De Opzij zekerquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Yu-Kee het volgende:
Oh, trouwens ooit in een of ander tijdschrift gelezen:
"Mannen vinden kort haar bij vrouwen hartstikke sexy, omdat ze je dan makkelijk in je nek kunnen kussen."
Gelukkig geloofde ik het niet.
Kapperspropaganda...quote:Korte kapsels zeggen meestal over een vrouw dat ze veel klasse heeft. Het is net even pittiger en eigenzinniger dan lange haren. Veel mannen zweren bij korte haren, andere moeten er niks van hebben. Korte kapsels zijn gemakkelijk te modelleren en onderhouden. Er is veel variatie in kleur en kapsel mogelijk bij korte haren. Ik houd er persoonlijk wel van mits het bij de juiste vrouw is.
Toen was je echt een baasquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:40 schreef Adelante het volgende:
Heb ik deze reeks ooit gestart met die OP![]()
ja want haar is zo zwaar dat je het niet aan de kant kan leggenquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:28 schreef Yu-Kee het volgende:
Oh, trouwens ooit in een of ander tijdschrift gelezen:
"Mannen vinden kort haar bij vrouwen hartstikke sexy, omdat ze je dan makkelijk in je nek kunnen kussen."
Gelukkig geloofde ik het niet.
Hoezo, toen?!quote:
met lang haar was het mooierquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vind het toch niet zo vervelend
[ afbeelding ]
Helemaal niet vervelend en dat haar groeit wel weer aan toch?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:46 schreef gebruikersnaam het volgende:
Vind het toch niet zo vervelend
[ afbeelding ]
Ben je plaatjes van al je vriendinnen aan het posten?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:50 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Is ook niet verkeerd
[ afbeelding ]
nee , is hetzelfde meisje . Er werd gevraagd om lang haarquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:52 schreef deelnemer2 het volgende:
[..]
Ben je plaatjes van al je vriendinnen aan het posten?
En zóveel vrouwen die zich in het ootje laten nemen door deze kapperspropaganda...quote:Dit zijn de tijdloze korte kapsels die nooit meer uit de mode zullen gaan. Het staat goed bij oudere en jongere vrouwen en het kan op verschillende manieren gedragen worden.
quote:Bij het eerste consult kan al snel duidelijk worden wat de oorzaak van het probleem is. Er wordt een aura en chakrahealing gegeven waarin blokkades worden losgetrild en verwijderd, een goede doorstroming is het gevolg.
Kort vond ik leuker.quote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
nee , is hetzelfde meisje . Er werd gevraagd om lang haar
wat een mislukte struisvogel zegquote:Op zaterdag 5 maart 2011 22:17 schreef Yu-Kee het volgende:
[ afbeelding ]
Aaargh! Ik zou me rot schrikken als ik zoiets tegenkom in een verlaten steegje!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |