Maar volgens mij klopt het geluid niet ofzo. Ik hoorde dekens bewegen e.d maar ze deden niks..quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:40 schreef jugler het volgende:
[..]
Laura maakt Guido de bomenzager wakker en streelt hem even.
Zei toch dat ie nie stijf kreeg bij haar of elke andere chickquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:41 schreef jugler het volgende:
Gaydo ligt met z'n rug naar Laura toe![]()
[ afbeelding ]
Ja.... ze zijn aan het neuken en hebben een geluidband met gesnurk opgezetquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar volgens mij klopt het geluid niet ofzo. Ik hoorde dekens bewegen e.d maar ze deden niks..
Precies vind toch wel raar:Squote:Op donderdag 3 maart 2011 03:42 schreef spapaars het volgende:
als dit bij het spel hoort, voor wie spelen ze dan? iedereen slaapt daar!
Laura speelt momenteel 'hoe kan ik slapen' en Guido is de 'Grote Boze Snurker'quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:42 schreef spapaars het volgende:
als dit bij het spel hoort, voor wie spelen ze dan? iedereen slaapt daar!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Papiergeld het volgende:
Wist u dat:
- Ook seks verslavend kan zijn?
- Afkicken van seks voor dezelfde bijverschijnselen als drugs kan zorgen?
- Deze bijverschijnselen oa. depressiviteit, slapeloosheid en onrustigheid zijn?
Sexquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Papiergeld het volgende:
Wist u dat:
- Deze bijverschijnselen oa. depressiviteit, slapeloosheid en onrustigheid zijn?
is dat de reden dat er hier nog leute zitten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Papiergeld het volgende:
Wist u dat:
Kortom, gewoon geil zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Papiergeld het volgende:
Wist u dat:
Ja ik ben ook slapeloos omdat ik al 3 dagen zonder sex zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef jugler het volgende:
[..]
is dat de reden dat er hier nog leute zitten?
Hou op stikte zowat in mijn stikkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef jugler het volgende:
[..]
is dat de reden dat er hier nog leute zitten?
Ik vond Sofia best een grappige meid. Maar de laatste dagen ben ik dat gehuilebalk wel beu. Ik kan me niet heugen dat er ooit eerder zoveel is gejankt tijdens een rls, en al vanaf het begin. Zouden de deelnemers de hele onderneming hebben onderschat? Of is er iets fout gegaan bij de casting? Of zijn de deelnemers gewoon niet goed geïnformeerd vooraf? Of misschiens is het wel een cocktail van alledrie tesamen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:37 schreef jugler het volgende:
Ik weet niet wat irritanter is: een bruut snurkende Gaydo of een miepende Softia
uit '87, ken netquote:
Is dat niet je buurvrouw want ik hoor hier nietsquote:
Ze dachten een soort BB in het begin, viel dat ff tegenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vond Sofia best een grappige meid. Maar de laatste dagen ben ik dat gehuilebalk wel beu. Ik kan me niet heugen dat er ooit eerder zoveel is gejankt tijdens een rls, en al vanaf het begin. Zouden de deelnemers de hele onderneming hebben onderschat? Of is er iets fout gegaan bij de casting? Of zijn de deelnemers gewoon niet goed geïnformeerd vooraf? Of misschiens is het wel een cocktail van alledrie tesamen.
Ja hee, ik heb ook grenzenquote:
Bij mij klopt het nu wel. Ff F5 gedaanquote:
tyquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Bij mij klopt het nu wel. Ff F5 gedaan
Ja, ik ookquote:
dus 2 maal f en dan F5 oke ff proberenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:47 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Bij mij klopt het nu wel. Ff F5 gedaan
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:48 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
dus 2 maal f en dan F5 oke ff proberen
Ik las,,,,of d'r haar goed zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:51 schreef Kliertje41 het volgende:
sofia kijkt nog ff of de camera haar wel ziet
Ja,maar er zijn vrije bedden.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:52 schreef Flow3r het volgende:
Wrom is ze wakker? Door het gewoel van Joanna zeker?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Nou ja, ik ga maar naar bed. Er wordt toch niet meer geneukt vannacht!
Trusten
Trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Trusten
trustequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:54 schreef Boterhamzakje het volgende:
Trusten
Tot welke categorie behoor jij?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:55 schreef taxisjoof het volgende:
voordat er zo een cap geplaatst wordt kan der dan geen waarschuwing voor oudeten en kleine kinderen
schrok me de tyves van die verlepte zombi op de bank
Oei, die is gemeen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:56 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Tot welke categorie behoor jij?
Niet iedereen ziet direct in dat je eigen uitspraak zo tegen je kan werken.quote:
Valt nu niet op dat ze zo lang is hahahaquote:Op donderdag 3 maart 2011 04:57 schreef Recce het volgende:
Laura laat zich nu wel van haar beste kant zien, geloof ik.
Dat doet ze nu ook weer. Ik kan me best voorstellen dat je een beetje gaar wordt als je daar naast moet slapen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 05:22 schreef Banjerkanjer het volgende:
Soms, gaat Joanna ineens rechtop in haar bed zitten, om meteen daarna weer verder te slapen:
[ afbeelding ]
Als ze ieder onder een eigen deken zouden liggen, zou Sofia er een heel stuk minder last van hebben. Iedere keer als Joanna rechtop gaat zitten, trekt ze daarmee de deken van Sofia af. Ik zou daar ook slapeloze nachten van hebbenquote:Op donderdag 3 maart 2011 05:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat doet ze nu ook weer. Ik kan me best voorstellen dat je een beetje gaar wordt als je daar naast moet slapen.
Haha ik dacht dus precies hetzelfde, en wie van de 2 snurkt er zo?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:18 schreef charmed_angel het volgende:
Laura en Guido in 1 bed? Zie ik dat nou goed
En Guido ligt met zijn rug naar Laura... need i say more?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:18 schreef charmed_angel het volgende:
Laura en Guido in 1 bed? Zie ik dat nou goed
Sofi kan ook gewoon naast sharon gaan liggen..quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als ze ieder onder een eigen deken zouden liggen, zou Sofia er een heel stuk minder last van hebben. Iedere keer als Joanna rechtop gaat zitten, trekt ze daarmee de deken van Sofia af. Ik zou daar ook slapeloze nachten van hebbenJoanna zelf, slaapt er niet minder om. De redactie zou Sofia best een beetje tegemoet mogen komen in deze.
Sofia nog meer tegemoet komen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 07:07 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Als ze ieder onder een eigen deken zouden liggen, zou Sofia er een heel stuk minder last van hebben. Iedere keer als Joanna rechtop gaat zitten, trekt ze daarmee de deken van Sofia af. Ik zou daar ook slapeloze nachten van hebbenJoanna zelf, slaapt er niet minder om. De redactie zou Sofia best een beetje tegemoet mogen komen in deze.
Er is ze beloofd dat ze heel veel te doen zouden krijgen veel opdrachten en missies om elkaars kluizen te winnen maar dat gebeurd dus helemaal niet. Alleen tijdens de live gebeurd er wat en af en toe is er een missie. Daar hebben een aantal last van. Als je weinig te doen heb en je verveeld je eigen dan kan je veel te veel denken.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:44 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ik vond Sofia best een grappige meid. Maar de laatste dagen ben ik dat gehuilebalk wel beu. Ik kan me niet heugen dat er ooit eerder zoveel is gejankt tijdens een rls, en al vanaf het begin. Zouden de deelnemers de hele onderneming hebben onderschat? Of is er iets fout gegaan bij de casting? Of zijn de deelnemers gewoon niet goed geïnformeerd vooraf? Of misschiens is het wel een cocktail van alledrie tesamen.
Nee tijdens de cocktailparty toen Servio min of meer toegaf meer dan een normaal gevoel voor Guido te hebben verzuchte hij tegen Laura "ook dat nog". Opvallend is dat sindsdien Guido lang niet meer zo close is met Servio. Het initiatief komt steeds van Servio.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:41 schreef sjampoeh het volgende:
Ik denk dat gaydo, stervio ook leuk vindt en wil laten blijken dat hij ook gay is en daarom niet op laura hapt ? Dat meisje thuis boeit hem denk ik zelf niet zo heul erg, ze is 17 ?
Wat een onzin. Je weet niet wat hij uitgespookt heeft. Als ik hem nu zo zie dan vind ik het een nette knul in zijn gedrag maar ook nog echt een knul.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:42 schreef sjampoeh het volgende:
En als ik die ouders van dat meisje thuis was, wou ik niet dat mijn dochter daar mee ging (weet niet of ze al wist dat hij naaktfoto's op inet heeft op gaysites en een gigolo is ??) *denkt*
Het gaat niet om de persoon maar om de vriendin thuis. Het is voor hem gewoon dubbel zwaar. Was hij vrijgezel geweest was het een stuk makkelijker geweest.quote:Op donderdag 3 maart 2011 08:44 schreef sjampoeh het volgende:
Of hij vindt Laura 3 keer niks, niet het type waar hij op zou vallen ? Als hij deze missie met Staafke had, was het wel meer gaan knallen denk ik. tot zover mijn bijdrage
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |