Ik dacht dat alleen wij samen een erotische factor hadden schoonheid?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee
- de erotische factor va nGuido en Flip!
-de vasericgheid van zwervio
-de geniaalheid van team Gerard
-De orinairheid van Aafke en Morninmo
Hij komt terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
In Secret Story is niets wat het lijkt: Mike heeft een grote verrassing in petto! Wat deze verrassing is, is vanavond live te zien op #Net5
omg, een huwelijksaanzoek met rode rozenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
In Secret Story is niets wat het lijkt: Mike heeft een grote verrassing in petto! Wat deze verrassing is, is vanavond live te zien op #Net5
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
ZZn tieten op sterk water. Bekentenis dat hij ads heeft en Mo mogelijk HIV?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
Hebben ze nou daadwerkelijk zijn naam verkeerd gespeld ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
ja hahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Hebben ze nou daadwerkelijk zijn naam verkeerd gespeld ?
Nou je bent iig al zo ver dat je weet wat LAPO betekent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef bollokus het volgende:
ja sorry ik had LAPO maar weet echt niet hoe je een topicje moet openen waar alles staat...
newbie...krijg je dat
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaaktquote:
Oh dear, dan moeten ze weer een behoorlijke vorraad extra teiltjes het huis in mieteren tegelijkertijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef marky het volgende:
Ha ha ha ik denk eerder het bekend maken in het huis van zijn geheim.
beter voor d'rquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura staat aan de kant van Gerard Karim en Alex , maar niet openlijk zegt Gerard
Marky is lievquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaakt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Enyma het volgende:
[..]
En Servio er alsnog uit. Foutje met de stemuitslag
Marky en ik zijn het helaas de laatste jaren ook niet meer eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaakt
Ik hoop dat ik dan wel terug ben van werk. Ik wil dat niet missen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dear, dan moeten ze weer een behoorlijke vorraad extra teiltjes het huis in mieteren tegelijkertijd
nee, ze heeft net effe met Gerard gesproken buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef delfse het volgende:
Laura staat aan de gaykant . En de friebel en jank groep.
Dan zit Gerard echt helemaal fout!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura staat aan de kant van Gerard Karim en Alex , maar niet openlijk zegt Gerard
ik probeer te leren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou je bent iig al zo ver dat je weet wat LAPO betekent.
Neuh, toen had ik een hekel aan hem. Maar ik ben hem gaan waarderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef gniffie het volgende:
gerard en karim waren vanaf week 1 al een baas. vieze meelopers hier
Kan best maar ze zit toch echt aan de Guido kant. En Guido heeft ene bloed hekel aan gerard en Alex. Dus Laura speelt het spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, ze heeft net effe met Gerard gesproken buiten
dat kan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan best maar ze zit toch echt aan de Guido kant. En Guido heeft ene bloed hekel aan gerard en Alex. Dus Laura speelt het spel.
mooi tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan best maar ze zit toch echt aan de Guido kant. En Guido heeft ene bloed hekel aan gerard en Alex. Dus Laura speelt het spel.
heerlijk , ik kan niet wachten tot haar valse kant naar boven komtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef delfse het volgende:
Laura praat zo veel met Gerard of Alex maar achter hun rug lult ze alles door aan de andere. Het is een vals kreng en dit is niet alleen spel.
Ik vind wat ik vindquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef Day het volgende:
@marky, even zo, want cossen met een ipad is eigenlijk niet te doen.
Ik zie heus wel wat gerard aan het doen is, ik ben niet gek. Maar hij speelt wat mij betreft het spel wel goed. Tuurlijk lokt hij dingen uit, manipuleert hij en liegt hij, maar ik vind niet dat hij het op een valse of gemene manier doet a la Servio.
En wat hij net zei over het groepsproces, dàt was 100% waar, vandaar mijn 'goed zo, gerard'.
In 2 weken kan veel gebeuren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Alex doet nu populair enz omdat hij met wat geluk de stemming heeft overleeftWedden dat Servio niet genomineerd wordt over 2 weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |