quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef RockNijntje het volgende:
Ach Stu, zo lang je maar niet als je PI gaat kijken zal het wel goed zijn
Om je eigen problemenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als ik de kranten lees dan vraag ik me wel eens af waar ik me druk om durf te maken
Altijd positief blijven denkenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, als ik de kranten lees dan vraag ik me wel eens af waar ik me druk om durf te maken
Ja, ik ga me op die positieve uitdaging richtenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
"Maar" 2 flesjes is altijd beter dan nog meer, dus goed dat je je daar op richt! Hapklare stappen die haalbaar zijn...
[..]![]()
Je praat misschien nu over de problemen rondom je problemen, maar niet per se waarover je piekert... Ik denk dat het gewoon goed is en zelfs misschien wel een opluchting is....
Ja, dat is wel belangrijk... Al is het soms echt verrekte moeilijk hoor....quote:
Ik vind dat zo'n krankzinnig gezichtje!quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Scherp Nijner, scherp
Dat zou zelfs een beetje eng zijn denk ik
![]()
Ja, maar misschien moet ik wel gewoon alleen naar het positieve kijken want dat is er ook genoegquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Om je eigen problemenAls je jouw ellende aan dat van anderen moet meten dan zou bijna niemand zich kut "mogen" voelen. Alles is relatief, maar ook iedereen heeft recht op zijn/haar verdriet en geluk
Ja klopt...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is wel belangrijk... Al is het soms echt verrekte moeilijk hoor....
Altijd goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik ga me op die positieve uitdaging richten
Ik snap wel wat je bedoelt. Ik denk dat ik gewoon een afwijking heb met een bepaald aantal dingen
Met behulp van de almachtige Strongbowsquote:
Ja, maar weet je soms is het ook goed om gewoon even ruimte te maken voor pijn/teleurstelling/verdrietquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, maar misschien moet ik wel gewoon alleen naar het positieve kijken want dat is er ook genoeg
dat lijkt me echt heel erg moeilijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
Ik vertrouw gewoon niets en niemand. Mensen niet maar ook instanties niet zoals de bank, de belastingdienst, verzekeringen, bedrijven. Nou, zeg maar gewoon gerust ALLES
Het is nogal frusterend omdat ik gerust daardoor dezelfde vraag 5x stel aan een bank, bedrijf of wat voor instantie dan ook en dan nog niet overtuigd benquote:
mijn longarts en internist denken dat ik 'snachts soms stop met ademen, waardoor mijn lichaam probeert wakker te worden (joehoeeee ademen!) maar net onder de wakker-word-grens blijft, waardoor ik nooit lekker doorslaap en altijd doodmoe benquote:
Ik vertrouw juist teveel, maar bij mij gaat dat dus alleen om mensenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
Ik vertrouw gewoon niets en niemand. Mensen niet maar ook instanties niet zoals de bank, de belastingdienst, verzekeringen, bedrijven. Nou, zeg maar gewoon gerust ALLES
Wat een eng idee. Soort van apneuquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn longarts en internist denken dat ik 'snachts soms stop met ademen, waardoor mijn lichaam probeert wakker te worden (joehoeeee ademen!) maar net onder de wakker-word-grens blijft, waardoor ik nooit lekker doorslaap en altijd doodmoe ben
moeilijkquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:38 schreef RockNijntje het volgende:
nou Muck, dat maak je ook niet elke dag mee... hoe ga je daar mee slapen?
mja, lekkere betrouwbare metingquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef MPG het volgende:
En dan gaan ze het gek vinden dat je met die toestanden om niet slaapt Muckie...
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:37 schreef Stuart het volgende:
Dat dusquote:
quote:
thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:40 schreef littledrummergirl het volgende:
jemig muck !
hoop voor je dat je uberhaubt n beetje kan slapen met dat circus om je heen
Nou Muckie das een aardige spaghetti die je omgehangen hebtquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:39 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn longarts en internist denken dat ik 'snachts soms stop met ademen, waardoor mijn lichaam probeert wakker te worden (joehoeeee ademen!) maar net onder de wakker-word-grens blijft, waardoor ik nooit lekker doorslaap en altijd doodmoe ben
Ik hoop dat het slapen meevaltquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:41 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
thanks
het typt nogal klote met zo'n sensor om je vinger, dus sorry als het onbegrijpelijjk wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |