Ik lees met je meequote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik lees met je mee
Wat zien jullie? Ik weiger te kijken!
iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef Dr_Greene het volgende:
Mo wordt ondertiteld, anders versta je het gejank niet...
Nou dat is wel begrijpelijk.. je houdt het met zo'n totaal gestoord figuur niet langer dan een paar weken uit.quote:
Oh jij kent haar persoonlijk. Dan moet ze maar een grip krijgenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:35 schreef Copycat het volgende:
Iedereen loopt steeds weg in mijn leven.
Get a grip.
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
3 weken daar en helemaal van lotje getikt
ik denk wel dat ze met een flinke bagage dat huis is ingestapt, maar haar reactie is wel een "beetje" over the top.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Mikaro het volgende:
Iedereen loopt weg uit mijn leven???? Het is een spel!!!
Die spoort echt niet...
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:36 schreef Bastard het volgende:
Dat meejanken van Sjoanna ook he.. werkelijk![]()
Ik vind de beelden best voor zich spreken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh jij kent haar persoonlijk. Dan moet ze maar een grip krijgen
Ja hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vind de beelden best voor zich spreken.
Acuut vocht tekortquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
maar toch..."ze heeft wat" (ik probeer nog uit te vissen wat dat is)
EQ/IQ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:39 schreef Injetta het volgende:
Ze is geestelijk een jaar of 13, 14 zo te zien.... Vreemd soort hoogbegaafdheid.
Iddquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef Injetta het volgende:
Slaapwandelen lijkt me wel eng.... Wetend van jezelf dat je dus in je slaap ergens gaat ronddolen en je daar niet bewust van bent..
Dat vond ik nou ook...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef Karina het volgende:
Is dit echt? Het ziet er zo gespeeld uit, dat slaapwandelen.
Ja waarom blijft ze bij die Joanna in bed liggen dan??quote:
Dat lijkt me overduidelijk, dat ze wat heeft. En dus wordt het hoog tijd dat ze een grip krijgt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ja hooren wat PB zei: over de top, maar toch..."ze heeft wat" (ik probeer nog uit te vissen wat dat is)
Cynthia deelde het bed met Mo en daar ligt Aafke nu naast.quote:
Jah echtquote:
Om Monique te troosten in haar ondragelijke verdrietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Is het al duidelijk waar die Maik voor terugkomt?
Waarom zou die moeten ruilen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat niet, maar dat ie terug komt zegt die flapdrol net.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Ja dacht het ook maar ik kan er niet zo snel opkomen wanneer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:43 schreef paddy het volgende:
Volgens mij is dit al eerder gebeurd bij BB
Borstvergrotingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Ian_Nick het volgende:
dus dan heeft Mo alsnog binnenkort een piemel tussen d'r benen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Day het volgende:
[..]
Cynthia deelde het bed met Mo en daar ligt Aafke nu naast.
Die metselen ze in een muur he.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef Tamaartje het volgende:
Benieuwd wat er met Maik gaat gebeuren!
Hopelijk ligt er wel een zeiltje op die matras...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:44 schreef Day het volgende:
[..]
Cynthia deelde het bed met Mo en daar ligt Aafke nu naast.
Ja, daar schiet ik geen kudt mee op.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat niet, maar dat ie terug komt zegt die flapdrol net.
wandelend lijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:42 schreef Injetta het volgende:
Die Sofia ziet er inderdaad vreselijk uit zeg....
Ik zit goffer ook niet bij de redactiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:45 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, daar schiet ik geen kudt mee op.
Daar komen ze nooit mee wegquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Robbedoess het volgende:
Telling was verkeerd, Servio moet eigenlijk weg. Dan maar een strijd mano ą mano ofzo!!
Zou wel leuk zijn.....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
En nu gaat die nicht er alsnog uit? Geintje van het programma.
Welke nicht, je houdt verdomme geen echt vent meer over in die tent zoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
Nee, lijkt me niet want dat hadden ze wel in de pers uitgemolken...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:46 schreef Karina het volgende:
Gerard.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke nicht, je houdt verdomme geen echt vent meer over in die tent zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |