Hij werkte sowieso toch alle stagaires af?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is wrs een chickie aan het scoren....
Ja dat dacht ik ook meteen aan.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is wrs een chickie aan het scoren....
BOB SAGET FTW.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Glijdt_licht het volgende:
Henk en Ingrid keken Shownieuws op SBS6, en de 30 grappigste.... En natuurlijk America's funniest home videos met BOB SAGET!
Hij heeft ze sws allemaal al gehad bij de SP, dus de nieuwe stagiaires zijn alleen nog maar aan de beurt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij werkte sowieso toch alle stagaires af?
Dat denk je.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef gelly het volgende:
De avond dat het CDA spijt kreeg van het naar de pijpen van Verhagen dansen...
Zou het er anders beter uit hebben gezien voor het CDA?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef gelly het volgende:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef Ryan3 het volgende:
Geert doet vanavond wrs weer een gay orgie met zijn bodyguards.
Met een Jan-Kees de Jager aan het roer was het beter geweest. Die komt iig niet zo geniepig over, en kan antwoorden geven, waar Verhagen eromheen draait.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zou het er anders beter uit hebben gezien voor het CDA?
Vergeleken met vorig jaar scoren ze ongeveer gelijk, dus dat zal wel loslopen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef gelly het volgende:
Dan was er een paars+ geweest, dus ik denk van wel. Oppositie is altijd goed voor zetels.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Zou het er anders beter uit hebben gezien voor het CDA?
Ben ik zeker met je eens. Eigenlijk lullig dat het zo van een persoon afhangt, maar dat is nu eenmaal zo.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Met een Jan-Kees de Jager aan het roer was het beter geweest. Die komt iig niet zo geniepig over, en kan antwoorden geven, waar Verhagen eromheen draait.
What's new?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef horned_reaper het volgende:
Tytsjerksteradiel CDA (21,6%)die naam xD
Tsja, in die gemeente zijn alle plaatsen standaard in het Fries..quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef horned_reaper het volgende:
Tytsjerksteradiel CDA (21,6%)die naam xD
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Die verslaggever die bij de SGP staat trok vanochtend aan het korste strootje, vermoed ik.
Jep.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef MrBadGuy het volgende:
Van der Staaij snapt tenminste dat de EK zich niet makkelijk laat voorspellen
Dongeradeelquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
What's new?
Leeuwarderadeel
Dantumadeel
Ach zelfs het SGP feestje is leuker dan het CDA uhm bijeenkomst.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Die verslaggever die bij de SGP staat trok vanochtend aan het korste strootje, vermoed ik.
Fantastisch inderdaad als deze enge partij gehalveerd wordt.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
SGP van 2 naar 1 zetel zou het eennamooiste nieuws van de dag zijn.
Ze hadden Eurlings (en eerder Wijn) nooit weg mogen laten gaan, dat waren personen die zo'n partij een boost kunnen geven ipv de grijze lui die nu al rond de acht jaar aan hun pluche geplakt zitten.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Met een Jan-Kees de Jager aan het roer was het beter geweest. Die komt iig niet zo geniepig over, en kan antwoorden geven, waar Verhagen eromheen draait.
Hij staat bij 4 kleine partijen tegelijk hè, inclusief die van Thieme. Dus langste strootje denk ikquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:05 schreef KoosVogels het volgende:
Klopt. Ze hebben verhoudingsgewijs dubbel zoveel stemmen bij PS-verkiezingen, omdat ze ALTIJD gaan stemmen. Kom uit dat milieu en stemmen wordt daar als je heilige plicht gezien. Nu er meer mensen stemmen wordt de kiesdeler hoger.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Hilarisch dat een partij als de SGP een keer last heeft van een hoge opkomst
SGP of 50+ dan maarquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef eriksd het volgende:
37 zetels met alle groten steden binnen. Hmmm. Zonder SGP.
Grunnquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef horned_reaper het volgende:
Groningen is binnen!![]()
PvdA grootste partij
SP en D66 EXACT gelijk als tweede.
Alleen zijn enkele van die 'delen' officieel in het Fries. Iig Tytsjerksteradielquote:
Ik denk als pasen en pinksteren op dezelfde dag vallen.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Wanneer stoppen ze eindelijk met Urk meetellen
Net als Fryslân de officiële naam is, en niet Frieslandquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Alleen zijn enkele van die 'delen' officieel in het Fries. Iig Tytsjerksteradiel
Eurlings wekt ook veel wrevel op volgens mij. Wijn was goed idd!quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ze hadden Eurlings (en eerder Wijn) nooit weg mogen laten gaan, dat waren personen die zo'n partij een boost kunnen geven ipv de grijze lui die nu al rond de acht jaar aan hun pluche geplakt zitten.
Mwoah, vorige keer exact deze situatie, PvdA lag voor, en toen kwamen de VVD gemeentes binnen.quote:
of alledrie.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef alors het volgende:
[..]
Erika Terpstra, of Annemarie Jorritsma
Zeg dat tegen haatzaaier Wildersquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
kerel. chill een beetje. laten we het hier gezellig houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |