Minder gewicht pakken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:07 schreef ziq het volgende:
Ik ben dan bijvoorbeeld bezig met een herhaling van 10x3 voor biceps en dan zit ik bij de 1ste 10 keer al tegen het probleem dat ik op 7-8 totaal vast loop en ik op de een of andere manier geen kracht meer uit mijn arm kan halen.
Weet iemand wat hier tegen te doen is?
Ja daar zat ik ook aan te denken, alleen loop ik dan tegen het feit dat minder gewicht weer net te weinig is.quote:
Massaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef DahBigKahuna het volgende:
wat is je doel?
Kracht, massa of uithoudingsvermogen?
Anders een andere verdeling van je # reps doorvoeren en wat NJ zegt: Minder gewicht pakken.
Als je trouw 4 keer per week gaat dan komt die kracht vanzelf na een paar maandjes (5 a 6)
Dan zal je toch op dat mindere gewicht die reps moeten doen, want het lijkt me sterk dat je bij gewicht X niet in staat bent om de eerste tien te doen, maar bij 2 kilo minder 3x10 doet en niets voelt.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:19 schreef ziq het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook aan te denken, alleen loop ik dan tegen het feit dat minder gewicht weer net te weinig is.
ja ik denk dat ik dat eerst ook ga doen. pas over een aantal maanden ga ik wel eens kijken naar eiwitten e.d.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:32 schreef DahBigKahuna het volgende:
Haha dat spul.Je bedoelt zeker gemalen hertepenis.
Dat werkt voor mij altijd vet goed.
Ga eerst maar eens serieus trainen voordat je aan de eiwitten of A.S gaat.
Na het een week lang dit spul te nemen, heb ik besloten er toch weer mee te stoppen, de smaak is niet te harden en ik word er kots misselijk van na de trainingen en ga er van transpireren.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:39 schreef ziq het volgende:
http://www.xxlnutrition.nl/maximize-v2/i-force-nutrition dit spul
Van dat spul?????quote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:28 schreef ziq het volgende:
Ik had gister ook van een vriend, van dat spul geprobeerd om te kijken dat ik daar meer kracht mee kon krijgen maar dat, deed naar mijn idee totaal niks.
haha ik rijd geen fiat seicento.. peugeot 306 xr uit 96quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:13 schreef ZetaOS het volgende:
Ja ik weet het nu zeker, het is dat laatste..Welke man rijd ere nou Fiat Seicento
Ik train ongeveer anderhalf uur per training, en dan heb ik 3-4 oefeningen per spier groep.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:09 schreef Panzermaus het volgende:
Hoelang train je (tijd), en hoeveel oefeningen pak je dan?
Een split schema is voor het komende jaar niet nodig. Bovendien is als je net begint ook overbodig om aan de eiwit poeder te gaan. Is duur, en bovendien als je gewoon dagelijks melk en zuivel eet, is dat voorlopig meer dan genoegquote:Op woensdag 8 juni 2011 19:28 schreef 16meter het volgende:
Niet aan ewitten beginnen? Wat is dat voor advies? Goede voeding is net zo belangrijk als goed trainen, voldoende eiwitten zijn essentieel.
Na elke training een rustdag is niet per se nodig, bij een split schema bijv. niet.
Ik doe dit in principe al en ben sinds kort begonnen met het eten van franse magere kwark na het fitnessen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef M2theC het volgende:
Eet goed, rust goed en slik wat extra vitamine B complex.
Zou als ik al zei, deze komt pas als allerlaatste.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef ziq het volgende:
Ik wil ook zeggen dat ik ook erg veel progressie maak ( qua gewichten maar ook qua bouw), het gene wat alleen niet mee wil werken is de buik. Deze blijft gewoon plat en krijgt niet echt vorm.
Je buik (abdominals of abs) heeft meer te maken met het percentage lichaams(of buik-) vet dat je hebt dan de massa spieren die je daar hebt. Pas als je een lichaamsvet van lager dan 10a11% heb ga je vormen zien, zo rond de 8% lichaamsvet zie je je abs.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef ziq het volgende:
Ik wil ook zeggen dat ik ook erg veel progressie maak ( qua gewichten maar ook qua bouw), het gene wat alleen niet mee wil werken is de buik. Deze blijft gewoon plat en krijgt niet echt vorm.
ok, ik zit nu op 11% lichaamsvet.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Je buik (abdominals of abs) heeft meer te maken met het percentage lichaams(of buik-) vet dat je hebt dan de massa spieren die je daar hebt. Pas als je een lichaamsvet van lager dan 10a11% heb ga je vormen zien, zo rond de 8% lichaamsvet zie je je abs.
ik kan altijd proberen toch? waarom zal ik dit opgeven? heb er ook plezier in.quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:18 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
.
Geeft het nou gewoon maar op, je hebt het gewoon niet in je om "get ripped" te geraken.
In dat geval, ga er voor, Op youtube kun je veel info vinden.quote:Op donderdag 9 juni 2011 18:05 schreef ziq het volgende:
[..]
ik kan altijd proberen toch? waarom zal ik dit opgeven? heb er ook plezier in.
bedankt voor 4 alinea's bagger.quote:Op donderdag 9 juni 2011 11:24 schreef M2theC het volgende:
4 a 5 keer per week krachttraining klink niet zo best voor een beginner. Je wilt te snel. Probeer op maandag en vrijdag te trainen, combineer licht gewicht met veel herhalingen en zwaar gewicht totdat je echt niet meer kunt voor een snellere spiergroei. Iets wat je kan helpen is creatine. Verdiep je er echter wel in voordat je dit doet.... Het is niet heilig maar helpt je een beetje op weg. Toch is gewoon goede voeding raadzamer.
Verder ben je nog maar een half jaar bezig. Zorg er eerst voor dat je spieren goed samenwerken en ze voorbereid zijn op zwaardere krachttraining. Eet goed, rust goed en slik wat extra vitamine B complex.
Zorg er verder voor dat je oefeningen goed uit kunt voeren. Dit is belangrijker dan veel gewicht tillen of het lang uithouden. Kijk niet naar anderen maar train voor jezelf.
Vergeet bovenal niet dat spiermassa e.d. genetisch bepaald is. Je bouw kun je uiteraard veranderen maar je moet altijd een realistisch doel nastreven.
Wat voor progressie dan?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef ziq het volgende:
inderdaad dit werkt wel degelijk, ben er van 70 naar 84kg mee gegaanquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:03 schreef Ethanolic het volgende:
Als ik jouw was zou ik de pindakaasmethode eens bestuderen.
Ik groei nog steeds in gewichten die ik aan kan met voldoende reps. En ik merk dat ik gespierder word dan voorheen.quote:
Ze zijn stuk voor stuk te onderbouwen, echt bagger is het niet te noemen dus. Maar jij ook bedankt voor je ongefundeerde bijdrage in deze. Kusje.quote:
Daar moet je je niet druk over maken, zoals de rest hier al aangeeft heeft het inderdaad met vetopslag te maken. Spieren verbranden vet en je buikspieren dragen hier heel beperkt aan bij. Train dus de grotere spiergroepen. Helaas bepaalt je lichaam zelf waar het vet opslaat en afbreekt. Buikvet komt vaak als laatste aan de beurt...quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:12 schreef ziq het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |