Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Lekkur voor juquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wtfquote:
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Nee jijquote:
Haha, maakt niet uit johquote:
Het zal ook een keertje niet zo zijn hequote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee jij!
Ik vloog keihard dwars door het slotje heen...
ga tapdansen op een mijnenveld met j evakantiequote:
Door jouw post ging hij op slot... Alleen kan ik dan nog doorgaan ;') ... Stomme skillzquote:
* MPG geeft Miniwok, Maxiwok en vriendinnetjes een schminckdoos. "Alsjeblieft meiden, maak maar eens een clown van wokquote:
Blijkbaar heus welquote:
NTYquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga tapdansen op een mijnenveld met j evakantie
Wist ik nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Door jouw post ging hij op slot... Alleen kan ik dan nog doorgaan ;') ... Stomme skillz.
Jij moet morgen ook werken ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
ikke ook
[..]
weet je dat heel zeker
Gelukkig niet, heb vandaag vrij en werk niet meer op zaterdag, 5 dagen in de week is meer dan genoegquote:
Ik welquote:
Wat moet je daar nou weer?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
vrijzometeen eten, omkleden en op naar brabant
Ik ben al in Brabant en heb mijn carnavalskleren aan omdat videogesprekquote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:59 schreef littledrummergirl het volgende:
vrijzometeen eten, omkleden en op naar brabant
ZONNE GROTE VUURBOL JONGEquote:
Kan je dat niet in Rotjeknor?quote:
Als het goed is dan wordt ze eerst geel en na het douchen is ze blauwquote:
ALAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
14, en ze zit nu echt letterlijk al een half uur het zelfde deuntje te neuriën, Duu-duu-dudu-dudum. En nog wel zo hard dat ik het hierboven ook hoorquote:
Gij blijft godverdomme van mijn bier af!quote:
14 FTWquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
14, en ze zit nu echt letterlijk al een half uur het zelfde deuntje te neuriën, Duu-duu-dudu-dudum. En nog wel zo hard dat ik het hierboven ook hoor
Oneensquote:
FICKSCHNITZEL!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gij blijft godverdomme van mijn bier af!
quote:
Ik ken je gevoelquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:03 schreef summer2bird het volgende:
[..]
14, en ze zit nu echt letterlijk al een half uur het zelfde deuntje te neuriën, Duu-duu-dudu-dudum. En nog wel zo hard dat ik het hierboven ook hoor
zo ben ikquote:
Dat zijn de leukste smsjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn date dacht dat ze langer moest doorwerken. Krijg ik net een smsje:"Ik loop nu naar het station. "
![]()
Straks is ze hier
Er stond eerst 13, had ik die even snel ge-edit!quote:
Dat zijn de fijne berichtenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
Mijn date dacht dat ze langer moest doorwerken. Krijg ik net een smsje:"Ik loop nu naar het station. "
![]()
Straks is ze hier
omdat toch wel irritant dus de leeftijd maakt dan niet meer uit?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
Er stond eerst 13, had ik die even snel ge-edit!
Ze is helemaal geen 13 meer, waarom blijf ik dat toch denken?![]()
dat is leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Straks is ze hier
Ja, 13 en 14 is allebei puber is dus irriequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef Fha het volgende:
[..]
omdat toch wel irritant dus de leeftijd maakt dan niet meer uit?
Iets met kleine zusjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb ik ook bij mijn eigen leeftijd hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Dat gaat wel lukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is leukVeel plezier dit weekend
Thank you all the samequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:07 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja, 13 en 14 is allebei puber is dus irrie
Goed bezigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:05 schreef Kentekenplaat het volgende:
![]()
Straks is ze hier
Ja, bijna. Maar ik zal blij zijn als ik een uur verder ben. Wachten duurt langquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig!
Is het al bijna vanavond....?
Nee, vanavond kwam met de NS naar je toe, en heeft een nog onbekende vertraging!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig!
ruim 50 min nogquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig!
Je hebt het pas twee (nu drie) keer gevraagd hoorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Had ik nu echt niet achter je gezocht!
Serieus?! Weet ik niks meer vanquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je hebt het pas twee (nu drie) keer gevraagd hoor
Dat geloof ik graagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
net nog ff met een van mn clientjes een plastic zwaard wezen kopenmocht je n middagje willen lachen, sleep n verstandelijk gehandicapte mee en trek m allemaal gekke pakjes aan in n feestwinkel
![]()
vast niet etisch verantwoord ofzo, maar ik heb nog nooit zo gelachen
Leukquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:11 schreef littledrummergirl het volgende:
net nog ff met een van mn clientjes een plastic zwaard wezen kopenmocht je n middagje willen lachen, sleep n verstandelijk gehandicapte mee en trek m allemaal gekke pakjes aan in n feestwinkel
![]()
vast niet etisch verantwoord ofzo, maar ik heb nog nooit zo gelachen
Vertel mij watquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:09 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, bijna. Maar ik zal blij zijn als ik een uur verder ben. Wachten duurt lang
Ik al vanaf eergisterenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel mij wat.....
Ik zit al vanaf vanmorgen 7 uur af te tellen...
hier nog eenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Vertel mij wat.....
Ik zit al vanaf vanmorgen 7 uur af te tellen...
Ik ook stiekem al vanaf gistermiddag/avond hoorquote:
quote:
En het laatste uurtje lijkt altijd het langst te duren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ook stiekem al vanaf gistermiddag/avond hoor...
Veel sterktequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
yep en dat blijft zo tot morgen middag
Ik hoef niet op jacht. De jacht is al gelukt. De prooi komt mijn kant op.quote:
Heerlijk op mijn vrije dagquote:
ja echt hehquote:
wokkeltje, je moet ze wel laten leven hoorquote:
nou krijg ik ook hongerquote:
ruilen met mij?quote:
je krijgt niks!quote:
dealquote:
quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
Wie gaan er eigenlijk carnaval vieren?
Hopelijk volgende week ookquote:
Ah joh, dat is nou wel bekend toch?quote:
ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:26 schreef RockNijntje het volgende:
Wie gaan er eigenlijk carnaval vieren?
Dat is vaak een gevolg van carnaval jaquote:
quote:
Bij mij dan weer nietquote:
Nee okee, maar er zijn er zat die zich met carnaval dronken (laten) voeren, waardoor ze de volgende morgen moeten overgeven.quote:
dat hadden ze niet verteldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wokkeltje, je moet ze wel laten leven hoor
Oh, volgende morgen valt nog wel mee dan eigenlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:32 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee okee, maar er zijn er zat die zich met carnaval dronken (laten) voeren, waardoor ze de volgende morgen moeten overgeven.
gelukkig is het er nu nog maar eentje, de rest wel gewoon laten leven, ja?quote:
ohw, okquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gelukkig is het er nu nog maar eentje, de rest wel gewoon laten leven, ja?
oh, pfoequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ohw, ok![]()
ze is opgehaald door haar moeder, dus het valt mee
Geniaal nummerquote:
Ik heb ook altijd te weinig kleren aan, maar dat is zo lastig als je het buiten EN binnen viert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb wel een aantal jaren carnaval gevierd. 1 keer heb ik de volgende morgen licht moeten overgeven, maar dat was meer omdat ik een zware verkoudheid/ziekte had overgehouden aan een lange koude fietstocht door het hele dorp heen. We moesten iemand die echt lazerus was naar huis brengen, Was denk ik net niet warm genoeg aangekleed..
En nu naar bedje toe?quote:
Wishful thinkingquote:
Jaquote:
Dat mocht ie willenquote:
Ga dan nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuquote:
Maar jij denkt nu aan een ander soort naar bedje toequote:
Nee, naar het station, mijnquote:
Fhaaaaaaaaaaa!!!quote:
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, naar het station, mijndate
ophalen.
Prettig weekend allemaal![]()
Veel plezierquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ophalen.
Caroquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef wel.o.k het volgende:
eens kijken caro emerald lekkere muziek is om op hard te lopen
Is dat niet wat te rustig?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef wel.o.k het volgende:
Volgens mij ga je dan van die gekke huppeldingen doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef wel.o.k het volgende:
Weet je nog hoe wij aan het springen waren toen?quote:
fijn weekend flitserquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ophalen.
Dat lijkt me zeer goedquote:
Have Funquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
ophalen.
Ik zou toch andere muziek nemenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:41 schreef wel.o.k het volgende:
De theekopjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX sjeest op een iets te grote bak koffie dit topic binnen. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Heey,quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef MissMSX het volgende:
* MissMSX sjeest op een iets te grote bak koffie dit topic binnen. Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Hey MSXquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef MissMSX het volgende:
Of gewoon Metallica, Green Day, etcquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Zoals Leafzeker nu de zon schijnt
Huh? Wie? Wat? Waar?quote:
Oh jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Weet je nog hoe wij aan het springen waren toen?
quote:
Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:
Ja, dat zekerquote:
Hoe klink ik?quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of gewoon Metallica, Green Day, etc
Ik hoor niksquote:
zeg.. kom jij ook volgende week?quote:
quote:
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *o*quote:
Woah, kop en schotelquote:
quote:
Monsieur Canibale is leukerquote:
Ooooohquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:49 schreef MissMSX het volgende:
WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE *o*
quote:
30 dagen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef RockNijntje het volgende:
Hoe lang duurt een maand in de muziekwereld
En soms 28 of 31 dagenquote:
Ander keertjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En hoi
Waarom ben je zo hyper?
of 31 of 28 of 29 ...quote:
Ik dacht toen ik klein (of: nog kleinerquote:
Niet mooi, ik vind Leaf ook niet mooi maar vrolijk en happyquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niet mijn ding, ik vind het gewoon
Jij vind zeker dus alfabeat ook mooi
Zo voel ik me wel jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:50 schreef Fha het volgende:
[..]
OoooohIk dacht dat het een straaljager was joh
Niets persoonlijks schatjequote:
Ik vind het dus te overdreven en 3x niksquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Niet mooi, ik vind Leaf ook niet mooi maar vrolijk en happy![]()
![]()
Alfabeat vind ik niks
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ander keertje
Leeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuk gesprek gehad
Cool musjequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik dacht toen ik klein (of: nog kleiner) was altijd dat ie 'musje kannibaal' zei
Soort van kennismaking/sollicitatie, maar dan heel relaxed in een koffietentjequote:
Zo ging mijn sollicitatie bij de gemeente ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Soort van kennismaking/sollicitatie, maar dan heel relaxed in een koffietentje
Veranderingquote:
Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugequote:
Woei!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is ie er is ie er?quote:
Dat ken ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nog erger dan de oude?! die vond ik al zo beestachtig!quote:
Hoe groot was de oude dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog erger dan de oude?! die vond ik al zo beestachtig!
Tofquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Iets meer specs pleasequote:
En, is dat wat geworden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo ging mijn sollicitatie bij de gemeente ook
Jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!Klinkt goed
[..]
Is ie er is ie er?![]()
nou, even groot, maar meer scherm..en een stuk platterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef Fha het volgende:
[..]
Nog erger dan de oude?! die vond ik al zo beestachtig!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Woei!Klinkt goed
[..]
Is ie er is ie er?![]()
quote:
Eerste vraag: "Mag ik je sleutelbos zien?"quote:
quote:
Ik snap em nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
[..]
[..]
Eerste vraag: "Mag ik je sleutelbos zien?"
Plat is toch de beste uitvinding van de afgelopen 10 jaar!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou, even groot, maar meer scherm..en een stuk platter
oh, dan hoeft mijn vervolgvraag nietquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
![]()
Nee, hij is gelukkig 1.60 breed kwam ik achter toen ik een 1.40 hoeslaken had gekocht![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh, dan hoeft mijn vervolgvraag niet
Ik wil haar tv niet, ik ben al blij met de mijnequote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Om binnen te komen om o.a. de tv mee te nemen
Het gaat niet om het uiterlijk van een product, maar om het gebruik.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Plat is toch de beste uitvinding van de afgelopen 10 jaar!
Wat betreft tv's dan he
Ik snapte'em ook niet, maar ik dacht: Ik doe wel gewoon leuk meequote:
Dat snap ik maar zie de o.a.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nu ben ik nieuwsgierig
[..]
Ik wil haar tv niet, ik ben al blij met de mijne![]()
Hmmm, dat is mij nog niet geluktquote:
missquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:45 schreef MissMSX het volgende:
Owquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snapte'em ook niet, maar ik dacht: Ik doe wel gewoon leuk mee
Bleek ze een goede bekende te zijn van een oud-collega van me die ik nog regelmatig spreek en zie. En die had haar verteld dat ik allemaal duistere dingen aan m'n sleutelbos heb hangen
Dat zeg ik! Geen ruimteverspilling meer, dus handiger in gebruikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:59 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Het gaat niet om het uiterlijk van een product, maar om het gebruik.
Sorry, moest ff oude-wijven
Seksgodquote:
Yup, leuke binnenkomer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwBij het gesprek
Wel grappig ja
Maar dat was toch nog niet zo lang geleden?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik stapte eens een zaak binnen (slager) vroeg of ik kon solliciteren, moest een papier invullen en werd meteen na een half uur gebeld of ik de volgende dag kon beginnen![]()
Werk er nu nog
Paar maandjesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat was toch nog niet zo lang geleden?
Ik heb het telefonische gedaan, belde, vroeg of er werk was voor in de zomer en daar sta ik nu dus nog steedsquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Ik stapte eens een zaak binnen (slager) vroeg of ik kon solliciteren, moest een papier invullen en werd meteen na een half uur gebeld of ik de volgende dag kon beginnen![]()
Werk er nu nog
Goed toch!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb het telefonische gedaan, belde, vroeg of er werk was voor in de zomer en daar sta ik nu dus nog steeds
Klinkt niet heel efficient dan. Dat aannameprocesquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Werk er nu nog
Handigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:02 schreef summer2bird het volgende:
Werk er nu nog
Ach ik vond en vind het niet ergquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:03 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt niet heel efficient dan. Dat aannameproces
Terecht!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ach ik vond en vind het niet erg
monsterboard.nlquote:
Het was weg?quote:
Misschien met de zomer weerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Helaas atm helemaal niks in de buurt
Prik en de politiequote:
Wil je dan evt niet verhuizen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
[..]
Helaas atm helemaal niks in de buurt
Of je nog een paar hoeslakens van 1.40 breed wilt hebbenquote:
Ik heb een bed van 1.40quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je nog een paar hoeslakens van 1.40 breed wilt hebben
Ben bang dat het wel zou moeten maar er is nu in heel NL niks via monsterboard of werk.nl te vinden wat voor mij geschikt isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wil je dan evt niet verhuizen?Ik ben namelijk een beetje bang dat er bij jou in de buurt sowieso in verhouding weinig werk is namelijk...
wat voor werk zoek je dan??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben bang dat het wel zou moeten maar er is nu in heel NL niks via monsterboard of werk.nl te vinden wat voor mij geschikt is
ehm.. sting toch??quote:
Ja, maar in het paspoort van Sting staat Gordon Sumnerquote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Of je nog een paar hoeslakens van 1.40 breed wilt hebben
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]POLELITIEEEEE TAAATUUU TAAATUUU!!!!
Nee, niet naar Den Haagquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:07 schreef Barretje80 het volgende:
Miss..
wat voor baan??
en MZ.. jij komt toch ook hierheen voor een baan??
Maar er zijn nog meer kanalen dan die he?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben bang dat het wel zou moeten maar er is nu in heel NL niks via monsterboard of werk.nl te vinden wat voor mij geschikt is
Ik weet er zo even geen eenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Nee, dankje, maar misschien wil zomersvogeltje ze wel
[..]
[..]
Nee, niet naar Den HaagMaar wel wat centraler hopelijk
[..]
Maar er zijn nog meer kanalen dan die he?
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar in het paspoort van Sting staat Gordon Sumner
Bij bedrijven zelf, gewoon googelen op wat steekwoorden met vacature en er zijn nog veel meer vacaturesites. Een beetje moeite doen he Trevquote:
Ik heb Prik vorig jaar bij Symphonica in Rosso gezienquote:
Klopt maar heb het gewoon gehadquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Bij bedrijven zelf, gewoon googelen op wat steekwoorden met vacature en er zijn nog veel meer vacaturesites. Een beetje moeite doen he Trev![]()
heb je je CV dan wel op monsterboard / werk.nl/nationale vacaturebank.nl /intermeiar.nl gezet??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Webdeveloper, het liefst frondend en heb kennis van html, ccs, php en flash
lesbische russische wijvenquote:
Die laatste gaat niet lukken ben ik bang omdat mboquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je je CV dan wel op monsterboard / werk.nl/nationale vacaturebank.nl /intermeiar.nl gezet??
NVM..quote:
wel nee! e kan ook als mboer op intermediair terecht!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die laatste gaat niet lukken ben ik bang omdat mbowerk.nl wel en de andere nog niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |