teveel is nooit goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teveel van dat soort gewoontes worden ook een dwangneurose

Joh... Dat weet hij zelf vast ook maar al te goedquote:
 ...
 ...

Dus dat niemand kunnen vertrouwen zit zo diep dat je het eigenlijk nodig hebt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat ik niet meer overtuigd zou kunnen zijn van het feit dat NIEMAND te vertrouwen is
 Snap ik je nou goed?
 Snap ik je nou goed?  

Hier, wieso?quote:

Te ervoor is nooit goed, behalve bij tevredenquote:

Heb je je dm nog gekregen btw?quote:

Welcome backquote:

Da's ook weer waar. Je bent een wijze vrouwquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
1 keer per week is beter dan nietEn het moet ook een beetje haalbaar zijn he? Anders ga je straks misschien met tegenzin en daardoor niet meer

Hmmmmz, de mensen die ik ken vinden het eerder lachwekkend of gewoon ronduit achterlijkquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Ik vind het echt naar voor je stu
[..]
En hoe groot is dan de kans op basis van deze "resultaten" dat het in de toekomst wel gebeurd? Stel dat je daardoor naar een andere tandarts moetEn weet je, er komen zat mensen te laat. De klanten die ik zie, die mensen komen altijd op hun eigen tijd
Vervelend, maar ik help ze er niet minder om. En zo staat bijna iedereen er wel tegenover. Bovendien kun je toch gewoon toelichten dat het op een misverstand berust...

wat is vredenquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Te ervoor is nooit goed, behalve bij tevreden

Ik krijg geen DMs doorquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb je je dm nog gekregen btw?
[..]
Welcome back
 ...
 ...  

Doet dat eens PMmenquote:
 ?
 ?

Ohquote:

Surequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:04 schreef Muck het volgende:
[..]
Oh
zou je mijn foto;s uit het vorige topic willen gooien?
ik blij dat zelf niet meer te kunnen na een slotje

Ik vind het niet lachwekkend of achterlijk, ik vind het kut voor jequote:Op donderdag 3 maart 2011 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hmmmmz, de mensen die ik ken vinden het eerder lachwekkend of gewoon ronduit achterlijk
Nou, als ik te laat zou zijn bij de tandarts moet ik wel de behandeling betalen en dat zou ik weigeren omdat ik alles zo vaak controleer dat ik geen vergissing kan maken. En dan word ik boos als een ander dat doet en bla bla bla. Nou ja, laat ik zeggen dat ik dan nogal onredelijk kan zijn. Misschien is dat sowieso iets dat ik af en toe ben
 Dit is gewoon niet fijn voor je
 Dit is gewoon niet fijn voor je 

Kom eens op msn danquote:

Wijsneusquote:
 En vreden is ehm heel fijn
 En vreden is ehm heel fijn  

Helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het niet lachwekkend of achterlijk, ik vind het kut voor jeDit is gewoon niet fijn voor je

Slofjes lenen?quote:
 Heb noorse sloffen van de Action en die zijn heerlijk
 Heb noorse sloffen van de Action en die zijn heerlijk  

Nee, hij voelt zich gewoon niet zo jofel..quote:

PGR heeft even Fok!vakantie geloof ikquote:
 Maar het gaat wel goed met hem hoor
 Maar het gaat wel goed met hem hoor  

Waarom zou hij boos zijn op jou?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij voelt zich gewoon niet zo jofel..
En hij is NIET boos op mij

Ja, ik vind het ook echt heel irritant en heb het met bijna alles. Zo controleer ik ook elke dag meerdere malen per dag of al mijn pasjes nog wel in mijn portemonnee zitten en die tel ik dan ook weer in zo'n veelvoud door en door dat herhalen twijfel je op de een of andere manier steeds meer. Ik twijfel ook altijd (bij elke werkgever) of ze me wel betalen enzo. Gewoon met allerlei dingen in het leven eigenlijk.quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik vind het niet lachwekkend of achterlijk, ik vind het kut voor jeDit is gewoon niet fijn voor je
Maar dan wordt je vaak alsnog behandeld, alleen bij no show betaal je voor niets. En nou, dan kost je dat een keer (even gebaseerd op NL prijzen) 50 euro kwijt voor niets.... Beter dat dan de "controlefreak" in je zo de ruimte geven/faciliteren...

Nee hoor, hij was een paar uur geleden nog gewoon op msnquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |