Ik dacht dat alleen wij samen een erotische factor hadden schoonheid?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee
- de erotische factor va nGuido en Flip!
-de vasericgheid van zwervio
-de geniaalheid van team Gerard
-De orinairheid van Aafke en Morninmo
Hij komt terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
In Secret Story is niets wat het lijkt: Mike heeft een grote verrassing in petto! Wat deze verrassing is, is vanavond live te zien op #Net5
omg, een huwelijksaanzoek met rode rozenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
In Secret Story is niets wat het lijkt: Mike heeft een grote verrassing in petto! Wat deze verrassing is, is vanavond live te zien op #Net5
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
ZZn tieten op sterk water. Bekentenis dat hij ads heeft en Mo mogelijk HIV?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
Hebben ze nou daadwerkelijk zijn naam verkeerd gespeld ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
ja hahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Hebben ze nou daadwerkelijk zijn naam verkeerd gespeld ?
Nou je bent iig al zo ver dat je weet wat LAPO betekent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef bollokus het volgende:
ja sorry ik had LAPO maar weet echt niet hoe je een topicje moet openen waar alles staat...
newbie...krijg je dat
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaaktquote:
Oh dear, dan moeten ze weer een behoorlijke vorraad extra teiltjes het huis in mieteren tegelijkertijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef marky het volgende:
Ha ha ha ik denk eerder het bekend maken in het huis van zijn geheim.
beter voor d'rquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura staat aan de kant van Gerard Karim en Alex , maar niet openlijk zegt Gerard
Marky is lievquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaakt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Enyma het volgende:
[..]
En Servio er alsnog uit. Foutje met de stemuitslag
Marky en ik zijn het helaas de laatste jaren ook niet meer eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaakt
Ik hoop dat ik dan wel terug ben van werk. Ik wil dat niet missen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dear, dan moeten ze weer een behoorlijke vorraad extra teiltjes het huis in mieteren tegelijkertijd
nee, ze heeft net effe met Gerard gesproken buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef delfse het volgende:
Laura staat aan de gaykant . En de friebel en jank groep.
Dan zit Gerard echt helemaal fout!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura staat aan de kant van Gerard Karim en Alex , maar niet openlijk zegt Gerard
ik probeer te leren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou je bent iig al zo ver dat je weet wat LAPO betekent.
Neuh, toen had ik een hekel aan hem. Maar ik ben hem gaan waarderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef gniffie het volgende:
gerard en karim waren vanaf week 1 al een baas. vieze meelopers hier
Kan best maar ze zit toch echt aan de Guido kant. En Guido heeft ene bloed hekel aan gerard en Alex. Dus Laura speelt het spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, ze heeft net effe met Gerard gesproken buiten
dat kan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan best maar ze zit toch echt aan de Guido kant. En Guido heeft ene bloed hekel aan gerard en Alex. Dus Laura speelt het spel.
mooi tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan best maar ze zit toch echt aan de Guido kant. En Guido heeft ene bloed hekel aan gerard en Alex. Dus Laura speelt het spel.
heerlijk , ik kan niet wachten tot haar valse kant naar boven komtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef delfse het volgende:
Laura praat zo veel met Gerard of Alex maar achter hun rug lult ze alles door aan de andere. Het is een vals kreng en dit is niet alleen spel.
Ik vind wat ik vindquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef Day het volgende:
@marky, even zo, want cossen met een ipad is eigenlijk niet te doen.
Ik zie heus wel wat gerard aan het doen is, ik ben niet gek. Maar hij speelt wat mij betreft het spel wel goed. Tuurlijk lokt hij dingen uit, manipuleert hij en liegt hij, maar ik vind niet dat hij het op een valse of gemene manier doet a la Servio.
En wat hij net zei over het groepsproces, dàt was 100% waar, vandaar mijn 'goed zo, gerard'.
In 2 weken kan veel gebeuren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Alex doet nu populair enz omdat hij met wat geluk de stemming heeft overleeftWedden dat Servio niet genomineerd wordt over 2 weken
Hoezo? Laura had toch juist Maik genomineerd zodat Alex er niet uit zou gaan?quote:Dan zit Gerard echt helemaal fout!
Gerard zal teleurgesteld zijn want zij nomineert hem de volgende keer wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heerlijk , ik kan niet wachten tot haat valse kant naar boven komt
Alex wel maar die andere twee niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Laura had toch juist Maik genomineerd zodat Alex er niet uit zou gaan?
+ zwangerschapstestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef Anneloortje het volgende:
De tieten van Maik staan klaar in het labyrint of een SOA test voor Mo.
Nee tuurlijk niet. daarom baalde ik wel heel erg want dit was onze laatste kans. Servio staat sterk in de groep en Gerard nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Alex doet nu populair enz omdat hij met wat geluk de stemming heeft overleeftWedden dat Servio niet genomineerd wordt over 2 weken
jammer dan voor Gerardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Gerard zal teleurgesteld zijn want zij nomineert hem de volgende keer wel.
Daar ben ik van overtuigd inmiddels. The man in the middle!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef Flow3r het volgende:
alle honden vechten om een been en Philip loopt er straks mee heen
dat zou pas feest zijn!quote:
Ja en die komen Nadia en Dennis dan brengen.quote:
Ja Laura is echt vals zeg. Foei.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef delfse het volgende:
Laura haar valse kant is allang te zien. Wat zal zei der eigen schamen als ze uit het huis komt ze wil zo goed over komen voor haar werk maar ondertussen wel geld vangen om een neprelatie aan te gaan met iemand met een vriendin thuis maar ja alles voor geld en het spel.
lol. Volgens mij is er ergens op het forum een begrippenlijst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik probeer te leren!
ga nou eens uitzoeken hoe de rest werkt.
heb LOI ook aangeschreven of er al een cursus is Fok! voor dummy's maar ik doe het alleen als er een Fok! vieze woordenboek bij zit
Daarvoor heeft Guido Gerard gisteren gewaarschuwd dat hij door zijn akties zichzelf niet populair maakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. daarom baalde ik wel heel erg want dit was onze laatste kans. Servio staat sterk in de groep en Gerard nu dus niet meer.
ik heb er een mail achteraan gestuurd voor een opfris cursusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Volgens mij is er ergens op het forum een begrippenlijst.
Ik zit hier vanaf 1999 maar zelfs ik moet soms even geupdate worden.
Als een soort spion dus...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
sionne zijn wel spannendquote:
Daar baal ik ook behoorlijk van.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. daarom baalde ik wel heel erg want dit was onze laatste kans. Servio staat sterk in de groep en Gerard nu dus niet meer.
Beterschapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Anneloortje het volgende:
Ik heb dus reflux he en dat heb ik sinds secret story. Kots oprispingen.
Even mn pilletje nemen...
Dit is geen grapje maar dus echt waar.
Gerard, zowel Karim als Alex niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef minzo het volgende:
Laura stemt sowieso 1 op Philip en de andere moet nog blijken
Ow kut en ik vergeet te vermelden dat Team servio (min lekkere Guido en lekkere Flip) daar de oorzaak van zijn...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Anneloortje het volgende:
ik moet elke dag een spuitje zetten voor de trombose ...... dat is ook echt geen grapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Anneloortje het volgende:
Les 1 van het spelletje is dat ze de opdrachten van de Stem moeten uitvoeren. Nou, dat doet ze toch ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef delfse het volgende:
Laura haar valse kant is allang te zien. Wat zal zei der eigen schamen als ze uit het huis komt ze wil zo goed over komen voor haar werk maar ondertussen wel geld vangen om een neprelatie aan te gaan met iemand met een vriendin thuis maar ja alles voor geld en het spel.
't ligt er maar aan of ze de nominaties zo laten als het is. Misschien moet volgende week iedereen iemand nomineren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar baal ik ook behoorlijk van.Servio nooit meer op de bank...
Heb je iets gebroken???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik moet elke dag een spuitje zetten voor de trombose ...... dat is ook echt geen grap
Ja ik zag het maar Gerard was al niet populair bij Guido. laten we eerlijk wezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Daarvoor heeft Guido Gerard gisteren gewaarschuwd dat hij door zijn akties zichzelf niet populair maakt.
Had mijn zoontje ook toen hij net geboren was. Is nu hij 1 jaar is wel overheen gegroeid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Anneloortje het volgende:
arixtra (blauw met wit), en ja ik zit al 7 maandn met een open been breuk te klotenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Heb je iets gebroken???
Dat zijn die groenen spuiten toch?
Ja thanks week 1 & 2 van ss ben ik thuisgebleven maar nu moet ik wel werkenquote:
Ben ik even blij dat ik alleen een ontstoken aanhechtspier heb bij mn kniequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
arixtra (blauw met wit), en ja ik zit al 7 maandn met een open been breuk te kloten
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Had mijn zoontje ook toen hij net geboren was. Is nu hij 1 jaar is wel overheen gegroeid.
Das wel kut maar wel relaxed dat je dan dit kunt volgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
arixtra (blauw met wit), en ja ik zit al 7 maandn met een open been breuk te kloten
tjs, ik kan zeggen dat ik blij ben dat ik alleen een open beenbreuk heb ;-)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik alleen een ontstoken aanhechtspier heb bij mn knie
nee hoor. Als dat gaat gebeuren zijn de 3 musketiers de pineut. Anderen zijn in de meerderheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef delfse het volgende:
Laat ze maar net als bb opmekaar stemmen is die nicht iedere keer de pineut maar jammer genoeg houden de progammamakers hem erin vraag me niet waarom maar ze denken dat hij goede tv maakt nou dat is een grote vergissing van ze. Ik kijk nooit geen uitzending ik kan niet zien hoe die nicht altijd goed wordt neergezet en de andere zijn de lul.
Ja dat zei ik ook tegen mn vent. Ik zeg ik heb die babykwaal die al doie koters van onze vrienden hebben...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Had mijn zoontje ook toen hij net geboren was. Is nu hij 1 jaar is wel overheen gegroeid.
toch ook mooi als het er nog 2 zijn. eigelijk bijna alles wat nu gaat gebeuren word het spel leuker van....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef itsme het volgende:
[..]
nee hoor. Als dat gaat gebeuren zijn de 3 musketiers de pineut. Anderen zijn in de meerderheid.
muhahahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef RiftNL het volgende:
Maik heeft een grote verrassing? Hij gaat toch niet zijn 25cm calippo voor Bart zijn neus leggen tijdens de liveuitzending?
Wat dat betreft had Servio er beter uit kunnen zijn misschien. Maar voor het spel is dit beter.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik zag het maar Gerard was al niet populair bij Guido. laten we eerlijk wezen.
Maar goed. Ik houd niet van de manier hoe Servio het spel speelt. Het geroddel achter anderen hun rug en hoe hij tegen Alex doet. Jammer dat Guido dat niet zelf inziet. Hoop dat hij zich zelf los maakt van Servio maar ik betwijfel het. V
Philip gaat winnen net als Jaap. man in the middle.
Gaat hij een brief oplezen, dat ze van de buis gehaald worden omdat er geen kip naar het programma kijkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef xTamaratJj het volgende:
Hahaha ze hebben het aangepast
SecretstoryNL
In Secret Story is niets wat het lijkt: Maik heeft een grote verrassing in petto! Deze verrassing zie je vanavond live op #Net5 #sstnl
Wanneer batsen wij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Anneloortje het volgende:
Nog 1 dingetje. Ik denk dat flip en aafke binnen nu en 7 dagen liggen te batsen!
Jammer dat dit Flip isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
En Guido lag weer te snurken..
Nee Philip gaat niet neuken in het huis heeft hij gezegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Anneloortje het volgende:
Nog 1 dingetje. Ik denk dat flip en aafke binnen nu en 7 dagen liggen te batsen!
een man 3 maanden droogstaan......dan kan hij zijn zwembroek nog niet meer aan...... dus you never knowquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Philip gaat niet neuken in het huis heeft hij gezegd.
Vooral als hij er niet bij kan rukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
een man 3 maanden droogstaan......dan kan hij zijn zwembroek nog niet meer aan...... dus you never know
ik niet??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
Zijn we er al achter wat het was met die streamlock?
Kijk, daar zijn we het dus wél over eens!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd inmiddels. The man in the middle!
Philip speelt het spel gewoon goed, dus dat zal ook wel goed zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef marky het volgende:
Ik mag toch hopen dat Philip er niet intrapt en vooral zijn eigen plan trekt.
dat denk ik ook wel. maar hoelang kun je het volhouden om in het midden te blijvenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Philip speelt het spel gewoon goed, dus dat zal ook wel goed zitten
Goh, je kent haar persoonlijk ? Vertel !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef delfse het volgende:
Laura praat zo veel met Gerard of Alex maar achter hun rug lult ze alles door aan de andere. Het is een vals kreng en dit is niet alleen spel.
Het begin van het eindequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
Zijn we er al achter wat het was met die streamlock?
Qua groepen? Ik denk dat hij zijn eigen groep heeft samen met Aafke en Moquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel. maar hoelang kun je het volhouden om in het midden te blijven
dat ging niet over spix, dat was bedoelt dat je de streams niet mag restreamen en in spix word gewoon de officiele stream gebruikt met reclame en alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Ceetje.. het volgende:
Goedemiddag allemaal op Fok!![]()
Ik ben er vannacht mee opgehouden na 3 kwartier volledige streamlock. Al bekend waarvoor dat was? Ik las in vorige cossen ook dat SpixTV het niet meer zou doen, maar hier werkt ie nog gewoon. Wassut loos alarm? Iemand info?
Verhalen zijn onzin want alles offline gooien kost meer dan alles online houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef digitac het volgende:
[..]
Het begin van het einde
Verhalen gaan rond dat over paar weken alle cams op lock gaan, voorgoed !!
verhalen zijn er altijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef digitac het volgende:
[..]
Het begin van het einde
Verhalen gaan rond dat over paar weken alle cams op lock gaan, voorgoed !!
oh, en die reklame sluit in dan via ABP buiten zeker (nog geen reklame gezien).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat ging niet over spix, dat was bedoelt dat je de streams niet mag restreamen en in spix word gewoon de officiele stream gebruikt met reclame en al
hahaha daar draait het spel toch omquote:
dat doe ik ook, maar spix doet niks verkeerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, en die reklame sluit in dan via ABP buiten zeker (nog geen reklame gezien).
maarreeeeeh, nog geen idee waar die streamlock nou goed voor was. Ik zag het al helemaal voor me, een heel psychiatrisch team rende het huis in, mo in de huidgreep om platgespoten te worden enzo. Maar niks dus
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Maik daar alleen de oorzaak van is. Misschien zat ze er al voor de tijd door heen en was dit de druppel.quote:
Waarom die haat dan ? Kijk, dat je iemand niet mag, maar het lijkt wel érg diep te zitten bij je.quote:
Ben ik het niet mee eensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:42 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Verhalen zijn onzin want alles offline gooien kost meer dan alles online houden
we zien het vanzelf wel (tenzij ze dat doen met een SL, dan zien we niks)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef digitac het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens
nog 2 maanden die mensen onderhouden, G/W/L, Huur etc + ¤ 100.000
Ik denk dat een ticket terug naar nederland echt wel goed koper is.
en bedoel nog geen 200.000 kijkers is echt geen vetpot voor een productie als SSt
nog steeds dezelfde kampen, of zijn er inmiddels al overlopers?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Dutchguy het volgende:
Eigenlijk wordt het nu pas echt leuk nu er twee kampen zijn.
Ik weet het niet... zal waarschijnlijk wel een combinatie zijn van dingen, maar Maik zal er iig wel een groot aandeel in hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:44 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Maik daar alleen de oorzaak van is. Misschien zat ze er al voor de tijd door heen en was dit de druppel.
Je kan het er niet mee eens zijn maar het is de waarheid. Alle kosten zijn namelijk al betaald, het huis wordt niet gehuurd maar is van Endemol zelfquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef digitac het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens
nog 2 maanden die mensen onderhouden, G/W/L, Huur etc + ¤ 100.000
Ik denk dat een ticket terug naar nederland echt wel goed koper is.
en bedoel nog geen 200.000 kijkers is echt geen vetpot voor een productie als SSt
Volgens mij nog redelijk hetzelfde als gisterenavond. Maar Gerard, Karim en Alex proberen er nog een vrouw bij te krijgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
nog steeds dezelfde kampen, of zijn er inmiddels al overlopers?
hihihihi, zou het wel een goeie bak vinden als Maik terugkomt en ze tegen Servio zeggen: foutje, bedankt, hier is je ticket. Misschien gaat Maik wel die geheime kamer in.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:47 schreef digitac het volgende:
http://www.secretstory.nl/nieuws/684/Niets+is+wat+het+lijkt
Wat denken jullie wat er zal gebeuren ?
Komt Maik terug ?
Was er een foutje bij de berekening ? en moest Servio weg ?
Krijgen ze het geheim van Maik te horen ?
Krijgen ze allemaal clues ?
wat wat wat ?
gaat-ie weer terug?quote:Vanavond in de daily show: verrassing van Maik
Gisteravond was te zien hoe Maik het huis moest verlaten. Monique is nog steeds ontroostbaar nu ze zonder hem verder moet in het huis. Echter is in Secret Story niets wat het lijkt: Maik heeft een grote verrassing voor zijn medebewoners in petto en voor Monique in het algemeen. Wat deze verrassing is, zie je vanavond live in Secret Story.
Jij ziet echt alles anders als dat het is. Echt medelijden met mensen zoals jij die niks op de normale manier bekijken of begrijpen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef delfse het volgende:
Philip is een een leuke en knappe jongen maar er zit niks bij ook maar bij die meiden hangen en slapen en wel goed in het raden van de geheimen. Maar voor de rest ook zeer saai.
Dat zou wel een bak zijn!quote:
Zal wel geheim vertellen en iets liefs tegen Mootje zeggen waarom ze weer de hele avond om gaat jankenquote:
Kutnijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Waarom die haat dan ? Kijk, dat je iemand niet mag, maar het lijkt wel érg diep te zitten bij je.
Die komt spontaan klaar, wat ik je zeg!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef xTamaratJj het volgende:
Ik wil Monique wel zien als Maik terug komt.. Word ik een stuk blijer van dan die uren gejank
ligt erraan wat zemet hem gedaan hebben natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij kan niet terug aangezien hij alle geheimen inmiddels wel zal weten i guess
Mss mag zij zn kluisje hebbenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef mYsca het volgende:
[..]
Zal wel geheim vertellen en iets liefs tegen Mootje zeggen waarom ze weer de hele avond om gaat janken
Gewoon in quarantaine houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:50 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Hij kan niet terug aangezien hij alle geheimen inmiddels wel zal weten i guess
Komt Natasia erin dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:51 schreef digitac het volgende:
Hij komt terug met een missie,
Hij moet op 3 verschillende plekken van het huis sex hebben met monique.
Of nog leuker.
Hij komt terug met een hoertje en moet voor de neus van monique sex hebben, ze kwamen er achter vannacht dat het waterpijl van zwembad gezakt was en dat het goedkoop kon worden bijgevuld.
Is toch wel eens eerder gebeurd?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:52 schreef delfse het volgende:
Maike kan niet terug dat zou kiezers bedrog zijn. Dan heeft iedere stemmer of sms voor niks gesmst en gebeld. Het zou wel leuk zijn als hij zou zeggen Servio het was leuk maar bedankt tot ziens er is wat fout gegaan je mag naar huisIk weet ook wel dat smsen en bellen geen zin heeft want alles staat al in het draaiboek.
Kijk eens... zo bij groepje Philip, Mo en Aafke.quote:
heb ik iets gemist ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:58 schreef iBenny het volgende:
En toch vind ik het nog steeds onzin dat de kamer tot morgenmiddag gesloten is
is al vanaf woensdag ofzoquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef digitac het volgende:
[..]
heb ik iets gemist ?
ik kwam wat later binnen
Ja ik reageer niet alleen op dit maar op al je dwaze posts. Hij is er wel mee bezig, er is gewoon niet veel (lees: geen fuck) te doen daar. Ze mochten zelf van woensdag t/m zaterdag niet op de knop drukken. Wat moet je dan in godsnaam gaan doen? Ik weet bijna zeker dat hij nog minstens 1 ander geheim weet maar daarmee nog even afwacht en het niet met het hele huis deelt zoals de meesten doen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef delfse het volgende:
Henkbarte:
Zeg jij dan eens wat Philip zoal de laatste dagen heeft gedaan behalve bij die meiden hangen en het geheim raden van Alex. Ik vindt het een hele leuke jongen en ook heel leuk om te zien. Maar ik mag toch zeggen hoe ik het zie dat is dus zo.
>Dquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:56 schreef bollokus het volgende:
zou mo nou niet een kamer verbod krijgen nu net alles gedweilt word??
Hij moet 't niet pushen, anders werkt t averechts, vooral bij sharonquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef Dutchguy het volgende:
Leep die Gerard, of het werkt is een tweede.
En het zelfde verhaal verteld hij straks tegen twee andere ezels die er ook intrappen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef iBenny het volgende:
Gerard is ff op Sharon aan het in spelen, om dr een kant te laten kiezen
hij heeft gelijk, effe lekker aan het strand liggen. Ze raden overigens nu meteen een geheim, piercerquote:
Dat zou echt de mooiste combi zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef minzo het volgende:
Ik hoop dat Philip met Guido gaat samen werken
Klopt, maar neutraliteit van Sharon betekent ook dat ze niet voor Servio kiest. Maar Gerard kan inderdaad soms net ff te ver pushen maar ik vind het wel echt lachen om te zien hoe hij het probeert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hij moet 't niet pushen, anders werkt t averechts, vooral bij sharon
Yupquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef Flashbox het volgende:
[..]
En het zelfde verhaal verteld hij straks tegen twee andere ezels die er ook intrappen.
haha ja, t is echt heel doorzichtigquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt, maar neutraliteit van Sharon betekent ook dat ze niet voor Servio kiest. Maar Gerard kan inderdaad soms net ff te ver pushen maar ik vind het wel echt lachen om te zien hoe hij het probeert.
Ook niet bij Mo, hoor. Ze is dan wel een jankbalk, maar ze is niet dom.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hij moet 't niet pushen, anders werkt t averechts, vooral bij sharon
Ik vind geer ook leuk hoor, maar wat is het verschil dan dan geer mensen naar zich toe loopt te trekken en of dat een ander dat doet. Ik zie een ander niet zo openlijk mensen naar zich toe trekken. En Geer speelt het goed hoor daar niet van maar is eigenlijk net zo achterbaks bezig, om te trekken dat Mo en Sharon de enige 2 in huis zijn waarbij hij zich goed voelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef Dutchguy het volgende:
Wat dan? Veel hebben geen stream op t werk dus dan zijn zulke reacties niet te begrijpen..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:59 schreef Dutchguy het volgende:
Dat stond er eerst niequote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Spooky4u het volgende:
SST Maik heeft een verrassing
van onze redactie
AMSTERDAM - Donderdag was te zien hoe Maik Het Huis der Geheimen moest verlaten en Monique intens verdrietig achterliet. Maar Secret Story barst niet alleen van de geheimen, maar ook van de verrassingen...
Maik heeft een grote verrassing in petto voor de overgebleven kandidaten in het huis.
Heeft hij een romantische liefdesbrief voor 'zijn' Monique geschreven? Of is hij nog steeds in Portugal en wordt hij herenigd met de verdrietige blondine?
Wat deze verrassing precies is, is vanavond live te zien in Secret Story.
0
Dat laatste lijkt me dan het meest waarschijnlijk..quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Spooky4u het volgende:
van onze redactie
AMSTERDAM - Donderdag was te zien hoe Maik Het Huis der Geheimen moest verlaten en Monique intens verdrietig achterliet. Maar Secret Story barst niet alleen van de geheimen, maar ook van de verrassingen...
Maik heeft een grote verrassing in petto voor de overgebleven kandidaten in het huis.
Heeft hij een romantische liefdesbrief voor 'zijn' Monique geschreven? Of is hij nog steeds in Portugal en wordt hij herenigd met de verdrietige blondine?
0
Zal mij een zorg zijn. Ik zie eindelijk wat gezelligheid. Beter dan die azijnpissersquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef Ceetje.. het volgende:
zijn de huishoudelijke taken verdeeld ofzo? Straks weer herrie natuurlijk omdat kamp servio de boel heeft schoongemaakt en kamp gerard+mo en sjerrun buiten zaten te keuvelen, hahaha
krijg ikquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo en Sharon de enige 2 in huis zijn waarbij hij zich goed voelt.
mag ze misschien in dat kleine kamertje een avondje met hem doorbrengen, zodat ze hem nog kan zeggen wat ze gisteren door al dat gehuil haar strot niet uit kreeg, en daarna maik misschien weer weg? Ik zeg maar wat hoorquote:
Aan plas/vlek op de grond in de keuken te zien had ze beter geen poging kunnen doenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:04 schreef Enyma het volgende:
[..]
Ach, ze doet tenminste een poging. Dat is meer dan de rest doet
Das ook n goeie!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mag ze misschien in dat kleine kamertje een avondje met hem doorbrengen, zodat ze hem nog kan zeggen wat ze gisteren door al dat gehuil haar strot niet uit kreeg, en daarna maik misschien weer weg? Ik zeg maar wat hoor
Denk dat het er van af hangt hoe je kijkt. Het motto is 'niets is wat het lijkt' en uiteindelijk zit iedereen er voor zichzelf. Gerard speelt het spel, soms met een twijfelachtig omweggetje maar nooit persoonlijk. Servio vliegt voor mijn gevoel wel uit de bocht door mensen proberen te isoleren en door twijfelachtige opmerkingen van laag allooi naar Alex toe gisteren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:02 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Ik vind geer ook leuk hoor, maar wat is het verschil dan dan geer mensen naar zich toe loopt te trekken en of dat een ander dat doet. Ik zie een ander niet zo openlijk mensen naar zich toe trekken. En Geer speelt het goed hoor daar niet van maar is eigenlijk net zo achterbaks bezig, om te trekken dat Mo en Sharon de enige 2 in huis zijn waarbij hij zich goed voelt.
''anderen spelen nog het spel''quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:03 schreef delfse het volgende:
Henkbarte:
Dan lees jij mijn reaktie toch niet hoef je je ook niet te ergeren aan mijnIk blijf toch mijn mening geven en dat de kamer van de waarheid dicht is belachelijk het spel ligt nu helemaal stil. en nogmaals ik vindt Philip top maar die jongen onderneemt ook niks de andere spelen nog het spel maar hij zoekt alleen de vrouwen en zijn bed op moet die zelft weten maar het valt op meer niet en lees jij maar over mijn stukjes heen is beter voor je hart.
Dat zou ook tof zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:05 schreef Mylene het volgende:
Maik en Monique mogen samen een nachtje doorbrengen in de geheime kamer.
Ja, en dat Alex alsnog naar huis moetquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:07 schreef minzo het volgende:
Die komt er vanavond misschien wel live er weer in
Daar sloeg het niet op. Hij ctrl+v eerst ff ander verhaaltje wat ook best leuk was om te lezenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
mag ze misschien in dat kleine kamertje een avondje met hem doorbrengen, zodat ze hem nog kan zeggen wat ze gisteren door al dat gehuil haar strot niet uit kreeg, en daarna maik misschien weer weg? Ik zeg maar wat hoor
Als het een brief is zitten wij heel de avond en nacht weer met een jankende SL opgescheept zekerquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:01 schreef Spooky4u het volgende:
van onze redactie
0
Hij komt gewoon terug joh. en dan gaan ze t peeskamertje inquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als het een brief is zitten wij heel de avond en nacht weer met een jankende SL opgescheept zeker
ik hoop dat ze de stemmen per ongeluk verkeerd geteld hebben en dat alsnog servio het huis moet verlaten...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Als het een brief is zitten wij heel de avond en nacht weer met een jankende SL opgescheept zeker
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Waarom? Dat van Sharon is niks nieuws, hoor. Dat zegt hij al vanaf week 1.quote:
daar zat ik ook al aan te denken, maar ik denk niet dat ze dat ooit zouden toegevenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:09 schreef woodyinthemix het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de stemmen per ongeluk verkeerd geteld hebben en dat alsnog servio het huis moet verlaten...
Hij maakte inderdaad zo'n opmerking maar ik heb geen idee waar dat vandaan kwamquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:13 schreef MargrietV het volgende:
Zei Servio gisteren dat hij de kluisinhoud van Maik gekregen had?
Rechts boven de tekst waarop je wil reageren met je muis als je daar naar toe gaat vind je de quote knop dan kan je makkelijker reageren op elkaar.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:11 schreef delfse het volgende:
Henkbarte;
Lees je mijn stukjes toch niet.Je maak je er zo druk om pas op je hart het is maar een spelletje Ik begrijp het niet is goed joh. Ieder zij mening. dag Henkbarte
Hoezo eigenlijk? Mensen stemmen om iemand erin te houden, niet om eruit te halen. In dat laatste geval zou het fout tegenover de stemmers zijn die hun geld hebben weggegooid. (Hoewel stemmen bij dit soort programma's naar mijn mening altijd weggegooid geld isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:14 schreef Flashbox het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat die Maik terug in het huis zou kunnen komen, dat kunnen ze echt niet maken tegenover de stemmers. Die zit vanavond gewoon in de studio, met één of ander verhaal voor Mo.
pcies !!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef kaatje50 het volgende:
goedemiddag Fokkers,
Kijk en lees al vanaf vanochtend een beetje mee, tussendoor de huishoudelijke taken, pff.
Ik vind het verschil van zieltjes winnen, tussen Gerard en Servio, wel heel anders hoor.
Gerard doet het gewoon op een nettere manier dan Servio. Het blijft een spel, maar het is
maar net hoe je het speelt en jezelf profileert
De manier waarop het gaat is gewoon echt om te kotsenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef Day het volgende:
[..]
Waarom? Dat van Sharon is niks nieuws, hoor. Dat zegt hij al vanaf week 1.
Dat geld weggooien roep ik al zolang er bel/sms spelletjes zijn op tv, je wordt opgelicht waar je zelf bijstaatquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:15 schreef Enyma het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Mensen stemmen om iemand erin te houden, niet om eruit te halen. In dat laatste geval zou het fout tegenover de stemmers zijn die hun geld hebben weggegooid. (Hoewel stemmen bij dit soort programma's naar mijn mening altijd weggegooid geld is)
Why? Niemand heeft hem eruit gestemd? Mensen sms-en alleen maar om hem er juist IN te houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:16 schreef delfse het volgende:
De progammamakers proberen alleen maar meer kijkers te krijgen door deze mededeling te doen. Hij is denk ik gewoon bij Bart in de studio. Zoniet komt hij terug mag ieder sms en die een telefoontje gepleegd heeft voor het stemmen zijn of haar geld terug eisen ook al is het spel maar dan naar de kiezer is het kiezersbedrog.
Zoals ik al zei, ze mogen samen de nacht doorbrengen in de geheime kamer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:14 schreef Flashbox het volgende:
Ik geloof er geen bal van dat die Maik terug in het huis zou kunnen komen, dat kunnen ze echt niet maken tegenover de stemmers. Die zit vanavond gewoon in de studio, met één of ander verhaal voor Mo.
Heeft ze dan niet geslapen?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:16 schreef mYsca het volgende:
[..]
Lijkt er meer op dat ze iets er voor heeft gehad om te gaan slapen
Idd. Doe je thuis toch ook niet? Wat moeten haar ouders daar niet van denken?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:18 schreef vuurvliegje69 het volgende:
zo raar en vies op het aanrecht zitten
Servio is nog niet echt bezig geweest vandaag met zieltjes winnen. Hij is vooral bezig geweest met Sofia en verder niet zo veel. Gerard is de hele ochtend al aan het spinnen. De methoden is nooit mooi en ik vind het beide niets. zolang mensen ervoor gemanipuleerd worden dan haak ik af.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:12 schreef kaatje50 het volgende:
goedemiddag Fokkers,
Kijk en lees al vanaf vanochtend een beetje mee, tussendoor de huishoudelijke taken, pff.
Ik vind het verschil van zieltjes winnen, tussen Gerard en Servio, wel heel anders hoor.
Gerard doet het gewoon op een nettere manier dan Servio. Het blijft een spel, maar het is
maar net hoe je het speelt en jezelf profileert
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef jesje1984 het volgende:
mensen mensen
ik denk dat de streamlock vannacht was om ongezien maik in de geheime kamer te krijgen waar hij vanavond ineens uit vandaan komt
bron?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef jesje1984 het volgende:
mensen mensen
ik denk dat de streamlock vannacht was om ongezien maik in de geheime kamer te krijgen waar hij vanavond ineens uit vandaan komt
je hebt gelijk, daar gaat ze alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef MargrietV het volgende:
Mo gaat zo weer een tranendal plengen, is nog lang niet uitgejankt.
Zou inderdaad best nog eens kunnen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:20 schreef jesje1984 het volgende:
mensen mensen
Leuk om er naar te kijken, dat is nu het spel. Ik geef er geen waardeoordeel meer aan hoor. Ik ga genieten van de intriges, ruzie's, liefdes, manipulaties. Heerlijk, ik voel me vrijquote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef marky het volgende:
[..]
Servio is nog niet echt bezig geweest vandaag met zieltjes winnen. Hij is vooral bezig geweest met Sofia en verder niet zo veel. Gerard is de hele ochtend al aan het spinnen. De methoden is nooit mooi en ik vind het beide niets. zolang mensen ervoor gemanipuleerd worden dan haak ik af.
quote:Niets is wat het lijkt
4 maart om 13.11
Vanavond in de daily show: verrassing van Maik
Gisteravond was te zien hoe Maik het huis moest verlaten. Monique is nog steeds ontroostbaar nu ze zonder hem verder moet in het huis. Echter is in Secret Story niets wat het lijkt: Maik heeft een grote verrassing voor zijn medebewoners in petto en voor Monique in het algemeen. Wat deze verrassing is, zie je vanavond live in Secret Story.
tjonge jonge, blijft die 30 jarige kleuter nou janken? ga lekker naar huis , mens !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:21 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
je hebt gelijk, daar gaat ze al
Servio is al weken bezig met roddelen dus dat hij dat vandaag dan een keer niet doet is omdat hij weet dat het niet meer nodig is.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:19 schreef marky het volgende:
[..]
Servio is nog niet echt bezig geweest vandaag met zieltjes winnen. Hij is vooral bezig geweest met Sofia en verder niet zo veel. Gerard is de hele ochtend al aan het spinnen. De methoden is nooit mooi en ik vind het beide niets. zolang mensen ervoor gemanipuleerd worden dan haak ik af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |