Nooit zo'n last van. Als dit gebeurt liggen ze ook snel eruit...quote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak aan. Speeddates liggen altijd tussen de 100 en 200 km afstand (geldt ook voor de foto bewonderaars) en als er een keer een match komt waar je live 1 op 1 mee chat dan duurt het gemiddeld een minuut of 5 voordat je weer eens een antwoord terugkrijgt.
Tuurlijk word het gevierd, die brabo's en limbo's nemen er speciaal vrij voor. Je hebt alleen kans dat het import carnavalsvolk (boven de rivieren) in minder grote getallen aanwezig zal zijn omdat die gewoon werken.quote:Op zondag 6 maart 2011 18:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Gaat dat via hosse(le)n in de kroeg?
Zou er morgen nog carnaval gevierd worden? Ik heb gehoord in Breda wel, maarja het is wel maandag
En daarom is het op maandag ook leuker. Niet voor mij want ik vier het voor de tweede keer in mijn leven niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 08:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Tuurlijk word het gevierd, die brabo's en limbo's nemen er speciaal vrij voor. Je hebt alleen kans dat het import carnavalsvolk (boven de rivieren) in minder grote getallen aanwezig zal zijn omdat die gewoon werken.
je suggereert dat import zuigt...quote:Op maandag 7 maart 2011 09:04 schreef Silenus het volgende:
[..]
En daarom is het op maandag ook leuker. Niet voor mij want ik vier het voor de tweede keer in mijn leven niet.
Hoho, er staat toch copyright op slapen tijdens de date, op naam van Spirit82? Dat wordt dokken jongen!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:44 schreef Silenus het volgende:
Gelukkig werden we op onze mooie grijze ogen geloofd en mochten we naar binnen, waar de film al begonnen was. 'The Kings Speech', een of andere saaie wijvenfilm met veel dramatiek, zonder seks en geweld. Kut dus. Ik kon gelukkig wel even bijslapen van mijn drukke werkweek.
Daarom heb ik een bloedhekel aan speeddates... ze zijn vaak lelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
OMG.. te lelijke trollen nu in de speeddates..
Het is nu ook tijd voor de lelijke huismoekes. Ik zou het des avonds eens erop wagen..quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Alleen kanslozen zitten nu thuis, Snuit. Dat zijn meestal geen lekkere chicks. En wat doe JIJ nu thuis? Zoek een baan!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb een baan, ben thuis aan het werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef macondo het volgende:
[..]
Alleen kanslozen zitten nu thuis, Snuit. Dat zijn meestal geen lekkere chicks. En wat doe JIJ nu thuis? Zoek een baan!
Dan moet je je toch maar richten op fokkers: Pquote:Op maandag 7 maart 2011 13:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
Heb een baan, ben thuis aan het werkendacht even leuk vermaak te hebben, maar het valt idd tegen.. Kanslozen en spijbelende studentes zo te merken
Solliciteer je?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan moet je je toch maar richten op fokkers: P
Hoi ik ben Snuitje... en jij bent?!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
That should work!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hoi ik ben Snuitje... en jij bent?!
You're easyquote:
Volgens mij hadden we net duidelijk dat ik niet solliciteerquote:
Doe dan toch maar spijbelende studentes of andere kanslozenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |