, lijkt me niet want dat hadden ze wel in de pers uitgemolken...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
Gerard.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke nicht, je houdt verdomme geen echt vent meer over in die tent zo
Gerard, we hebben altijd Gerard nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag ian ff om uitlegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:49 schreef Bastard het volgende:
Dus eigenlijk voor piet snot gesmst. Of doen ze het alleen omdat het Maik is? Nee? Nou dan heb je helemaal voor niks gestemd, wie er uiteindelijk ook uitgaat, komt gewoon weer terug, bespaar je je stem wel.
Die gaat dan natuurlijk niet meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee, lijkt me niet want dat hadden ze wel in de pers uitgemolken...
Wat er met Maik gaat gebeuren zal ongetwijfeld iets slaps zijn.
Beste zou zijn dat ie Monique gewoon komt halen.
IId maar best sneu die keuze van die gasten daarquote:
Nee, ze hadden ter compensatie ook een paar lesbische meiden in het huis mogen zetten!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Flip met die ogen is ook aas voor homo's. In India doen mannen het ook makkelijker met elkaar dus Karim is ook niet zeker. Als Ridder is Alex vast ontgroend ofzo. Dus wie hebben we dan nog?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Jajajaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ze hadden ter compensatie ook een paar lesbische meiden in het huis mogen zetten!
Wie weet...ik zie Laura en Joanna er ergens ook wel voor aan..bi hooguit.. die wijven zitten ook de hele dag aan elkaar te frunniken ofzo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, ze hadden ter compensatie ook een paar lesbische meiden in het huis mogen zetten!
Nou, dan zou Sofia gaan, want die mist haar mannetje zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Bastard het volgende:
Offf... maik mag terugkomen, maar iemand moet dan vrijwillig vertrekken?
...of onvrijwillig...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:51 schreef Bastard het volgende:
Offf... maik mag terugkomen, maar iemand moet dan vrijwillig vertrekken?
Die trok niet zoveel kijkersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Waarom nou zoveel herhaling van de live show
...omdat er gisteren niemand keek...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Die gaat er voorlopig niet inkomen denk ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:54 schreef Coos het volgende:
Nou schiet maar op met die Maik erin dan kan ik eten gaan maken.
Ik zou geen hap meer door mijn strot krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:54 schreef Coos het volgende:
Dat ga je niet zien denk ik hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:54 schreef Coos het volgende:
Het is de dit of 50 minuten gejank....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
Ja daar heb je wel heel erg gelijk inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is de dit of 50 minuten gejank....
Ja, ik ook, maar ik wacht op de "verrassing"quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:55 schreef HiDiHo het volgende:
Nog ff het einde meenemen, de rest heb ik al gezien
Maik terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar ik wacht op de "verrassing"
Nee hoor, ik volg het via dit dit topicquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Het komt er dus op neer dat iedereen zit te kijken vanwege dat Meikgezeik...
Hebben ze wel hun zin.
Dat moeten we nog maar zien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben ze wel hun zin.
Ja maar alleen mensen die sowieso zouden kijken denk ik, de rest interesseert het geen bal, die kijken anders ook niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Ian_Nick het volgende:
Hebben ze wel hun zin.
Joanna is volgens mij inderdaad latent lesbisch of bi, maar of ze in het huis uit de kast zal komen betwijfel ik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:52 schreef Samboraa het volgende:
[..]
Wie weet...ik zie Laura en Joanna er ergens ook wel voor aan..bi hooguit.. die wijven zitten ook de hele dag aan elkaar te frunniken ofzo.
Ik ook, daarom zit ik te wachten tot iemand post of die knakkert nou echt terug in het spel zit of gewoon nog even mag verschijnen.quote:
Dat had hij niet. Ja, even. Van de week.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef akveor het volgende:
Blijf het toch ook vreemd vinden dat Alex 50% van de stemmen had...
Ja ik ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik ook, daarom zit ik te wachten tot iemand post of die knakkert nou echt terug in het spel zit of gewoon nog even mag verschijnen.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef Robbedoess het volgende:
Linksboven is liegen, wie daar nog in geloofd..... Ze denken maar dat Joanna invaller was voor Pamela's bij Hans Klok. ???????????¿
38quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had hij niet. Ja, even. Van de week.
Toen er nog maar weinig mensen gestemd hadden.
Gister had hij iets over de 30, toch?
Dan ben ik vast een emotionele klootzakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef Karina het volgende:
Die gasten kunnen ook niet veel hebben zeg.
38%, Servio 35% en Maik 27%quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat had hij niet. Ja, even. Van de week.
Toen er nog maar weinig mensen gestemd hadden.
Gister had hij iets over de 30, toch?
Hij zag gewoon weer kans om Alex een kat te geven.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
Ja want het is zo zielig voor 'dat meisje' nu volgens Servio.
Alsof Alex daar iets aan kan doen
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:02 schreef Injetta het volgende:
Monique heeft geen zin meer in de clues....
Ze is volledig gebroken voor d'r rest van d'r leven.......![]()
Ja, idd!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef Wilskracht het volgende:
Servio je hebt gezegd dat je zo wil ruilen met Maik dit is je kans!!!!!!!!!
Idd ik dacht precies hetzelfde, wat een kuthoofd heeftie daar, hahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
Die foto van Karim met dat lange haar.
Huuuuuuuuuuuuu!
Wat is hij dan nu veel leuker!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Even serieus, maar da's niet normáál toch, dat hysterische gedoe?
Nou inderdaad.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:04 schreef Nune het volgende:
Zou hij Mo gezien hebben vannacht? Ik zou zo snel mogelijk weer weg willen na dat gezien te hebben
Belle en het Beest?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:04 schreef akveor het volgende:
...zonder goed afscheid heeft kunnen nemen...
Het lijkt wel een soapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
Even serieus, maar da's niet normáál toch, dat hysterische gedoe?
Ik denk dat ze dan minimaal een jaar jankend depressief in haar bed blijft. En nog een tikje erger, dan springt ze voor een trein..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:04 schreef Caland het volgende:
Ben benieuwd hoe Monique reageert op echt erg nieuws. Ligt ze dan een maand lang te huilen?
...die wilde voelen of ie echt een borstverkleining heeft gehad...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef Samboraa het volgende:
Maik wordt betast door een Portugese man
Nog een mazzel dat ie geen tieten meer heeftquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:05 schreef Samboraa het volgende:
Maik wordt betast door een Portugese man
quote:
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:07 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Of dat zij doodgaat. Men komt nu aan haar bed om afscheid te nemen
Denk aan het jeugdjournaal als ik hem zie? Hoe dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:07 schreef Stranger het volgende:
Dit is de allereerste keer dat ik de uitzending kijk, maar wat is die Bart een drol zeg.
Geweldige conclusie, inderdaad!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Eh nee, dat heeft niets te maken met Servio zijn grote groep volgers
Hell no!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:07 schreef Greys het volgende:
Eh nee, dat heeft niets te maken met Servio zijn grote groep volgers
Hij doucht te lang en nam een keer 2 plakken kaas op z'n boterham.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Servio eigenlijk tegen Alex? ALex lijkt me wel een goedzak eigenlijk.
Foei!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij doucht te lang en nam een keer 2 plakken kaas op z'n boterham.
Servio is verliefd op Guido. En op een dag heeft Alex een beetje vervelend gedaan tegen Guido, dat vond Servio natuurlijk niet leuk. Vanaf dat moment heeft hij Alex tot aardsvijand uitgeroepen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
Wat heeft Servio eigenlijk tegen Alex? ALex lijkt me wel een goedzak eigenlijk.
Maar wel spraakmakend dus itt saaiquote:
Alex vroeg ook aan Servio of hij een stukje kaas wilde, waarop Servio antwoordde, nee dankje, ik heb net het laatste stukje op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Zoveel rottigheid wat uit die mond van Servio komt richting Alex. Ik heb nog niemand in dat huis zo vaak zo vals op 1 persoon zien reageren.
Lekker volwassen zeg.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef Enyma het volgende:
[..]
Servio is verliefd op Guido. En op een dag heeft Alex een beetje vervelend gedaan tegen Guido, dat vond Servio natuurlijk niet leuk. Vanaf dat moment heeft hij Alex tot aardsvijand uitgeroepen.
scriptquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef Injetta het volgende:
Waarom is die Servio er niet uitgestemd gisteren??
Die is nog erger dan die Maik zeg!!
Dit wat je nu ziet is gister gebeurd en Maik heeft vandaag in die geheime kamer gezeten.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij zou natuurlijk wel in dat geheime hok kunnen zitten.
Servio wilde zijn plek wel afstaanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef Stranger het volgende:
Ik hoop dat iemand anders er vrijwillig voor op moet geven
Dit overtreft inderdaad het trio Chantal/Ingrid/Lieske jegens Didoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
Zoveel rottigheid wat uit die mond van Servio komt richting Alex. Ik heb nog niemand in dat huis zo vaak zo vals op 1 persoon zien reageren.
Ze hebben haar kalmeringsmiddelen moeten geven denk ik en een tijd isoleercel.... Deze hysterie is echt totaal buiten alle proporties...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef Dr_Greene het volgende:
![]()
![]()
![]()
...is Monique al opgenomen in een Portugees ziekenhuis wegens uitdrogingsverschijnselen...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Hij zou natuurlijk wel in dat geheime hok kunnen zitten.
gffr, ik zat ook ergens verkeerd , hier is de COUitzendingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:10 schreef Stranger het volgende:
Servio eet zooo ranzig..
-edit- oh dit is niet de cos.
Nogmaals: Gerard.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Robbedoess het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig echte mannen over!!
jawel aafkequote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:12 schreef Robbedoess het volgende:
[..]
Dan blijven er weinig echte mannen over!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |