Eerste filmpje vanaf 06:20 ongeveerquote:
Je kan ook niet tegen een ouwe bok zeggen dat hij hoger moet springen.quote:Op maandag 14 maart 2011 09:04 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Eerste filmpje vanaf 06:20 ongeveer
Valt me wel op dat je amper coaches hoort praten over wat hij verkeerd doet. Ik krijg hier geen vertrouwen door in ieder geval.
Schaub gaat CroCop de UFC uitmeppen als die echt zo traint. Hij wordt echt niet sneller of sterker dus hij zal het vooral van techniek moeten hebben. Dan moet hij dus wel iemand hebben die hem dat verteld.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:27 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Je kan ook niet tegen een ouwe bok zeggen dat hij hoger moet springen.![]()
Ben ook benieuwd.... Oh well, Fedor vs Crocop loop ik nog wel een beetje warm voor!
Dat hadden ze al ruim 2 jaar geleden aan hem moeten vertellen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:29 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Schaub gaat CroCop de UFC uitmeppen als die echt zo traint. Hij wordt echt niet sneller of sterker dus hij zal het vooral van techniek moeten hebben. Dan moet hij dus wel iemand hebben die hem dat verteld.
Knap dat je dat al weet. Voorlopig zijn dat alleen vermoedens.quote:Op maandag 14 maart 2011 11:27 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Moest wel lachen om het interview met Dana over de aankoop van Strikeforce door Zuffa. Iedereen weet dat Strikeforce dood zal bloeden wanneer de contracten af gaan lopen en de goede vechters gewoon in de UFC terecht komen. "Business as usual" geldt dan ook vooral voor de komende 1-2 jaar, maar wellicht zien we de grote gevolgen al eerder. Als grote reden voor het opkopen van Strikeforce noemde Dana de behoefte aan meer vechters. En dat terwijl een legio vechters bij 2 verliespartijen al gecut worden door de UFC. Jammer dat Ariel niet door de praatjes heen kan prikken en echt kritische vragen kan stellen (want dan beschadigd hij z'n goede relatie met de UFC).
Trap die lul er alsjeblieft uit.quote:Op zondag 13 maart 2011 15:56 schreef Tazmaniac het volgende:
en wat gaat er met Gus Johnson gebeuren!!!!![]()
Jup, heb er ook weinig vertrouwen in. Crocop heeft het trainen gescheiden van elkaar, Ivan Hippolyte is wereldkampioen thaiboksen geweest maar verder geen expert op grondvecht gebied en het schemergebied daartussenin. En Crocop heeft maar een paar trainingspartners.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:29 schreef Paxlie het volgende:
Schaub gaat CroCop de UFC uitmeppen als die echt zo traint. Hij wordt echt niet sneller of sterker dus hij zal het vooral van techniek moeten hebben. Dan moet hij dus wel iemand hebben die hem dat verteld.
Het is en blijft een enorm vette trailer!quote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we Crocop vergeten en even een moment stilte hebben bij het volgende:
Bones & Shogun never been knocked out....!
one of them is gonna taste the pavement!
19:00 uur onze tijd, toch?quote:At 1 p.m. ET, UFC Chairman and CEO Lorenzo Fertitta and UFC President Dana White will participate in a media conference call to discuss Zuffa's purchase of promotional rival Strikeforce.
quote:Going to be on the phone at MMA hour of my friend @arielhelwani to talk about Strikeforce/Zuffa deal and will have a little surprise
Ben benieuwd!quote:Op maandag 14 maart 2011 17:00 schreef Tazmaniac het volgende:
Alistair Overeem 16:40 uur
[..]!!!!!!!!!!!!!!!
Scherpquote:Op maandag 14 maart 2011 17:18 schreef wc-eend het volgende:
Kan ook zijn dat het contract dat in 2009 al getekend is pas inging vanaf 2010?
I just camequote:Op maandag 14 maart 2011 14:27 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we Crocop vergeten en even een moment stilte hebben bij het volgende:
Bones & Shogun never been knocked out....!
one of them is gonna taste the pavement!
wtf, zo vind ik haar nog lekkerderquote:Op maandag 14 maart 2011 14:06 schreef slashdotter3 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mhehehe, die aangespoelde walrus lijkt op Gina Carano
De kleine verrassing van Overeem:quote:Regarding champ vs. champ fights, our job is to make sure fans get fights they want to see. It's just a matter of when.
quote:"The little surprise is that the Reem documentary will be online in a hour or so. The Reem II episode 1; coming to America"
quote:Op maandag 14 maart 2011 19:35 schreef incognitoomuch het volgende:
Coming to America... waarom krijg ik nu ineens Eddie Murphy in mijn hoofd..
Volgens mij betekent dit helemaal dat alle goede vechters na afloop van hun contract een aanbieding gaan krijgen voor de UFC. Strikeforce zal wel tot 2014 blijven bestaan maar zonder de wereldtop.quote:
Dat denk ik zeer zeker, maar in hoeverre is Showtime over een jaar nog bereid om eenquote:Op maandag 14 maart 2011 20:01 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Volgens mij betekent dit helemaal dat alle goede vechters na afloop van hun contract een aanbieding gaan krijgen voor de UFC. Strikeforce zal wel tot 2014 blijven bestaan maar zonder de wereldtop.
Begrijp ik goed dat we voorlopig met die lul Gus Johnson opgescheept zitten?quote:Op maandag 14 maart 2011 18:13 schreef Tazmaniac het volgende:
Wat interessante highlights van de press conference
• Holy shit! Strikeforce's deal met Showtime is ooit verlengd tot 2014!! Zolang bepaald Showtime
hoe de production van de show eruit ziet (inclusief het announce team)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |