abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93610335
110303_163650_secretstory(1).jpg

Wil jij een van de live shows bijwonen?

De kaartjes zijn schaars, de meeste plaatsen in de studio worden ingenomen door familie en kennissen van de bewoners. Je kunt er echter toch een keertje bij zijn! Voor de twee komende live shows mogen we per show 2x2 kaartjes weggeven.

Wil jij met z'n tweeën naar een van de onderstaande live shows?

- 10 maart
- 17 maart

stuur dan een PM aan PietjePuk007, binnen 24 uur na het plaatsen van dit topic.
Geef in je PM aan op welke van de twee genoemde data jij kunt!

Na die 24 uur zullen we per show loten wie er gaan.
Uiteraard hopen we dat degenen die de kaartjes winnen er een leuk verslag van maken voor in SST en dat men het even tijdig meldt (uiterlijk de dinsdagochtend vóór de betreffende show) als je toch verhinderd bent, zodat dan een ander van de kaartjes gebruik kan maken en de plekken niet leeg blijven.

Je krijgt een PM als je kaartjes hebt gewonnen en de winnende users zullen ook in dit topic geplaatst worden. Dan hebben we daarna wel weer een PM van je nodig met je echte naam, omdat je op de gastenlijst komt.
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_93610385
Voor de duidelijk aan alle snelheidsduivels, het gaat dus niet op snelheid zoals de vorige prijsvraag ;). Kijk eerst ff rustig op welke dagen je kan :P.
pi_93610490
mag crew ook meedoen?
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  donderdag 3 maart 2011 @ 21:15:47 #4
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_93610496
Leuke actie :)
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
pi_93610617
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
mag crew ook meedoen?
Nope, helaas.
pi_93610773
quote:
Wil jij een van de live shows bijwonen?
Wat is dat nou voor vraag :{
Natuurlijk niet :(
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 4 maart 2011 @ 10:17:38 #7
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93630256
sorry, geen interese. maar wel een kick voor geinteresseerden :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93630832
quote:
1s.gif Op donderdag 3 maart 2011 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
mag crew ook meedoen?
Misschien als niet alle kaarten eruit gaan :P
  Moderator vrijdag 4 maart 2011 @ 12:15:14 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93634989
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 10:30 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Misschien als niet alle kaarten eruit gaan :P
Kick. ;)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 maart 2011 @ 12:55:06 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93636579
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:15 schreef Gert het volgende:

[..]

Kick. ;)
jij wilt gewoon nog een keer met die vrouw van "IKEA" praten :)
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_93637413
Waar is het pietje? Hilversum? Almere?
pi_93637780
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 13:15 schreef itsme het volgende:
Waar is het pietje? Hilversum? Almere?
Amsterdam, vlakbij de ArenA :Y.
  Moderator vrijdag 4 maart 2011 @ 14:18:03 #13
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_93640333
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 12:55 schreef Maanvis het volgende:

[..]

jij wilt gewoon nog een keer met die vrouw van "IKEA" praten :)
Dan zou ik toch juist niét kicken, zodat de crew de kaartjes kon inpikken. ;)
Maar wij mogen/gaan sowieso nog een keertje, later. Als het dan nog op de buis is.
Het was inderdaad Leolux trouwens!

Itsme: het is op loopafstand van NS station Bijlmer/Arena.
En bij de studio is een grote parkeerplaats waar gasten gratis kunnen parkeren.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_93643088
quote:
Ook de liveshow bijwonen?

24 februari om 14.42
Dat kan!

Iedere donderdag kun jij bij de opnames van de liveshows zijn. In de Endemol studio's in Amsterdam ZuidOost presenteren Renate en Bart de show waarin iedere week een bewoner het huis moet verlaten. Ben erbij en koop je kaarten hier!
Bron: http://www.secretstory.nl/nieuws/332/Ook+de+liveshow+bijwonen%3F

Schaars? hihi
  vrijdag 4 maart 2011 @ 15:23:49 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_93643260
quote:
Pietje bedoelt vast dat de gratis kaartjes schaars zijn.
Een gedicht over Maanvis
pi_93651446
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

:)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 5 maart 2011 @ 00:05:21 #17
163650 Greys
pi_93670895
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2011 15:23 schreef Maanvis het volgende:

[..]

En sowieso kunnen ze nooit veel kaartjes verkopen, want naast de familie/aanhang van de bewoners passen er misschien nog 10 mensen bij.
Laten Gert en Pietje me corrigeren als ik er ver naast zit :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_93708719
Jeeeeuh gewonnen! Super leuk! Pietje, ik zou zo snel mogelijk even namen doorgeven, andere persoon laat morgen weten of ze kan! Heb er zin in!!!
pi_93709370
Trouwens, moet ik ook me adresgegevens in de PM zetten of hoe gaat dat?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 6 maart 2011 @ 00:48:30 #20
163650 Greys
pi_93712753
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 maart 2011 23:38 schreef Lesterr het volgende:
Trouwens, moet ik ook me adresgegevens in de PM zetten of hoe gaat dat?
Je naam is genoeg + de naam van degene die je meeneemt!
Als je dan daar aankomt dan kan je zo naar binnen als je je naam noemt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 10 maart 2011 @ 19:46:59 #21
163650 Greys
pi_93919754
Veel plezier vanavond aan de eerste 2 winnaars!
Als het goed is zitten jullie al haast op je plek in de studio! :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 10 maart 2011 @ 19:48:15 #22
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_93919838
quote:
14s.gif Op donderdag 10 maart 2011 19:46 schreef Greys het volgende:
Veel plezier vanavond aan de eerste 2 winnaars!
Als het goed is zitten jullie al haast op je plek in de studio! :D
Even zwaaien :D
pi_93933940
ben benieuwd hoe het was!
Ik hoop op een verslagje.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 maart 2011 @ 13:47:52 #24
163650 Greys
pi_94091616
Is er al een verslagje? *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94092476
Ik ben de 10e geweest, maar niet met bij Fok! gewonnen kaartjes. Zijn de kaartjes voor de 17e er nog?
pi_94092786
Dankzij FOK! naar de liveshow

Donderdagavond 10 maart konden mijn vriendin en ik dankzij FOK! de liveshow van secret story bijwonen *O*. Extra leuk ook omdat we uberhaupt nog nooit bij tv-opnames/shows geweest waren.

We werden verzocht daar om 19:00 aanwezig te zijn dus we gingen lekker op tijd met de auto richting de endemol studios daar bij het stadion van de mooiste club van Nederland.

Parkeren ging prima. Aan komen rijden, op de bel gedrukt en nadat ik vertelde dat we voor de liveshow van secret story kwamen konden we zo doorrijden. Extra leuk detail was het rijden langs de gereserveerde plekken voor Robert ten Brink, Jacqueline Govaert, Alain Clark, en nog een paar BN'ers. All you need is Love werd blijkbaar tegelijkertijd opgenomen.

Trappetje op en je ben meteen waar je wezen moest. Stonden een aantal dames iedereen te ontvangen en de gastenlijsten na te lopen. Stonden wij er toch mooi eventjes niet op :') Lijsten van hyves, twitter, sponsors, maar geen FOK!... Maar onze namen werden opgeschreven en onze jassen aangenomen.

Omdat AYNIL die avond ook zou worden opgenomen werd iedereen voor SST blijkbaar elkders opgevangen, In een apart deel van de endemol kantine. Bij binnenlopen meteen robert ten brink gezien :'). Alles goed verzorgd, koffie, thee, koekjes, etc. Dus maar afwachten en BN'ers spotten.

Duurde wel erg lang voordat er iets gebeurde. Mijn vriendin en ik waren er stipt 19:00 uur, maar waren duidelijk een van de eerste. Langzaam kwamen er steeds meer mensen binnendruppelen, waaronder vooral familie en vrienden van de bewoners (de pa van alex haal je er zo uit :P ) Om 8 uur werd het eerste groepje opgehaald om richting de studio te gaan. Eerst familie van de genomineerde, toen familie en vrienden van de rest, en als laatste (waaronder wij) het gepeupel. Wij liepen helemaal achteraan de rij met als gevolg dat de stoelen voor de gewone bezoekers (helemaal achterin, hoog in de set) bezet waren... Dus ik spreek een medewerker aan en die wist nog wel wat plekken... Vooraan :') zeg maar aan de linkerkant van renate (wat een vrouw trouwens :9~ ). Prima zicht, prima plaatsen.

Leuk om te zien hoe zo'n opname gaat. Wat er in de show gebeurde hoef ik niet te vertellen, zat zullen jullie zelf gezien hebben... Maar vooral tijdens de reclames en de schakelingen naar fragmenten in het huis. Bart en Renate snel nieuwe kaartjes, de juiste gasten op de bank, nog even wat haartjes bijwerken, etc.

Na afloop rustig naar de auto gewandeld, en we waren net voor het einde van de wedstrijd van ajax, dus net voor de drukte uit. (kom je thuis en sdan schieten die gekke russen Ajax op 0-1 achterstand :r )

Erg leuk geweest, bijzondere ervaring, zou best nog een keer willen :D. Prima geregeld en relaxte manier om een tv-show te bezoeken. Fok! bedankt. ^O^

edit: oh btw... als je mee kan lezen met de autocue, merk je pas hoe slecht die twee eigenlijk zijn in presenteren :') Maar dat maakte het eigenlijk alleen maar leuker. Renate leest letterlijk voor, en Bart verzint gewoon zelf zn tekst :D

[ Bericht 3% gewijzigd door muzas op 14-03-2011 15:03:42 ]
  maandag 14 maart 2011 @ 14:16:57 #27
335251 Rosevink
bekkestekkert
pi_94092865
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:14 schreef muzas het volgende:
Dankzij FOK! naar de liveshow

Donderdagavond 10 maart konden mijn vriendin en ik dankzij FOK! de liveshow van secret story bijwonen *O*. Extra leuk ook omdat we uberhaupt nog nooit bij tv-opnames/shows geweest waren.

We werden verzocht daar om 19:00 aanwezig te zijn dus we gingen lekker op tijd met de auto richting de endemol studios daar bij het stadion van de mooiste club van Nederland.

Parkeren ging prima. Aan komen rijden, op de bel gedrukt en nadat ik vertelde dat we voor de liveshow van secret story kwamen konden we zo doorrijden. Extra leuk detail was het rijden langs de gereserveerde plekken voor Robert ten Brink, Jacqueline Govaert, Alain Clark, en nog een paar BN'ers. All you need is Love werd blijkbaar tegelijkertijd opgenomen.

Trappetje op en je ben meteen waar je wezen moest. Stonden een aantal dames iedereen te ontvangen en de gastenlijsten na te lopen. Stonden wij er toch mooi eventjes niet op :') Lijsten van hyves, twitter, sponsors, maar geen FOK!... Maar onze namen werden opgeschreven en onze jassen aangenomen.

Omdat AYNIL die avond ook zou worden opgenomen werd iedereen voor SST blijkbaar elkders opgevangen, In een apart deel van de endemol kantine. Bij binnenlopen meteen robert ten brink gezien :'). Alles goed verzorgd, koffie, thee, koekjes, etc. Dus maar afwachten en BN'ers spotten.

Duurde wel erg lang voordat er iets gebeurde. Mijn vriendin en ik waren er stipt 19:00 uur, maar waren duidelijk een van de eerste. Langzaam kwamen er steeds meer mensen binnendruppelen, waaronder vooral familie en vrienden van de bewoners (de pa van alex haal je er zo uit :P ) Om 8 uur werd het eerste groepje opgehaald om richting de studio te gaan. Eerst familie van de genomineerde, toen familie en vrienden van de rest, en als laatste (waaronder wij) het gepeupel. Wij liepen helemaal achteraan de rij met als gevolg dat de stoelen voor de gewone bezoekers (helemaal achterin, hoog in de set) bezet waren... Dus ik spreek een medewerker aan en die wist nog wel wat plekken... Vooraan :') zeg maar aan de linkerkant van renate (wat een vrouw trouwens :9~ ). Prima zicht, prima plaatsen.

Leuk om te zien hoe zo'n opname gaat. Wat er in de show gebeurde hoef ik niet te vertellen, zat zullen jullie zelf gezien hebben... Maar vooral tijdens de reclames en de schakelingen naar fragmenten in het huis. Bart en Renate snel nieuwe kaartjes, de juiste gasten op de bank, nog even wat haartjes bijwerken, etc.

Na afloop rustig naar de auto gewandeld, en we waren net voor het einde van de wedstrijd van ajax, dus net voor de drukte uit. (kom je thuis en sdan schieten die gekke russen Ajax op 0-1 achterstand :r )

Erg leuk geweest, bijzondere ervaring, zou best nog een keer willen :D. Prima geregeld en relaxte manier om een tv-show te bezoeken. Fok! bedankt. ^O^
Nou, ik werd vorige keer ook zomaar ergens tussen gepropt en dat leek mij niet helemaal de bedoeling!! Vage lui daar soms...
pi_94092954
-

[ Bericht 98% gewijzigd door muzas op 14-03-2011 14:19:54 ]
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 maart 2011 @ 14:54:18 #29
163650 Greys
pi_94094328
Leuk verslag muzas, bedankt!

Dat van die namen die niet op de lijst stonden, ik heb er drie bevestigingen van in de mail dat ze op de lijst stonden. Dus werkelijk geen idee waar dat nou fout gegaan is. Pietje, Gert en ik stonden er zelf ook niet op toen wij gingen, maar wij bleken als '3x' op de lijst te staan van een van de medewerkers met wie we gemaild hadden. Váág :+

Voor degenen die a.s. donderdag gaan, zojuist wéér gecheckt of jullie er op staan en ik zal ze morgenmiddag ook nog even bellen :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 maart 2011 @ 14:57:35 #30
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94094458
Bedankt voor het verslag, alleen 2 minpuntjes.
1) Ajax is niet de mooiste club van nederland.
2) Jammer dat je geen foto's gemaakt hebt :).
Een gedicht over Maanvis
pi_94094742
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 14:57 schreef Maanvis het volgende:
Bedankt voor het verslag, alleen 2 minpuntjes.
1) Ajax is de mooiste club van nederland.
2) Jammer dat je geen foto's gemaakt hebt :).
Je wordt daar vriendelijk verzocht je telefoon in je zak te houden tijdens de uitzending. Tijdens de reclame zijn bart en renate weg :P. vlak voor het weer live gaan bovenstaande foto gemaakt. das de enige :P
  maandag 14 maart 2011 @ 15:12:24 #32
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94094966
quote:
1s.gif Op maandag 14 maart 2011 15:05 schreef muzas het volgende:

[..]

Je wordt daar vriendelijk verzocht je telefoon in je zak te houden tijdens de uitzending. Tijdens de reclame zijn bart en renate weg :P. vlak voor het weer live gaan bovenstaande foto gemaakt. das de enige :P
Tof toch bedankt voor die ene foto, en dat je geen foto's mag maken tijdens de uitzending is wel logisch :).
En idd wel leuk dat TV shows bezoeken. Maar vaak valt het ook wel tegen. Maar het leukste moment voor mij was met mijn ex naar het zonnetje in huis lang geleden, ouwe kraaij die de 'publiekopwarmer' compleet overbodig maakt door zijn zoon flink voor lul te zetten voordat de opnames beginnen. Het grappigste vond ik nog Martine Bijl en de kraaijtjes na de opnames samen in een klein peugeotje 205je naar huis reden :D.
Een gedicht over Maanvis
pi_94095331
Ja hier stond wel zo'n publieksopwarmer... pfft wel vermoeiend hoor. Ga de volgende uitzending wel opletten of ik m hoor. Vlak voordat de regie een applaus wilde kuchte hij om aandacht te trekken, en hij zet altijd het gejoel in :')

Ook vlak voor dat de reclames afliepen begon ie al... want ze moeten natuurlijk met applaus binnenkomen. Maar soms deed ie het wel HEEL VER voordat ze weer live gingen :') sta je daar 20 seconden voor jan doedel te klappen en te joelen :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 maart 2011 @ 16:51:31 #34
163650 Greys
pi_94099814
Ik vond die publieksfluffer het wel leuk doen hier eigenlijk :Y
Heb wel eens ergere meegemaakt. Dit was wel een sympathieke kerel.

Wel leuk dat jij zoiets had van 'ik zou nog wel eens willen' muzas, want dat had ik dus ook toen ik daar een keertje geweest was en dat had ik van te voren niet verwacht :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 14 maart 2011 @ 16:54:31 #35
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94099962
ik durfde het woord fluffer niet te gebruiken want ik wist niet zeker of dat wel het goede beschreef ;). (google!)
Een gedicht over Maanvis
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 maart 2011 @ 16:57:59 #36
163650 Greys
pi_94100169
Oh ik noem dat altijd fluffers.
Bij het Nationaal Songfestival was Kees Tol de fluffer.

En ja ik weet wat een fluffer eigenlijk is, maar 'opwarmen' is hier ook wel van toepassing toch? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94103007
Wat een leuk verslag O+.
pi_94104864
Super verslag! Krijg nu al zin in donderdag!

@greys tof dat je het nog ff nacheckt wat betreft die gastenlijst. Moet best een eind rijden en het zou echt een ramp zijn om vervolgens niet binnen gelaten te worden. :')
pi_94106581
superleuk verslag ^O^
Ik ben nog niet zo origineel...
pi_94152667
Greys, heb je toevallig al wat gehoord over die lijst?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 maart 2011 @ 19:40:07 #41
163650 Greys
pi_94155831
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 maart 2011 18:38 schreef Lesterr het volgende:
Greys, heb je toevallig al wat gehoord over die lijst?
Ik had jullie namen al eerder doorgegeven en gister heb ik nogmaals gecheckt of jullie er op staan.
Het is me toegezegd :Y

En mocht je ondanks dat toch moeilijkheden krijgen (zal niet hoor, muzas kwam ook gewoon binnen) dan PM ik je zo even wat namen die je kunt noemen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2011 @ 16:27:11 #42
163650 Greys
pi_94243436
Veel plezier vanavond Hilzillah en Lesterr! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 17 maart 2011 @ 16:32:25 #43
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_94243700
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 16:27 schreef Greys het volgende:
Veel plezier vanavond Hilzillah en Lesterr! w/
en wel foto's maken en spandoek van fok omhoog houden he :)
Een gedicht over Maanvis
pi_94246818
haha. Thanks! Zit nu in de auto richting amsterdam.
pi_94248665
Have fun! *O*
pi_94249267
Ik ben aangekomen. Heb het met gemak kunnen vinden en bij binnenkomst de namen opgegeven. En ja hoor, dit maal is het allemaal goed gekomen; we staan op de lijst. met FOK! Vermeld. Zit nu aan een tafeltje en herken DGK Erik hehe. Nu tijd voor een kopje thee!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2011 @ 18:57:16 #47
163650 Greys
pi_94249539
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 18:51 schreef Lesterr het volgende:
Ik ben aangekomen. Heb het met gemak kunnen vinden en bij binnenkomst de namen opgegeven. En ja hoor, dit maal is het allemaal goed gekomen; we staan op de lijst. met FOK! Vermeld. Zit nu aan een tafeltje en herken DGK Erik hehe. Nu tijd voor een kopje thee!
Woeiiiii! Gelukkig is het allemaal goed gegaan.
Doe Erik even de groeten van de FOK!-ers, vindt ie vast leuk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94249965
Lijkt me zelf niet zo leuk om de live show bij te wonen.
Je wordt daar geleefd. Mensen met bordjes voor de tribune langs met applaus etc.
Verplicht klappen dus, En dan ook nog naast die 020 club. BBRRRR
Maar goed ... duidelijk een leuke ervaring geweest.
Zit er trouwens ook niet op te wachten om die nare Bart live te zien.
Op tv is al erg genoeg.
pppfff Wel negatief he?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 17 maart 2011 @ 19:15:49 #49
163650 Greys
pi_94250531
quote:
6s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:04 schreef scooby-doo het volgende:
Lijkt me zelf niet zo leuk om de live show bij te wonen.
Je wordt daar geleefd. Mensen met bordjes voor de tribune langs met applaus etc.
Verplicht klappen dus, En dan ook nog naast die 020 club. BBRRRR
Maar goed ... duidelijk een leuke ervaring geweest.
Zit er trouwens ook niet op te wachten om die nare Bart live te zien.
Op tv is al erg genoeg.
pppfff Wel negatief he?
Gelukkig hoef jij niet dan ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94250611
ben net even wezen roken en als ik goed genoeg naar boven keek. Zag ik een stelletje mensen op een rij naar secret story kijken. Helaas is het op foto niet te zien.
pi_94251024
quote:
16s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Gelukkig hoef jij niet dan ^O^
Zeker blij mee.
Thanks
pi_94252038
Over tien minuten kunnen we de studio in. Sofia komt nog even langs lopen met een enorme laag make-up en een volle bontjas. In het huis straalde ze tocg wat meer sympathie uit eerlijk gezegd
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 18 maart 2011 @ 13:58:04 #53
163650 Greys
pi_94289565
En, hoe was het?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 18 maart 2011 @ 14:00:18 #54
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_94289660
quote:
1s.gif Op donderdag 17 maart 2011 19:42 schreef Lesterr het volgende:
Over tien minuten kunnen we de studio in. Sofia komt nog even langs lopen met een enorme laag make-up en een volle bontjas. In het huis straalde ze tocg wat meer sympathie uit eerlijk gezegd
Leuke meid is het :@
pi_94316795
Het was super leuk! Zou morgen even een verslagje maken. Heel erg bedankt!!
pi_94327744
Ja leuk. Kom straks terug voor je verslag ;)

Ik lees nu pas het verslag van Muzas. Top! w/
pi_94329220
Allereerst wil ik weten waar de opnames plaatsvinden en of je reiskosten worden vergoed. :7
Betalen om normaliter een liveshow bij te wonen.. :|W dat meen je niet _O- welke mongoal gaat bij een show zitten om alleen puur en alleen als klapvee en opvulling te dienen.. :{w en het feit dat men nu ze gratis weggeeft zal wel te maken hebben met het wegblijven van het 'andere' publiek. :Y })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_94329283
Lees je in, dom wicht. De studio zit al voor 90% vol met familie.
pi_94343740

FOK! Bedankt!

17:15 zijn wij met de auto vertrokken richting Amsterdam vanuit Meppel.
Had er heel veel zin in. Om files te vermijden zijn we via de afsluitdijk gegaan. We moesten om 19:00 aanwezig zijn, maar we waren er al om 18:15. Met de routebeschrijving die we hadden was het makkelijk te vinden. Greys had ons al gewaarschuwd dat de tomtom het laatste deel verkeerd aangaf, vandaar dus die routebeschrijving.
Het gebouw was enorm. Bij de slagbomen gaven we aan dat we voor Secret Story kwamen en we konden doorrijden. We hadden een goed plekje gevonden; pal naast de ingang! :)
Vanuit de auto nog even snel een sigaretje gerookt en toen de trap naar boven genomen.
Daar was dus de ingang van het gebouw. Er stond een mannetje van de beveiliging die ons wees naar de 'secret story balie.' Daar stonden 3 vrouwen die ons vroegen: ''Komen jullie voor een kandidaat of hebben jullie kaartjes gewonnen...'' ´We hebben kaartjes gewonnen´ was ons antwoord. Met de gedachte ´zouden we erop staan of niet´ (aangezien muzas er vorige week ook niet opstond) gingen ze opzoek naar onze namen en jawel! We stonden erop. Met FOK! netjes vermeld. Ze vroeg nog wat F-O-K was. :D
We konden doorlopen en daar stond ook voor ons thee/koffie klaar met een lekker koekje erbij c_/
Eerst de jassen opgehangen en naar de wc gegaan en toen plofte we neer in de stoelen.
Naast ons zat een groep bestaande uit ,als ik het goed begreep, familie en vrienden van Sharon en Joanna. Kenneth Perez liep nog even voorbij met een maaltijd. En ook kwam DGK Erik zich nog aansluiten bij de groep naast ons. Ik ving heel stiekem op ( :@ ) dat de moeder van sharon boos naar secret story had gebeld, omdat secret story schijnbaar op de website heeft gezet: 'wordt dit de 5e dag dat Sharon niet doucht' _O-
Ook kwamen er nog 2 kleine meisjes langs die riepen: 'WE HEBBEN SOFIA GEZIEN EN OP DE FOTO GEZET. ZE ROOK.. NEE ZE STONK NAAR MAKE-UP!!' _O-
Nog geen 10 seconden daarna begon ik dat ook echt te geloven want ze liep langs.
Dikke laag make-up en een bontjasje. Ze straalde nu echt iets uit van; 'kijk naar mij' maar dat kan ook mijn persoonlijke opvatting zijn. Toen kwam er zo'n mannetje die ons vertelde dat we over 10 minuten de studio in zouden gaan en de halve zaal ging naar de wc en ging nog snel roken. Tijdens het roken keek ik omhoog naar het enorme gebouw en zag een kamertje waar een stel mensen op een rij naar 4 beeldschermen secret story zat te kijken. 10/15 minuten later mochten alle familie en vrienden richting studio gaan en daarna de rest. We zaten vooraan, tegen het podium aan zeg maar. Maar we werden verplaatst naar de achterkant en de stoelen waarop we zaten werden weggehaald -O-
Dus:
We gingen eerst een paar shots opnemen met applaus en waarbij de vrouwens moesten joelen en de mannen moesten fluiten. Ook ons werd verteld dat we alleen tijdens de reclames foto's mochten maken. Ik had geen camera bij me |:( dus moest het doen met me mobiele telefoon.
De show was begonnen en het was wel leuk om mee te lezen met de tekst. Zoals muzas al had gezegd was het inderdaad Bart die zomaar tekst verzon en Renate die alles letterlijk oplas 8)7
Het was stikheet daar in die studio, maar gelukkig hadden we flesjes drinken in onze tas. w/
De eerste reclame was ingegaan en wat gebeurt er dan? Er wordt schoon gemaakt!

Omdat alle foto's met mobiel zijn gemaakt kunnen de foto's nogal groot zijn, excuses daarvoor!
Weer verder met de liveshow en niemand had eigenlijk door dat de verdeling van de stemmen niet echt helemaal eerlijk verliep. In de andere reclames werden er vooral handtekeningen uitgedeelt aan kleine kindjes.

Het einde van de liveshow was in zicht en toen kwam de uitslag.
Toen bekend werd gemaakt dat Guido het huis moest verlaten galmden de oh's en de ah's door de studio. Heel vreemd allemaal. Aan het einde van de show werden de promo's voor volgende week nog opgenomen en toen konden we gaan. Het was echt super leuk om mee te maken. FOK! SUPER BEDANKT!!!

Ik plaats hieronder nog wel even wat foto's als linkjes, omdat de foto's zo belachelijk groot zijn.

Foto 1
Foto 2
Foto 3
Foto 4
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 maart 2011 @ 19:36:06 #60
163650 Greys
pi_94343947
Wat een ontzettend leuk verslag! Fijn dat je het leuk hebt gehad!
En zelfs als je op het achterste rijtje stoelen zit, zit je nog steeds vrij dichtbij he? :D
Want het is allemaal niet zo groot. Had de familie van Laura weer allemaal dingetjes mee om mee te zwaaien?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94344100
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:36 schreef Greys het volgende:
Wat een ontzettend leuk verslag! Fijn dat je het leuk hebt gehad!
En zelfs als je op het achterste rijtje stoelen zit, zit je nog steeds vrij dichtbij he? :D
Want het is allemaal niet zo groot. Had de familie van Laura weer allemaal dingetjes mee om mee te zwaaien?
Niet gezien, alleen dat de familie van Guido allemaal shuttershades brillen ophad.
En op de stoelen stonden 'alex' 'guido' 'monique' enz enz. daarop moest dus de familie zitten. ook zag ik stoelen staan waarop stond 'lisa' toen vroeg ik me toch echt af wie lisa is :')
pi_94345103
Erg leuk verslag *O* *O*. Kwart over 5 vertrokken voor een show die om half 9 begint _O_.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 19 maart 2011 @ 20:08:45 #63
163650 Greys
pi_94345351
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 20:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erg leuk verslag *O* *O*. Kwart over 5 vertrokken voor een show die om half 9 begint _O_.
Heel verstandig, ik vertrok toen ook om kwart over 5 (en je weet wat daar van kwam :') ).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_94349208
Bedankt voor het verslag.
Mijn dochter en ik zijn ook wel eens naar wat reality shows geweest. Naar de Bus waar Jop heel lief was. The Bar was ook leuk. O wacht ook nog Starmaker en een keer Idols waar we zelfs Charmed Angel tegen kwamen. Het is altijd wel erg leuk. :Y
  zondag 20 maart 2011 @ 00:17:22 #65
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_94357098
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 19:39 schreef Lesterr het volgende:

Niet gezien, alleen dat de familie van Guido allemaal shuttershades brillen ophad.
En op de stoelen stonden 'alex' 'guido' 'monique' enz enz. daarop moest dus de familie zitten. ook zag ik stoelen staan waarop stond 'lisa' toen vroeg ik me toch echt af wie lisa is :')
Wat een heerlijk uitgebreid verslag van je uitje naar de Secret liveshow.
Twee keer gelezen met een warme glas verse Munt thee.
Jammer dat het verslag afgelopen is. Ontzettend leuk om te lezen. dank je wel.
pi_94357591
quote:
Op zondag 20 maart 2011 00:17 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Wat een heerlijk uitgebreid verslag van je uitje naar de Secret liveshow.
Twee keer gelezen met een warme glas verse Munt thee.
Jammer dat het verslag afgelopen is. Ontzettend leuk om te lezen. dank je wel.
Ah! Het doet me echt goed dit te horen hahaha
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')