Libanon voor de christenen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef aerdt het volgende:
[..]
Echt waar? Vandaar dat hij in 1991 volgens Human Right Watch wss 50,000 koerden en over de 100.000 shias heeft uitgemoord. 2 miljoen mensen zijn gevlucht in die periode.
Gisteren verkondigde je al dat Saddam geliefd was in de Arabische wereld -wat absolute onzin is- en nu kom je met dit af.
Wat is je agenda als ik vragen mag?
Juist. Gewelddadige separatistische Koerden en shia.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef aerdt het volgende:
[..]
Echt waar? Vandaar dat hij in 1991 volgens Human Right Watch wss 50,000 koerden en over de 100.000 shias heeft uitgemoord. 2 miljoen mensen zijn gevlucht in die periode.
Gisteren verkondigde je al dat Saddam geliefd was in de Arabische wereld -wat absolute onzin is- en nu kom je met dit af.
Denk niet dat de gemiddelde (soennitische) Irakees er om maalt als deze dood gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Juist. Gewelddadige separatistische Koerden en shia.
Hij loopt af en toe een beetje te trollen, maar net niet genoeg om hem het topic uit te trappen. Ik denk dat het een lid is van een Belgisch-Oostenrijkse separatistenbeweging.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef aerdt het volgende:
[..]
maar dit is LIBIE en geen irakquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:26 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Denk niet dat de gemiddelde (soennitische) Irakees er om maalt als deze dood gaan.
De Trollistische agenda. CLF is een bekende troll hier. Krijgt van de meesten al geen eten meer. (thou shalt not feed the trolls)quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:21 schreef aerdt het volgende:
[..]
En ook in Libië zijn er mensen die alsnog houden van Gekke Gerrit.quote:
gekken heb je overalquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
En ook in Libië zijn er mensen die alsnog houden van Gekke Gerrit.
Oh, vandaar dat de PVV gewonnen heeft in Limburgiëquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:28 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
En ook in Libië zijn er mensen die alsnog houden van Gekke Gerrit.
quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, vandaar dat de PVV gewonnen heeft in Limburgië
Ah, gelukkig maar dat hij ze heeft afgeslacht...quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:25 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Juist. Gewelddadige separatistische Koerden en shia.
quote:
Mooi zo, nu OT blijven aubquote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar dat hij ze heeft afgeslacht...
Ik neem je maar niet serieus. Waarschijnlij praat je ook de bloedbaden in Sabra en Shatila goed met dezelfde belachelijke argumenten.
Je ziet het fout.quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:34 schreef aerdt het volgende:
[..]
Ah, gelukkig maar dat hij ze heeft afgeslacht...
Ik neem je maar niet serieus. Waarschijnlij praat je ook de bloedbaden in Sabra en Shatila goed met dezelfde belachelijke argumenten.
Wil je a.u.b die discussie over Irak en Saddam in een ander topic voortzetten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 20:36 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
Je ziet het fout.
Jij vind het onhumaan maar een hoop Irakezen zagen ze liever dood dan levend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |