quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik moest net zo lachen. Mijn collega en ik hadden een gesprek met een stagiair die vanaf maandag hier een paar weken stage wil gaan lopen. Mjin collega heeft een zware stem maar ziet er heel vrouwelijk uit. De stagiair stelt zich aan haar voor met dag meneer. Hij kijkt nog eens goed naar haar, word vuurrood en stamelt dan ehm ik bedoel mevrouw.
Lolquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
Ik moest net zo lachen. Mijn collega en ik hadden een gesprek met een stagiair die vanaf maandag hier een paar weken stage wil gaan lopen. Mjin collega heeft een zware stem maar ziet er heel vrouwelijk uit. De stagiair stelt zich aan haar voor met dag meneer. Hij kijkt nog eens goed naar haar, word vuurrood en stamelt dan ehm ik bedoel mevrouw.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG gewoon, was net in een ander topic![]()
![]()
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:36 schreef Panda72 het volgende:
Aan de titel te zien moet ik die maar niet in de woonkamer opzettenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG gewoon, was net in een ander topic![]()
![]()
Het is Lingoquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Aan de titel te zien moet ik die maar niet in de woonkamer opzetten
Whehequote:Op donderdag 3 maart 2011 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het is LingoMaar het komt er op neer, dat de grootste domoor van het land cumshot uitspreekt als cums-hot en aangeeft dat ie het uit het woordenboek heeft gehaald
Het was gewoon op tv om 7 uur 's avonds, dus niets heel ergs, maar die jongen moet zich zo ontzettend schamen
Ja hahaha het jochie werd vuurrood.quote:
Maar vooral die woordenboek opmerkingquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:46 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ja hahaha het jochie werd vuurrood.
Nouuu maak me nu niet nieuwsgierigquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar vooral die woordenboek opmerkingDie Lucille ook heel droog "maar -insert naam domoor- daar heb je toch helemaal geen woordenboek voor nodig?"
![]()
Ja, doen, het is echt te grappigquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nouuu maak me nu niet nieuwsgierig
Ik zal dalijk wel eens kijken![]()
Uuuuhm... ik weet er niet meer al te veel van dus het zal wel weer een normale saaie dag geweest zijnquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, doen, het is echt te grappig
Hoe was het op school eigenlijk?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 16:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uuuuhm... ik weet er niet meer al te veel van dus het zal wel weer een normale saaie dag geweest zijn
Ojaa we hadden een verkeerd proefwerk gemaakt bij Frans
We kregen een VWO proefwerk maar we hebben Havo/VWO boeken, komt de lerares ook nog aan 'ja maar, jullie zijn toch VWOquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Lekker toch
En hoezo een verkeerd proefwerk?![]()
Bastaard moederneukers zijn hetquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fles had gezeur op het werk door die stokbroodvreters
Stelletje stokbroodneukersquote:
Mailserver ligt plat door een foutje van hun. Nog steeds trouwens.quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Stelletje stokbroodneukers
Wat was er eigenlijk aan de hand?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 17:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mailserver ligt plat door een foutje van hun. Nog steeds trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |