Ja klopt dat was anders. Alex dacht namelijk dat het een CLUE was voor Karim en niet dat hij een MISSIE had. Dus hij wilde z'n reactie zien toen dat 2e muziekje kwam... Bovendien deed hij er nogal lacherig bij dus lijkt me niet dat hij m erbij wilde naaien.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:01 schreef Mylene het volgende:
[..]
Grappig, dat deed Alex van de 3 musketiers gisteren ook bij de missie van Karim.
Oh wacht, dat is natuurlijk anders.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
de frustratie druipt er van af![]()
mensen het is maar een spel
Karim moest een positie aannemen als bollywood muziek speelde, Alex zag dat de eerste keer en de tweede keer bleef hij opvallend bij Karim hangen en leek het alsof hij hem tegenhield. Waarom weet ik niet...quote:
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:05 schreef itsme het volgende:
[..]
En jij aanbidt Guido. Het enige verschil is dat jij elke keer iemand uitkiest die en een man is en de underdog op fok.
Als straks iedereen Gerard haat dan mag je hem wel weer.![]()
Ik vind ook dat Gerard fout was . Hij had gewoon moeten toegeven en niet liegen. Ik zie wel de goede en slechte punten van iemand.
Ik snap het niet helemaal. Maar Guido is wel leukmaar vandaag is het Flipdag
![]()
![]()
![]()
Nu is het huis duidelijk verdeeld dus nu kan ik dat wel begrijpen. Joanna is enorm anti Gerard dat weet hij ook.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:02 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
doet guudje ook, hoort erbij. Kas spekken doet niemand
dat maakt voor mij het spel ook mee, als ik alleen naar de streams zou kijken was ik er al lang klaar meequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
ik zit altijd met een lach op deze forum, ik hou der zo van
Oh hemel, dan stort Monique helegaar in....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef Nune het volgende:
Middag!![]()
Hopelijk vanavond het geheim van Maik in het huis.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef Nune het volgende:
Middag!![]()
Ik ook maar dat komt omdat ze het over hondensperma hebben.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef Susi het volgende:
Ik moet even aan Maik denken, die vandaag op Schiphol aankomt en gaat merken hoe niet populair Secret Story is.
Ja want heel NL heeft het gezien! En haar papa en mama!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oh hemel, dan stort Monique helegaar in....
Dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef Nune het volgende:
Middag!![]()
oh jaaaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef gniffie het volgende:
gerard en karim waren vanaf week 1 al een baas. vieze meelopers hier
hoezo, ze heeft zelf ook een schoonheidsbehandeling gedaan... goed koppel bij de ene eraf en bij de andere erbij... ze zeggen toch altijd dat je elkaar moet compenseren in een relatiequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
en lekker iedereen irriteren met zingenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:08 schreef Mylene het volgende:
Interessant, Alex gaat in de slaapkamer zitten. Hij heeft wel een beetje meer ballen gekregen.
hmmmm, ging team Wilders niet van 0 naar 10 zetels????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef marky het volgende:
Je moet op de woorden letten van Gerard. Hij gebruikt de Wilders methoden. Botte harde uitpraken om mensen weg te zetten zodat de kijker het begrijpt.
Ik hoop dat ze op hun bek gaan.
Een paar dagen terug hadden Karim en Gerard nog een onderonsje over de zwakste schakel Alex die ze niet alles gingen vertellen omdat hij te zwak in het spel was. Iedereen zeker ook weer vergeten?
gw is toch veel zeggen niks doen??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef marky het volgende:
Je moet op de woorden letten van Gerard. Hij gebruikt de Wilders methoden. Botte harde uitpraken om mensen weg te zetten zodat de kijker het begrijpt.
Een paar dagen terug hadden Karim en Gerard nog een onderonsje over de zwakste schakel Alex die ze niet alles gingen vertellen omdat hij te zwak in het spel was. Iedereen zeker ook weer vergeten?
ja helemaal vergetenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef marky het volgende:
jawel wel druk maken anders zijnwe zo snel uitgesprokenquote:
Ik had mezelf ook niet in kunnen houden in het huis hoor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:06 schreef Mylene het volgende:
[..]
Dan nog mag je er geen misbruik van maken.
Maar goed Gerard über alles, smerige spel is geoorloofd.
Zeker als er niets gebeurd in het huisquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef bollokus het volgende:
[..]
jawel wel druk maken anders zijnwe zo snel uitgesproken
Nee Day jij??? Jij prikt toch door deze gladde man heen. Ik had je toch wel wat hoger zitten hoor. Kom op kijk en luister goed.quote:
Neequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:09 schreef -Strawberry- het volgende:
Het is trouwens op dit forum níet enkel het spel, belangrijkste factor is namelijk populariteit van deelnemers en daar kan je nogal van mening verschillen.
De situatie is nu toch ook anders? Alex stond genomineerd en iedereen verwachtte dat hij zou vertrekken en als hij al mocht blijven had hij geen geld om te drukken. Bovendien was hij door Laura nog een beetje aan de kant van Guido.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef marky het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |