Lang haar, daar kan ik nog wel mee leven. Maar het gezeur erover is onverdragelijk.quote:Op zondag 6 maart 2011 12:21 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Zoals iedere hetero man die psychisch in orde is, vindt Nikmans lang haar bij vrouwen gewoon veel mooier.
quote:Op zondag 6 maart 2011 14:55 schreef deelnemer2 het volgende:
Yu-Kee, als je nu eens in de linkerhelf van je haar in een vlot kort modelletje laat knippen, en je houd rechts gewoon je lange haren, dan kun je wennen en is de overgang niet zo moeilijk.
quote:
Vind ik leuk om om te lachen ja!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:09 schreef deelnemer2 het volgende:
Vind jij leuk, vind ik ook leuk. We zijn eruit.
Zal ik het komen knippen?
Verschrikkelijk?! Lekker gek juist!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
Gisteren in Amersfoort zag ik er eentje lopen, met heel lichtblond haar en een strook paars
Verschrikkelijk
Dat is juist heel hip!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
Gisteren in Amersfoort zag ik er eentje lopen, met heel lichtblond haar en een strook paars
Verschrikkelijk
Amersfoort? Toch niet bij mij om de hoek?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:30 schreef RadioSlut het volgende:
Verschrikkelijk
Blijkbaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 15:37 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Amersfoort? Toch niet bij mij om de hoek?
Ik ben te kaal voor een interessant kapsel.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef SoraAoi het volgende:
Wil de foto's van al die fokkertjes wel eens zien welke hier in dit topic zo heel stoer: HAHA LELIJK!! HHA WAT ROT HAHA lopen te roepen om eerlijk te zijnKijken of ze zelf wel de juiste keuzes maken wat hun uiterlijk betreft
Waarom zou je foto's van mannelijkefokkers willen zien?quote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef SoraAoi het volgende:
Wil de foto's van al die fokkertjes wel eens zien welke hier in dit topic zo heel stoer: HAHA LELIJK!! HHA WAT ROT HAHA lopen te roepen om eerlijk te zijnKijken of ze zelf wel de juiste keuzes maken wat hun uiterlijk betreft
Eerst val je op pittige kapsels en nu wil je pics van medeFOKkers, ik vrees dat ik slecht nieuws voor je heb...quote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef SoraAoi het volgende:
ze is gewoon lekker. MIsschien lang haar net wat lekkerder. Is een ex van me btwquote:
Blijft complex. Als ze gewoon niet klagen is het probleem ook uit de wereld lijkt mij.quote:Op zondag 6 maart 2011 19:21 schreef deelnemer2 het volgende:
Vrouwen horen mooi te zijn (zijn ze dat niet dan gaan mannen klagen).
Mannen horen echt van vrouwen te houden (doen ze dat niet dan gaa vrouwen klagen).
Een heldere taakverdeling toch.
Ninja edit. Er stond; ' ik vind beide wel lekker'quote:Op zondag 6 maart 2011 19:22 schreef Michielos het volgende:
[..]
ze is gewoon lekker. MIsschien lang haar net wat lekkerder. Is een ex van me btw
vind ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 19:23 schreef Deckard het volgende:
[..]
Ninja edit. Er stond; ' ik vind beide wel lekker'
Ze koos ervoor om zichzelf te zijn, om haar karakter uit te dragen en de wereld laten zien waar ze voor staat! En dat kan natuurlijk niet met lang haarquote:Op maandag 7 maart 2011 01:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Die onderste zou er met lang haar echt goed uitzien.
Dezelfde.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:52 schreef Yu-Kee het volgende:
Deelnemer en deelnemer2 is dezelfde persoon? En je vindt bovenstaand kapsel mooi? Ik vind het een mislukte puinhoop!
En dan moet je het ook elke dag helemaal zo stylen met die lange plukken en zo, anders is het helemaal geen gezicht. Erg tijdrovend lijkt me! Als het waait heb je helemaal een probleem.
soa lekke ding me fotoo sta op fokquote:Op zondag 6 maart 2011 17:58 schreef SoraAoi het volgende:
Dit, het staat alleen goed bij mooie vrouwen en dan zien mooie vrouwen er natuurlijk 999* beter uit met lang haar.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
watquote:
Sommige kapsters zeggen ook nog dat het jong maakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:37 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Lekker gek
Lekker eigenwijs
Lekker eigentijds
Lekker pittig
Lekker dol
Lekker rebels
Lekker maf
Lekker melig
De buit is binnenquote:Op maandag 7 maart 2011 16:43 schreef das_phantom het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom veel vrouwen van 30-40+ er tegenwoordig zo vormloos uit willen zien
Je bedoelt beter uitzien.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:44 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Jij hebt vast lang krullend haar, glanzend en stralend als de ondergaande zon?quote:Op donderdag 10 maart 2011 15:36 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Waarom moet zo een knap meisje nou een dode octopus op haar hoofd doen?
Ik heb lang dik haar waar ik altijd complimenten over krijgquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:07 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Jij hebt vast lang krullend haar, glanzend en stralend als de ondergaande zon?
Doe je goedquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb lang dik haar waar ik altijd complimenten over krijg
Waar?quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:18 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik heb lang dik haar waar ik altijd complimenten over krijg
Sowieso is de witte linnen broek een mustquote:Op donderdag 10 maart 2011 16:44 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Al die pittigerds op die foto hebben zo ongeveer hetzelfde aan.
Ik bedoelde waar krijg je complimentjes mallerd hihiquote:
Wat ben je toch lekker pittig!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Ik bedoelde waar krijg je complimentjes mallerd hihi
Krijg je gratis bij de kapper als je zo'n kaspel neemt.quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:45 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Sowieso is de witte linnen broek een must
Dat mokkel bezorgt me een tsunami aan voorvocht!quote:Op donderdag 10 maart 2011 16:43 schreef Yu-Kee het volgende:
Vrolijk kerstfeest toegewenst door Stella!![]()
ik heb serieus waar nog nooit een vrouw van 80 (?) gezien met lang blond glanzend haar of weet ik 't. Maar goed, ik kom dan ook nog wel es buitenquote:
Ik zag laatst wel een kortgerokte hooggehakte bejaarde dame met lang grijs haar. Toen dacht ik bij mezelf: soms is kort haar en een lange rok beter.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:47 schreef Shivers het volgende:
[..]
ik heb serieus waar nog nooit een vrouw van 80 (?) gezien met lang blond glanzend haar of weet ik 't. Maar goed, ik kom dan ook nog wel es buiten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |