Mooie uitspraak van Alexquote:
Ook leukquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:25 schreef Unstoppable het volgende:
Aww, ik zou TT maken met "kutregie en de grim-raper"
Hierheen slepen die handel, bommie weet wel raad met zequote:Op donderdag 3 maart 2011 03:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Op Facebook is het gezellig nu. Ik zit een pittige discussie met een paar hardnekkige Sofia fans
Over 5 minutenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:26 schreef Boterhamzakje het volgende:
Wanneer gaat dat wicht nou weer eens naar bed..
correctquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Krambo het volgende:
Was dat Alex die zo heel droog zei '' Nou succes?
Kennelijk niet..quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:24 schreef Kliertje41 het volgende:
dus op facebook slapen de vleermuizen ook nog niet
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Lyza666 het volgende:
Waarom gaat ze niet in het bed van Guido liggen eigenlijk. En wonderlijk ook dat ze wel aan d'r zender heeft gedacht en die steeds in de buurt legt. Ik zou 'm niet eens hebben meegenomen als ik de pest in zou hebben midden in de nacht.
Dat was tegen alex die een jankende sofia op de bank ziet en droog weg loopt met de woorden nou succesquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:26 schreef Banjerkanjer het volgende:
Sofia begint een goed gesprek met zichzelf: Over dat ze niet kan slapen, en dat Joanne haar wakker houdt met haar gepraat in haar slaap.
bang voor een 'SOFIA DOE JE ZENDER OM!' van de stem?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Lyza666 het volgende:
Waarom gaat ze niet in het bed van Guido liggen eigenlijk. En wonderlijk ook dat ze wel aan d'r zender heeft gedacht en die steeds in de buurt legt. Ik zou 'm niet eens hebben meegenomen als ik de pest in zou hebben midden in de nacht.
En jij dacht dat ik het zelf daar niet af zou kunnen?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Hierheen slepen die handel, bommie weet wel raad met ze
quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kennelijk niet..
Wat ik daar allemaal niet naar m'n hoofd geslingerd krijg, alleen omdat ik me afvraag of ze misschien heimwee naar haar lantaarnpaal op de Keileweg heeft.
Tssssk....
zijn beledigd wonen daar ookquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kennelijk niet..
Wat ik daar allemaal niet naar m'n hoofd geslingerd krijg, alleen omdat ik me afvraag of ze misschien heimwee naar haar lantaarnpaal op de Keileweg heeft.
Tssssk....
Oh die is al lang dicht net zo lang als ze er nu uit ziet, dus afkicken helpt ook nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kennelijk niet..
Tssssk....
Daar zou ik dan mooi scheit aan hebben als ik al nachten lang wakker gehouden werd.quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:28 schreef jugler het volgende:
[..]
bang voor een 'SOFIA DOE JE ZENDER OM!' van de stem?
edit: toch maar weer naar binnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:30 schreef Krambo het volgende:
Ah in de tuin zul je je vast beter voelen
gvd inderdaad, je zou haast vergeten dat er wat interessanters voor was toen zij ineens ging movenquote:Op donderdag 3 maart 2011 03:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
GA GEWOON NAAR BED, KUTWIJF. Dan kunnen wij weer naar Guido en Laura kijken..
Wat denk je daar te zien dan?quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:30 schreef Boterhamzakje het volgende:
GA GEWOON NAAR BED, KUTWIJF. Dan kunnen wij weer naar Guido en Laura kijken..
Vlak voordat Sofia uit bed ging, meende ik te zien dat Laura aan Guido zat te dingesenquote:
dingesen? is dat kriebelen of...quote:Op donderdag 3 maart 2011 03:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Vlak voordat Sofia uit bed ging, meende ik te zien dat Laura aan Guido zat te dingesen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |