whut??quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:34 schreef RockNijntje het volgende:
Ooooh mijn godVanmiddag lopen schelden op me en nu slijmen, nee joh tuurlijk heb ik hem niet door
Naja, nu weten jullie hoe het ervoor staat, en ik ga het nu verwijderen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar dan hoef je toch niet letterlijk te posten wat hij zegt...
Oooooh. Zal wel ongesteld zijn geweestquote:
Dat gebeurt ook zo vaak bij jongensquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooooh. Zal wel ongesteld zijn geweest
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooooh. Zal wel ongesteld zijn geweest
Maak je niet zo druk man. Er staat verder geen naam bij en jij post hier ook niet onder je eigen naam. Je probeert alleen je verhaal te doen en je wil iemand helpen. Niets mis meequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, nu weten jullie hoe het ervoor staat, en ik ga het nu verwijderen.
Hoe wil je het uit quotes verwijderen?quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Naja, nu weten jullie hoe het ervoor staat, en ik ga het nu verwijderen.
Dat is het nieuwe ongesteld wordenquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zo vaak bij jongens
Die hebben ook een cyclusquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook zo vaak bij jongens
Deze cyclus heet mislukte playerquote:
Nou, blijkbaar krijg je er een wisselvallig karakter vanquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Deze cyclus heet mislukte player
Heb je dat nog nooit gemerkt?quote:
Wist je at je ook een neuscyclus hebt?quote:
Ja best welquote:
ja dat weet ik helaas maar al te goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef Muck het volgende:
[..]
Wist je at je ook een neuscyclus hebt?
Op jullie eigen hormoontjesquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef friemelaar het volgende:
[..]
ik probeer me te bedenken waar je doelt
Whehehe, karma is a bitchquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja best welZo'n verschrikkelijke player en het enige meisje dat hem wil, wil hij dan weer nét niet
![]()
Jumquote:
quote:
rustigquote:
ik ben hookedquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daarom heb je ook nog zoveel haar
* Marijkezwolle mompelt iets over het verband tussen een hoog testosteron gehalte en kaalheid
Net zoals die heinekenontvoerder die geplet is door een of andere graafmachinequote:
met dtquote:
ik was hem vergeten maar nu is de dokter terug in mijn levenquote:
ik ben the Bold uit the Bold & the Beautifulquote:Op woensdag 2 maart 2011 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daarom heb je ook nog zoveel haar
* Marijkezwolle mompelt iets over het verband tussen een hoog testosteron gehalte en kaalheid
Te weinig dusquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2011 22:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dat weet ik helaas maar al te goed
Het snot is weg, nou de ontsteking nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |