SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:08 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die verwachting heb ik stiekem ook.
Wat wil je dan horen?quote:
Dus ze hebben een liever een holle boom dan jou? Nah...quote:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mannen em zelfs in een holle boom zouden hangen...
Ik heb liever een warm holletje dan een koude en kille graftakquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mannen em zelfs in een holle boom zouden hangen...
Dat is een bepaald type mannen. Ik persoonlijk vind die knoesten dan weer niks, en je weet het nooit met die eekhoornfamilies van tegenwoordig.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat mannen em zelfs in een holle boom zouden hangen...
Gefeliciteerd. Hoop dat de ware man voor je er bij zat!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:24 schreef Lightning_NL het volgende:
Mijn ervaring met datingsites is dat ik er heel makkelijk veel sex mee heb gekregen. Erg handig
Ja thanks! Die was al een stuk enthousiasterquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:19 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Ik weet niet wat je smaak is...
Maar is een lekker ding hoor!![]()
(Voel je het veertje al, spirit?)
Ik ben zélf man, en hetero. Was gelukkig niet echt op zoek naar de ware. Maar had wel gewoon zin in 'no strings attached' sex. En da's super makkelijk via die dating sites.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. Hoop dat de ware man voor je er bij zat!
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
owja, om de TT aan te vullen: "...iets waar we het maar niet meer over moeten hebben."
Haha ben je een Tuareg gewordenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Geen idee wat het is, maar het kan nooit positief zijn als jij het zegtquote:
Om de paar topics komt er zo'n mafketel zoals jij voorbij met een dergelijke boodschapquote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:38 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Ik ben zélf man, en hetero. Was gelukkig niet echt op zoek naar de ware. Maar had wel gewoon zin in 'no strings attached' sex. En da's super makkelijk via die dating sites.
't Is een Volkswagen. Hij noemt je een Volkswagen. En hij schrijft het nog verkeerd ook. Ik zou het niet pikken hoor. Just sayin'.quote:
Haha, tja, ik weet wie het zegtquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
't Is een Volkswagen. Hij noemt je een Volkswagen. En hij schrijft het nog verkeerd ook. Ik zou het niet pikken hoor. Just sayin'.
Maar het is echt een hele grote dikke Vokswagen, waar hij je mee vergelijkt. Ik wil verder niet stoken heur, maar ik zou het niet pikken.quote:
Haha, ist er 1 met klasse?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:31 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar het is echt een hele grote dikke Vokswagen, waar hij je mee vergelijkt. Ik wil verder niet stoken heur, maar ik zou het niet pikken.
't Is wel zo'n hele dure ja. Zo'n chique PC Hooft-tractor, waar je alleen met heel veel blond haar in mag, en dan moet je daar ook een hele dure zonnebril in steken.quote:
Een Volkswagen kan per definitie natuurlijk geen PC Hoofttractor zijnquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Zolang je een PC hoofttractor als klasse ziet dan wel
Positieve mood, spiritquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het een vette bak dus ik vat gewoon als compliment op. Klaaar
Kop dicht jaquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:24 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs met dat andere VW logo wordt het er niet veel beter op.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:56 schreef Garisson72 het volgende:
owja, om de TT aan te vullen: "...iets waar we het maar niet meer over moeten hebben."
Ik prefereer iets met 4 -ringenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik vind het een vette bak dus ik vat gewoon als compliment op. Klaaar
quote:
Lippen? Gezien het een man is eerder een dubbele Prins Albert.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Twee door de tepels en dan 2 door de lippen?
Typisch een man, denkt weer aan de man zelf...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:44 schreef Techno het volgende:
[..]
Lippen? Gezien het een man is eerder een dubbele Prins Albert.
Voulez-vous coucher avec moi ce soirquote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
Even OT: kreeg vanochtend ineens een emailtje van een onbekende in het Frans. Was duidelijk geen spam en door de vertaalmachine bleek dat het niet voor mij bestemd was, maar de naam van de man in kwestie kwam me wel heel bekend voor op de een of andere manier, dus teruggemaild met als resultaat dat we al heel de ochtend heen en weer aan het mailen zijn![]()
En het zijn echt heel leuke mailtjesWe zijn er nu uit dat we elkaar waarschijnlijk van een datingsite kennen en dat we helemaal elkaars type zijn en niet snappen waarom we elkaar nooit eerder gemaild hebben, gezien we blijkbaar wel eerder emailadressen uitgewisseld hebben
Nee.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:56 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Voulez-vous coucher avec moi ce soir
Leuk!quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:49 schreef Spirit82 het volgende:
Even OT: kreeg vanochtend ineens een emailtje van een onbekende in het Frans. Was duidelijk geen spam en door de vertaalmachine bleek dat het niet voor mij bestemd was, maar de naam van de man in kwestie kwam me wel heel bekend voor op de een of andere manier, dus teruggemaild met als resultaat dat we al heel de ochtend heen en weer aan het mailen zijn![]()
En het zijn echt heel leuke mailtjesWe zijn er nu uit dat we elkaar waarschijnlijk van een datingsite kennen en dat we helemaal elkaars type zijn en niet snappen waarom we elkaar nooit eerder gemaild hebben, gezien we blijkbaar wel eerder emailadressen uitgewisseld hebben
Waar slaat deze rare onzin op? Heb jij problemen met jezelf ofzo?quote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:23 schreef macondo het volgende:
[..]
Om de paar topics komt er zo'n mafketel zoals jij voorbij met een dergelijke boodschapEn ze trappen er altijd wéér in (Neeh! ik ben man en het waren vrouwen! heus!)..
Trolldquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waar slaat deze rare onzin op? Heb jij problemen met jezelf ofzo?
Elke week komt er wel iemand cool "melden" dat hij zoveel neukertjes van de datingsites haalt. Geloof er geen barst van - en vraag altijd of ze de ware man er tussen zat. En dat past niet in de fantasie natuurlijkquote:Op vrijdag 4 maart 2011 13:46 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waar slaat deze rare onzin op? Heb jij problemen met jezelf ofzo?
Vind ik ook een beetje raar ja, zodra ik met chatten over iets begin wat met seks te maken heb, krijgen de dames meteen argwaan. Als je op dat moment tegenvalt loopt je zelfs de kans direct verbroken te worden. Zie hoe onderstaand voorbeeld meteen als een seksuele opmerking wordt opgevat.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Elke week komt er wel iemand cool "melden" dat hij zoveel neukertjes van de datingsites haalt. Geloof er geen barst van - en vraag altijd of ze de ware man er tussen zat. En dat past niet in de fantasie natuurlijk
En dan vergat ik de molshoop nog.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:18 schreef Spirit82 het volgende:
DOABLE?!![]()
Tsja, als je denkt dat je met zo'n opmerking een nat poesje veroorzaakt bij je chatpartner snap ik wel waarom je het niet begrijpt.quote:
Hij wilt gewoon de baas zijn, door te vertellen aan het vrouwtje dat hij het nat heeft door haar foto. Spelregel 1: geilen komt later pas.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, als je denkt dat je met zo'n opmerking een nat poesje veroorzaakt bij je chatpartner snap ik wel waarom je het niet begrijpt.Mijn god zeg.
Het heeft helemaal geen zin om over seks te praten. Als je gewoon leuk en gezellig bent wil de ander echt wel na een tijdje met je naar bed.
Daar heb ik nog niet eens over nagedacht of ze er een nat poesje van gekregen heeft.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 16:27 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tsja, als je denkt dat je met zo'n opmerking een nat poesje veroorzaakt bij je chatpartner snap ik wel waarom je het niet begrijpt.Mijn god zeg.
Het heeft helemaal geen zin om over seks te praten. Als je gewoon leuk en gezellig bent wil de ander echt wel na een tijdje met je naar bed.
Geloof jij er maar niks van dan...quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:08 schreef macondo het volgende:
[..]
Elke week komt er wel iemand cool "melden" dat hij zoveel neukertjes van de datingsites haalt. Geloof er geen barst van - en vraag altijd of ze de ware man er tussen zat. En dat past niet in de fantasie natuurlijk
Ik snap wel dat dit soort figuren niet gelooft dat mensen zoals ik veel neukertjes hebben gehad via online dating.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 14:36 schreef picardmike het volgende:
[..]
Vind ik ook een beetje raar ja, zodra ik met chatten over iets begin wat met seks te maken heb, krijgen de dames meteen argwaan. Als je op dat moment tegenvalt loopt je zelfs de kans direct verbroken te worden. Zie hoe onderstaand voorbeeld meteen als een seksuele opmerking wordt opgevat.
IK:
ik word verlegen van je foto's
ZIJ
joh?
niet doen
ik ben het maar
IK:
ja nou daarom!
lief hoor
ik heb helemaal geen do's ingesteld
volgens mij
of zal ik je foto daar neerzetten?