Dankzij FOK! naar de liveshowDonderdagavond 10 maart konden mijn vriendin en ik dankzij FOK! de liveshow van secret story bijwonen

. Extra leuk ook omdat we uberhaupt nog nooit bij tv-opnames/shows geweest waren.
We werden verzocht daar om 19:00 aanwezig te zijn dus we gingen lekker op tijd met de auto richting de endemol studios daar bij het stadion van de mooiste club van Nederland.
Parkeren ging prima. Aan komen rijden, op de bel gedrukt en nadat ik vertelde dat we voor de liveshow van secret story kwamen konden we zo doorrijden. Extra leuk detail was het rijden langs de gereserveerde plekken voor Robert ten Brink, Jacqueline Govaert, Alain Clark, en nog een paar BN'ers. All you need is Love werd blijkbaar tegelijkertijd opgenomen.
Trappetje op en je ben meteen waar je wezen moest. Stonden een aantal dames iedereen te ontvangen en de gastenlijsten na te lopen. Stonden wij er toch mooi eventjes niet op

Lijsten van hyves, twitter, sponsors, maar geen FOK!... Maar onze namen werden opgeschreven en onze jassen aangenomen.
Omdat AYNIL die avond ook zou worden opgenomen werd iedereen voor SST blijkbaar elkders opgevangen, In een apart deel van de endemol kantine. Bij binnenlopen meteen robert ten brink gezien

. Alles goed verzorgd, koffie, thee, koekjes, etc. Dus maar afwachten en BN'ers spotten.
Duurde wel erg lang voordat er iets gebeurde. Mijn vriendin en ik waren er stipt 19:00 uur, maar waren duidelijk een van de eerste. Langzaam kwamen er steeds meer mensen binnendruppelen, waaronder vooral familie en vrienden van de bewoners (de pa van alex haal je er zo uit

) Om 8 uur werd het eerste groepje opgehaald om richting de studio te gaan. Eerst familie van de genomineerde, toen familie en vrienden van de rest, en als laatste (waaronder wij) het gepeupel. Wij liepen helemaal achteraan de rij met als gevolg dat de stoelen voor de gewone bezoekers (helemaal achterin, hoog in de set) bezet waren... Dus ik spreek een medewerker aan en die wist nog wel wat plekken... Vooraan

zeg maar aan de linkerkant van renate (wat een vrouw trouwens

). Prima zicht, prima plaatsen.
Leuk om te zien hoe zo'n opname gaat. Wat er in de show gebeurde hoef ik niet te vertellen, zat zullen jullie zelf gezien hebben... Maar vooral tijdens de reclames en de schakelingen naar fragmenten in het huis. Bart en Renate snel nieuwe kaartjes, de juiste gasten op de bank, nog even wat haartjes bijwerken, etc.
Na afloop rustig naar de auto gewandeld, en we waren net voor het einde van de wedstrijd van ajax, dus net voor de drukte uit. (kom je thuis en sdan schieten die gekke russen Ajax op 0-1 achterstand

)
Erg leuk geweest, bijzondere ervaring, zou best nog een keer willen

. Prima geregeld en relaxte manier om een tv-show te bezoeken. Fok! bedankt.

![1300095603-410.jpg]()
edit: oh btw... als je mee kan lezen met de autocue, merk je pas hoe slecht die twee eigenlijk zijn in presenteren

Maar dat maakte het eigenlijk alleen maar leuker. Renate leest letterlijk voor, en Bart verzint gewoon zelf zn tekst
[ Bericht 3% gewijzigd door muzas op 14-03-2011 15:03:42 ]