Preciesquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat mag je ook zeker hoor
[..]
Dat snap ik, je bent er om ze te verzorgen niet om te bedienen
quote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had ooit een mevrouw met een prachtige Franse achternaam. Haar overleden man was huisarts en zij hadden dus altijd bedienden. Mevrouw was dementerend en dacht serieus dat ik een bediende was of zoMet de aardappel in de keel vragen of ik een zakdoekje wilde weggooien, ik wees altijd naar de prullenbak
Kom nou
Succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ok, afwassen, kattenbak en stofzuigenTot over een half uurtje
die ga ik later laten tatoeëren op m'n rug.quote:
Best wel gay denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 19:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die ga ik later laten tatoeëren op m'n rug.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 19:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die ga ik later laten tatoeëren op m'n rug.
Ghehe XD Teveel tabjes open?quote:
Nee hoor, eerste keer die melding in 2 maandenquote:
Oh. Das niet veel.quote:
Ik meestal ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Das niet veel.Ik heb er vaak minimaal 6 open. Als het niet meer is
Hier meestal maar 1 a 2 maar boven de 10 is soms ook geen uitzonderingquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh. Das niet veel.Ik heb er vaak minimaal 6 open. Als het niet meer is
Haha ja precies XDquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meestal maar 1 a 2 maar boven de 10 is soms ook geen uitzondering
Als ik weer eens plaatjes aan het zoeken ben komt het gauw boven de 20 uitquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier meestal maar 1 a 2 maar boven de 10 is soms ook geen uitzondering
XD Al je zoekresultaten openen in nieuwe tabs en die dan allemaal per stuk afgaan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ik weer eens plaatjes aan het zoeken ben komt het gauw boven de 20 uit
Ben ik blij met mijn back knop op mijn muisquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Al je zoekresultaten openen in nieuwe tabs en die dan allemaal per stuk afgaan?
Check![]()
XD
Ja, dat gaat op de een of andere manier altijd mis bij mij.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:12 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben ik blij met mijn back knop op mijn muis
Ohja. Oldskool.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:13 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, plaatjes zoeken, mietjes
Die teken je toch gewoon uit de losse pols, als je ze nodig hebt?
Ik doe ook niet aan foto's maken, met m'n ogen laser ik het gewoon op een velletje...
Daar heeft Opera ook een nog een handige functie voor zonder te zoeken in je geschiedenisquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:14 schreef Enfermera het volgende:
a
[..]
Ja, dat gaat op de een of andere manier altijd mis bij mij.En ik wil gewoon mn zoekresultaten kunnen zien die ik had XD
[..]
Ohja. Oldskool.![]()
Hey STquote:
Taartjeeeeeedacagonitgoenienadeeeequote:
Whut?quote:
Oehquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Daar heeft Opera ook een nog een handige functie voor zonder te zoeken in je geschiedenis
[..]
Hey ST![]()
Knuff
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |