Dat zijn de leukste smsjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn date dacht dat ze langer moest doorwerken. Krijg ik net een smsje:"Ik loop nu naar het station. "
![]()
Straks is ze hier
Er stond eerst 13, had ik die even snel ge-edit!quote:
Dat zijn de fijne berichtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn date dacht dat ze langer moest doorwerken. Krijg ik net een smsje:"Ik loop nu naar het station. "
![]()
Straks is ze hier
omdat toch wel irritant dus de leeftijd maakt dan niet meer uit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
Er stond eerst 13, had ik die even snel ge-edit!
Ze is helemaal geen 13 meer, waarom blijf ik dat toch denken?![]()
dat is leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Straks is ze hier
Ja, 13 en 14 is allebei puber is dus irriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat toch wel irritant dus de leeftijd maakt dan niet meer uit?
Iets met kleine zusjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik ook bij mijn eigen leeftijd hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is leukVeel plezier dit weekend
Thank you all the samequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, 13 en 14 is allebei puber is dus irrie
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Straks is ze hier
Ja, bijna. Maar ik zal blij zijn als ik een uur verder ben. Wachten duurt langquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig!
Is het al bijna vanavond....?
Nee, vanavond kwam met de NS naar je toe, en heeft een nog onbekende vertraging!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig!
ruim 50 min nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig!
Je hebt het pas twee (nu drie) keer gevraagd hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Had ik nu echt niet achter je gezocht!
Serieus?! Weet ik niks meer vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt het pas twee (nu drie) keer gevraagd hoor
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
net nog ff met een van mn clientjes een plastic zwaard wezen kopenmocht je n middagje willen lachen, sleep n verstandelijk gehandicapte mee en trek m allemaal gekke pakjes aan in n feestwinkel
![]()
vast niet etisch verantwoord ofzo, maar ik heb nog nooit zo gelachen
Leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
net nog ff met een van mn clientjes een plastic zwaard wezen kopenmocht je n middagje willen lachen, sleep n verstandelijk gehandicapte mee en trek m allemaal gekke pakjes aan in n feestwinkel
![]()
vast niet etisch verantwoord ofzo, maar ik heb nog nooit zo gelachen
Vertel mij watquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, bijna. Maar ik zal blij zijn als ik een uur verder ben. Wachten duurt lang
Ik al vanaf eergisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel mij wat.....
Ik zit al vanaf vanmorgen 7 uur af te tellen...
hier nog eenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel mij wat.....
Ik zit al vanaf vanmorgen 7 uur af te tellen...
Ik ook stiekem al vanaf gistermiddag/avond hoorquote:
quote:
En het laatste uurtje lijkt altijd het langst te duren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook stiekem al vanaf gistermiddag/avond hoor...
Veel sterktequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep en dat blijft zo tot morgen middag
Ik hoef niet op jacht. De jacht is al gelukt. De prooi komt mijn kant op.quote:
Heerlijk op mijn vrije dagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |