Maar volgens mij klopt het geluid niet ofzo. Ik hoorde dekens bewegen e.d maar ze deden niks..quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:40 schreef jugler het volgende:
[..]
Laura maakt Guido de bomenzager wakker en streelt hem even.
Zei toch dat ie nie stijf kreeg bij haar of elke andere chickquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:41 schreef jugler het volgende:
Gaydo ligt met z'n rug naar Laura toe![]()
[ afbeelding ]
Ja.... ze zijn aan het neuken en hebben een geluidband met gesnurk opgezetquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Maar volgens mij klopt het geluid niet ofzo. Ik hoorde dekens bewegen e.d maar ze deden niks..
Precies vind toch wel raar:Squote:Op donderdag 3 maart 2011 03:42 schreef spapaars het volgende:
als dit bij het spel hoort, voor wie spelen ze dan? iedereen slaapt daar!
Laura speelt momenteel 'hoe kan ik slapen' en Guido is de 'Grote Boze Snurker'quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:42 schreef spapaars het volgende:
als dit bij het spel hoort, voor wie spelen ze dan? iedereen slaapt daar!
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Papiergeld het volgende:
Wist u dat:
- Ook seks verslavend kan zijn?
- Afkicken van seks voor dezelfde bijverschijnselen als drugs kan zorgen?
- Deze bijverschijnselen oa. depressiviteit, slapeloosheid en onrustigheid zijn?
Sexquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Papiergeld het volgende:
Wist u dat:
- Deze bijverschijnselen oa. depressiviteit, slapeloosheid en onrustigheid zijn?
is dat de reden dat er hier nog leute zitten?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Papiergeld het volgende:
Wist u dat:
Kortom, gewoon geil zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef Papiergeld het volgende:
Wist u dat:
Ja ik ben ook slapeloos omdat ik al 3 dagen zonder sex zitquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef jugler het volgende:
[..]
is dat de reden dat er hier nog leute zitten?
Hou op stikte zowat in mijn stikkiequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:43 schreef jugler het volgende:
[..]
is dat de reden dat er hier nog leute zitten?
Ik vond Sofia best een grappige meid. Maar de laatste dagen ben ik dat gehuilebalk wel beu. Ik kan me niet heugen dat er ooit eerder zoveel is gejankt tijdens een rls, en al vanaf het begin. Zouden de deelnemers de hele onderneming hebben onderschat? Of is er iets fout gegaan bij de casting? Of zijn de deelnemers gewoon niet goed geïnformeerd vooraf? Of misschiens is het wel een cocktail van alledrie tesamen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:37 schreef jugler het volgende:
Ik weet niet wat irritanter is: een bruut snurkende Gaydo of een miepende Softia
uit '87, ken netquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |