muhahahquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:30 schreef RiftNL het volgende:
Maik heeft een grote verrassing? Hij gaat toch niet zijn 25cm calippo voor Bart zijn neus leggen tijdens de liveuitzending?
Wat dat betreft had Servio er beter uit kunnen zijn misschien. Maar voor het spel is dit beter.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja ik zag het maar Gerard was al niet populair bij Guido. laten we eerlijk wezen.
Maar goed. Ik houd niet van de manier hoe Servio het spel speelt. Het geroddel achter anderen hun rug en hoe hij tegen Alex doet. Jammer dat Guido dat niet zelf inziet. Hoop dat hij zich zelf los maakt van Servio maar ik betwijfel het. V
Philip gaat winnen net als Jaap. man in the middle.
Gaat hij een brief oplezen, dat ze van de buis gehaald worden omdat er geen kip naar het programma kijkt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:29 schreef xTamaratJj het volgende:
Hahaha ze hebben het aangepast
SecretstoryNL
In Secret Story is niets wat het lijkt: Maik heeft een grote verrassing in petto! Deze verrassing zie je vanavond live op #Net5 #sstnl
Wanneer batsen wij dan?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Anneloortje het volgende:
Nog 1 dingetje. Ik denk dat flip en aafke binnen nu en 7 dagen liggen te batsen!
Jammer dat dit Flip isquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:33 schreef xTamaratJj het volgende:
[ afbeelding ]
En Guido lag weer te snurken..
Nee Philip gaat niet neuken in het huis heeft hij gezegd.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef Anneloortje het volgende:
Nog 1 dingetje. Ik denk dat flip en aafke binnen nu en 7 dagen liggen te batsen!
een man 3 maanden droogstaan......dan kan hij zijn zwembroek nog niet meer aan...... dus you never knowquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:34 schreef marky het volgende:
[..]
Nee Philip gaat niet neuken in het huis heeft hij gezegd.
Vooral als hij er niet bij kan rukkenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:36 schreef bollokus het volgende:
[..]
een man 3 maanden droogstaan......dan kan hij zijn zwembroek nog niet meer aan...... dus you never know
ik niet??quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
Zijn we er al achter wat het was met die streamlock?
Kijk, daar zijn we het dus wél over eens!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:23 schreef marky het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd inmiddels. The man in the middle!
Philip speelt het spel gewoon goed, dus dat zal ook wel goed zittenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef marky het volgende:
Ik mag toch hopen dat Philip er niet intrapt en vooral zijn eigen plan trekt.
dat denk ik ook wel. maar hoelang kun je het volhouden om in het midden te blijvenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:40 schreef iBenny het volgende:
[..]
Philip speelt het spel gewoon goed, dus dat zal ook wel goed zitten
Goh, je kent haar persoonlijk ? Vertel !quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:20 schreef delfse het volgende:
Laura praat zo veel met Gerard of Alex maar achter hun rug lult ze alles door aan de andere. Het is een vals kreng en dit is niet alleen spel.
Het begin van het eindequote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:37 schreef iBenny het volgende:
Zijn we er al achter wat het was met die streamlock?
Qua groepen? Ik denk dat hij zijn eigen groep heeft samen met Aafke en Moquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel. maar hoelang kun je het volhouden om in het midden te blijven
dat ging niet over spix, dat was bedoelt dat je de streams niet mag restreamen en in spix word gewoon de officiele stream gebruikt met reclame en alquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef Ceetje.. het volgende:
Goedemiddag allemaal op Fok!![]()
Ik ben er vannacht mee opgehouden na 3 kwartier volledige streamlock. Al bekend waarvoor dat was? Ik las in vorige cossen ook dat SpixTV het niet meer zou doen, maar hier werkt ie nog gewoon. Wassut loos alarm? Iemand info?
Verhalen zijn onzin want alles offline gooien kost meer dan alles online houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef digitac het volgende:
[..]
Het begin van het einde
Verhalen gaan rond dat over paar weken alle cams op lock gaan, voorgoed !!
verhalen zijn er altijdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:41 schreef digitac het volgende:
[..]
Het begin van het einde
Verhalen gaan rond dat over paar weken alle cams op lock gaan, voorgoed !!
oh, en die reklame sluit in dan via ABP buiten zeker (nog geen reklame gezien).quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:42 schreef bollokus het volgende:
[..]
dat ging niet over spix, dat was bedoelt dat je de streams niet mag restreamen en in spix word gewoon de officiele stream gebruikt met reclame en al
hahaha daar draait het spel toch omquote:
dat doe ik ook, maar spix doet niks verkeerdquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:43 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
oh, en die reklame sluit in dan via ABP buiten zeker (nog geen reklame gezien).
maarreeeeeh, nog geen idee waar die streamlock nou goed voor was. Ik zag het al helemaal voor me, een heel psychiatrisch team rende het huis in, mo in de huidgreep om platgespoten te worden enzo. Maar niks dus
Ik kan me onmogelijk voorstellen dat Maik daar alleen de oorzaak van is. Misschien zat ze er al voor de tijd door heen en was dit de druppel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |