Mooi, geniet ervanquote:
En dan ga ik vanavond naar de stadquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:37 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi, geniet ervan
voor mij niet, morgen gewoon nog een daggie werken...
er is helemaal niks gebeurdquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:29 schreef wel.o.k het volgende:
fles, is de juiste AD wel up?
schijfruimte? transaction logs?
service account?
ESEUTIL /R![]()
Shoppuh! of niet?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En dan ga ik vanavond naar de staddenk ik
Meestal 5 uur hoorquote:
Nieuwe bril ophalenquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
er is helemaal niks gebeurdGewoon BAM. Dood. En niet meer up willen komen. Schijfruimte. Hmm. Nog maar een krappe 175 GB over.
![]()
error codes wijzen op replicatiegezeik dus ik vermoed dat er vanuit HQ in France weer eoa stokbroodvreter aan heeft gezeten
Ikke nu alquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal 5 uur hoor
[..]
Nieuwe bril ophalen
Spannendquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal 5 uur hoor
[..]
Nieuwe bril ophalen
Oh vandaar je sneer met je 'dan pas'quote:
Welthuis schipperquote:
Foto's als je hem heb?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Meestal 5 uur hoor
[..]
Nieuwe bril ophalen
Erg hequote:Op donderdag 3 maart 2011 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh vandaar je sneer met je 'dan pas'
HIj doet et!quote:Op donderdag 3 maart 2011 14:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja precies, vooral voor het thuisfront lijkt me ook dat die daar mee om moeten kunnen gaanWel fijn dat Barman daar ook zo relaxt in is
Ah zoDus nu heb je een probleem zeg maar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:
Ja, eigenlijk welquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:44 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
HIj doet et!WoehoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed man
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik vond wel dat ik het verdient hebquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, eigenlijk wel
[..]
WoehoeGoed man
quote:
Dat is misschien ook wel zo, maar dat wil niet zeggen dat andere mensen het niet OOK verdienen toch?quote:Op donderdag 3 maart 2011 15:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vond wel dat ik het verdient heb
Sorry als ik die indruk wekquote:Op donderdag 3 maart 2011 15:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat is misschien ook wel zo, maar dat wil niet zeggen dat andere mensen het niet OOK verdienen toch?
It's okquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |