Jij hebt vast lang krullend haar, glanzend en stralend als de ondergaande zon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom moet zo een knap meisje nou een dode octopus op haar hoofd doen?
Ik heb lang dik haar waar ik altijd complimenten over krijgquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij hebt vast lang krullend haar, glanzend en stralend als de ondergaande zon?
Doe je goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb lang dik haar waar ik altijd complimenten over krijg
Waar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb lang dik haar waar ik altijd complimenten over krijg
Sowieso is de witte linnen broek een mustquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Al die pittigerds op die foto hebben zo ongeveer hetzelfde aan.
Ik bedoelde waar krijg je complimentjes mallerd hihiquote:
Wat ben je toch lekker pittig!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar krijg je complimentjes mallerd hihi
Krijg je gratis bij de kapper als je zo'n kaspel neemt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Sowieso is de witte linnen broek een must
Dat mokkel bezorgt me een tsunami aan voorvocht!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Yu-Kee het volgende:
Vrolijk kerstfeest toegewenst door Stella!![]()
ik heb serieus waar nog nooit een vrouw van 80 (?) gezien met lang blond glanzend haar of weet ik 't. Maar goed, ik kom dan ook nog wel es buitenquote:
Ik zag laatst wel een kortgerokte hooggehakte bejaarde dame met lang grijs haar. Toen dacht ik bij mezelf: soms is kort haar en een lange rok beter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef Shivers het volgende:
[..]
ik heb serieus waar nog nooit een vrouw van 80 (?) gezien met lang blond glanzend haar of weet ik 't. Maar goed, ik kom dan ook nog wel es buiten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |