SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die verwachting heb ik stiekem ook.
Wat wil je dan horen?quote:
Dus ze hebben een liever een holle boom dan jou? Nah...quote:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mannen em zelfs in een holle boom zouden hangen...
Ik heb liever een warm holletje dan een koude en kille graftakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mannen em zelfs in een holle boom zouden hangen...
Dat is een bepaald type mannen. Ik persoonlijk vind die knoesten dan weer niks, en je weet het nooit met die eekhoornfamilies van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mannen em zelfs in een holle boom zouden hangen...
Gefeliciteerd. Hoop dat de ware man voor je er bij zat!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Mijn ervaring met datingsites is dat ik er heel makkelijk veel sex mee heb gekregen. Erg handig
Ja thanks! Die was al een stuk enthousiasterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat je smaak is...
Maar is een lekker ding hoor!![]()
(Voel je het veertje al, spirit?)
Ik ben zélf man, en hetero. Was gelukkig niet echt op zoek naar de ware. Maar had wel gewoon zin in 'no strings attached' sex. En da's super makkelijk via die dating sites.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoop dat de ware man voor je er bij zat!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
owja, om de TT aan te vullen: "...iets waar we het maar niet meer over moeten hebben."
Haha ben je een Tuareg gewordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Geen idee wat het is, maar het kan nooit positief zijn als jij het zegtquote:
Om de paar topics komt er zo'n mafketel zoals jij voorbij met een dergelijke boodschapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben zélf man, en hetero. Was gelukkig niet echt op zoek naar de ware. Maar had wel gewoon zin in 'no strings attached' sex. En da's super makkelijk via die dating sites.
't Is een Volkswagen. Hij noemt je een Volkswagen. En hij schrijft het nog verkeerd ook. Ik zou het niet pikken hoor. Just sayin'.quote:
Haha, tja, ik weet wie het zegtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is een Volkswagen. Hij noemt je een Volkswagen. En hij schrijft het nog verkeerd ook. Ik zou het niet pikken hoor. Just sayin'.
Maar het is echt een hele grote dikke Vokswagen, waar hij je mee vergelijkt. Ik wil verder niet stoken heur, maar ik zou het niet pikken.quote:
Haha, ist er 1 met klasse?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar het is echt een hele grote dikke Vokswagen, waar hij je mee vergelijkt. Ik wil verder niet stoken heur, maar ik zou het niet pikken.
't Is wel zo'n hele dure ja. Zo'n chique PC Hooft-tractor, waar je alleen met heel veel blond haar in mag, en dan moet je daar ook een hele dure zonnebril in steken.quote:
Een Volkswagen kan per definitie natuurlijk geen PC Hoofttractor zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang je een PC hoofttractor als klasse ziet dan wel
Positieve mood, spiritquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het een vette bak dus ik vat gewoon als compliment op. Klaaar
Kop dicht jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:24 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs met dat andere VW logo wordt het er niet veel beter op.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
owja, om de TT aan te vullen: "...iets waar we het maar niet meer over moeten hebben."
Ik prefereer iets met 4 -ringenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het een vette bak dus ik vat gewoon als compliment op. Klaaar
quote:
Lippen? Gezien het een man is eerder een dubbele Prins Albert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Twee door de tepels en dan 2 door de lippen?
Typisch een man, denkt weer aan de man zelf...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lippen? Gezien het een man is eerder een dubbele Prins Albert.
Voulez-vous coucher avec moi ce soirquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
Even OT: kreeg vanochtend ineens een emailtje van een onbekende in het Frans. Was duidelijk geen spam en door de vertaalmachine bleek dat het niet voor mij bestemd was, maar de naam van de man in kwestie kwam me wel heel bekend voor op de een of andere manier, dus teruggemaild met als resultaat dat we al heel de ochtend heen en weer aan het mailen zijn![]()
En het zijn echt heel leuke mailtjesWe zijn er nu uit dat we elkaar waarschijnlijk van een datingsite kennen en dat we helemaal elkaars type zijn en niet snappen waarom we elkaar nooit eerder gemaild hebben, gezien we blijkbaar wel eerder emailadressen uitgewisseld hebben
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi ce soir
Leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
Even OT: kreeg vanochtend ineens een emailtje van een onbekende in het Frans. Was duidelijk geen spam en door de vertaalmachine bleek dat het niet voor mij bestemd was, maar de naam van de man in kwestie kwam me wel heel bekend voor op de een of andere manier, dus teruggemaild met als resultaat dat we al heel de ochtend heen en weer aan het mailen zijn![]()
En het zijn echt heel leuke mailtjesWe zijn er nu uit dat we elkaar waarschijnlijk van een datingsite kennen en dat we helemaal elkaars type zijn en niet snappen waarom we elkaar nooit eerder gemaild hebben, gezien we blijkbaar wel eerder emailadressen uitgewisseld hebben
Waar slaat deze rare onzin op? Heb jij problemen met jezelf ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Om de paar topics komt er zo'n mafketel zoals jij voorbij met een dergelijke boodschapEn ze trappen er altijd wéér in (Neeh! ik ben man en het waren vrouwen! heus!)..
Trolldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waar slaat deze rare onzin op? Heb jij problemen met jezelf ofzo?
Elke week komt er wel iemand cool "melden" dat hij zoveel neukertjes van de datingsites haalt. Geloof er geen barst van - en vraag altijd of ze de ware man er tussen zat. En dat past niet in de fantasie natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waar slaat deze rare onzin op? Heb jij problemen met jezelf ofzo?
Vind ik ook een beetje raar ja, zodra ik met chatten over iets begin wat met seks te maken heb, krijgen de dames meteen argwaan. Als je op dat moment tegenvalt loopt je zelfs de kans direct verbroken te worden. Zie hoe onderstaand voorbeeld meteen als een seksuele opmerking wordt opgevat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Elke week komt er wel iemand cool "melden" dat hij zoveel neukertjes van de datingsites haalt. Geloof er geen barst van - en vraag altijd of ze de ware man er tussen zat. En dat past niet in de fantasie natuurlijk
En dan vergat ik de molshoop nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Tsja, als je denkt dat je met zo'n opmerking een nat poesje veroorzaakt bij je chatpartner snap ik wel waarom je het niet begrijpt.quote:
Hij wilt gewoon de baas zijn, door te vertellen aan het vrouwtje dat hij het nat heeft door haar foto. Spelregel 1: geilen komt later pas.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, als je denkt dat je met zo'n opmerking een nat poesje veroorzaakt bij je chatpartner snap ik wel waarom je het niet begrijpt.Mijn god zeg.
Het heeft helemaal geen zin om over seks te praten. Als je gewoon leuk en gezellig bent wil de ander echt wel na een tijdje met je naar bed.
Daar heb ik nog niet eens over nagedacht of ze er een nat poesje van gekregen heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, als je denkt dat je met zo'n opmerking een nat poesje veroorzaakt bij je chatpartner snap ik wel waarom je het niet begrijpt.Mijn god zeg.
Het heeft helemaal geen zin om over seks te praten. Als je gewoon leuk en gezellig bent wil de ander echt wel na een tijdje met je naar bed.
Geloof jij er maar niks van dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Elke week komt er wel iemand cool "melden" dat hij zoveel neukertjes van de datingsites haalt. Geloof er geen barst van - en vraag altijd of ze de ware man er tussen zat. En dat past niet in de fantasie natuurlijk
Ik snap wel dat dit soort figuren niet gelooft dat mensen zoals ik veel neukertjes hebben gehad via online dating.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje raar ja, zodra ik met chatten over iets begin wat met seks te maken heb, krijgen de dames meteen argwaan. Als je op dat moment tegenvalt loopt je zelfs de kans direct verbroken te worden. Zie hoe onderstaand voorbeeld meteen als een seksuele opmerking wordt opgevat.
IK:
ik word verlegen van je foto's
ZIJ
joh?
niet doen
ik ben het maar
IK:
ja nou daarom!
lief hoor
ik heb helemaal geen do's ingesteld
volgens mij
of zal ik je foto daar neerzetten?
haha, dat heb ik niet gehoord
hey lekker dingquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehehehoeveel ga jij er verslinden?
OMG niet weer zon verrader aan de mannelijkheid in dit topic, die zijn vinger maar hoeft op te steken voor een vrouw. Kom op daar zijn we allemaal te volwassen voor.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dit soort figuren niet gelooft dat mensen zoals ik veel neukertjes hebben gehad via online dating.
Kom op zeg. Dit is gewoon keihard falen. Dit bedoel ik dus met anti-man zijn met sociale inadequatie
Volledig misplaatst duur woord.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 17:51 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik snap wel dat dit soort figuren niet gelooft dat mensen zoals ik veel neukertjes hebben gehad via online dating.
Kom op zeg. Dit is gewoon keihard falen. Dit bedoel ik dus met anti-man zijn met sociale inadequatie
Ik ben ermee gestopt omdat ik ondertussen allang een serieuze heb. Niet via datingsite overigensquote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:34 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Volledig misplaatst duur woord.![]()
Verder denk ik aan overcompensatie. Als je echt zoveel afneukt en zo makkelijk hosselt, dan zou je dat gewoon lekker blijven doen en niet erover opscheppen. Je kan immers beter neuken dan opscheppen over hoeveel je neukt, toch?
Kerel, dat jij je dat nou niet kan voorstellen vanwege tekort aan testosteron en je briljante opmerking dat je ' verlegen wordt van die foto's '......quote:Op vrijdag 4 maart 2011 18:26 schreef picardmike het volgende:
[...]
OMG niet weer zon verrader aan de mannelijkheid in dit topic, die zijn vinger maar hoeft op te steken voor een vrouw. Kom op daar zijn we allemaal te volwassen voor.
Voor iemand die bij defensie werkt had ik toch wat op realiteit gebaseerde dicipline verwacht. Maar wel knap dat je dat kan zien aan 4 dialogen.
Voor t eerst as in: everquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:20 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Jeuj, vanavond voor t eerst carnavallen!
Indirect als in?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:57 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben ermee gestopt omdat ik ondertussen allang een serieuze heb. Niet via datingsite overigensHoewel, indirect wel.
vorig jaar ben ik op de woensdag weggeweest. Maar dat was een beetje stilletjes. Verder heb ik t nog nooit gevierd. En dit jaar ben ik single, dat maakt ook verschil.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:22 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Voor t eerst as in: ever
of voor het eerst as in : dit jaar
Ach man jij slaat nog geen deuk in pakje boter. Alleen een mietje schept op om zijn gebrek aan mannelijkheid te verhullen. Je posts staan vol met misplaatste arrogantie.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 19:59 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Kerel, dat jij je dat nou niet kan voorstellen vanwege tekort aan testosteron en je briljante opmerking dat je ' verlegen wordt van die foto's '......
Zou jij geen andere foto's op je FB zetten?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:43 schreef Spirit82 het volgende:
Mensen echt... zoek een ander topic om dat te bespreken
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 21:05 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Zou jij geen andere foto's op je FB zetten?
Jochie, ik schep niets op en mijn arrogantie is alles behalve misplaatstquote:Op vrijdag 4 maart 2011 20:53 schreef picardmike het volgende:
[..]
Ach man jij slaat nog geen deuk in pakje boter. Alleen een mietje schept op om zijn gebrek aan mannelijkheid te verhullen. Je posts staan vol met misplaatste arrogantie.![]()
?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 09:52 schreef GlenSpey het volgende:
The crow flies straight... in a perfect line
Je ligt iig nog goed in de marktquote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:08 schreef edraket31 het volgende:
Ik heb ondertussen mijn RP-stalkster toch maar geblokkeerd, dus vanaf nu moet zelf de krant weer gaan lezen om te weten wat er gebeurd is, geen updates dat ze eten gaat koken of d'r enkel verzwikt heeft, naar de stad is geweest etc etc etc etc.
Eigenlijk best een sneu gevalletje zo'n vrouw.
Ben net bij m'n date/vriendin uit bed gegaan omdat ik een tyfuszere nek heb, kan er echt geen reet meer mee zonder pijnscheuten...quote:Op zaterdag 5 maart 2011 11:44 schreef Silenus het volgende:
OT:lig nu in bed bij m'n Amsterdam-date. Ze is aan het douchen en gaat zo ontbijt voor me maken.
Zonder hak 1.86, met hak 1.94quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Hoe groot is je "date" "vriendin"? Dan heb ik wat beeldvorming
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 08:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Jochie, ik schep niets op en mijn arrogantie is alles behalve misplaatst
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 12:49 schreef pizza_doos het volgende:
Vanavond weer date met de leuke man van afgelopen maandag!
Traditioneel hapje eten en wat drinken in de stadquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:38 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
En wat gaan jullie doen?
Ga je nu ook wat meer *kuch meenemen?
Bericht van mevrouw zelve;quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:43 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Holy smoke...![]()
Jij bent toch niet zo groot?
quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:43 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
Traditioneel hapje eten en wat drinken in de stad
(en vorige keer hadden we het ook bij ons hoor, maar gebruiken ho maar..)
En met hakken kust ze je liefelijk op je voorhoofd?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
Bericht van mevrouw zelve;
Ik ben 1.83. Scheelt dus toch weer zo'n 3 centimeter ;-)
Zonder hakken zijn we even lang.
Ze kust me nooitquote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
En met hakken kust ze je liefelijk op je voorhoofd?
Doe jij het wel altijd mét dan?quote:Op zaterdag 5 maart 2011 13:48 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Ja, dan kan je bezoekjes blijven brengen...
In je dromen ben ik een internet hero. Schijnbaar maakt dat jouw eigen leven acceptabeler ofzo.quote:
Wat gezellig weer!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In je dromen ben ik een internet hero. Schijnbaar maakt dat jouw eigen leven acceptabeler ofzo.
UHm, jij komt eerlijk gezegd niet voor in mijn dromen. Ook niet als internet held. Maar blij dat je de foto herkentquote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
In je dromen ben ik een internet hero. Schijnbaar maakt dat jouw eigen leven acceptabeler ofzo.
Hij is gewoon een beetje op zijn pik getrapt, snap dat dan!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 14:14 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
UHm, jij komt eerlijk gezegd niet voor in mijn dromen. Ook niet als internet held. Maar blij dat je de foto herkent
Reallife in de kroeg zitten kan alleen daar ja. Maar je bedoelt vast wat andersquote:Op zaterdag 5 maart 2011 18:04 schreef Cue_ het volgende:
Gister de kroeg in voor twee drankjes met vriendin.. uiteindelijk blijven plakken tot half 5![]()
Reallife werkt toch beter/sneller voor mij
Oh, klinkt niet echt enthousiast... Op naar de volgende!quote:Op zondag 6 maart 2011 00:46 schreef pizza_doos het volgende:
Terug van date. Was leuk, gezellig en zo ; maar meer zit er niet in denk ik. Geen relatiepotentieel
Het Schilderijtje heeft een voorjaarsbeurt gehad?quote:Op zondag 6 maart 2011 04:26 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oh, klinkt niet echt enthousiast... Op naar de volgende!![]()
Ik ben van de markt af....jeetje wat heb ik een leuke (understatement) avond gehad.
quote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het Schilderijtje heeft een voorjaarsbeurt gehad?
Ja ,dusquote:
Hopelijk heeft picasso er wat moois van gemaaktquote:Op zondag 6 maart 2011 11:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Het Schilderijtje heeft een voorjaarsbeurt gehad?
Maar ik begrijp dat je dates JOU wel helemaal fantastisch vonden?quote:Op zondag 6 maart 2011 13:45 schreef danny1988 het volgende:
De dating site's willen alleen goed geld verdienen.
Ooit wel eens wat meiden leren kennen via daar maar het klikte toch niet zo goed in het echte leven.
Of ze spoorden niet helemaal of ze waren echt te saai.
Dan maar het echte leven
En anders maar niet! NEXT!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:39 schreef Cue_ het volgende:
Hier ook weinig spannende verhalen.
Ben benieuwd of ik nog wat van barboy hoor (van vrijdag). Dat merken we vanzelf wel weer
quote:
Lekker kneuteren!quote:Op zondag 6 maart 2011 13:42 schreef kastanova het volgende:
Hier hebben we de honden de bank gegeven en zijn allebei rond een uur of 2 spontaan in slaap gevallen; we worden nu al een suf stel.
Daarbij dient overigens wel vermeld te worden dat we én urenlang door onbegaanbare bossen gelopen hebben én zwaar Chinees getafeld hadden [ afbeelding ]
Zoals je zelf bent, zo zal je iemand vinden...quote:Op zondag 6 maart 2011 13:45 schreef danny1988 het volgende:
De dating site's willen alleen goed geld verdienen.
Ooit wel eens wat meiden leren kennen via daar maar het klikte toch niet zo goed in het echte leven.
Of ze spoorden niet helemaal of ze waren echt te saai.
Dan maar het echte leven
Omdat ook niet-singles steeds de bevestiging nodig hebben dat ze er nog goed uitzien.quote:Op zondag 6 maart 2011 14:35 schreef Cue_ het volgende:
Waarom moet ik foto's bij paiq beoordelen van mensen die als status hebben: Niet single?
Ik zal voor het meisje met de handboeien gaan, mits ze er goed uitziet ookquote:Op zondag 6 maart 2011 15:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Geen gedate voor mij dit weekend, maar ben afgedaald tot onder de rivieren en carnaval gevierd en heb mij misdragen![]()
Score voor 1 avond den bosch, 2 telefoonnummers, 3 e-mails en een stel handboeien met een kaartje met haar naam en facebook. En nu heb ik koppijn![]()
Doe je goed!quote:Op zondag 6 maart 2011 15:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Geen gedate voor mij dit weekend, maar ben afgedaald tot onder de rivieren en carnaval gevierd en heb mij misdragen![]()
WAT ZEG JE?quote:Score voor 1 avond den bosch, 2 telefoonnummers, 3 e-mails en een stel handboeien met een kaartje met haar naam en facebook. En nu heb ik koppijn![]()
Leuk voor je!quote:Op zondag 6 maart 2011 16:21 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nope, niet meer single.![]()
And no details...![]()
Zit gewoon goed...
Gaat dat via hosse(le)n in de kroeg?quote:Op zondag 6 maart 2011 15:05 schreef Wicked-Game het volgende:
Score voor 1 avond den bosch, 2 telefoonnummers, 3 e-mails en een stel handboeien met een kaartje met haar naam en facebook. En nu heb ik koppijn![]()
Welkom terug.quote:Op zondag 6 maart 2011 17:10 schreef Thornado het volgende:
Nou, mijn date en ik hebben inmiddels afscheid genomen. Na een vliegende start is het toch van beide kanten niet helemaal wat wij ervan verwachten.
Dus ik ben weer op de markt
quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Godshand het volgende:
Zou er morgen nog carnaval gevierd worden? Ik heb gehoord in Breda wel, maarja het is wel maandag
Bedankt voor de info..quote:Op zondag 6 maart 2011 19:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gast, het is een gekkenhuis morgen in Breda.
Nee, dat eigenlijk weer niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Welkom terug.
Jammer man, doet het veel pijn?
Jaquote:Op zondag 6 maart 2011 20:38 schreef Thornado het volgende:
[..]
Nee, dat eigenlijk weer niet.
Ik vind het wel heel jammer, maar een ander gevoel kan ik er niet aan verbinden.
Dat geeft in ieder geval aan dat het de juiste keuze is geweest
Paiq blijft leukquote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
De hare had ik al vrij gecheat dus zij kletst maar
Zeker, vooral de "Foto-bewonderaars" functie is wel grappig..quote:
Ik vind er geen zak aan. Speeddates liggen altijd tussen de 100 en 200 km afstand (geldt ook voor de foto bewonderaars) en als er een keer een match komt waar je live 1 op 1 mee chat dan duurt het gemiddeld een minuut of 5 voordat je weer eens een antwoord terugkrijgt.quote:
Hoe oud ben jij ook alweer?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:16 schreef Marver8 het volgende:
Zo, ik ben net terug van de volgende date met het "Abba-meisje" van de vorige week. Het gaat allemaal wat snel, maar we bellen ook heel veel. Dus het voelt al snel redelijk vertrouwd aan. Vanmorgen zijn we lekker samen naar de dierentuin gegaan. Het was lekker weer, het zonnetje straalde. Kortom, een leuke dag.
Omdat we al veel bellen had ik die ouders ook al telefonisch gesproken. Zij wilde mij daarom ook wel "ontmoeten". Ik had voorgesteld om eerst in de middag samen naar de dierentuin te gaan. Wanneer het nog steeds klikt, gaan we in de avond met zijn vieren wel iets eten. Het is gebakken slibtong geworden.
De muziek kwam vandaag overigens van Frank Sinatra. En een man die het nodig vond om vanuit zijn toilethokje "er staat een paard in de gang" te zingen. Er gaat niets boven echte live-muziek...
Het was in ieder geval weer een gezellig dag. En we zullen wel even zien waar het schip strand.
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:00 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Het was weer vreselijk gezellig.
De natte doosfactor is ernstig aanwezig.
Dank je!quote:
quote:
Ja de enige die ik niet wilde daten...quote:Maar wat leuk dat jij iemand hebt gevonden!
Oh ik ook nietquote:
Nooit zo'n last van. Als dit gebeurt liggen ze ook snel eruit...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan. Speeddates liggen altijd tussen de 100 en 200 km afstand (geldt ook voor de foto bewonderaars) en als er een keer een match komt waar je live 1 op 1 mee chat dan duurt het gemiddeld een minuut of 5 voordat je weer eens een antwoord terugkrijgt.
Tuurlijk word het gevierd, die brabo's en limbo's nemen er speciaal vrij voor. Je hebt alleen kans dat het import carnavalsvolk (boven de rivieren) in minder grote getallen aanwezig zal zijn omdat die gewoon werken.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat dat via hosse(le)n in de kroeg?
Zou er morgen nog carnaval gevierd worden? Ik heb gehoord in Breda wel, maarja het is wel maandag
En daarom is het op maandag ook leuker. Niet voor mij want ik vier het voor de tweede keer in mijn leven niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tuurlijk word het gevierd, die brabo's en limbo's nemen er speciaal vrij voor. Je hebt alleen kans dat het import carnavalsvolk (boven de rivieren) in minder grote getallen aanwezig zal zijn omdat die gewoon werken.
je suggereert dat import zuigt...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
En daarom is het op maandag ook leuker. Niet voor mij want ik vier het voor de tweede keer in mijn leven niet.
Hoho, er staat toch copyright op slapen tijdens de date, op naam van Spirit82? Dat wordt dokken jongen!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Silenus het volgende:
Gelukkig werden we op onze mooie grijze ogen geloofd en mochten we naar binnen, waar de film al begonnen was. 'The Kings Speech', een of andere saaie wijvenfilm met veel dramatiek, zonder seks en geweld. Kut dus. Ik kon gelukkig wel even bijslapen van mijn drukke werkweek.
Daarom heb ik een bloedhekel aan speeddates... ze zijn vaak lelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
OMG.. te lelijke trollen nu in de speeddates..
Het is nu ook tijd voor de lelijke huismoekes. Ik zou het des avonds eens erop wagen..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alleen kanslozen zitten nu thuis, Snuit. Dat zijn meestal geen lekkere chicks. En wat doe JIJ nu thuis? Zoek een baan!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb een baan, ben thuis aan het werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Alleen kanslozen zitten nu thuis, Snuit. Dat zijn meestal geen lekkere chicks. En wat doe JIJ nu thuis? Zoek een baan!
Dan moet je je toch maar richten op fokkers: Pquote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb een baan, ben thuis aan het werkendacht even leuk vermaak te hebben, maar het valt idd tegen.. Kanslozen en spijbelende studentes zo te merken
Solliciteer je?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je je toch maar richten op fokkers: P
Hoi ik ben Snuitje... en jij bent?!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
That should work!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoi ik ben Snuitje... en jij bent?!
You're easyquote:
Volgens mij hadden we net duidelijk dat ik niet solliciteerquote:
Doe dan toch maar spijbelende studentes of andere kanslozenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Slechte ervaringen mee ?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:55 schreef macondo het volgende:
[..]
Doe dan toch maar spijbelende studentes of andere kanslozen
Haar ouders vonden je niet de geschikte kandidaat voor hun dochterquote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef Marver8 het volgende:
Nou mijn vreugde over onze laatste 2 dates was helaas van korte duur. Zij mailde dat ze me vooral lief en aardig vindt, maar dat ze ons geen relatie ziet hebben. Ik was wel even onaangenaam verrast. Gisteravond werd ik nog aan haar ouders voorgesteld. Moet eerlijk bekennen dat ik het best wel even moeilijk vond om haar reactie te lezen. Zeker omdat ik niet zo goed kon bevatten waarom ze dan gistermiddag en avond nog zo aanhankelijk was. Ik heb maar geaccepteerd dat ze eerste echte leuke (en waarbij ik het best wel warm kreeg als ze naar me lachte) het niet ziet zitten. Jammer, want we zijn aardig gelijk gestemd.
Ja, achteraf ging het allemaal een beetje snel. Maar daar leer je ook weer vanquote:Op maandag 7 maart 2011 18:52 schreef Silenus het volgende:
Het is ook niet echt gezond om op je 2e date al iemands ouders te ontmoeten. Bij mij staan de nekharen overeind iig.
Ik vind dat ook niet grappig. Op een gegeven moment reist zoiets de pan uit en dan weet je niet meer waar je aan toe bent.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:57 schreef Marver8 het volgende:
Net even de berichten gelezen die in de tussentijd waren gestuurd maar nog niet waren gelezen. Eén leuke dame, maar ze houdt veel van rijzen en ik zie daar de lol niet van in.
Een goede reisttafel daarentegen...quote:Op maandag 7 maart 2011 18:59 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet grappig. Op een gegeven moment reist zoiets de pan uit en dan weet je niet meer waar je aan toe bent.
Vertel haar dit gewoon letterlijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeice het volgende:
Waarom twijfel ik dan? Nou ten eerste lijkt het alsof ik nog niet over m'n vorige relatie heen ben (nu 5 maanden terug) en vind ik het moeilijk om me dus op die manier open te stellen lijkt wel, aan de andere kant heb ik nog niet gevoelens "op die manier" gekweekt voor haar. Dat is misschien ook wat voorbarig, maar ik wil haar natuurlijk ook geen verkeerde verwachtingen geven.
Klopt, alleen zij woonde nog thuis. Dus met ophalen of wegbrengen kom je ze toch wel tegenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef macondo het volgende:
Marver, de ouders ontmoeten?? Mén... dat doe ik alleen met kerstmis. En dan ook nog eens de kerstdagen van vólgend jaar.
quote:Ik heb al een relatie, maar vind het wat saai worden en zoek wat amusement om het leven spannender te maken!
Dronken worden lukt wwel.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:02 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Heb de halve avond met n leuke man gezoend enzo. Geen idee hoe die heet maar t was leukLang leve carnaval!
Nee alleen dikke Heidi's achter mij aan gehadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:00 schreef Silenus het volgende:
En dan nu de vraag des levens: heeft Godshand nog gelebberd?
Ik zeg: doenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeice het volgende:
Hmmm ik weet ff niet goed wat ik moet doen. Ik had de datingsites eigenlijk even afgezworen, ten eerste omdat de dames die reageerden toch niet helemaal mijn smaak waren, ten tweede omdat de ene date die er WEL uit kwam toch wel tegenviel. Foto's waren echt van een hele tijd terug en hoewel ze zeker niet lelijk was ofzo, vond ik dat toch wel raar... daarnaast paste ze qua innerlijk ook niet bij me.
Maar goed, een kleine 4 weken terug logte ik weer eens in op Paiq, ik weet niet eens goed waarom. En heel toevallig raak ik daar aan de praat met een meid, het klikte vanaf het begin. Na een week mailcontact en chatten daar wilden we toch wel afspreken en dat ook gedaan. Ook hier bleken de foto's iets verouderd... maar al een heel stuk minder dan bij de vorige. Toch was de vrouw waar ik op de foto's haast verliefd op kon worden in het echt ook een leuke vrouw, maar niet de WOW factor van de foto's. Ik had daar in het begin van de date nog wel moeilijk mee, maar toch een hele gezellige avond gehad. Ben ik nu te veeleisend qua uiterlijk, of moet ik toch echt verder gaan kijken? Ze is grappig, spontaan, is voor dezelfde voetbalclub als ik benze houdt van schaatsen (mijn 2e favo sport om te kijken) en ook nog eens wielrennen! En we liggen daarnaast over nog een aantal dingen op 1 lijn wat je toch niet vaak meemaakt! Gisteravond belde ze me op, of we nog een keer wat gingen drinken, ik heb ja gezegd maar ergens twijfel ik...
Waarom twijfel ik dan? Nou ten eerste lijkt het alsof ik nog niet over m'n vorige relatie heen ben (nu 5 maanden terug) en vind ik het moeilijk om me dus op die manier open te stellen lijkt wel, aan de andere kant heb ik nog niet gevoelens "op die manier" gekweekt voor haar. Dat is misschien ook wat voorbarig, maar ik wil haar natuurlijk ook geen verkeerde verwachtingen geven. Daarentegen vond ik het wel leuk om haar gister weer aan de telefoon te hebben en we hebben best wel weer gelachen. What to do? Moet ik het toch een kans gaan geven en voor de 2e keer afspreken? Ik hoor hier veel mensen die voor een 2e / 3e of zelfs 4e keer afspreken waarbij het in het begin helemaal niet duidelijk is wat de gevoelens voor elkaar zijn. Wat is jullie ervaring hiermee?
wtf, dat verklaart een hoop, ouwe.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:09 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee alleen dikke Heidi's achter mij aan gehad
Zat ik niet echt op te wachten...
Was hoog scholierengehalte met bijbehorende apres ski muziek. De meeste 25+ volwassenen hebben het denk ik voornamelijk in het weekend gevierd.Ik had gehoopt op klassieke Deurzakkers muziek enzo maar blijkbaar is dat een beetje oud. Anyway toch wel grappig om al die verklede mensen te zien, en de avond geeindigd in een kroeg met 2 Belgische Nederlanders en een Turk die mijn Disney tovermuts wilde (en de hele tijd Free Libya schreeuwde). Muts maar aan hem gedoneerd, boeiend. Als hij er blij mee is.
Wel aardig bezopen geworden maar verder niks gescoord.
Op paiq verder nog 2 leuke 23 jarigen meiden na speeddates overgehouden. Wel 12 jaar jonger maar ze zijn wel leuk dus maar kijken...
Ja?quote:
Niet doen. Je zegt zelf dat ze toch niet genoeg gevoelens opwekt en je hoofd nog teveel bij je ex zit.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:27 schreef jeice het volgende:
Hmmm ik weet ff niet goed wat ik moet doen. Ik had de datingsites eigenlijk even afgezworen, ten eerste omdat de dames die reageerden toch niet helemaal mijn smaak waren, ten tweede omdat de ene date die er WEL uit kwam toch wel tegenviel. Foto's waren echt van een hele tijd terug en hoewel ze zeker niet lelijk was ofzo, vond ik dat toch wel raar... daarnaast paste ze qua innerlijk ook niet bij me.
Maar goed, een kleine 4 weken terug logte ik weer eens in op Paiq, ik weet niet eens goed waarom. En heel toevallig raak ik daar aan de praat met een meid, het klikte vanaf het begin. Na een week mailcontact en chatten daar wilden we toch wel afspreken en dat ook gedaan. Ook hier bleken de foto's iets verouderd... maar al een heel stuk minder dan bij de vorige. Toch was de vrouw waar ik op de foto's haast verliefd op kon worden in het echt ook een leuke vrouw, maar niet de WOW factor van de foto's. Ik had daar in het begin van de date nog wel moeilijk mee, maar toch een hele gezellige avond gehad. Ben ik nu te veeleisend qua uiterlijk, of moet ik toch echt verder gaan kijken? Ze is grappig, spontaan, is voor dezelfde voetbalclub als ik benze houdt van schaatsen (mijn 2e favo sport om te kijken) en ook nog eens wielrennen! En we liggen daarnaast over nog een aantal dingen op 1 lijn wat je toch niet vaak meemaakt! Gisteravond belde ze me op, of we nog een keer wat gingen drinken, ik heb ja gezegd maar ergens twijfel ik...
Waarom twijfel ik dan? Nou ten eerste lijkt het alsof ik nog niet over m'n vorige relatie heen ben (nu 5 maanden terug) en vind ik het moeilijk om me dus op die manier open te stellen lijkt wel, aan de andere kant heb ik nog niet gevoelens "op die manier" gekweekt voor haar. Dat is misschien ook wat voorbarig, maar ik wil haar natuurlijk ook geen verkeerde verwachtingen geven. Daarentegen vond ik het wel leuk om haar gister weer aan de telefoon te hebben en we hebben best wel weer gelachen. What to do? Moet ik het toch een kans gaan geven en voor de 2e keer afspreken? Ik hoor hier veel mensen die voor een 2e / 3e of zelfs 4e keer afspreken waarbij het in het begin helemaal niet duidelijk is wat de gevoelens voor elkaar zijn. Wat is jullie ervaring hiermee?
En terecht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Seven. het volgende:
Iemand verwijderde me op paiq van zijn contacten omdat ik teveel van reizen (rijzen) hou..
Denk dat hij de wens om naar Barcelona of Zuid-Amerika te verhuizen er wat over vond.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:59 schreef kastanova het volgende:
[..]
En terecht.
Domme wijven die na één dagje Efteling en een busreis naar Torremolinos al stellen dat reizen een hobby is.
Genoeg mensen die niet willen reizen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef Seven. het volgende:
Maar even serieus, hoe kunnen mensen dat nu geen aantrekkelijke eigenschap vinden?
Zoals ik het zeg... Het is in feite een zelfde dingetje als vrouwen die van "lekker eten" houden of "Graag uit gaan, maar ook houden van een gezellige avond op de bank."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef Seven. het volgende:
Maar even serieus, hoe kunnen mensen dat nu geen aantrekkelijke eigenschap vinden?
Naja, als het al dusdanig concreet is...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:19 schreef Seven. het volgende:
Nou ja, ik vroeg het me slechts af. Ik snap wel dat véél mensen dat gebruiken om interessant over te komen. Maar in mijn geval is het een levensstijl geworden. Ik probeer elk jaar een grote reis te doen en de plannen om te verhuizen worden al concreter. Mijn baas polste laatst of ik geen interesse had om als soort van vliegende keep op projectbasis voor alle Europese vestigingen wilde werken. Dan zou ik om de zoveel maanden in een ander land gaan werken. Ik zou daar dus vrijwel zeker ja op zeggen, beetje afhankelijk van de voorwaarden. Dus nu wil mijn baas proberen om dat concreet te maken.
Ik kan dat maar moeilijk begrijpen, die instelling. Van rondreizen leer je enorm veel, elke dag in een ander land is in eerste instantie een uitdaging enzo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Genoeg mensen die niet willen reizen.
Bah reizende wijven, daar moet je mee naar landen met enge ziektes, en ze zijn nooit thuis.
Nee gewoon je wijf lekker bij je, en elke avond SBS6 kijken, in de vakantie naar Frankrijk natuurlijk en af en toe gezellig met stellen een wijntje drinken.
Genoeg mannen die zo denken...
Ik hoef ook niet al te reislustige vrouwen, gewoon af en toe weg en misschien een paar grote reizen maar verder....
Ermmm, lekker meereizen?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:22 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, als het al dusdanig concreet is...
Welke man zit er te wachten op een relatie met iemand die het overgrote deel van de tijd niet "thuis" is en daarnaast sowieso om de zoveel tijd in weer een ander land zit?
Nah nee, dát is lekker; je gehele leven ingevuld zien worden door hetgeen je partner op dat moment zin in heeftquote:
Tja ach, als je maar genoeg van reizen houdt, dan doet dat er niet echt toe eh? De reis is belangrijker dan de bestemming en als het ergens niet 100% bevalt, dan is dat een tussenstation. Evengoed, ik persoonlijk acht de kans niet zo groot dat die functie er daadwerkelijk komt. Ondertussen hou ik de ontwikkelingen bij de Spaanse vestigingen nauwlettend in het oog. En dan kom ik vanzelf wel een bestemming tegen waar ik me definitief wil vestigen, dat kan zomaar voor de liefde zijn. Ik heb geen wortels, als hij/zij zegt 'kom, we gaan naar Zuid-Amerika' en ik kan daar een leuke baan vinden, dan doe ik het ook hoor. Werkt twee kanten op.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, dát is lekker; je gehele leven ingevuld zien worden door hetgeen je partner op dat moment zin in heeft.
Inmiddels toch maar weer op zoek naar een beta-mannetje Seven?
Of je houd allebei van reizen en dan is er geen probleem he.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:32 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nah nee, dát is lekker; je gehele leven ingevuld zien worden door hetgeen je partner op dat moment zin in heeft.
Inmiddels toch maar weer op zoek naar een beta-mannetje Seven?
Maar dan is planning lastig, twee verschillende schema's.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Of je houd allebei van reizen en dan is er geen probleem he.
Nou ja, al dit bovenstaande doet toch niets af aan m'n vorige opmerking?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:36 schreef Seven. het volgende:
Tja ach, als je maar genoeg van reizen houdt, dan doet dat er niet echt toe eh? De reis is belangrijker dan de bestemming en als het ergens niet 100% bevalt, dan is dat een tussenstation. Evengoed, ik persoonlijk acht de kans niet zo groot dat die functie er daadwerkelijk komt. Ondertussen hou ik de ontwikkelingen bij de Spaanse vestigingen nauwlettend in het oog. En dan kom ik vanzelf wel een bestemming tegen waar ik me definitief wil vestigen, dat kan zomaar voor de liefde zijn. Ik heb geen wortels, als hij/zij zegt 'kom, we gaan naar Zuid-Amerika' en ik kan daar een leuke baan vinden, dan doe ik het ook hoor. Werkt twee kanten op.
Ik werk nu wel bij een dusdanig groot bedrijf dat ik mijn functie in elke wereldstad wel uit kan voeren, dat scheelt.
Man: "Ja hoi, ik ga morgen voor een half jaar naar Rusland."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:42 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Of je houd allebei van reizen en dan is er geen probleem he.
Dit dus.... zoals wel vaker hier wordt het meteen weer in het extreme getrokken. Of ik moet er overheen gelezen hebben maar volgens mij ging het niet om dat 2 mensen gaan daten die allebei al gepland hebben om een half jaar naar de andere kant van de wereld te gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Man: "Ja hoi, ik ga morgen voor een half jaar naar Rusland."
Vrouw: "Oh, is dat even toevallig, ik vertrek volgende maand naar Zuid-Amerika!."
Man: "Good for you! Zeg jij hier de huur op dan?
Vrouw: "Doe ik! En dan zien we elkaar over een jaartje of twee vast wel weer in China ofzo, hoi!"
En dan elkaars urine drinken en spinnen eten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef VacaLoca het volgende:
Hoezo verschillende schema's. Kasta heeft het ook al over 'je gehele leven ingevuld zien worden door hetgeen je partner op dat moment zin in heeft' en Seven over meereizen.
Alsof het zo is dat als je wat neemt met iemand die van reizen houd, diegene zn eigen reisplannen blijft maken ookal heeft ie dan een relatie en het dan meegaan of alleen thuisblijven is. Zou nogal apart zijn.
Maar als je nou gewoon beiden van reizen houd en samen het plant en onderneemt....
Dus mensen die 'houden van reizen' staan bij jou gelijk aan een paar hippies die naar complete middle of nowhere gaan met een survivalpack van 30 kilo?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan elkaars urine drinken en spinnen eten?
Tja, dat is inderdaad een optie die ik over het hoofd zag...
Man, wat kun jij toch overdrijven. Je komt thuis en zegt gewoon dat je baas graag wil dat je naar Noorwegen vertrekt. Dan vraag je of de ander dat voor zolang ziet zitten, zo ja: dan gaat diegene mee. Zo nee, dan blijf je een paar maanden op een neer Ryanairen terwijl je je appartement aanhoudt op een plek waar je je beiden lekker voelt. Kom je iets beters tegen, dan beslis je samen om daar (desnoods voorlopig) te vestigen. Na verloop van tijd kom je een plek tegen die je beide fantastisch gaat vinden. Bovendien worden zulk soort dingen uitstekend geregeld, ofwel vergoedingen voor het heen en weer reizen, ofwel extra salaris voor een meereizende partner.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
Man: "Ja hoi, ik ga morgen voor een half jaar naar Rusland."
Vrouw: "Oh, is dat even toevallig, ik vertrek volgende maand naar Zuid-Amerika!."
Man: "Good for you! Zeg jij hier de huur op dan?
Vrouw: "Doe ik! En dan zien we elkaar over een jaartje of twee vast wel weer in China ofzo, hoi!"
King of the lovely country 'Exaggerate'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:14 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dan elkaars urine drinken en spinnen eten?
Tja, dat is inderdaad een optie die ik over het hoofd zag...
27. Oud genoeg om te settelen, jong genoeg om het hele plan nog om te gooien. Als ik hier mijn droompartner tegenkom en die blijkt toevallig echt niet te willen reizen/emigreren, dan neem ik met liefde genoegen met wat ik al heb gedaan en mijn jaarlijkse grote reis.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:21 schreef VacaLoca het volgende:
Hoe oud ben jij eigenlijk Seven? Hangt er nl ook beetje af of je op een leeftijd zit waar de kans groter is dat de ander wilt settelen ergens of dat de wereld nog zorgeloos verkend kan worden.
En jij denkt dat het reëler is dat ze iemand ontmoet die toevallig nét werk heeft gevonden in dezelfde stad als Seven?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dus mensen die 'houden van reizen' staan bij jou gelijk aan een paar hippies die naar complete middle of nowhere gaan met een survivalpack van 30 kilo?
Hoewel kasta meester is in overdrijven vind ik wel dat hij hier gelijk heeft; Zeggen dat je zo ontzettend reislustig bent doet me eerder denken dat je een cliché doosje bent, dan dat je een stoere reiziger bent die zichzelf en de wereld eens flink heeft ontdekt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:03 schreef Seven. het volgende:
Kan me weinig beroepen voorstellen waarbij beide partijen semi-tegelijkertijd dusdanig veel vrijheden qua vestigingsplaats hebben, dus mochten die wel degelijk bestaan, roept u maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef Seven. het volgende:
[..]
Man, wat kun jij toch overdrijven. Je komt thuis en zegt gewoon dat je baas graag wil dat je naar Noorwegen vertrekt. Dan vraag je of de ander dat voor zolang ziet zitten, zo ja: dan gaat diegene mee. Zo nee, dan blijf je een paar maanden op een neer Ryanairen terwijl je je appartement aanhoudt op een plek waar je je beiden lekker voelt. Kom je iets beters tegen, dan beslis je samen om daar (desnoods voorlopig) te vestigen. Na verloop van tijd kom je een plek tegen die je beide fantastisch gaat vinden. Bovendien worden zulk soort dingen uitstekend geregeld, ofwel vergoedingen voor het heen en weer reizen, ofwel extra salaris voor een meereizende partner.
Maar doe dát dan ook gewoon meis. En stop dan nu ook gewoon met het gehele "op zoek zijn."quote:Dat reële advies kan ik wel inkomen. Ik reis liefst gewoon rond tot ik de persoon van mijn dromen tegenkom en dan vinden we samen wel een mooi plekje om oud te worden.
Juist. Als je samen kinderen wil, dan is het moment om je definitief te settelen op een vaste lokatie. En wat is er nu beter dan voor je kinderen het beste land uit te zoeken en om ze twee of drietalig op te voeden zodat ze later probleemloos in bijna de helft van de wereld kunnen wonen en werken omdat ze Spaans, Engels en een derde vreemde taal kennen? Door zelf slim te plannen en op de juiste plek/moment te settelen, kun je de generatie na jezelf ook veel meer bieden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:33 schreef VacaLoca het volgende:
Ah ok. Ik zou het vooral 'jong genoeg' noemen.
Ik ben zelf wat later begonnen met studeren. Voordat ik m'n master er op heb zitten ben ik ook bijna 27. Dan wil ik zoals ik er nu over denk toch wel paar jaartjes in minstens 1 ander land wonen en dan rond de 35 lijkt me prima om voor 1 land te kiezen waar ik me het prettigst voel. Op een gegeven moment 'moet' je uiteindelijk wel op 1 plek blijven wil je echt wat voor lange tijd opbouwen kwa huisje,boompje,beestje, vrienden etc. Maar eerst maar eens de wereld ervaren zodat je daarna kan kiezen waar je wilt leven ipv dat je maar simpelweg blijft waar je toevallig geboren bent.
Mijn posts als onzinposts betitelen terwijl je nota bene zelf aangeeft het gehele discussiepunt nú pas te begrijpen, goed bezig knulquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef VacaLoca het volgende:
Dat je toch weer dag in dag uit je tijd besteed aan van die lange onzinposts.....
Maar goed dat het voornamelijk specifiek ging over haar 'vliegende keep' plan was mij even ontgaan. Ik dacht dat het ging om personen die aangeven van reizen te houden.
En dagelijks kiest de andere 99% er voor om het niet te doen, dus *poef*, weg is je hele punt.quote:Dan nog kan het prima dat ze of in NL of ergens op lokatie iemand tegenkomt en dat dat echt wat wordt en dat die 2 dan samen wel kijken hoe en wat. Niet alles staat vast voor de rest van je leven. Daarnaast verhuizen er dagelijks tig mensen naar een ander land voor een partner.
Je lijkt het weer niet te begrijpen knul.quote:De wereld wordt met de dag internationaler. Verhuisde men vroeger van Venlo naar Groningen om daar samen te zijn met degene die ze op de jaarbeurs in Utrecht hebben ontmoet, verhuist men nu van Nederland naar Australie voor degene die ze op vakantie in Spanje hebben ontmoet.
Onzin. Het zal voor de meeste mensen wel zo zijn maar ik zit al in het buitenland, ik beheers al verschillende talen, ik heb al concrete aanbiedingen om nog verder te kijken én ik heb kennissen in vele landen, wat weer mogelijkheden biedt tot het opbouwen van een vriendenkring op de plek waar je definitief setteled (definitief zolang je kinderen in jouw huis wonen).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Hoewel kasta meester is in overdrijven vind ik wel dat hij hier gelijk heeft; Zeggen dat je zo ontzettend reislustig bent doet me eerder denken dat je een cliché doosje bent, dan dat je een stoere reiziger bent die zichzelf en de wereld eens flink heeft ontdekt.
En samen reizen klinkt leuk maar dat gaat niet werken als je wilt werken/sociaal leven wilt hebben. En een baan krijgen in het buitenland is héél iets anders dan reizen.
Mja, zulke overdreven verhalen gelooft uiteindelijk geen kat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:36 schreef kastanova het volgende:
-knip- overdrijving
Maar het doet me deugd dat er dus wel dégelijk nog mensen zijn die er in mee zouden gaan.
Och beetje op de tenen getrapt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mijn posts als onzinposts betitelen terwijl je nota bene zelf aangeeft het gehele discussiepunt nú pas te begrijpen, goed bezig knul.
[..]
En dagelijks kiest de andere 99% er voor om het niet te doen, dus *poef*, weg is je hele punt.
[..]
Je lijkt het weer niet te begrijpen knul.
We hebben het hier over reizén, niet over een simpel verhuizinkje.
Ik heb nooit iets gehad met China, Chinees of Chinezen. Mijn focus ligt op Spaans, Engels en verder dus Nederlands (waardeloze taal op wereldniveau), Frans en Duits zijn nog van enig nut. Vooral Duits en Engels in mijn huidige functie trouwens, maar dat is geheel afhankelijk van de locatie waar ik werk. In Spanje heb ik juist weer veel aan Engels en Frans. In Zuid-Amerika zou ik eventueel overwegen om Portugees te leren om Brazilië te kunnen veroveren maar dat is toekomstmuziek.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Dizorn het volgende:
Seven, doe dan op z'n minst Chinees erbij, als je denkt dat talen zo belangrijk zijn.
En.. als je mensen van verschillende plekken kent.. dan ga je die echt niet in je directe vriendenkring hebben, waar je dan ook gaat wonen. Tenzij je ze kan overhalen om allemaal er naar toe te verhuizen
Als je de volgende generatie ECHT mogelijkheden wil bieden hoor je toch echt Chinees erbij te doen hoor.. waarschijnlijk grootste taal in de toekomstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik heb nooit iets gehad met China, Chinees of Chinezen. Mijn focus ligt op Spaans, Engels en verder dus Nederlands (waardeloze taal op wereldniveau), Frans en Duits zijn nog van enig nut. Vooral Duits en Engels in mijn huidige functie trouwens, maar dat is geheel afhankelijk van de locatie waar ik werk. In Spanje heb ik juist weer veel aan Engels en Frans. In Zuid-Amerika zou ik eventueel overwegen om Portugees te leren om Brazilië te kunnen veroveren maar dat is toekomstmuziek.
En hier heb jij dan duidelijk iets verkeerd geïnterpreteerd. Ik wil reizen tót er een definitieve plek gevonden is met een partner. Zit ik op een aangename plek en kom ik daar de juiste tegen, dan blijf ik plakken. That's it, zó moeilijk is dat nu ook weer niet om mee om te gaan. En emigreren is nooit 'simpel'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef kastanova het volgende:
Je lijkt het weer niet te begrijpen knul.
We hebben het hier over reizén, niet over een simpel verhuizinkje.
Zal best. Als ikzelf niet gelukkig ben, dan zal ik ook geen gelukkige kinderen kunnen grootbrengen en je moet toch ergens een keuze maken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:06 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Als je de volgende generatie ECHT mogelijkheden wil bieden hoor je toch echt Chinees erbij te doen hoor.. waarschijnlijk grootste taal in de toekomst![]()
Maar persoonlijk vind ik vooral de houding van reizigers zo overdreven van: Check ons wereldkennis hebben, jullie paupere wereldvreemde mensen.Zal vast niet zo zijn maar zo komen ze vaak over. Vind ik. Blabla, mening. Blabla.
Dat zeg ik:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Seven. het volgende:
Juist. Als je samen kinderen wil, dan is het moment om je definitief te settelen op een vaste lokatie. En wat is er nu beter dan voor je kinderen het beste land uit te zoeken en om ze twee of drietalig op te voeden zodat ze later probleemloos in bijna de helft van de wereld kunnen wonen en werken omdat ze Spaans, Engels en een derde vreemde taal kennen? Door zelf slim te plannen en op de juiste plek/moment te settelen, kun je de generatie na jezelf ook veel meer bieden.
En ondertussen leer je zelf ook om je in welke omgeving dan ook staande te houden, je leert vanzelf je vooroordelen opzij te zetten en zo. Talenkennis is al enorm vaak van onschatbare waarde gebleken. Ik zou echt geen andere manier van opvoeden van mijn kinderen willen eigenlijk, een vast honk maar wel meerdere talen. Ikzelf zal waarschijnlijk nooit Nederlands leren aan mijn kinderen, tenzij Engelstalige partner en gesetteled op Spaanstalig grondgebied. Als hij of zij geen native Engelssprekende is is, dan leer ik ze dat (hetzij net niet native maar goed). Dan vestigen op Spaanstalig grondgebied en voila, je hebt twee of zelfs drietalige kinderen. Met Spaans en Engels ligt de wereld aan je voeten, buiten mijn opvoedkundige kwaliteiten en financiële zekerheid is dat het mooiste dat ik te bieden heb aan een kind straks. Ik zou wel gek zijn om dat niet te doen terwijl ik er wel de kans voor heb.
Nou ja, het gaat wat verder dan een bevlieging dus.
Zo wilde de 1 naar Afrika om daar een school op te zetten voor alle zielige Afrikaantjes. Dit uiteraard samen met de op de motor rondtrekkende man die toevallig even water komt halen bij diezelfde school. Benodigde organisaties waren allemaal reeds benaderd, geldschieters zaten elkaar te verdringen en van haar baas had ze de toezegging dat ze direct terug mocht komen wanneer ze dit avontuur afgesloten had.quote:een ding dat ik uitsluitend uit de mond van m'n 23- vriendinnen heb horen komen
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef Seven. het volgende:
Diegenen die 'afknappen' op het benadrukken van het reisvirus, zijn in de regel genomen voor mij toch te narrowminded en niet avontuurlijk genoeg.
He shoots, he scores.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:12 schreef kastanova het volgende:
Maar hey, dat zal mannen zoals ik vast weer oppervlakkig en simplistisch ofzo maken.
En zo'n man wil je sowieso niet, jij bent daar te goed voor, yadayadayada.
Ik wil maar zeggen: dat is het ideale scenario. Ondertussen heb ik wel genoeg gezien om ook tevreden te zijn met wat ik al heb gedaan. Kom ik in Brussel de ideale vent of vrouw tegen, dan hoef ik niet te leven met de angst dat ik spijt ga krijgen van dingen waaraan ik niet toegekomen ben. En ja, zonder de ideale partner ben ik flexibeler in mijn plannen, maar met de ideale partner zouden die plannen ook niet veel verder buiten bereik komen te liggen. Dan zou het namelijk niet om mijn ideale partner gaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef kastanova het volgende:
Again, no offence Seven, maar als het ontmoeten van een geschikte partner, dan wel het onderhouden van een gezonde relatie al jaren niet wil lukken, hoe reëel is het dan dat het bovenstaande scenario wél exact verloopt zoals jij het in gedachten hebt?
Jij spreekt van oppervlakkig en simplistisch. Ik spreek over narrowminded en niet avontuurlijk genoeg. Op de lat, zou ik zo zeggen.quote:
Vanwege het feit dat jij meerdere posts lang onzin liep te verkondigen omdat je niet snapte wat men bedoelde? Nee hoor, geenszins.quote:
Tja, een relatief gezien aanzienlijk groter deel neukt met 2-jarige peuters, dus als dat het is "waarmee je punt bevestigd wordt", good for you.quote:En bedankt dat je mn punt juist bevestigd door te zeggen dat er 1% is die dat doet.
Ah, dus op het moment dat je werkloos en zonder sociaal leven in een land zit waarvan je de taal niet machtig bent, "kijk je even verder hoe en wat."quote:En wat snapte jij niet aan wat ik zei over dat zaken niet voor eeuwig staan vastgelegd. Waar ze ook zal zijn, voor hoelang dan ook.... je kan echt nog wel een relatie krijgen dan en dan samen (een begrip wat er moeilijk in lijkt te gaan bij jou) kijken hoe en wat verder.
Dus ze nemen moeite door interesse te tonen, raken verder met je in gesprek, luisteren aandachtig...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef Seven. het volgende:
Oh, er zijn genoeg niet-reizigers die niet afknappen op een reizigersaccent in een profiel. Er zijn er die de moeite nemen om door te vragen en geïnteresseerd naar de plannen luisteren, en die dan ook tot het besef komen dat het hoogstwaarschijnlijk is dat ik verder zal vertrekken, en dat we daarom niet bij elkaar passen.
Ah, we gaan weer op díe toer. OK.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat jij meerdere posts lang onzin liep te verkondigen omdat je niet snapte wat men bedoelde? Nee hoor, geenszins.
Bronnen? Want zelfs die 2-jarige peuter voelt op zijn natte luier aan dat dit bullshit is. Alleen Brussel al loopt vol met mensen die hier naartoe verhuisd zijn voor of met hun partner. Ook andere wereldsteden zijn besmeurd met die emigratiecultuur.quote:[..]
Tja, een relatief gezien aanzienlijk groter deel neukt met 2-jarige peuters, dus als dat het is "waarmee je punt bevestigd wordt", good for you.
Dat is niet aan de orde. Emigreren doe je goed voorbereid (dus om te werken) en dan heb je de taal toch al redelijk onder de knie. Je vertrekt beter niet uit onvrede over de huidige verblijfplaats trouwens, dat soort mensen gaat binnen 3 maanden op hun bek. Tevens de opportunistische jobzoekers, die vertrekken na een jaar met een drugsverslaving naar een 'beter' oord waar ze het wél gaan makenquote:[..]
Ah, dus op het moment dat je werkloos en zonder sociaal leven in een land zit waarvan je de taal niet machtig bent, "kijk je even verder hoe en wat."
Nee inderdaad, als je het zó uitlegt klinkt het ineens al een stuk reëler [ afbeelding ]
Nou ja, ik ben daar ook zelden rouwig om, dat scheelt. Hoewel het sympathieke mensen zijn vaak, is dat toch wel een wederzijdse conclusie doorgaans. Eigenlijk vraag ik me af waarom de mens in het algemeen genomen niet avontuurlijker is, met alle mogelijkheden die er zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dus ze nemen moeite door interesse te tonen, raken verder met je in gesprek, luisteren aandachtig...
...en vervolgens komt dan het besef dat jullie totaal niet bij elkaar passen...
Nou, om op je vraag terug te komen waarom mensen dan zelfs vóór dat "moeite nemen" al afscheid nemen; ik heb geen fláuw idee...
Niet gewoond, gereisd. Ik emigreer niet zómaar. En in welke mate is dat relevant? Maar als je het wil weten: Mexico, Suriname, Gambia en omliggende landen, VS, in Europa ook aardig wat gezien inmiddels, al waren dat eerder afzonderlijke bezoekjes. Azië heeft me nooit getrokken. Ik ben per jaar zeker een maand weg.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef kastanova het volgende:
Nu ben ik trouwens tóch benieuwd geworden; in welke landen heb je naast België en Nederland nog meer gewoond dan Seven?
Here you go.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:34 schreef Seven. het volgende:
Bronnen? Want zelfs die 2-jarige peuter voelt op zijn natte luier aan dat dit bullshit is. Alleen Brussel al loopt vol met mensen die hier naartoe verhuisd zijn voor of met hun partner. Ook andere wereldsteden zijn besmeurd met die emigratiecultuur.
Ah want bij elk nieuw land waar je dient te werken, krijg je ook automatisch de bijhorende taalknobbel; handigquote:Dat is niet aan de orde. Emigreren doe je goed voorbereid (dus om te werken) en dan heb je de taal toch al redelijk onder de knie. Je vertrekt beter niet uit onvrede over de huidige verblijfplaats trouwens, dat soort mensen gaat binnen 3 maanden op hun bek. Tevens de opportunistische jobzoekers, die vertrekken na een jaar met een drugsverslaving naar een 'beter' oord waar ze het wél gaan maken.
Maar inderdaad, een werkvloer in een land is inderdaad exemplarisch voor de gehele cultuur van een land en uiteraard ook alle andere sociale kenmerken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Seven. het volgende:
Niet gewoond, gereisd. Ik emigreer niet zómaar. En in welke mate is dat relevant? Maar als je het wil weten: Mexico, Suriname, Gambia en omliggende landen, VS, in Europa ook aardig wat gezien inmiddels, al waren dat eerder afzonderlijke bezoekjes. Azië heeft me nooit getrokken. Ik ben per jaar zeker een maand weg.
Ik was gisteren nog in Zürich trouwens. Bliksembezoekje voor het werk, wel een leuke culturele uitwisseling eigenlijk. Op de werkvloer pik je er toch ook wel direct culturele verschillen uit. Zwitserland: niet mijn ding. Té hiërarchisch.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef Godshand het volgende:
Seven aka MLI, onze wereldwijze reizigster, voorzitster van de holebi vereniging en woonachtig in Brussel met een uitdagende baan in de transportsector, en last van veelste flirterige mannen op het werk.
..plus ze post trouw iedere dag op Fok!Avontuurlijk
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:17 schreef VacaLoca het volgende:
Dus mensen die 'houden van reizen' staan bij jou gelijk aan een paar hippies
Whehehequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef Seven. het volgende:
Als die jongen toch eens werk had [....] hij heeft wel dat reisvirus.
Blablabla (quickscan), iedereen heeft zo zijn eigen afwegingen daarin. Goed bier is een enorm pluspunt en draagt wel in enige mate bij aan het plezier dat je kunt hebben. Maar evengoed neem ik het persoonlijk niet mee in mijn overwegingen als het aankomt op emigreren. Voor Zwitserland kan ik trouwens nog veel meer dingen bedenken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar inderdaad, een werkvloer in een land is inderdaad exemplarisch voor de gehele cultuur van een land en uiteraard ook alle andere sociale kenmerken.
En het politieke klimaat of andere bijzaken zoals een eventueel sociaal vangnet, verblijfscriteria e.d. pik je wel op in het hotel.
Klinkt inderdaad als een weloverwogen keuze waarbij je alles in ogenschouw hebt genomen en terdege weet wat er in de verschillende landen speelt en hoe het zal zijn om er te wonen.
Zo ben ik een aantal jaren geleden in tien dagen door heel Zuid en Oost Europa heengetrokken.
Nou, die landen vallen in mijn geval bij voorbaat al af vanwege het dode, gore of lauwe bier dus mocht je daar naartoe willen dan haak ik af. Sorry.
Ehm, nee. Maar Frans, Duits, Engels beheers ik goed genoeg om in die taal te gaan werken, Spaans moet ik nog aan werken met mijn spaanse partycrew alhier.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef kastanova het volgende:
Ah want bij elk nieuw land waar je dient te werken, krijg je ook automatisch de bijhorende taalknobbel; handig.
quote:
Kom op Seven, ga nu in godsnaam niet Godshand proberen af te troeven wat betreft "avontuurlijke levens."quote:
Los van het feit dat ik zelf ook wel van reizen houd, is dat wel iets dat me erg opvalt over de gehele breedte bij vrouwen op datingsites. In 9 van de 10 profielen kom ik een liefde voor reizen tegen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:55 schreef Seven. het volgende:
Iemand verwijderde me op paiq van zijn contacten omdat ik teveel van reizen (rijzen) hou..
En dat in één dag; je zou de toeristische branche in moeten gaan in plaats van de transport.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Seven. het volgende:
[..]
Blablabla (quickscan), iedereen heeft zo zijn eigen afwegingen daarin. Goed bier is een enorm pluspunt en draagt wel in enige mate bij aan het plezier dat je kunt hebben. Maar evengoed neem ik het persoonlijk niet mee in mijn overwegingen als het aankomt op emigreren. Voor Zwitserland kan ik trouwens nog veel meer dingen bedenken.
Minder dan de jouwe maar ik claim ook helemaal niet avontuurlijk te zijn.quote:
Ik reis eerder 1 maand per jaar rond op de bonnefooi en vrienden bezoeken, en de rest van het jaar doe ik er wat stedentripjes bij. Dit jaar geen rondreis trouwens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kom op Seven, ga nu in godsnaam niet Godshand proberen af te troeven wat betreft "avontuurlijke levens."
Ik bedoel, jouw idee van een "avontuurlijk leven vol reizen" houdt in dat je 1 maand per jaar op stedentripjes gaat. Niets mis mee uiteraard, maar ga er aub niet mee lopen pochen.
Als ik Latijn meetel beheers ik er al meer, maar dan nog beschouw ik het voor mezelf totaal niet als reëel om "overal maar te gaan werken."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef Seven. het volgende:
Ehm, nee. Maar Frans, Duits, Engels beheers ik goed genoeg om in die taal te gaan werken, Spaans moet ik nog aan werken met mijn spaanse partycrew alhier.
Alleen qua bedpartners heb ik al meer nationaliteiten/continenten/landen gehad dan jij, dus ga nou niet serieus denken dat je met je Mavo-talenpakket een wereldreiziger bent.quote:. Barry White heeft me net wel in drie verschillende talen verteld dat hij me écht ziet zitten. Ik heb hem dan maar in diezelfde talen gezegd dat ik er te onzeker voor ben om hieraan te beginnen.
Ze denken dat het erbij hoort, omdat je anders niet "compleet"bent. Dergelijke prestatiedrang is vrij algemeen in de maatschappij geworden, iets waar onze mod Re een topic aan gewijd heeft.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Held_op_Sokken het volgende:
[..]
Los van het feit dat ik zelf ook wel van reizen houd, is dat wel iets dat me erg opvalt over de gehele breedte bij vrouwen op datingsites. In 9 van de 10 profielen kom ik een liefde voor reizen tegen.
Ik kan daar niet echt een vinger op leggen, maar als het reizen te prominent/groot is dan is dat voor mij niet echt een pré. Waar dat vandaan komt weet ik niet, maar ik asocieer het denk ik met een bepaalde mate van onrust/ontevredenheid met het hier-en-nu. En ik zoek iemand die zonder mij al ziels gelukkig is.
Ah ja, want dit was natuurlijk de eerste keer dat ik in Zwitserland was. Ik heb daar nog nooit vaker voor uitwisselingen gezeten, ik werk ook niet dagelijks samen met de Zwitserse collega's en ik ken de rest van het land he-le-maal niet. Wat een vooroordelen heb je toch. Dat ik het hiërarchische aspect eruit pik, betekent vooral dat ik in Zwitserland niet zou willen werken. Om er niet te willen wonen, heb ik nog vele andere redenen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef kastanova het volgende:
[..]
En dat in één dag; je zou de toeristische branche in moeten gaan in plaats van de transport.
Of hey, met zulke kwaliteiten zou je zelfs het Europese Parlement in kunnen!
Kom op Seven, je snapt toch zelf ook wel dat men door dergelijke opmerkingen je gehele toekomstige "weldoordachte verhuis-/leefplannen" niet serieus te nemen zijn.
Ik bedoel, de spoeling wat betreft mannen die überhaupt open staan voor een dergelijke "wereldreis/-werk"-scenario was al dun, maar zodra ze dit soort uitspraken horen haken zelfs díe zeldzame mannen af.
Mee eens. Tot nu toe kwam bij elke "reislustige" vrouw die ik ontmoet heb de reislust toch vooral voort uit vluchtgedrag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Los van het feit dat ik zelf ook wel van reizen houd, is dat wel iets dat me erg opvalt over de gehele breedte bij vrouwen op datingsites. In 9 van de 10 profielen kom ik een liefde voor reizen tegen.
Ik kan daar niet echt een vinger op leggen, maar als het reizen te prominent/groot is dan is dat voor mij niet echt een pré. Waar dat vandaan komt weet ik niet, maar ik asocieer het denk ik met een bepaalde mate van onrust/ontevredenheid met het hier-en-nu. En ik zoek iemand die zonder mij al ziels gelukkig is.
Een beetje warrig verhaal. Je zegt 4 dates gehad te hebben en beschrijft er 2. Hoe waren die andere 2 dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef Knipoogje het volgende:
Zo, kan weer 4 dates op mijn conto schrijven. 2x met iemand met wie het best wel goed klikt, maar die ik achteraf fysiek totaal niet aantrekkelijk vindt. De foto was erg rooskleurig. Zij vindt me echter wel leuk (elke dag SMSjes enzo, al is dat alweer een weekje over omdat ik wat afstandelijker doe... denk dat zij in de gaten heeft gekregen dat het een beetje eenzijdig is)
De 2e is voor haar 38 jaar ontzettend knap. Je zou haar zo midden 20 kunnen schatten en zo kleedt ze zich ook. Klein, slank, exotisch. Ook een 2e date mee gehad, maar aangezien ik niet echt durf door te zetten met arm om iemand heen slaan, zoenen of ronduit zeggen dat ik iemand aantrekklijk vindt ofzo merk je gewoon dat de aandacht verslapt van de dames. En het klikte qua gespreksstof toch ook niet zo. Als die ene nou het uiterlijk had van de ander...
Maar goed, op naar de volgende maar weer. 'Drankje doen? Ja leuk. Nou 't was gezellig! Nog een keertje? ok! Biosje dit keer? Ook goed! Nou, was het zo maar weer gezellig zeg! Ja vond ik ook... We bellen! *einde, want contact bloedt dood*' . Zo gaat het al een jaar of tig
En het ergste is nog wel dat ik dit jaar al 2 dates heb gehad die me echt leuk vinden enzo. Elke dag SMSjes sturen terwijl ik eigenlijk de klik niet zo voel. Ik word toch vooral verliefd op dames die mij juist weer niets vinden. En dat zijn meestal niet de dames die anderen als knap bestempelen, maar gewoon 'normaal'. Niet boven mijn stand dus gok ik.
Snap overigens niet al die zielige verhalen van schenkstroop & co. Ik ben ook alweer zo'n 13 jaar vrijgezel en blijf het gewoon vrolijk proberen. Het leven gaat verder. Ooit vind ik die ware vast wel
En profielen van reislustige vrouwen sla ik meestal snel over. Dat krampachtige reizen om maar het gevoel te hebben geleefd te hebben is niets voor mij. Ik zoek wat meer diepgang dan de thrillseekers. Vrouwen die gewoon een avond geen ruk te doen hebben en zich helemaal kunnen verliezen in een goed boek. Gewoon lekker 1x per jaar een paar weken naar een leuk oord (en of dat nou Japan is of Frankrijk boeit me niet) is genoeg voor mij.
Nee OK. Wat een sloerie ben je trouwens! Ik heb Chinees/ZO aziatisch en Australisch nog niet kunnen afstrepen. Maar in Duits, Engels, Frans kan ik wel degelijk al mijn taken uitvoeren, Frans zou dan wel nog het lastigst zijn trouwens maar na een intensieve cursus en een maandje op de werkvloer ben zelfs daarin echt wel mee. Ik gebruik het nu ook bijna elke dag.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik Latijn meetel beheers ik er al meer, maar dan nog beschouw ik het voor mezelf totaal niet als reëel om "overal maar te gaan werken."
[..]
Alleen qua bedpartners heb ik al meer nationaliteiten/continenten/landen gehad dan jij, dus ga nou niet serieus denken dat je met je Mavo-talenpakket een wereldreiziger bent.
En dit is geen dis, maar een daadwerkelijk advies.
Ligt er aan. Veel van die vrouwen verwachten een luxe leventje en schrikken al als blijkt dat je in een redelijk ontwikkeld land als Mexico je pleepapier niet door kunt spoelen. De enige luxe die ik echt nodig heb is een goed matras. Zelfs koud douchen kan ik prima aan wennen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:20 schreef kastanova het volgende:
[..]
Mee eens. Tot nu toe kwam bij elke "reislustige" vrouw die ik ontmoet heb de reislust toch vooral voort uit vluchtgedrag.
"Hier is het leven allemaal maar stom, dus ik wil sowieso ooit nog naar een ander (niet geheel toevallig een warm) land verhuizen."
Nee inderdaad, met zo'n persoonlijkheid zal een leven met vervuild drinkwater en papieren woningen een stuk draaglijker worden.
Ik ben niet mee, wat is daar zo grappig aan? Ik heb nog nooit een Aussie in mijn bed gehad.quote:
Dat heb ik dan weer welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben niet mee, wat is daar zo grappig aan? Ik heb nog nooit een Aussie in mijn bed gehad.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Australisch bestaat niet, wel Engels met een Australisch accent en de taal van de Aboriginals (dat we geen Australisch noemen by the way).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik ben niet mee, wat is daar zo grappig aan? Ik heb nog nooit een Aussie in mijn bed gehad.
Mja, hey, als kasta kritische vragen stelt en bij hoog en laag gelijk wil krijgen dat ik niet in die talen zou kunnen werken, of dat ik alleen maar vluchtgedrag vertoon (mogelijk wel hoor, maar ik heb ergens nog altijd spijt dat ik niet direct naar een warm oord ben gegaan met taal- en cultuurshock in plaats van het veilige Brussel), dan ga ik die discussie wel aan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Cue_ het volgende:
Kom laten we een wedstrijdje 'wie kent de meeste talen' 'heeft de meeste nationaliteiten geneukt' en 'wie is het reisluchtige doen'
Nou vertel:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef Seven. het volgende:
Ah ja, want dit was natuurlijk de eerste keer dat ik in Zwitserland was. Ik heb daar nog nooit vaker voor uitwisselingen gezeten, ik werk ook niet dagelijks samen met de Zwitserse collega's en ik ken de rest van het land he-le-maal niet. Wat een vooroordelen heb je toch. Dat ik het hiërarchische aspect eruit pik, betekent vooral dat ik in Zwitserland niet zou willen werken. Om er niet te willen wonen, heb ik nog vele andere redenen.
En die fucking afwas staat er dus nog steeds, eh. Emigratietopics over België zijn ook veel interessanter dan de afwas blijkbaar.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer wel
En, is dat iets, Aussies in bed? Mijn ervaring is dat latino's toch de beste lovers zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. En African Americans ook, dat zijn echt freaks in bed.
Resistance is futile.
Klopt, ik kan het wetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat latino's toch de beste lovers zijn..
Dan beweert hij dat toch lekker. Jij beweert dat dat niet zo is en dat je die talen goed beheerst.. Ben je weer af bij zo'n welles-nietus spelletje wat niemand zal gaan bewijzen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef Seven. het volgende:
Mja, hey, als kasta kritische vragen stelt en bij hoog en laag gelijk wil krijgen dat ik niet in die talen zou kunnen werken, of dat ik alleen maar vluchtgedrag vertoon (mogelijk wel hoor, maar ik heb ergens nog altijd spijt dat ik niet direct naar een warm oord ben gegaan met taal- en cultuurshock in plaats van het veilige Brussel), dan ga ik die discussie wel aan.
Tenslotte beter dan die fucking afwas. En Barry White wilde wel langskomen maar gezien het feit dat deze grote negert geen werk heeft, hou ik liever de deur niet op een kiertje. Maar later deze week zal ik wel zwichten voor zijn charmes, leer mij mij kennen.
Boeiend, Zwitserland heeft nooit op mijn wensenlijstje gestaan. Van de EU landen kan ik je wel vertellen dat het allemaal mogelijk is, zolang je je maar aan wil passen aan de geldende levensstandaard. Hier in België ligt die hoger dan in Nederland trouwens. In Spanje lager. So be it.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou vertel:
- Wat zijn de gevolgen als je baas je ontslaat terwijl je naar Zwitserland (of Spanje ofzo, aangezien je Zwitserland reeds afgeschreven hebt.) werkeloos raakt?
- Hoeveel verschillende dialecten zijn er?
- Welke belastingen dien je zoal af te dragen en over welke percentages praten we dan?
- Hoelang mag je er blijven met een werkvergunning en indien je langer wilt blijven, wat is dan de vervolgprocedure?
Op geen enkele vraag weet je het antwoord, maar toch heb je al enkele landen af laten vallen of zijn er zelfs al enkele bovenaan je lijstje geplaatst.
Echter, het aantal winkels en de drankprijs, etc. vallen niet onder een "weloverwogen keuze."
Oeh! Hiermee stijg je wel ineens flink op mijn lijstje. Maar jij had mij al afgeschreven. Dus nevermind.quote:
Iemand stijgt op je lijstje omdat hij latino's ook de beste lovers vindt? of omdat ie zichzelf zo geweldig vindt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef Seven. het volgende:
[..]
Oeh! Hiermee stijg je wel ineens flink op mijn lijstje. Maar jij had mij al afgeschreven. Dus nevermind.
Dat is allemaal nog veel beter dan het alternatief: de afwas of me nu al laten overhalen en spreiden voor Barry White.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan beweert hij dat toch lekker. Jij beweert dat dat niet zo is en dat je die talen goed beheerst.. Ben je weer af bij zo'n welles-nietus spelletje wat niemand zal gaan bewijzen.
Voor de rest wel oke discussie hoor
Nou nee, dat maakt me geen sloerie, dat maakt me een "reislustige man van de wereld die graag allerhande culturen op snuift."quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef Seven. het volgende:
[..]
Nee OK. Wat een sloerie ben je trouwens! Ik heb Chinees/ZO aziatisch en Australisch nog niet kunnen afstrepen. Maar in Duits, Engels, Frans kan ik wel degelijk al mijn taken uitvoeren, Frans zou dan wel nog het lastigst zijn trouwens maar na een intensieve cursus en een maandje op de werkvloer ben zelfs daarin echt wel mee. Ik gebruik het nu ook bijna elke dag.
Latino's zijn geweldige fuckbuddy's. Goeie seks, en als je beetje afstandelijk doet, krijg je bérgen aandacht. Maar een relatie moet je er niet mee willen. In het geval van Godshand: boeiend, het zou toch alleen om de seks gaan en als hij teveel praat, dan initieer ik gewoon weer seks.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Iemand stijgt op je lijstje omdat hij latino's ook de beste lovers vindt? of omdat ie zichzelf zo geweldig vindt?
Die eerste, tja.. leuk voor hem
en die tweede.. afknapper
Even iets boeienders tussendoor hé... Hoe vies voel je je eigenlijk na zo'n rendez vous?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:28 schreef Seven. het volgende:
En Barry White wilde wel langskomen maar gezien het feit dat deze grote negert geen werk heeft, hou ik liever de deur niet op een kiertje. Maar later deze week zal ik wel zwichten voor zijn charmes, leer mij mij kennen.
OK, veel succes daarmee! Ik vergader in het Frans dus mijn kennis reikt ietsje verder dan 'merci'.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:34 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nou nee, dat maakt me geen sloerie, dat maakt me een "reislustige man van de wereld die graag allerhande culturen op snuift.".
Ik zit er dan ook aan te denken om op basis van schaamhaardracht te bepalen naar welke land ik ga verhuizen. Samen met mijn vriendin die haar baan dan maar op moet zeggen. Eventuele kinderen ontmoet ik daar wel waarbij het voornaamste criterium uiteraard bestaat uit het aantal talen dat het beheerst.
En ook ik bezig vrijwel elke dag de Franse taal.
Bij elk biertje dat gebracht wordt reageer ik netjes met "Merci."
Ah nee, deze mag je eerst zelf beantwoorden gezien het feit dat jij de halve vrouwelijke wereldpopulatie al in je bed hebt gehad, en dan overweeg ik daar een eerlijk antwoord op te geven.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef kastanova het volgende:
[..]
Even iets boeienders tussendoor hé... Hoe vies voel je je dan na zo'n rendez vous rendez-vous?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Seven. het volgende:
[..]
En, is dat iets, Aussies in bed? Mijn ervaring is dat latino's toch de beste lovers zijn.. En African Americans ook, dat zijn echt freaks in bed.
. . . (Dit is eigenlijk kasta's taak he? maar die vind lovers vergelijken natuurlijk boeiender)quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:15 schreef Seven. het volgende:
[..]
Het gaat niet om het wereldvreemde aspect maar het vermogen om je aan te kunnen passen aan je omgeving en er het beste van te kunnen maken. Dat vereist het laten varen van vooroordelen.
"Quelqu'un veut du café?"quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:37 schreef Seven. het volgende:
Ik vergader in het Frans dus mijn kennis reikt ietsje verder dan 'merci'.
Nou ja, die vergelijking is natuurlijk gebaseerd op mijn eigen seksuele voorkeuren. Latino's houden van full body contact, dirty talk en anaal. Ik ook, al doe ik dat laatste weer niet met jan en alleman. En dan nog heb ik hier wel de vagina-vote. Op basis daarvan mag ik redelijk irrationele uitspraken doen en mezelf tegenspreken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Dizorn het volgende:
[..]
[..]
. . . (Dit is eigenlijk kasta's taak he? maar die vind lovers vergelijken natuurlijk boeiender)
Dit is het topic waar men zich collectief verveelt en alwaar we allemaal op ouderwetsch Hollandsche wijze elkaar te slim af proberen te zijn zodat we ons beter voelen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef BeamofLight het volgende:
Is dit het ik bash seven; nee ik bash kasta-topic?
hmmz ok, maar ga jezelf dan niet afvragen waarom het niks wordt met die datingssites.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:49 schreef Seven. het volgende:
[..]
Dit is het topic waar men zich collectief verveelt en alwaar we allemaal op ouderwetsch Hollandsche wijze elkaar te slim af proberen te zijn zodat we ons beter voelen.
Ondertussen is het voor mij ook een kwestie van die afwas echt niet willen doen.
2 wekenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:51 schreef Seven. het volgende:
Sinds wanneer is aangekoekt vet trouwens een kweekbasis voor nieuwe levensvormen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |