ZONNE GROTE VUURBOL JONGEquote:
Kan je dat niet in Rotjeknor?quote:
Als het goed is dan wordt ze eerst geel en na het douchen is ze blauwquote:
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
14, en ze zit nu echt letterlijk al een half uur het zelfde deuntje te neuriën, Duu-duu-dudu-dudum. En nog wel zo hard dat ik het hierboven ook hoorquote:
Gij blijft godverdomme van mijn bier af!quote:
14 FTWquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
14, en ze zit nu echt letterlijk al een half uur het zelfde deuntje te neuriën, Duu-duu-dudu-dudum. En nog wel zo hard dat ik het hierboven ook hoor
Oneensquote:
FICKSCHNITZEL!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gij blijft godverdomme van mijn bier af!
quote:
Ik ken je gevoelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
14, en ze zit nu echt letterlijk al een half uur het zelfde deuntje te neuriën, Duu-duu-dudu-dudum. En nog wel zo hard dat ik het hierboven ook hoor
zo ben ikquote:
Dat zijn de leukste smsjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn date dacht dat ze langer moest doorwerken. Krijg ik net een smsje:"Ik loop nu naar het station. "
![]()
Straks is ze hier
Er stond eerst 13, had ik die even snel ge-edit!quote:
Dat zijn de fijne berichtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn date dacht dat ze langer moest doorwerken. Krijg ik net een smsje:"Ik loop nu naar het station. "
![]()
Straks is ze hier
omdat toch wel irritant dus de leeftijd maakt dan niet meer uit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
Er stond eerst 13, had ik die even snel ge-edit!
Ze is helemaal geen 13 meer, waarom blijf ik dat toch denken?![]()
dat is leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Straks is ze hier
Ja, 13 en 14 is allebei puber is dus irriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat toch wel irritant dus de leeftijd maakt dan niet meer uit?
Iets met kleine zusjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik ook bij mijn eigen leeftijd hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is leukVeel plezier dit weekend
Thank you all the samequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, 13 en 14 is allebei puber is dus irrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |