Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
kom ga mee naar snorkellandin de diepe zeeeeee
Trustequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga mn dekentje knuffelen![]()
slaap lekker allemaal
weltruste kleintjequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker allemaal
Nee, echt geen idee waar dat vandaan komt maar ik heb dat met IEDEREEN. Een brief doe ik zelf wel op de bus anders twijfel ik of die wel in de brievenbus beland en niet in de emmer.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat dus
En lieve Stu, artsen en dergelijke hebben niet voor niets een geheimhoudingsplicht! Dus alles wat je daar uberhaupt zou vertellen blijft daar... En waar komt dat niet vertrouwen vandaan, weet je dat misschien ook?
Muckquote:
ik ookquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
tjemig Muck wat een dradenbende allemaal.....
Hoop dat er iets uit gaat komen
He meisquote:
Lekker slapen halve zeekoequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker allemaal
vooral vreselijk vermoeiend lijkt me!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, echt geen idee waar dat vandaan komt maar ik heb dat met IEDEREEN. Een brief doe ik zelf wel op de bus anders twijfel ik of die wel in de brievenbus beland en niet in de emmer.
Ik draai de deur op slot, loop de tuin uit en vraag me dan af of ik de deur uberhaupt wel heb dichtgedaan achter me.
Ik stel een vraag, krijg antwoord, stel de vraag opnieuw en blijf bellen en mailen met dezelfde vraag en dan nog denk ik misschien sprak ik wel met een stagiair ofzo
Ik maak een afspraak met de kapper of tandarts en bel 2 minuten later terug om te controleren of ik wel de juiste tijd heb afgesproken. Dat doe ik dan gerust 2 of 3 keer.
Irritant voor anderen maar ook voor mezelf
Whut?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef Koen66 het volgende:
tjemig Muck wat een dradenbende allemaal.....
Hoop dat er iets uit gaat komen
als je snel bent, kun je de foto's ui het vorige topic nog zienquote:
welke foto'squote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef Muck het volgende:
ik haal de foto's weer weg uit het vorige topic hoor
Welterustenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:45 schreef littledrummergirl het volgende:
slaap lekker allemaal
Smaakte hij niet naar shampooquote:
ik heb ze gezienquote:
Voor die anderen is het lang zo vervelend niet als voor jezelf! Je maakt het jezelf wel heel moeilijk zoquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, echt geen idee waar dat vandaan komt maar ik heb dat met IEDEREEN. Een brief doe ik zelf wel op de bus anders twijfel ik of die wel in de brievenbus beland en niet in de emmer.
Ik draai de deur op slot, loop de tuin uit en vraag me dan af of ik de deur uberhaupt wel heb dichtgedaan achter me.
Ik stel een vraag, krijg antwoord, stel de vraag opnieuw en blijf bellen en mailen met dezelfde vraag en dan nog denk ik misschien sprak ik wel met een stagiair ofzo
Ik maak een afspraak met de kapper of tandarts en bel 2 minuten later terug om te controleren of ik wel de juiste tijd heb afgesproken. Dat doe ik dan gerust 2 of 3 keer.
miss kun je wat lezen over controledwangquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hai Whiskersquote:
Matige kwaliteit zegquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:48 schreef Muck het volgende:
[..]
als je snel bent, kun je de foto's ui het vorige topic nog zien
[KSC #2971] En nog een rare TT *O*
Hoi Marijkequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He meisAlles goed?
[..]
Lekker slapen halve zeekoe![]()
het is een webcam en ik lig in bedquote:
Ja, en dan zal ik het je nog gekker vertellen, dan heb ik ook nog een soort dwangneurose dat ik bepaalde dingen 'moet' doen in bepaalde aantallen. Dus iets 4x controleren of 4x4 keer en allemaal van dat soort tijdrovende shitquote:
We kunnen niet allemaal zo fantastisch met een camera omgaan als jijquote:
poehquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en dan zal ik het je nog gekker vertellen, dan heb ik ook nog een soort dwangneurose dat ik bepaalde dingen 'moet' doen in bepaalde aantallen. Dus iets 4x controleren of 4x4 keer en allemaal van dat soort tijdrovende shit
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
![]()
Alles goed en weer gesport vandaag![]()
Kreeg alleen te horen dat ik eigenlijk 2x per week moet gaan: "anders bouw je niks op"
Ja en soms wil ik het ook gewoon niet doen omdat ik denk het zit wel goed maar dat 'het zit wel goed' gevoel duurt nooit langer dan een paar minutenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Koen66 het volgende:
Stu, dat klinkt erg vermoeiend inderdaad, zeker ook voor jezelf
Mijn draadjesfoto had je al gezien toch?quote:
poeh, heftig hoor.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en dan zal ik het je nog gekker vertellen, dan heb ik ook nog een soort dwangneurose dat ik bepaalde dingen 'moet' doen in bepaalde aantallen. Dus iets 4x controleren of 4x4 keer en allemaal van dat soort tijdrovende shit
Ik kan je natuurlijk niet dwingen, maar ik zou toch eens op zoek gaan naar hulp....quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekkerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoi Marijke![]()
![]()
Alles goed en weer gesport vandaag![]()
Kreeg alleen te horen dat ik eigenlijk 2x per week moet gaan: "anders bouw je niks op"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |