Hmmmmz, de mensen die ik ken vinden het eerder lachwekkend of gewoon ronduit achterlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind het echt naar voor je stu
[..]
En hoe groot is dan de kans op basis van deze "resultaten" dat het in de toekomst wel gebeurd? Stel dat je daardoor naar een andere tandarts moetEn weet je, er komen zat mensen te laat. De klanten die ik zie, die mensen komen altijd op hun eigen tijd
Vervelend, maar ik help ze er niet minder om. En zo staat bijna iedereen er wel tegenover. Bovendien kun je toch gewoon toelichten dat het op een misverstand berust...
wat is vredenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te ervoor is nooit goed, behalve bij tevreden
Ik krijg geen DMs doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je je dm nog gekregen btw?
[..]
Welcome back
Doet dat eens PMmenquote:
Ohquote:
Surequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
zou je mijn foto;s uit het vorige topic willen gooien?
ik blij dat zelf niet meer te kunnen na een slotje
Ik vind het niet lachwekkend of achterlijk, ik vind het kut voor jequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, de mensen die ik ken vinden het eerder lachwekkend of gewoon ronduit achterlijk
Nou, als ik te laat zou zijn bij de tandarts moet ik wel de behandeling betalen en dat zou ik weigeren omdat ik alles zo vaak controleer dat ik geen vergissing kan maken. En dan word ik boos als een ander dat doet en bla bla bla. Nou ja, laat ik zeggen dat ik dan nogal onredelijk kan zijn. Misschien is dat sowieso iets dat ik af en toe ben
Kom eens op msn danquote:
Wijsneusquote:
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het niet lachwekkend of achterlijk, ik vind het kut voor jeDit is gewoon niet fijn voor je
Slofjes lenen?quote:
Nee, hij voelt zich gewoon niet zo jofel..quote:
PGR heeft even Fok!vakantie geloof ikquote:
Waarom zou hij boos zijn op jou?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij voelt zich gewoon niet zo jofel..
En hij is NIET boos op mij![]()
![]()
Ja, ik vind het ook echt heel irritant en heb het met bijna alles. Zo controleer ik ook elke dag meerdere malen per dag of al mijn pasjes nog wel in mijn portemonnee zitten en die tel ik dan ook weer in zo'n veelvoud door en door dat herhalen twijfel je op de een of andere manier steeds meer. Ik twijfel ook altijd (bij elke werkgever) of ze me wel betalen enzo. Gewoon met allerlei dingen in het leven eigenlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het niet lachwekkend of achterlijk, ik vind het kut voor jeDit is gewoon niet fijn voor je
Maar dan wordt je vaak alsnog behandeld, alleen bij no show betaal je voor niets. En nou, dan kost je dat een keer (even gebaseerd op NL prijzen) 50 euro kwijt voor niets.... Beter dat dan de "controlefreak" in je zo de ruimte geven/faciliteren...
Nee hoor, hij was een paar uur geleden nog gewoon op msnquote:
dan idd Fok vakantiequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, hij was een paar uur geleden nog gewoon op msn
Ik heb sloffenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Slofjes lenen?Heb noorse sloffen van de Action en die zijn heerlijk
Leeftijdsdiscriminatie enzoquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom zou hij boos zijn op jou?![]()
knap dat je er over praat kerelquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Goed, genoeg over mij![]()
Thanks voor het 'luisteren' enzo![]()
Truste Muck! Ik hoop dat je lekker slaapt ondanks al die zooi aan je lijfquote:
Ik hoop dat je toch ergens de kracht oid kunt vinden om hulp te zoekenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook echt heel irritant en heb het met bijna alles. Zo controleer ik ook elke dag meerdere malen per dag of al mijn pasjes nog wel in mijn portemonnee zitten en die tel ik dan ook weer in zo'n veelvoud door en door dat herhalen twijfel je op de een of andere manier steeds meer. Ik twijfel ook altijd (bij elke werkgever) of ze me wel betalen enzo. Gewoon met allerlei dingen in het leven eigenlijk.
Slaap lekker meisjequote:
Kan wel eens heeeel fijn zijn hoor, ff van je af pratenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
Voor zover ik iets gedaan heb, ywquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef Stuart het volgende:
iddquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te ervoor is nooit goed, behalve bij tevreden
Coolquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb sloffenin de vorm van klompen met koeienprint
alleen sloffen in bed is nou niet echt...
Oh nee joh, dat zat vast en zeker wel goedquote:
Ik ken hier toch niemand dus ik denk ik gooi het maar een keer in de groepquote:
Thanksquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:12 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor zover ik iets gedaan heb, ywEn goed van je dat je dan uberhaupt al zo open bent geweest voor jou doen
Je bent niet gek en uitlachen zou ik in elk geval nooit doen om zoiets... Je hebt er last van en dat is gewoon klote...quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ken hier toch niemand dus ik denk ik gooi het maar een keer in de groep
De meeste mensen die ik ken moet er om lachen of denken gewoon dat ik gek ben. Nou ja, het is inderdaad niet 'normaal'![]()
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 02-03-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 228 Marijkezwolle
02. 180 RockNijntje
03. 150 Stuart
04. 149 Koen66
05. 137 Muck
06. 130 Dr_Flash
07. 125 MPG
08. 104 wel.o.k
09. 091 littledrummergirl
10. 089 goldfinger1963
11. 088 TheFamousMan
12. 086 DaMart
13. 082 Toekito
14. 074 friemelaar
15. 070 Barretje80
16. 063 Symphonic
17. 050 Whiskers2009
18. 047 PeZu
19. 040 LovelyLady
20. 035 Trevland
Reeks-statistieken!
told you soquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij voelt zich gewoon niet zo jofel..
En hij is NIET boos op mij![]()
![]()
Kreeg vandaag gelukkig eindelijk een PM terug.. Het zit idd goedquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oh nee joh, dat zat vast en zeker wel goed![]()
kloptquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
De meeste mensen die ik ken moet er om lachen of denken gewoon dat ik gek ben. Nou ja, het is inderdaad niet 'normaal'![]()
Ik ook hoorquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
klopt
ik praat online over sommige dingen makkelijker dan IRL
hahaha ik zag het ook alquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hahaha ik zag het ook al
vreemd genoeg herkende ik UI niet in de OP
Goed gedaanquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |