Ik dacht dat alleen wij samen een erotische factor hadden schoonheid?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:11 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Nee
- de erotische factor va nGuido en Flip!
-de vasericgheid van zwervio
-de geniaalheid van team Gerard
-De orinairheid van Aafke en Morninmo
Hij komt terugquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
In Secret Story is niets wat het lijkt: Mike heeft een grote verrassing in petto! Wat deze verrassing is, is vanavond live te zien op #Net5
omg, een huwelijksaanzoek met rode rozenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
In Secret Story is niets wat het lijkt: Mike heeft een grote verrassing in petto! Wat deze verrassing is, is vanavond live te zien op #Net5
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
ZZn tieten op sterk water. Bekentenis dat hij ads heeft en Mo mogelijk HIV?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
Hebben ze nou daadwerkelijk zijn naam verkeerd gespeld ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef minzo het volgende:
ja hahahaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef Susi het volgende:
[..]
Hebben ze nou daadwerkelijk zijn naam verkeerd gespeld ?
Nou je bent iig al zo ver dat je weet wat LAPO betekent.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:16 schreef bollokus het volgende:
ja sorry ik had LAPO maar weet echt niet hoe je een topicje moet openen waar alles staat...
newbie...krijg je dat
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaaktquote:
Oh dear, dan moeten ze weer een behoorlijke vorraad extra teiltjes het huis in mieteren tegelijkertijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef marky het volgende:
Ha ha ha ik denk eerder het bekend maken in het huis van zijn geheim.
beter voor d'rquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura staat aan de kant van Gerard Karim en Alex , maar niet openlijk zegt Gerard
Marky is lievquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaakt
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Enyma het volgende:
[..]
En Servio er alsnog uit. Foutje met de stemuitslag
Marky en ik zijn het helaas de laatste jaren ook niet meer eens.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Marky en ik zijn het nooit eens, he? Marky ? dat is niets nieuws hoor, hebben we al eerder meegemaakt
Ik hoop dat ik dan wel terug ben van werk. Ik wil dat niet missen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh dear, dan moeten ze weer een behoorlijke vorraad extra teiltjes het huis in mieteren tegelijkertijd
nee, ze heeft net effe met Gerard gesproken buitenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:18 schreef delfse het volgende:
Laura staat aan de gaykant . En de friebel en jank groep.
Dan zit Gerard echt helemaal fout!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Flow3r het volgende:
Laura staat aan de kant van Gerard Karim en Alex , maar niet openlijk zegt Gerard
ik probeer te leren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef itsme het volgende:
[..]
Nou je bent iig al zo ver dat je weet wat LAPO betekent.
Neuh, toen had ik een hekel aan hem. Maar ik ben hem gaan waarderen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef gniffie het volgende:
gerard en karim waren vanaf week 1 al een baas. vieze meelopers hier
Kan best maar ze zit toch echt aan de Guido kant. En Guido heeft ene bloed hekel aan gerard en Alex. Dus Laura speelt het spel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nee, ze heeft net effe met Gerard gesproken buiten
dat kan ookquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan best maar ze zit toch echt aan de Guido kant. En Guido heeft ene bloed hekel aan gerard en Alex. Dus Laura speelt het spel.
mooi tochquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan best maar ze zit toch echt aan de Guido kant. En Guido heeft ene bloed hekel aan gerard en Alex. Dus Laura speelt het spel.
heerlijk , ik kan niet wachten tot haar valse kant naar boven komtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef delfse het volgende:
Laura praat zo veel met Gerard of Alex maar achter hun rug lult ze alles door aan de andere. Het is een vals kreng en dit is niet alleen spel.
Ik vind wat ik vindquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:17 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
+1quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef Day het volgende:
@marky, even zo, want cossen met een ipad is eigenlijk niet te doen.
Ik zie heus wel wat gerard aan het doen is, ik ben niet gek. Maar hij speelt wat mij betreft het spel wel goed. Tuurlijk lokt hij dingen uit, manipuleert hij en liegt hij, maar ik vind niet dat hij het op een valse of gemene manier doet a la Servio.
En wat hij net zei over het groepsproces, dàt was 100% waar, vandaar mijn 'goed zo, gerard'.
In 2 weken kan veel gebeuren!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Alex doet nu populair enz omdat hij met wat geluk de stemming heeft overleeftWedden dat Servio niet genomineerd wordt over 2 weken
Hoezo? Laura had toch juist Maik genomineerd zodat Alex er niet uit zou gaan?quote:Dan zit Gerard echt helemaal fout!
Gerard zal teleurgesteld zijn want zij nomineert hem de volgende keer wel.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
heerlijk , ik kan niet wachten tot haat valse kant naar boven komt
Alex wel maar die andere twee niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo? Laura had toch juist Maik genomineerd zodat Alex er niet uit zou gaan?
+ zwangerschapstestquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef Anneloortje het volgende:
De tieten van Maik staan klaar in het labyrint of een SOA test voor Mo.
Nee tuurlijk niet. daarom baalde ik wel heel erg want dit was onze laatste kans. Servio staat sterk in de groep en Gerard nu dus niet meer.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:21 schreef RiftNL het volgende:
Lol die Alex doet nu populair enz omdat hij met wat geluk de stemming heeft overleeftWedden dat Servio niet genomineerd wordt over 2 weken
jammer dan voor Gerardquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef marky het volgende:
[..]
Gerard zal teleurgesteld zijn want zij nomineert hem de volgende keer wel.
Daar ben ik van overtuigd inmiddels. The man in the middle!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:22 schreef Flow3r het volgende:
alle honden vechten om een been en Philip loopt er straks mee heen
dat zou pas feest zijn!quote:
Ja en die komen Nadia en Dennis dan brengen.quote:
Ja Laura is echt vals zeg. Foei.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef delfse het volgende:
Laura haar valse kant is allang te zien. Wat zal zei der eigen schamen als ze uit het huis komt ze wil zo goed over komen voor haar werk maar ondertussen wel geld vangen om een neprelatie aan te gaan met iemand met een vriendin thuis maar ja alles voor geld en het spel.
lol. Volgens mij is er ergens op het forum een begrippenlijst.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik probeer te leren!
ga nou eens uitzoeken hoe de rest werkt.
heb LOI ook aangeschreven of er al een cursus is Fok! voor dummy's maar ik doe het alleen als er een Fok! vieze woordenboek bij zit
Daarvoor heeft Guido Gerard gisteren gewaarschuwd dat hij door zijn akties zichzelf niet populair maakt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. daarom baalde ik wel heel erg want dit was onze laatste kans. Servio staat sterk in de groep en Gerard nu dus niet meer.
ik heb er een mail achteraan gestuurd voor een opfris cursusquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. Volgens mij is er ergens op het forum een begrippenlijst.
Ik zit hier vanaf 1999 maar zelfs ik moet soms even geupdate worden.
Als een soort spion dus...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef itsme het volgende:
[..]
sionne zijn wel spannendquote:
Daar baal ik ook behoorlijk van.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet. daarom baalde ik wel heel erg want dit was onze laatste kans. Servio staat sterk in de groep en Gerard nu dus niet meer.
Beterschapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Anneloortje het volgende:
Ik heb dus reflux he en dat heb ik sinds secret story. Kots oprispingen.
Even mn pilletje nemen...
Dit is geen grapje maar dus echt waar.
Gerard, zowel Karim als Alex niet.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef minzo het volgende:
Laura stemt sowieso 1 op Philip en de andere moet nog blijken
Ow kut en ik vergeet te vermelden dat Team servio (min lekkere Guido en lekkere Flip) daar de oorzaak van zijn...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Anneloortje het volgende:
ik moet elke dag een spuitje zetten voor de trombose ...... dat is ook echt geen grapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Anneloortje het volgende:
Les 1 van het spelletje is dat ze de opdrachten van de Stem moeten uitvoeren. Nou, dat doet ze toch ?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:24 schreef delfse het volgende:
Laura haar valse kant is allang te zien. Wat zal zei der eigen schamen als ze uit het huis komt ze wil zo goed over komen voor haar werk maar ondertussen wel geld vangen om een neprelatie aan te gaan met iemand met een vriendin thuis maar ja alles voor geld en het spel.
't ligt er maar aan of ze de nominaties zo laten als het is. Misschien moet volgende week iedereen iemand nomineren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar baal ik ook behoorlijk van.Servio nooit meer op de bank...
Heb je iets gebroken???quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik moet elke dag een spuitje zetten voor de trombose ...... dat is ook echt geen grap
Ja ik zag het maar Gerard was al niet populair bij Guido. laten we eerlijk wezen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:25 schreef marky het volgende:
[..]
Daarvoor heeft Guido Gerard gisteren gewaarschuwd dat hij door zijn akties zichzelf niet populair maakt.
Had mijn zoontje ook toen hij net geboren was. Is nu hij 1 jaar is wel overheen gegroeid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:26 schreef Anneloortje het volgende:
arixtra (blauw met wit), en ja ik zit al 7 maandn met een open been breuk te klotenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef Anneloortje het volgende:
[..]
Heb je iets gebroken???
Dat zijn die groenen spuiten toch?
Ja thanks week 1 & 2 van ss ben ik thuisgebleven maar nu moet ik wel werkenquote:
Ben ik even blij dat ik alleen een ontstoken aanhechtspier heb bij mn kniequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
arixtra (blauw met wit), en ja ik zit al 7 maandn met een open been breuk te kloten
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Had mijn zoontje ook toen hij net geboren was. Is nu hij 1 jaar is wel overheen gegroeid.
Das wel kut maar wel relaxed dat je dan dit kunt volgen.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef bollokus het volgende:
[..]
arixtra (blauw met wit), en ja ik zit al 7 maandn met een open been breuk te kloten
tjs, ik kan zeggen dat ik blij ben dat ik alleen een open beenbreuk heb ;-)quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef RiftNL het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik alleen een ontstoken aanhechtspier heb bij mn knie
nee hoor. Als dat gaat gebeuren zijn de 3 musketiers de pineut. Anderen zijn in de meerderheid.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef delfse het volgende:
Laat ze maar net als bb opmekaar stemmen is die nicht iedere keer de pineut maar jammer genoeg houden de progammamakers hem erin vraag me niet waarom maar ze denken dat hij goede tv maakt nou dat is een grote vergissing van ze. Ik kijk nooit geen uitzending ik kan niet zien hoe die nicht altijd goed wordt neergezet en de andere zijn de lul.
Ja dat zei ik ook tegen mn vent. Ik zeg ik heb die babykwaal die al doie koters van onze vrienden hebben...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef marky het volgende:
[..]
Had mijn zoontje ook toen hij net geboren was. Is nu hij 1 jaar is wel overheen gegroeid.
toch ook mooi als het er nog 2 zijn. eigelijk bijna alles wat nu gaat gebeuren word het spel leuker van....quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef itsme het volgende:
[..]
nee hoor. Als dat gaat gebeuren zijn de 3 musketiers de pineut. Anderen zijn in de meerderheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |