Ik moet nu al 3 keer lachenquote:Op dinsdag 26 april 2011 14:01 schreef ranja het volgende:
Voor je't weet luister je naar Mahler door de boerendorpskapel van Juinen of door metalband Gruntcunt ofzo.
De uitvoerende is voor mij helemaal niet zo belangrijk dus die laat ik meestal weg. Als ik 'm toch wil vermelden, dan in de albumtitel.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:58 schreef wallofdolls het volgende:
Ik vind bij klassiek de indeling [Uitvoerende] - [Componist] [Compositie] altijd volstaan. Maar ik denk dan puur vanuit de organisatorische context.
Stel dat er 150 orkesten zijn geweest die een bepaald werk van Mahler hebben gedaan en dat dan voor 20 werken. Ik zou niet meer kunnen slapen dan...
Maar misschien ook omdat ik t me niet kan voorstellen. In klassieke muziek is de componist natuurlijk superieur aan de uitvoerder, i.t.t. bij andere genres, dat begrijp ik. Maar ik raak het overzicht altijd kwijt.
In een afspeellijst op ctrl+f drukken.quote:Op dinsdag 26 april 2011 20:53 schreef HipHopDesk het volgende:
Misschien een domme vraag maar kan je niet binnen een afspeellijst zoeken met trefwoorden? want ik zie het niet.
Reken maar uit. Volgens mij was het 192 kb/s. Ik denk dat de FUP rekening houdt met hooguit 500 tot 1000 MB per maand.quote:Op woensdag 27 april 2011 08:56 schreef Klaudias het volgende:
Als ik Spotify een uurtje per dag stream via 3G op mijn mobiel, valt dat binnen de fair use policy van KPN Surf & Mail?
.
maak anders wat mooie playlijsten en zet ze offlinequote:Op woensdag 27 april 2011 08:56 schreef Klaudias het volgende:
Als ik Spotify een uurtje per dag stream via 3G op mijn mobiel, valt dat binnen de fair use policy van KPN Surf & Mail?
.
hmmmm jammer.quote:Op woensdag 27 april 2011 11:45 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Reken maar uit. Volgens mij was het 192 kb/s. Ik denk dat de FUP rekening houdt met hooguit 500 tot 1000 MB per maand.
edit:
zelf even gedaan: (192 / 8) * 3600 * 30 = 2600 MB
Dat kunnen wij als klanten niet. Alleen de platenmaatschappijen (en artiesten?) zelf kunnen albums aandragen.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:56 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb zelf een betaald spotify account, maar ik mis nog behoorlijk veel album als ik ga zoeken.
Voornamelijk onbekende albums dus.
Heeft iemand enig idee hoe ik spotify hierover kan tippen of hoe ik deze album kan toevoegen?
(Zonder het zelf te downloaden en in m'n eigen playlist te zetten dus)
Ik zou proberen de labels te benaderen, of ze hun muziek op Spotify willen zetten.quote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:56 schreef horned_reaper het volgende:
Ik heb zelf een betaald spotify account, maar ik mis nog behoorlijk veel album als ik ga zoeken.
Heeft iemand enig idee hoe ik spotify hierover kan tippen of hoe ik deze album kan toevoegen?
Nicequote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:48 schreef Darkzell het volgende:
Voor de fanatieke meezingers hier onder ons:
ListDJ: ListDJ gives you the lyrics of a current playing track on Spotify. All nice integrated beside the main spotify window.
Mijn vader werkt bij een welbekende auteursrechtenorganisatie en heeft ook met spotify te maken gehad. Ik zou zeggen mail Jerneyquote:Op vrijdag 6 mei 2011 09:56 schreef horned_reaper het volgende:
Niet alleen bij het offline beschikbaar maken, ik had het gewoon onder het luisteren al.quote:Op maandag 9 mei 2011 07:20 schreef dotCommunism het volgende:
Zijn er meer mensen die telkens een "there was a problem with the spotify server"-error krijgen als ze muziek offline beschikbaar willen maken? Heb dat sinds eergister opeens. Voor de rest werkt alles wel.
Alleen kun je niet bij een iPod nummers offline beschikbaar maken zoals met een mobiele telefoon. Het werkt alleen met gekochte nummers en muziek die je sowieso al op je pc had staan (en dus waarschijnlijk ook al op je iPod). Beetje een dooie mus dus.quote:Op woensdag 4 mei 2011 11:49 schreef Maja het volgende:
Yes, synchronisatie met de iPod
http://www.nu.nl/internet(...)t-aanval-itunes.html
Ben er nu ook achter dat het een dooie mus is...Leek me ideaal, maar misschien volgt het nog.quote:Op dinsdag 10 mei 2011 13:50 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Alleen kun je niet bij een iPod nummers offline beschikbaar maken zoals met een mobiele telefoon. Het werkt alleen met gekochte nummers en muziek die je sowieso al op je pc had staan (en dus waarschijnlijk ook al op je iPod). Beetje een dooie mus dus.
Hopelijk is het offline beschikbaar maken voor premium accounts de volgende stap.
Eh, dat kan gewoon hoor, per twaalf maanden?quote:Op maandag 9 mei 2011 08:27 schreef Solique het volgende:
Ik blijf toch het gratis gedeelte van spotify gebruiken.
Het zou wel relaxt wezen om unlimited te nemen maar dan wil ik wel de mogelijkheid om in 1 keer 12 maanden of zoiets aan te schaffen, nu kan alleen doorlopend per maand.
Dit kan blijkbaar wel voor premium via zo'n e-card maar voor unlimited niet.
Alleen premium, niet unlimited (hoef niet mobile te streamen)quote:Op dinsdag 10 mei 2011 17:15 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Eh, dat kan gewoon hoor, per twaalf maanden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |