Lapo vorig topic:quote:Op zondag 12 april 2009 20:53 schreef Adelante het volgende:
hebben hun sexuele bezinning verloren.
Bron: RTL4 miljoenenjacht
Klacht: vrouwen met kort haar zijn sowieso A-seksueel
Game onquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:57 schreef Nikmans het volgende:
Ik geloof dat ik wel vier of vijf doodsverwensingen voorbij heb zien komen en dat allemaal omdat iemands kort pittig kapsel wordt beledigd
tegen mij is wel eens gezegd 'mevrouw' terwijl ik niet eens zo lang haar heb als jongen, dus wat is je puntquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef NietAlleen het volgende:
zowiezo, kort kapsel hebben vraagt erom dat mensen gaan kijken of je nou man of vrouw bent
Bedoel je: sowieso?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef NietAlleen het volgende:
zowiezo, kort kapsel hebben vraagt erom dat mensen gaan kijken of je nou man of vrouw bent
dat veel vrouwen met kort kapsel toch verdacht veel op jongens lijkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef Cazano het volgende:
[..]
tegen mij is wel eens gezegd 'mevrouw' terwijl ik niet eens zo lang haar heb als jongen, dus wat is je punt
sommigequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef NietAlleen het volgende:
[..]
dat veel vrouwen met kort kapsel toch verdacht veel op jongens lijken
Draag dan geen roze overhemd!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef Cazano het volgende:
[..]
tegen mij is wel eens gezegd 'mevrouw' terwijl ik niet eens zo lang haar heb als jongen, dus wat is je punt
Wauw, je hebt een ander topic gevonden over dit onderwerp! Chapeau!quote:
Nou nou niet zo denigrerend, het is voor sommige mensen hartstikke moeilijk om drie woorden in te typen bij Google.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wauw, je hebt een ander topic gevonden over dit onderwerp! Chapeau!
Wauw, Deze user is 'slim' genoeg om sarcasme te kunnen gebruiken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:10 schreef 2dope het volgende:
[..]
Wauw, je hebt een ander topic gevonden over dit onderwerp! Chapeau!
Nou niet zo denigrerend, voor sommige mensen is het lastig om 'google.nl' te typen in url-balk van de browser.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou nou niet zo denigrerend, het is voor sommige mensen hartstikke moeilijk om drie woorden in te typen bij Google.
Lekker ordinairquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:10 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]Mensen die met hun schoenen op het bed gaan.
Mwah, 2 woorden is genoeg, je hoeft alleen maar de zoekopdracht Apotheose kapsel in te voeren in Google.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef kwiwi het volgende:
Nou nou niet zo denigrerend, het is voor sommige mensen hartstikke moeilijk om drie woorden in te typen bij Google.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:51 schreef Yu-Kee het volgende:
Jakkes. En hoe kom jij bij zo'n site uit!?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
"Hoffenheim, daar hebben ze geen palendansclubs."
Het geluid van mij pc doet het niet en er is ook al geen ondertiteling.quote:
Vind je dit soort dingen dan niet steengeyl?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:56 schreef Steengeyl het volgende:
[..]
Jakkes. En hoe kom jij bij zo'n site uit!?
Als ik niet had geweten dat dit een zangeres is, had ik gedacht dat het een foto uit 1943 was. Gemaakt in een willekeurig concentratiekamp.quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Als ik niet had geweten dat dit een zangeres is, had ik gedacht dat het een foto uit 1943 was. Gemaakt in een willekeurig concentratiekamp.
man oh man, ik wou dat iedereen er zo over dacht.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:29 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Als ik niet had geweten dat dit een zangeres is, had ik gedacht dat het een foto uit 1943 was. Gemaakt in een willekeurig concentratiekamp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Omg.quote:
Je kan toch zeggen dat je een foto van de muur maakt of zo.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef kwiwi het volgende:
Ik zag van de week nog iemand op het station staan waarvan ik nog steeds niet weet of het nou een man of een vrouw is door dat korte kapsel
Had een foto willen maken om het aan jullie ter beoordeling over te laten maar was bang dat het op zou vallen als ik de camera op hem/haar zou richten
quote:
quote:
De Opzij zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Yu-Kee het volgende:
Oh, trouwens ooit in een of ander tijdschrift gelezen:
"Mannen vinden kort haar bij vrouwen hartstikke sexy, omdat ze je dan makkelijk in je nek kunnen kussen."
Gelukkig geloofde ik het niet.
Kapperspropaganda...quote:Korte kapsels zeggen meestal over een vrouw dat ze veel klasse heeft. Het is net even pittiger en eigenzinniger dan lange haren. Veel mannen zweren bij korte haren, andere moeten er niks van hebben. Korte kapsels zijn gemakkelijk te modelleren en onderhouden. Er is veel variatie in kleur en kapsel mogelijk bij korte haren. Ik houd er persoonlijk wel van mits het bij de juiste vrouw is.
Toen was je echt een baasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Adelante het volgende:
Heb ik deze reeks ooit gestart met die OP![]()
ja want haar is zo zwaar dat je het niet aan de kant kan leggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Yu-Kee het volgende:
Oh, trouwens ooit in een of ander tijdschrift gelezen:
"Mannen vinden kort haar bij vrouwen hartstikke sexy, omdat ze je dan makkelijk in je nek kunnen kussen."
Gelukkig geloofde ik het niet.
Hoezo, toen?!quote:
met lang haar was het mooierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vind het toch niet zo vervelend
[ afbeelding ]
Helemaal niet vervelend en dat haar groeit wel weer aan toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vind het toch niet zo vervelend
[ afbeelding ]
Ben je plaatjes van al je vriendinnen aan het posten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Is ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
nee , is hetzelfde meisje . Er werd gevraagd om lang haarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ben je plaatjes van al je vriendinnen aan het posten?
En zķveel vrouwen die zich in het ootje laten nemen door deze kapperspropaganda...quote:Dit zijn de tijdloze korte kapsels die nooit meer uit de mode zullen gaan. Het staat goed bij oudere en jongere vrouwen en het kan op verschillende manieren gedragen worden.
quote:Bij het eerste consult kan al snel duidelijk worden wat de oorzaak van het probleem is. Er wordt een aura en chakrahealing gegeven waarin blokkades worden losgetrild en verwijderd, een goede doorstroming is het gevolg.
Kort vond ik leuker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee , is hetzelfde meisje . Er werd gevraagd om lang haar
wat een mislukte struisvogel zegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Yu-Kee het volgende:
[ afbeelding ]
Aaargh! Ik zou me rot schrikken als ik zoiets tegenkom in een verlaten steegje!
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:22 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel stoer staan[ afbeelding ]
Post eens wat originelere plaatjes, deze komen al zo vaak voorbij.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:46 schreef Kwalberto het volgende:
[ afbeelding ]
Jullie weten gewoon niet
[ afbeelding ]
wat mooi is.
Nu je het zegt, als ik op google afbeeldingen zoek komt 9 van de 10 van FOKquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:48 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
[..]
Post eens wat originelere plaatjes, deze komen al zo vaak voorbij.
Kan nog steeds niet geloven dat dat mens toen 22 jaar was.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:48 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
[..]
Post eens wat originelere plaatjes, deze komen al zo vaak voorbij.
[ afbeelding ]
Zo, hebben we deze ook weer gehad.
quote:Met een scheiding uit het midden glimlacht het model stralend met korte stukjes kleur in bruin en blond. De achterkant werd dicht tegen het hoofd gestapeld en dan omrand om charmant naar binnen te buigen langs de neklijn. Het gebruik van een grote ronde borstel met thermo stylinglotion zal helpen tijdens het föhnen.
Lekker eigenzinnigquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:22 schreef Sealnova het volgende:
Gestapelde bob
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
En deze afbeelding staat erbij:quote:Sexy kort haar – Het nieuwe symbool van sensualiteit en vrouwelijkheid.
quote:Waarom mannen houden van vrouwen met sexy kort haar
In de 21ste eeuw zijn de tijden waarin seksualiteit en sexappeal synoniem stonden voor lang haar duidelijk aan een uitdaging toe. Denk maar aan vrouwen in films die mannen in een soort obsessie gebracht hebben: velen van hen zijn het product van uren geduld bij de kapper om het ultieme sexy korte kapsel te creëren. Uma Thurman in Pulp Fiction, Meg Ryan in When Harry Met Sally en Mia Farrow in Rosemary’s Baby – wiens korte haar op de set gekapt werd door Vidal Sassoon – werden geciteerd als vrouwen met de meest beroemde haarsnit in de kapselgeschiedenis: mannen knielen voor hen neer en vrouwen zijn stikjaloers.
De manier waarop een sexy korte haarsnit mooie ogen en lippen accentueert, doet mannen niet enkel fantaseren over vrouwen met kort haar, maar doet hen ook verliefd worden op zo’n vrouwen. Mannen houden eveneens van de nek van een vrouw. Het feit dat kort haar dit sensuele en sexy onderdeel van een vrouwenlichaam toont, zet een man onbetwistbaar aan om vrouwen met kort haar aantrekkelijk en sexy te vinden.
Haha, wel waar ja, van de meiden die bij mij op zwangerschapsgym zaten ben ik de enige die nog steeds lang haar heeft.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:55 schreef Yu-Kee het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.flaironline.nl(...)/list_messages/32255
Zwanger hč, dus dan moet zo snel mogelijk het haar eraf.
Buitenaards mooiquote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:44 schreef Yu-Kee het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Veel mannen zweren erbij, maar de meeste mannen krijgen er zweren vanquote:Korte kapsels zeggen meestal over een vrouw dat ze veel klasse heeft. Het is net even pittiger en eigenzinniger dan lange haren. Veel mannen zweren bij korte haren, andere moeten er niks van hebben. Korte kapsels zijn gemakkelijk te modelleren en onderhouden. Er is veel variatie in kleur en kapsel mogelijk bij korte haren. Ik houd er persoonlijk wel van mits het bij de juiste vrouw is....
Nee, en hij wil het je best bewijzen hoor. Stuur maar een PM en je heb een date.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:20 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Deelnemer2 valt eigenlijk op mannen, maar is nog niet uit de kast.
Ik begrijp al die jalousie niet. Je kunt toch gewoon je haar laten knippen en er ook sexy uitzien .quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:32 schreef Yu-Kee het volgende:
Nog meer kapperspropaganda: http://www.kapsels.net/hoe/sexy_kort_haar.htm
[..]
En deze afbeelding staat erbij:
[ afbeelding ]
Sexy hoor...
[..]
Het heeft niks met 'jalousie' te maken vriend, feit is dat vrouwen met kort haar er stuk voor stuk beter uitzien met lang haar.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:22 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ik begrijp al die jalousie niet. Je kunt toch gewoon je haar laten knippen en er ook sexy uitzien .
Ik denk dat je beter met Apotheose kunt aanpappen, zij heeft namelijk een lekker vlot pittig kort koppie.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:14 schreef deelnemer2 het volgende:
Nee, en hij wil het je best bewijzen hoor. Stuur maar een PM en je heb een date.
Mijn hartje ging nu juist open voor jou en ik neem wel een schaar mee als dat nodig is.quote:Op zondag 6 maart 2011 00:29 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter met Apotheose kunt aanpappen, zij heeft namelijk een lekker vlot pittig kort koppie.
Blijf van de haartjes van Yu-Kee af, schavuitquote:Op zondag 6 maart 2011 00:31 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Mijn hartje ging nu juist open voor jou en ik neem wel een schaar mee als dat nodig is.
What is it to you?quote:Op zondag 6 maart 2011 00:33 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Blijf van de haartjes van Yu-Kee af, schavuit
Zoals iedere hetero man die psychisch in orde is, vindt Nikmans lang haar bij vrouwen gewoon veel mooier.quote:
quote:tuurlijk een super kort koppie, lekker stoer en veel mooier voor de vrouw, komen de ogen ook veel beter uit
Lang haar, daar kan ik nog wel mee leven. Maar het gezeur erover is onverdragelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:21 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Zoals iedere hetero man die psychisch in orde is, vindt Nikmans lang haar bij vrouwen gewoon veel mooier.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:55 schreef deelnemer2 het volgende:
Yu-Kee, als je nu eens in de linkerhelf van je haar in een vlot kort modelletje laat knippen, en je houd rechts gewoon je lange haren, dan kun je wennen en is de overgang niet zo moeilijk.
quote:
Vind ik leuk om om te lachen ja!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef deelnemer2 het volgende:
Vind jij leuk, vind ik ook leuk. We zijn eruit.
Zal ik het komen knippen?
Verschrikkelijk?! Lekker gek juist!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
Gisteren in Amersfoort zag ik er eentje lopen, met heel lichtblond haar en een strook paars
Verschrikkelijk
Dat is juist heel hip!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
Gisteren in Amersfoort zag ik er eentje lopen, met heel lichtblond haar en een strook paars
Verschrikkelijk
Amersfoort? Toch niet bij mij om de hoek?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
Verschrikkelijk
Blijkbaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:37 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Amersfoort? Toch niet bij mij om de hoek?
Ik ben te kaal voor een interessant kapsel.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef SoraAoi het volgende:
Wil de foto's van al die fokkertjes wel eens zien welke hier in dit topic zo heel stoer: HAHA LELIJK!! HHA WAT ROT HAHA lopen te roepen om eerlijk te zijnKijken of ze zelf wel de juiste keuzes maken wat hun uiterlijk betreft
Waarom zou je foto's van mannelijkefokkers willen zien?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef SoraAoi het volgende:
Wil de foto's van al die fokkertjes wel eens zien welke hier in dit topic zo heel stoer: HAHA LELIJK!! HHA WAT ROT HAHA lopen te roepen om eerlijk te zijnKijken of ze zelf wel de juiste keuzes maken wat hun uiterlijk betreft
Eerst val je op pittige kapsels en nu wil je pics van medeFOKkers, ik vrees dat ik slecht nieuws voor je heb...quote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef SoraAoi het volgende:
ze is gewoon lekker. MIsschien lang haar net wat lekkerder. Is een ex van me btwquote:
Blijft complex. Als ze gewoon niet klagen is het probleem ook uit de wereld lijkt mij.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:21 schreef deelnemer2 het volgende:
Vrouwen horen mooi te zijn (zijn ze dat niet dan gaan mannen klagen).
Mannen horen echt van vrouwen te houden (doen ze dat niet dan gaa vrouwen klagen).
Een heldere taakverdeling toch.
Ninja edit. Er stond; ' ik vind beide wel lekker'quote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
ze is gewoon lekker. MIsschien lang haar net wat lekkerder. Is een ex van me btw
vind ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 19:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ninja edit. Er stond; ' ik vind beide wel lekker'
Ze koos ervoor om zichzelf te zijn, om haar karakter uit te dragen en de wereld laten zien waar ze voor staat! En dat kan natuurlijk niet met lang haarquote:Op maandag 7 maart 2011 01:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die onderste zou er met lang haar echt goed uitzien.
Dezelfde.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:52 schreef Yu-Kee het volgende:
Deelnemer en deelnemer2 is dezelfde persoon? En je vindt bovenstaand kapsel mooi? Ik vind het een mislukte puinhoop!
En dan moet je het ook elke dag helemaal zo stylen met die lange plukken en zo, anders is het helemaal geen gezicht. Erg tijdrovend lijkt me! Als het waait heb je helemaal een probleem.
soa lekke ding me fotoo sta op fokquote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef SoraAoi het volgende:
Dit, het staat alleen goed bij mooie vrouwen en dan zien mooie vrouwen er natuurlijk 999* beter uit met lang haar.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
watquote:
Sommige kapsters zeggen ook nog dat het jong maakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Lekker gek
Lekker eigenwijs
Lekker eigentijds
Lekker pittig
Lekker dol
Lekker rebels
Lekker maf
Lekker melig
De buit is binnenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef das_phantom het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom veel vrouwen van 30-40+ er tegenwoordig zo vormloos uit willen zien
Je bedoelt beter uitzien.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jij hebt vast lang krullend haar, glanzend en stralend als de ondergaande zon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom moet zo een knap meisje nou een dode octopus op haar hoofd doen?
Ik heb lang dik haar waar ik altijd complimenten over krijgquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij hebt vast lang krullend haar, glanzend en stralend als de ondergaande zon?
Doe je goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb lang dik haar waar ik altijd complimenten over krijg
Waar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb lang dik haar waar ik altijd complimenten over krijg
Sowieso is de witte linnen broek een mustquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Al die pittigerds op die foto hebben zo ongeveer hetzelfde aan.
Ik bedoelde waar krijg je complimentjes mallerd hihiquote:
Wat ben je toch lekker pittig!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar krijg je complimentjes mallerd hihi
Krijg je gratis bij de kapper als je zo'n kaspel neemt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Sowieso is de witte linnen broek een must
Dat mokkel bezorgt me een tsunami aan voorvocht!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Yu-Kee het volgende:
Vrolijk kerstfeest toegewenst door Stella!![]()
ik heb serieus waar nog nooit een vrouw van 80 (?) gezien met lang blond glanzend haar of weet ik 't. Maar goed, ik kom dan ook nog wel es buitenquote:
Ik zag laatst wel een kortgerokte hooggehakte bejaarde dame met lang grijs haar. Toen dacht ik bij mezelf: soms is kort haar en een lange rok beter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef Shivers het volgende:
[..]
ik heb serieus waar nog nooit een vrouw van 80 (?) gezien met lang blond glanzend haar of weet ik 't. Maar goed, ik kom dan ook nog wel es buiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |