En jij dacht dat ik het zelf daar niet af zou kunnen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hierheen slepen die handel, bommie weet wel raad met ze
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kennelijk niet..
Wat ik daar allemaal niet naar m'n hoofd geslingerd krijg, alleen omdat ik me afvraag of ze misschien heimwee naar haar lantaarnpaal op de Keileweg heeft.
Tssssk....
zijn beledigd wonen daar ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kennelijk niet..
Wat ik daar allemaal niet naar m'n hoofd geslingerd krijg, alleen omdat ik me afvraag of ze misschien heimwee naar haar lantaarnpaal op de Keileweg heeft.
Tssssk....
Oh die is al lang dicht net zo lang als ze er nu uit ziet, dus afkicken helpt ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kennelijk niet..
Tssssk....
Daar zou ik dan mooi scheit aan hebben als ik al nachten lang wakker gehouden werd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:28 schreef jugler het volgende:
[..]
bang voor een 'SOFIA DOE JE ZENDER OM!' van de stem?
edit: toch maar weer naar binnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:30 schreef Krambo het volgende:
Ah in de tuin zul je je vast beter voelen
gvd inderdaad, je zou haast vergeten dat er wat interessanters voor was toen zij ineens ging movenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
GA GEWOON NAAR BED, KUTWIJF. Dan kunnen wij weer naar Guido en Laura kijken..
Wat denk je daar te zien dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
GA GEWOON NAAR BED, KUTWIJF. Dan kunnen wij weer naar Guido en Laura kijken..
Vlak voordat Sofia uit bed ging, meende ik te zien dat Laura aan Guido zat te dingesenquote:
dingesen? is dat kriebelen of...quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Vlak voordat Sofia uit bed ging, meende ik te zien dat Laura aan Guido zat te dingesen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |