Wat heerlijkquote:
Ik had begrepen dat je dat ook niet te vaak kon gebruiken, klopt dat?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
* littledrummergirl tikt in stressvolle periode melatonine naar binnen om te kunnen slapen![]()
Die is ook vertrokken zodra hij zijn kussen raaktquote:
flesje per half uur er zijn dagen dat ik meer drinken en nog niet kan slapenquote:
Lekker slapenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:24 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens slapen, ben verrot en nu ook nog een k*t humeur erbij.![]()
Trusten allen
dan is het nu misschien ook belangrijk dat je doorpakt, ga het gewoon even van je afschrijven in een wordbestandje ofzo. En mocht je ervoor kiezen dat je er iets mee wilt, dan kun je dat gewoon meenemen als leidraad, kan wel helpen als je niet zon prater bent.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:23 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik begin me ook wel wat zorgen te maken over mijn drinken eigenlijk. Afgelopen zondag had ik iets van 9 pints op (dat zijn iets van 17 flesjes) en ik voelde me niet eens aangeschoten. Gewoon eng hoe snel het went om steeds meer te drinken
Ehm, ik ben niet zo'n prater ben ik bang. Niet met vrienden en ook niet met onbekenden. Ben nu voor mijn doen al heel erg open eigenlijk
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Muck het volgende:
zo, ik ben een snorkel
slang in mijn neus, 3 kastjes op mijn buik en een sensor aan mijn pink
slaap 'lekker'
darth muckquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Muck het volgende:
zo, ik ben een snorkel
slaap 'lekker'
Fotoow!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Muck het volgende:
zo, ik ben een snorkel
slaap 'lekker'
Oh maar in dat soort situaties slaap ik altijd als laatste hoorquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Die is ook vertrokken zodra hij zijn kussen raakt![]()
En als Fles dan nog een keer KOPPEDICHTMAFFE bleeert, slaapt ie er gewoon doorheen...
Het werkt vaak wel ontspannend eigenlijk het drinken maar dan maak ik me er dus overdag druk over of ik dat nou wel zo moet blijven doen. Ik weet dat ik het niet moet doen en hoewel het ergens als verslaving klinkt wil ik daar niet aan toegevenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, dat is inderdaad best engIk ben echt al aangeschoten na 1 a 2 flesjes bier
![]()
Dus een tijdje minderen kan denk ik sowieso geen kwaad...
Misschien toch een idee om het dan anders te ventileren? In een dagboek oid? Want nu blijft het allemaal in je hoofd zitten en houd je het daar.... daar word je ook niet echt vrolijk van lijkt me, ten minste ik zou daar heel erg onrustig en druk van in m'n hoofd worden...
t werkt bij mij als een trein, maar je went er wel vrij snel aan.. als ik het een week gebruik en dan weer stop, slaap ik de eerste twee dagen weer baggerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk
[..]
Ik had begrepen dat je dat ook niet te vaak kon gebruiken, klopt dat?
komt goedquote:
Pezu, I'm your fatherquote:
momentquote:
Mijn werkdag is 12 uur. Dan zou ik toch moe moeten zijn. Dat voel ik wel in ieder geval. Op dagen dat ik niet werk drink ik veeeeeel meerquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
flesje per half uur er zijn dagen dat ik meer drinken en nog niet kan slapen
Ik snap dat wel... en je moet ook doen wat voor jou goed voelt... Maar ik zou je toch aanraden nu door te pakken en eens te kijken of je toch niet met iemand kunt pratenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het werkt vaak wel ontspannend eigenlijk het drinken maar dan maak ik me er dus overdag druk over of ik dat nou wel zo moet blijven doen. Ik weet dat ik het niet moet doen en hoewel het ergens als verslaving klinkt wil ik daar niet aan toegeven![]()
![]()
![]()
Ik hou nu op mijn telefoon de dagen bij dat ik er maar 2 drink (3 flesjes omgerekend). Dat zijn dan mijn 'goede' dagen. Daar ga ik me op proberen te richtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dan is het nu misschien ook belangrijk dat je doorpakt, ga het gewoon even van je afschrijven in een wordbestandje ofzo. En mocht je ervoor kiezen dat je er iets mee wilt, dan kun je dat gewoon meenemen als leidraad, kan wel helpen als je niet zon prater bent.
Sowieso denk ik dat het voor jezelf ook goed is om het verloop te zien. Je weet misschien wel dat het meer wordt, maar zet het bijvoorbeeld eens onder elkaar, hoeveel precies en wanneer? Geeft je ook een beetje inzicht in wat er in je leven gebeurt en wat voor invloed dat evt op je drinkgedrag heeft.
Gewoon even wat losse tips hoordoe ermee wat je wilt
Ja dan doe ik het liever zonderquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
t werkt bij mij als een trein, maar je went er wel vrij snel aan.. als ik het een week gebruik en dan weer stop, slaap ik de eerste twee dagen weer bagger
Nou, dat doe ik gevoelsmatig nu dus hierquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snap dat wel... en je moet ook doen wat voor jou goed voelt... Maar ik zou je toch aanraden nu door te pakken en eens te kijken of je toch niet met iemand kunt praten
"Maar" 2 flesjes is altijd beter dan nog meer, dus goed dat je je daar op richt! Hapklare stappen die haalbaar zijn...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik hou nu op mijn telefoon de dagen bij dat ik er maar 2 drink (3 flesjes omgerekend). Dat zijn dan mijn 'goede' dagen. Daar ga ik me op proberen te richten
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, dat doe ik gevoelsmatig nu dus hier![]()
Ach, als ik de kranten lees dan vraag ik me wel eens af waar ik me druk om durf te makenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ach Stu, zo lang je maar niet als je PI gaat kijken zal het wel goed zijn
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ach Stu, zo lang je maar niet als je PI gaat kijken zal het wel goed zijn
Om je eigen problemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als ik de kranten lees dan vraag ik me wel eens af waar ik me druk om durf te maken
Altijd positief blijven denkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als ik de kranten lees dan vraag ik me wel eens af waar ik me druk om durf te maken
Ja, ik ga me op die positieve uitdaging richtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
"Maar" 2 flesjes is altijd beter dan nog meer, dus goed dat je je daar op richt! Hapklare stappen die haalbaar zijn...
[..]![]()
Je praat misschien nu over de problemen rondom je problemen, maar niet per se waarover je piekert... Ik denk dat het gewoon goed is en zelfs misschien wel een opluchting is....
Ja, dat is wel belangrijk... Al is het soms echt verrekte moeilijk hoor....quote:
Ik vind dat zo'n krankzinnig gezichtje!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Scherp Nijner, scherp
Dat zou zelfs een beetje eng zijn denk ik
![]()
Ja, maar misschien moet ik wel gewoon alleen naar het positieve kijken want dat is er ook genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om je eigen problemenAls je jouw ellende aan dat van anderen moet meten dan zou bijna niemand zich kut "mogen" voelen. Alles is relatief, maar ook iedereen heeft recht op zijn/haar verdriet en geluk
Ja klopt...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel belangrijk... Al is het soms echt verrekte moeilijk hoor....
Altijd goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ga me op die positieve uitdaging richten
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik denk dat ik gewoon een afwijking heb met een bepaald aantal dingen
Met behulp van de almachtige Strongbowsquote:
Ja, maar weet je soms is het ook goed om gewoon even ruimte te maken voor pijn/teleurstelling/verdrietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar misschien moet ik wel gewoon alleen naar het positieve kijken want dat is er ook genoeg
dat lijkt me echt heel erg moeilijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
Ik vertrouw gewoon niets en niemand. Mensen niet maar ook instanties niet zoals de bank, de belastingdienst, verzekeringen, bedrijven. Nou, zeg maar gewoon gerust ALLES
Het is nogal frusterend omdat ik gerust daardoor dezelfde vraag 5x stel aan een bank, bedrijf of wat voor instantie dan ook en dan nog niet overtuigd benquote:
mijn longarts en internist denken dat ik 'snachts soms stop met ademen, waardoor mijn lichaam probeert wakker te worden (joehoeeee ademen!) maar net onder de wakker-word-grens blijft, waardoor ik nooit lekker doorslaap en altijd doodmoe benquote:
Ik vertrouw juist teveel, maar bij mij gaat dat dus alleen om mensenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
Ik vertrouw gewoon niets en niemand. Mensen niet maar ook instanties niet zoals de bank, de belastingdienst, verzekeringen, bedrijven. Nou, zeg maar gewoon gerust ALLES
Wat een eng idee. Soort van apneuquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn longarts en internist denken dat ik 'snachts soms stop met ademen, waardoor mijn lichaam probeert wakker te worden (joehoeeee ademen!) maar net onder de wakker-word-grens blijft, waardoor ik nooit lekker doorslaap en altijd doodmoe ben
moeilijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
nou Muck, dat maak je ook niet elke dag mee... hoe ga je daar mee slapen?
mja, lekkere betrouwbare metingquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef MPG het volgende:
En dan gaan ze het gek vinden dat je met die toestanden om niet slaapt Muckie...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
Dat dusquote:
quote:
thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
jemig muck !
hoop voor je dat je uberhaubt n beetje kan slapen met dat circus om je heen
Nou Muckie das een aardige spaghetti die je omgehangen hebtquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn longarts en internist denken dat ik 'snachts soms stop met ademen, waardoor mijn lichaam probeert wakker te worden (joehoeeee ademen!) maar net onder de wakker-word-grens blijft, waardoor ik nooit lekker doorslaap en altijd doodmoe ben
Ik hoop dat het slapen meevaltquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
thanks
het typt nogal klote met zo'n sensor om je vinger, dus sorry als het onbegrijpelijjk wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |