Dat is vaak een gevolg van carnaval jaquote:
quote:
Bij mij dan weer nietquote:
Nee okee, maar er zijn er zat die zich met carnaval dronken (laten) voeren, waardoor ze de volgende morgen moeten overgeven.quote:
dat hadden ze niet verteldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje, je moet ze wel laten leven hoor
Oh, volgende morgen valt nog wel mee dan eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee okee, maar er zijn er zat die zich met carnaval dronken (laten) voeren, waardoor ze de volgende morgen moeten overgeven.
gelukkig is het er nu nog maar eentje, de rest wel gewoon laten leven, ja?quote:
ohw, okquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig is het er nu nog maar eentje, de rest wel gewoon laten leven, ja?
oh, pfoequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, ok![]()
ze is opgehaald door haar moeder, dus het valt mee
Geniaal nummerquote:
Ik heb ook altijd te weinig kleren aan, maar dat is zo lastig als je het buiten EN binnen viert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel een aantal jaren carnaval gevierd. 1 keer heb ik de volgende morgen licht moeten overgeven, maar dat was meer omdat ik een zware verkoudheid/ziekte had overgehouden aan een lange koude fietstocht door het hele dorp heen. We moesten iemand die echt lazerus was naar huis brengen, Was denk ik net niet warm genoeg aangekleed..
En nu naar bedje toe?quote:
Wishful thinkingquote:
Jaquote:
Dat mocht ie willenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |