Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
concat('Amsterdams accent', 'STENV.TARGET')
Ik kom niet uit het westen maar heb ook doppertjes hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
heb jij ook een kassie ipv een kastje, en doppertjes ipv doperwtjes?
grappig hoe iedereen de tt leestquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:26 schreef LovelyLady het volgende:
kut en zon mogen niet in 1 zin
vind ik
Nou van rode zooiquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
En Fles, als het nou een kutzooi was dan kreeg je em vast wel weer omhoog
Een echte schipper...quote:
Veul plezierquote:
Gave fotoquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
tijd voor operatie stofwolk![]()
[ afbeelding ]
het is alletwee nat en plakkerig, kleur boeit mij toch nietquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is alletwee nat en plakkerig, kleur boeit mij toch niet
Varen immer, maar het nu zwaar opgewonden van worden als even uitgebreid bekijkenquote:
Zolang het niet groen is....Oh wacht, dat herken je ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is alletwee nat en plakkerig, kleur boeit mij toch niet
dan is het vijf uur geweestquote:
Maar dat zeg ik toch ook nergens?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Varen immer, maar het nu zwaar opgewonden van worden als even uitgebreid bekijken
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang het niet groen is....Oh wacht, dat herken je ook niet
Mooi, geniet ervanquote:
En dan ga ik vanavond naar de stadquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, geniet ervan
voor mij niet, morgen gewoon nog een daggie werken...
er is helemaal niks gebeurdquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
fles, is de juiste AD wel up?
schijfruimte? transaction logs?
service account?
ESEUTIL /R![]()
Shoppuh! of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan ga ik vanavond naar de staddenk ik
Meestal 5 uur hoorquote:
Nieuwe bril ophalenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is helemaal niks gebeurdGewoon BAM. Dood. En niet meer up willen komen. Schijfruimte. Hmm. Nog maar een krappe 175 GB over.
![]()
error codes wijzen op replicatiegezeik dus ik vermoed dat er vanuit HQ in France weer eoa stokbroodvreter aan heeft gezeten
Ikke nu alquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal 5 uur hoor
[..]
Nieuwe bril ophalen
Spannendquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal 5 uur hoor
[..]
Nieuwe bril ophalen
Oh vandaar je sneer met je 'dan pas'quote:
Welthuis schipperquote:
Foto's als je hem heb?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal 5 uur hoor
[..]
Nieuwe bril ophalen
Erg hequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh vandaar je sneer met je 'dan pas'
HIj doet et!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, vooral voor het thuisfront lijkt me ook dat die daar mee om moeten kunnen gaanWel fijn dat Barman daar ook zo relaxt in is
Ah zoDus nu heb je een probleem zeg maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
Ja, eigenlijk welquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
HIj doet et!WoehoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed man
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik vond wel dat ik het verdient hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, eigenlijk wel
[..]
WoehoeGoed man
quote:
Dat is misschien ook wel zo, maar dat wil niet zeggen dat andere mensen het niet OOK verdienen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond wel dat ik het verdient heb
Sorry als ik die indruk wekquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat is misschien ook wel zo, maar dat wil niet zeggen dat andere mensen het niet OOK verdienen toch?
It's okquote:
heb je weer met je poppetjes zitten spelen ??quote:
IK WIL NIKS MEER OVER WEEKEND HOREN!quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
It's okKlaar ermee, en fijn dat je weekend hebt
Ik moet morgen nog 7 uurtjes en dan heb ik weekend
Nee, die spellen met elkaarquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heb je weer met je poppetjes zitten spelen ??
WEEKEND WEEKEND WEEKENDquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK WIL NIKS MEER OVER WEEKEND HOREN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
Volgend weekendquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:50 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
IK WIL NIKS MEER OVER WEEKEND HOREN!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WEEKEND WEEKEND WEEKENDEn nu, ga je me slaan zeker?
Op afstand is dat toch lastig
ik draai gewoon de gaskraan dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eens kijken hoe snel je weer lief tegen me doet
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Lieve schat, het is 20,5 graden hier in huis zonder de kachel aan te hebben en ik kook elektrisch, mij maak je de pis niet lauwquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:57 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik draai gewoon de gaskraan dicht
eens kijken hoe snel je weer lief tegen me doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
uhuh.. jij hebt zonne/wind/kolen/kern energie??quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, het is 20,5 graden hier in huis zonder de kachel aan te hebben en ik kook elektrisch, mij maak je de pis niet lauw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:59 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
uhuh.. jij hebt zonne/wind/kolen/kern energie??
Ik heb overigens alleen de kern- en kolenenergiequote:
* Barretje80 is ook niet milieu vriendelijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb overigens alleen de kern- en kolenenergieIk betaal niet meer voor milieuvriendelijk gedoe
Maar misschien krijg je wel "groene"quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb overigens alleen de kern- en kolenenergieIk betaal niet meer voor milieuvriendelijk gedoe
Nee, ik heb gewoon weer grijzestroom waar ik voor betaalquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar misschien krijg je wel "groene", ik vind het ook onzin want er moet namelijk voor zoveel % aan "groene" energie gemaakt worden
Dit doet me denken aan de reclame van de verse en design stroomquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon weer grijzestroom waar ik voor betaalDie nonsens, ik doe er niet meer aan mee
Ik trap er ook niet meer inquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon weer grijzestroom waar ik voor betaalDie nonsens, ik doe er niet meer aan mee
* Barretje80 heeft hier wel heeele verse stroomquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de reclame van de verse en design stroom
Jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan de reclame van de verse en design stroom
Ik neem gewoon de goedkoopstequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:06 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
* Barretje80 heeft hier wel heeele verse stroomIk kom d'r anSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt door de warmte van de zonquote:
Maar kutzooi in welke betekenis?quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Komt door de warmte van de zon
die uitdrukking wordt meestal gebruikt als er iets gebeurd wat niet verwacht werd en tot een negatieve beïnvloeding leidt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar kutzooi in welke betekenis?
Fles had gezeur op het werk door die stokbroodvretersquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar kutzooi in welke betekenis?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die uitdrukking wordt meestal gebruikt als er iets gebeurd wat niet verwacht werd en tot een negatieve beïnvloeding leidt.
Oh okequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles had gezeur op het werk door die stokbroodvreters
Piepersquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:25 schreef Panda72 het volgende:
Ik heb honger en ik heb trek in.
[ afbeelding ]
Of chips
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik moest net zo lachen. Mijn collega en ik hadden een gesprek met een stagiair die vanaf maandag hier een paar weken stage wil gaan lopen. Mjin collega heeft een zware stem maar ziet er heel vrouwelijk uit. De stagiair stelt zich aan haar voor met dag meneer. Hij kijkt nog eens goed naar haar, word vuurrood en stamelt dan ehm ik bedoel mevrouw.
Lolquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik moest net zo lachen. Mijn collega en ik hadden een gesprek met een stagiair die vanaf maandag hier een paar weken stage wil gaan lopen. Mjin collega heeft een zware stem maar ziet er heel vrouwelijk uit. De stagiair stelt zich aan haar voor met dag meneer. Hij kijkt nog eens goed naar haar, word vuurrood en stamelt dan ehm ik bedoel mevrouw.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG gewoon, was net in een ander topic![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
Aan de titel te zien moet ik die maar niet in de woonkamer opzettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG gewoon, was net in een ander topic![]()
![]()
Het is Lingoquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan de titel te zien moet ik die maar niet in de woonkamer opzetten
Whehequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is LingoMaar het komt er op neer, dat de grootste domoor van het land cumshot uitspreekt als cums-hot en aangeeft dat ie het uit het woordenboek heeft gehaald
Het was gewoon op tv om 7 uur 's avonds, dus niets heel ergs, maar die jongen moet zich zo ontzettend schamen
Ja hahaha het jochie werd vuurrood.quote:
Maar vooral die woordenboek opmerkingquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hahaha het jochie werd vuurrood.
Nouuu maak me nu niet nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vooral die woordenboek opmerkingDie Lucille ook heel droog "maar -insert naam domoor- daar heb je toch helemaal geen woordenboek voor nodig?"
![]()
Ja, doen, het is echt te grappigquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouuu maak me nu niet nieuwsgierig
Ik zal dalijk wel eens kijken![]()
Uuuuhm... ik weet er niet meer al te veel van dus het zal wel weer een normale saaie dag geweest zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, doen, het is echt te grappig
Hoe was het op school eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uuuuhm... ik weet er niet meer al te veel van dus het zal wel weer een normale saaie dag geweest zijn
Ojaa we hadden een verkeerd proefwerk gemaakt bij Frans
We kregen een VWO proefwerk maar we hebben Havo/VWO boeken, komt de lerares ook nog aan 'ja maar, jullie zijn toch VWOquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker toch
En hoezo een verkeerd proefwerk?![]()
Bastaard moederneukers zijn hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles had gezeur op het werk door die stokbroodvreters
Stelletje stokbroodneukersquote:
Mailserver ligt plat door een foutje van hun. Nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stelletje stokbroodneukers
Wat was er eigenlijk aan de hand?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mailserver ligt plat door een foutje van hun. Nog steeds trouwens.
snel zijn ze nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mailserver ligt plat door een foutje van hun. Nog steeds trouwens.
ik nog tot zondagquote:
Mooiquote:
Ik ben morgen en zondag vrij, dat is mijn weekendquote:
huh?quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:39 schreef MissMSX het volgende:
Die gevonden papieren he? Die heb ik niet eens nodig gehad
MPGquote:
Hmm....ik morgen t/m maandagquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ben morgen en zondag vrij, dat is mijn weekend
hoezo dat dan ?quote:
Gelukkig hebben we de laptop/telefoon nogquote:
GFquote:
Klasse meidquote:Op donderdag 3 maart 2011 17:44 schreef RockNijntje het volgende:
Even iemand geholpen met virus van haar computer verwijderen
quote:
Smakelijkquote:
limburg zeker? Dat is de invloed van de PVVquote:
beroemdequote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:58 schreef Toekito het volgende:
[..]
limburg zeker? Dat is de invloed van de PVV
Wat lang voor mijn doenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens douchenen daarna boodschappen doen, Bis Later Lui
![]()
Ja. ik doe denk ik ongeveer ook 10 minuten over een maaltijd. Maar a ik woon/leef alleen en b ik moet het zelf klaarmaken en daarna afwassen en de keuken netjes achterlaten.quote:
Als ik alleen zou wonen zou ik gewoon altijd achter de computer etenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. ik doe denk ik ongeveer ook 10 minuten over een maaltijd. Maar a ik woon alleen en b ik moet het zelf klaarmaken en daarna afwassen en de keuken netjes achterlaten.
Nee, dat doe ik dus echt niet. Ja af en toe een Cup a soupje of een broodje Bapao. Maar het echte avondeten eet ik netjes in de kamer beneden op.quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik alleen zou wonen zou ik gewoon altijd achter de computer eten![]()
Joepiequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:11 schreef DaMart het volgende:
Zo, weer thuis. Nog 1 dag werken en dan weekend.
friemelquote:
laters trevquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:05 schreef Trevland het volgende:
Ik ga maar eens douchenen daarna boodschappen doen, Bis Later Lui
![]()
Heerlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Met dit tempo gaat die #3000 nog wel even duren
No problemo zou ik zeggenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:33 schreef Joysa het volgende:
Dan maar döner halen als we niet kunnen koken
Ik heb er ook geen problemen meequote:
Best toch? zit mij niet in de weg hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
Met dit tempo gaat die #3000 nog wel even duren
GMTAquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Best toch? zit mij niet in de weg hoor
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er ook geen problemen mee
Oeh, snel dekentjes zoeken en lekker ouderwets water koken op je gasfornuis en onder een dekentje met kaarsjes theedrinkenquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:37 schreef Joysa het volgende:
Gisteren ook al pizza gehad
Damn, geen stroom is echt lastig nu het donker wordt.
Kaarsjes overal
Wat heerlijkquote:
Veel succes danquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ben nou al moe en ik moet nog tot 2 uur vannacht
kampeer spullen??quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Joysa het volgende:
We hebben inductie marijke
En bezoek is net weg![]()
Heb je weer zo kort geslapen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
ben nou al moe en ik moet nog tot 2 uur vannacht
Oh nee! Oh nee!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Joysa het volgende:
We hebben inductie marijke
En bezoek is net weg![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:55 schreef Barretje80 het volgende:
kan iedereen even ophouden over "het weekend"
* Barretje80 is chagerijnig..Ik snap dat je daar chagrijnig van wordtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en.. je kan gewoon koken boven een groepje van waxine lichtjes hoor!quote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef Joysa het volgende:
We houden het wel vol met kaarsjes tot 20u
weinig iigquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je weer zo kort geslapen?
Nee dat helaas niet, morgen weer eens naar de dokterquote:Op donderdag 3 maart 2011 18:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk
Is Muckje al terug?
WOEIquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:10 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee dat helaas niet, morgen weer eens naar de dokter
preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
WOEI![]()
[..]Rustig aan dan maar
Vijf eurocent?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijner
3x raajen wat ik voor m'n daaldorp gekregen heb.
Ik hoop dat je dag beter was dan gister?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijner
Bijna, het gemiddelde van alle cijfers telt drie keer mee, ik heb voor 6 verschillende situaties cijfers gekregen, en het gemiddelde is een 7,5!quote:
Wat goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bijna, het gemiddelde van alle cijfers telt drie keer mee, ik heb voor 6 verschillende situaties cijfers gekregen, en het gemiddelde is een 7,5!
daaldorp nog welquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
Nijner
Oh goedzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Bijna, het gemiddelde van alle cijfers telt drie keer mee, ik heb voor 6 verschillende situaties cijfers gekregen, en het gemiddelde is een 7,5!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
daaldorp nog wel![]()
Een 5 een 7 een 9?
He meis!quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady kijkt weer helder
Goedenavond
Hai meisjequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef LovelyLady het volgende:
Goedenavond
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He meis!Voelde je je niet lekker dan?
![]()
Hoi Enferquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai meisjeHeb je je nieuwe bril?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi Enfer
Heb een nieuwe bril
Alleen hij is van de voorkant exact hetzelfde
Alleen een andere kleur
Hoe bizar
:d straks okequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Heb je goed uitgekozen
Pics please
![]()
Marijkje!quote:
Ik moest om je lachenquote:
Oh echtquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Hoi Enfer
Heb een nieuwe bril
Alleen hij is van de voorkant exact hetzelfde
Alleen een andere kleur
Hoe bizar
Fijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:27 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Marijkje!![]()
![]()
Met mij goed hoor!
Met jou?
![]()
[..]
Ik moest om je lachen![]()
[..]
Oh echt![]()
XD Leuk!
Dat lijkt me nou ook niet echt handigquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef LovelyLady het volgende:
Echt helderwauw
op mijn oude bril zaten allemaal krasjes
Nee maar ja dat krijg je als je bril al langer mee gaatquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou ook niet echt handig
Oh TFM Sterkte en gecondoleerdquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef TheFamousMan het volgende:
@Marieke.
Op school ging het wel wat beter dan gister, maar kreeg net te horen dat de vader van m'n aangetrouwde oom is overleden, [klinkt nogal vaag, maar zag 'm bijna iedere week]. Vorig jaar werd een tumor geconstateerd in z'n galblaas, en hij had een heel slecht hart. Z'n gezondheid was onstabiel, maar het ging net wat beter. Gistermiddag is hij uiteindelijk overleden aan een hartinfarct, gelukkig is het wel thuis gebeurd, want dat was z'n wens.
Volgende week dinsdag is de begrafenis.
Maar ja, een leuke dag kan ik het dus niet bepaald noemen.
Morgen danquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
foto van nieuwe bril gaat niet lukken trouwens tis te donker zonder flits en met flits dan reflecteert het montuur en zie je amper de kleur
quote:
quote:
quote:
Bedanktquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh TFM Sterkte en gecondoleerd![]()
trieste dag zo vandaag
En hoe ist met rocknijn?quote:
Mooiiquote:
He jeetjequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef TheFamousMan het volgende:
@Marieke.
Op school ging het wel wat beter dan gister, maar kreeg net te horen dat de vader van m'n aangetrouwde oom is overleden, [klinkt nogal vaag, maar zag 'm bijna iedere week]. Vorig jaar werd een tumor geconstateerd in z'n galblaas, en hij had een heel slecht hart. Z'n gezondheid was onstabiel, maar het ging net wat beter. Gistermiddag is hij uiteindelijk overleden aan een hartinfarct, gelukkig is het wel thuis gebeurd, want dat was z'n wens.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:30 schreef TheFamousMan het volgende:
@Marieke.
Gewoon z'n gangetjequote:
Cool, wat voor tat wil je?quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
En hoe ist met rocknijn?![]()
[..]
Mooii![]()
![]()
Ik wil meer tattooosssGelukkig eind mei de eerste afspraak
![]()
![]()
[..]
He jeetjeGecondoleerd. Wat vervelend joh.
Sowieso, hyvesquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
Hyves pimpen/leesbaar maken duurt lang![]()
XD Mooie uitspraak hè. Lekker fout.quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Gewoon z'n gangetje(of hoe ze dat dan ook zeggen
)
En met jou?
Jammerquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:38 schreef LovelyLady het volgende:
foto van nieuwe bril gaat niet lukken trouwens tis te donker zonder flits en met flits dan reflecteert het montuur en zie je amper de kleur
Ik doe er best veel meequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:40 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Sowieso, hyvesBen er een beetje op afgeknapt.
![]()
Ook van die 'zuster ik moet poepen'-gevalletjes?quote:[..]
XD Mooie uitspraak hè. Lekker fout.
Met mij goedMorgen weer lekker uitslapen (avonddienst)
vandaag ook wel een oké dagje gehad, was gelukkig niet al te druk op mn werk. Wel 2 sacherijnige dames omdat ik ze ging verhuizen
Joh, ik heb zoooooooveel ideeën. De eerste die komt is met mn man, een heartagram met 'Everlong' eronder op mn rechterzij. Hij neemt dezelfde maar dan een stuk groter.quote:
Ik doe meer met facebook/twitter/tumblrquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik doe er best veel mee
[..]
Ook van die 'zuster ik moet poepen'-gevalletjes?
Oh ik heb dus geen facebook/twitter/tumblrquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:43 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik doe meer met facebook/twitter/tumblr
Hahahaha. Zoiets ja. Dame die gewoon kan lopen die dan ineens vraagt of wij een glaasje water pakken. Ja eehhh, wat denkt u zelf?XD
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
BrilMooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
BrilKeurig toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
BrilMooie brilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
XDquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh ik heb dus geen facebook/twitter/tumblr
Maar toen werd de dame dus boos of wat?![]()
BrilNiiiiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Oh okequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Nou, een collega van me kwam bij haar en toen zei ze dat. En zij had zoiets van; oh? Dus ze kwam het later aan mij vragen, en ging toen terug omdat ze niet wist dat die vrouw wel gewoon kon lopen. Toen was ze helemaal gepikeerd toen mn collega dat zei, maarja, ze was waarschijnlijk gewoon sacherijnig van de verhuizing![]()
Snap ik opzich wel, maar had het niet achter haar gezocht, die patiënt.
Gemak zucht dient de mensquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD
Nou, een collega van me kwam bij haar en toen zei ze dat. En zij had zoiets van; oh? Dus ze kwam het later aan mij vragen, en ging toen terug omdat ze niet wist dat die vrouw wel gewoon kon lopen. Toen was ze helemaal gepikeerd toen mn collega dat zei, maarja, ze was waarschijnlijk gewoon sacherijnig van de verhuizing![]()
Snap ik opzich wel, maar had het niet achter haar gezocht, die patiënt.
Klinkt gaafquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Joh, ik heb zoooooooveel ideeën. De eerste die komt is met mn man, een heartagram met 'Everlong' eronder op mn rechterzij. Hij neemt dezelfde maar dan een stuk groter.
Eik wil ik ook nog een groot iets op mn bovenbeen. Zat eerst nog te denken: ja maar wat dan later, als ik oud ben en er allemaal putten in zitten enzo.. Maarja, wat boeit het ook eigenlijk, de mensen die mij dan verzorgen hebben dan mooi wat te lezen. XD
En nog een tattoo van de beatles, wacht, ik zoek een plaatje.
Awesomequote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, tattoo die ik wil:
[ afbeelding ]
Denk op mn kuit ofzo, niet al te klein
Ja.quote:
Haha ja.quote:
BrilGaaf!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Coolquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef Enfermera het volgende:
Ohja, tattoo die ik wil:
[ afbeelding ]
Denk op mn kuit ofzo, niet al te klein
Haha jaquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klinkt gaaf
Oh ja, dat heartagram wist ik stiekem ook wel![]()
Klinkt goed hoor
Thx!quote:
Dat mag je ook zeker hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
[..]
thnx![]()
ik ben er zelf ook erg blij mee
Dat snap ik, je bent er om ze te verzorgen niet om te bedienenquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.Dus ja.
[..]
Haha ja.
Weetje, soms snap ik het wel, maar vaak zijn het mensen die het echt wel zelf kunnen maar gewoon geen zin hebben. Ja, en ik ga hospitalisatie niet in de hand werken, dus die mensen mogen het lekker zelf doen hoor...
Ik had ooit een mevrouw met een prachtige Franse achternaam. Haar overleden man was huisarts en zij hadden dus altijd bedienden. Mevrouw was dementerend en dacht serieus dat ik een bediende was of zoquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:49 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja.Dus ja.
[..]
Haha ja.
Weetje, soms snap ik het wel, maar vaak zijn het mensen die het echt wel zelf kunnen maar gewoon geen zin hebben. Ja, en ik ga hospitalisatie niet in de hand werken, dus die mensen mogen het lekker zelf doen hoor...
Tot straksquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ok, afwassen, kattenbak en stofzuigenTot over een half uurtje
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag je ook zeker hoor
[..]
Dat snap ik, je bent er om ze te verzorgen niet om te bedienen
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ooit een mevrouw met een prachtige Franse achternaam. Haar overleden man was huisarts en zij hadden dus altijd bedienden. Mevrouw was dementerend en dacht serieus dat ik een bediende was of zoMet de aardappel in de keel vragen of ik een zakdoekje wilde weggooien, ik wees altijd naar de prullenbak
Kom nou
Succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
die ga ik later laten tatoeëren op m'n rug.quote:
Best wel gay denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die ga ik later laten tatoeëren op m'n rug.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die ga ik later laten tatoeëren op m'n rug.
Ghehe XD Teveel tabjes open?quote:
Nee hoor, eerste keer die melding in 2 maandenquote:
Oh. Das niet veel.quote:
Ik meestal ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Das niet veel.Ik heb er vaak minimaal 6 open. Als het niet meer is
Hier meestal maar 1 a 2 maar boven de 10 is soms ook geen uitzonderingquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Das niet veel.Ik heb er vaak minimaal 6 open. Als het niet meer is
Haha ja precies XDquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meestal maar 1 a 2 maar boven de 10 is soms ook geen uitzondering
Als ik weer eens plaatjes aan het zoeken ben komt het gauw boven de 20 uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meestal maar 1 a 2 maar boven de 10 is soms ook geen uitzondering
XD Al je zoekresultaten openen in nieuwe tabs en die dan allemaal per stuk afgaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik weer eens plaatjes aan het zoeken ben komt het gauw boven de 20 uit
Ben ik blij met mijn back knop op mijn muisquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Al je zoekresultaten openen in nieuwe tabs en die dan allemaal per stuk afgaan?
Check![]()
XD
Ja, dat gaat op de een of andere manier altijd mis bij mij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij met mijn back knop op mijn muis
Ohja. Oldskool.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, plaatjes zoeken, mietjes
Die teken je toch gewoon uit de losse pols, als je ze nodig hebt?
Ik doe ook niet aan foto's maken, met m'n ogen laser ik het gewoon op een velletje...
Daar heeft Opera ook een nog een handige functie voor zonder te zoeken in je geschiedenisquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef Enfermera het volgende:
a
[..]
Ja, dat gaat op de een of andere manier altijd mis bij mij.En ik wil gewoon mn zoekresultaten kunnen zien die ik had XD
[..]
Ohja. Oldskool.![]()
Hey STquote:
Taartjeeeeeedacagonitgoenienadeeeequote:
Whut?quote:
Oehquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heeft Opera ook een nog een handige functie voor zonder te zoeken in je geschiedenis
[..]
Hey ST![]()
Knuff
Naaaaaaaaaaaaaaaaah, daschleckerquote:
Dat is ergens in Twentequote:Whut?![]()
Iets met het CDA en treinenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Waar ging het dan over want ik heb het gemist
Fles heeft een CDA-campagne in de trein gehouden?quote:
Het ging de laatste tijd ook wel erg hardquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey OA
Het gaat nu ook even lekker rustig
STquote:
35 minutenquote:
Oh in die Bermudadriehoek van jou ja. Slim planquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat ze er hier wat aan de stiptheid willen doen![]()
Klopt maar de laatste paar dagen(op gisteren avond na) is het tempo meestal wel goed te doenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef OA het volgende:
[..]
Het ging de laatste tijd ook wel erg hard![]()
WB Marijkequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
35 minutenKleine afwas enzo doet wonderen
Trek je wel een hoop studerende kiezers meequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh in die Bermudadriehoek van jou ja. Slim plan
Liefjequote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
35 minutenKleine afwas enzo doet wonderen
idem hierquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Godverdetering, ik heb geen zin meer in vandaag.
Dan ga je slapenquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef TheFamousMan het volgende:
Godverdetering, ik heb geen zin meer in vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |