Nope, helaas.quote:
Wat is dat nou voor vraagquote:Wil jij een van de live shows bijwonen?
Kick.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 10:30 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Misschien als niet alle kaarten eruit gaan
jij wilt gewoon nog een keer met die vrouw van "IKEA" pratenquote:
Amsterdam, vlakbij de ArenAquote:
Dan zou ik toch juist niét kicken, zodat de crew de kaartjes kon inpikken.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 12:55 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jij wilt gewoon nog een keer met die vrouw van "IKEA" praten
Bron: http://www.secretstory.nl/nieuws/332/Ook+de+liveshow+bijwonen%3Fquote:Ook de liveshow bijwonen?
24 februari om 14.42
Dat kan!
Iedere donderdag kun jij bij de opnames van de liveshows zijn. In de Endemol studio's in Amsterdam ZuidOost presenteren Renate en Bart de show waarin iedere week een bewoner het huis moet verlaten. Ben erbij en koop je kaarten hier!
Pietje bedoelt vast dat de gratis kaartjes schaars zijn.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:20 schreef Noz het volgende:
[..]
Bron: http://www.secretstory.nl/nieuws/332/Ook+de+liveshow+bijwonen%3F
Schaars? hihi
quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pietje bedoelt vast dat de gratis kaartjes schaars zijn.
En sowieso kunnen ze nooit veel kaartjes verkopen, want naast de familie/aanhang van de bewoners passen er misschien nog 10 mensen bij.quote:Op vrijdag 4 maart 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Pietje bedoelt vast dat de gratis kaartjes schaars zijn.
Je naam is genoeg + de naam van degene die je meeneemt!quote:Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef Lesterr het volgende:
Trouwens, moet ik ook me adresgegevens in de PM zetten of hoe gaat dat?
Even zwaaienquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Veel plezier vanavond aan de eerste 2 winnaars!
Als het goed is zitten jullie al haast op je plek in de studio!
Nou, ik werd vorige keer ook zomaar ergens tussen gepropt en dat leek mij niet helemaal de bedoeling!! Vage lui daar soms...quote:Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef muzas het volgende:
Dankzij FOK! naar de liveshow
Donderdagavond 10 maart konden mijn vriendin en ik dankzij FOK! de liveshow van secret story bijwonen. Extra leuk ook omdat we uberhaupt nog nooit bij tv-opnames/shows geweest waren.
We werden verzocht daar om 19:00 aanwezig te zijn dus we gingen lekker op tijd met de auto richting de endemol studios daar bij het stadion van de mooiste club van Nederland.
Parkeren ging prima. Aan komen rijden, op de bel gedrukt en nadat ik vertelde dat we voor de liveshow van secret story kwamen konden we zo doorrijden. Extra leuk detail was het rijden langs de gereserveerde plekken voor Robert ten Brink, Jacqueline Govaert, Alain Clark, en nog een paar BN'ers. All you need is Love werd blijkbaar tegelijkertijd opgenomen.
Trappetje op en je ben meteen waar je wezen moest. Stonden een aantal dames iedereen te ontvangen en de gastenlijsten na te lopen. Stonden wij er toch mooi eventjes niet opLijsten van hyves, twitter, sponsors, maar geen FOK!... Maar onze namen werden opgeschreven en onze jassen aangenomen.
Omdat AYNIL die avond ook zou worden opgenomen werd iedereen voor SST blijkbaar elkders opgevangen, In een apart deel van de endemol kantine. Bij binnenlopen meteen robert ten brink gezien. Alles goed verzorgd, koffie, thee, koekjes, etc. Dus maar afwachten en BN'ers spotten.
Duurde wel erg lang voordat er iets gebeurde. Mijn vriendin en ik waren er stipt 19:00 uur, maar waren duidelijk een van de eerste. Langzaam kwamen er steeds meer mensen binnendruppelen, waaronder vooral familie en vrienden van de bewoners (de pa van alex haal je er zo uit) Om 8 uur werd het eerste groepje opgehaald om richting de studio te gaan. Eerst familie van de genomineerde, toen familie en vrienden van de rest, en als laatste (waaronder wij) het gepeupel. Wij liepen helemaal achteraan de rij met als gevolg dat de stoelen voor de gewone bezoekers (helemaal achterin, hoog in de set) bezet waren... Dus ik spreek een medewerker aan en die wist nog wel wat plekken... Vooraan
zeg maar aan de linkerkant van renate (wat een vrouw trouwens
). Prima zicht, prima plaatsen.
Leuk om te zien hoe zo'n opname gaat. Wat er in de show gebeurde hoef ik niet te vertellen, zat zullen jullie zelf gezien hebben... Maar vooral tijdens de reclames en de schakelingen naar fragmenten in het huis. Bart en Renate snel nieuwe kaartjes, de juiste gasten op de bank, nog even wat haartjes bijwerken, etc.
Na afloop rustig naar de auto gewandeld, en we waren net voor het einde van de wedstrijd van ajax, dus net voor de drukte uit. (kom je thuis en sdan schieten die gekke russen Ajax op 0-1 achterstand)
Erg leuk geweest, bijzondere ervaring, zou best nog een keer willen. Prima geregeld en relaxte manier om een tv-show te bezoeken. Fok! bedankt.
Je wordt daar vriendelijk verzocht je telefoon in je zak te houden tijdens de uitzending. Tijdens de reclame zijn bart en renate wegquote:Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Bedankt voor het verslag, alleen 2 minpuntjes.
1) Ajax is de mooiste club van nederland.
2) Jammer dat je geen foto's gemaakt hebt.
Tof toch bedankt voor die ene foto, en dat je geen foto's mag maken tijdens de uitzending is wel logischquote:Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef muzas het volgende:
[..]
Je wordt daar vriendelijk verzocht je telefoon in je zak te houden tijdens de uitzending. Tijdens de reclame zijn bart en renate weg. vlak voor het weer live gaan bovenstaande foto gemaakt. das de enige
Ik had jullie namen al eerder doorgegeven en gister heb ik nogmaals gecheckt of jullie er op staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Lesterr het volgende:
Greys, heb je toevallig al wat gehoord over die lijst?
en wel foto's maken en spandoek van fok omhoog houden hequote:Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Veel plezier vanavond Hilzillah en Lesterr!
Woeiiiii! Gelukkig is het allemaal goed gegaan.quote:Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Lesterr het volgende:
Ik ben aangekomen. Heb het met gemak kunnen vinden en bij binnenkomst de namen opgegeven. En ja hoor, dit maal is het allemaal goed gekomen; we staan op de lijst. met FOK! Vermeld. Zit nu aan een tafeltje en herken DGK Erik hehe. Nu tijd voor een kopje thee!
Gelukkig hoef jij niet danquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:04 schreef scooby-doo het volgende:
Lijkt me zelf niet zo leuk om de live show bij te wonen.
Je wordt daar geleefd. Mensen met bordjes voor de tribune langs met applaus etc.
Verplicht klappen dus, En dan ook nog naast die 020 club. BBRRRR
Maar goed ... duidelijk een leuke ervaring geweest.
Zit er trouwens ook niet op te wachten om die nare Bart live te zien.
Op tv is al erg genoeg.
pppfff Wel negatief he?
Leuke meid is hetquote:Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Lesterr het volgende:
Over tien minuten kunnen we de studio in. Sofia komt nog even langs lopen met een enorme laag make-up en een volle bontjas. In het huis straalde ze tocg wat meer sympathie uit eerlijk gezegd
Niet gezien, alleen dat de familie van Guido allemaal shuttershades brillen ophad.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend leuk verslag! Fijn dat je het leuk hebt gehad!
En zelfs als je op het achterste rijtje stoelen zit, zit je nog steeds vrij dichtbij he?
Want het is allemaal niet zo groot. Had de familie van Laura weer allemaal dingetjes mee om mee te zwaaien?
Heel verstandig, ik vertrok toen ook om kwart over 5 (en je weet wat daar van kwamquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg leuk verslag![]()
. Kwart over 5 vertrokken voor een show die om half 9 begint
.
Wat een heerlijk uitgebreid verslag van je uitje naar de Secret liveshow.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef Lesterr het volgende:
Niet gezien, alleen dat de familie van Guido allemaal shuttershades brillen ophad.
En op de stoelen stonden 'alex' 'guido' 'monique' enz enz. daarop moest dus de familie zitten. ook zag ik stoelen staan waarop stond 'lisa' toen vroeg ik me toch echt af wie lisa is
Ah! Het doet me echt goed dit te horen hahahaquote:Op zondag 20 maart 2011 00:17 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Wat een heerlijk uitgebreid verslag van je uitje naar de Secret liveshow.
Twee keer gelezen met een warme glas verse Munt thee.
Jammer dat het verslag afgelopen is. Ontzettend leuk om te lezen. dank je wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |