Heftige verhalen Stu, kan me voorstellen dat je je daar niet prettig bij voeltquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en dan zal ik het je nog gekker vertellen, dan heb ik ook nog een soort dwangneurose dat ik bepaalde dingen 'moet' doen in bepaalde aantallen. Dus iets 4x controleren of 4x4 keer en allemaal van dat soort tijdrovende shit
Nou, ik kan echt vreselijk kwaad worden als dan iets niet klopt of goed gaat. Ik word sowieso al vrij snel kwaad maar kan dan echt door het lint gaan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor die anderen is het lang zo vervelend niet als voor jezelf! Je maakt het jezelf wel heel moeilijk zoIk zou niet weten hoe of wat hoor, maar misschien toch eens voor jezelf nagaan hoe je het iets in kan dammen?
Dat je bijvoorbeeld iets meer rationaliseert of je iets meer beseft dat stel dat je een verkeerd antwoord hebt of een schrijffout maakt in je afspraak oid dat het ergste wat er kan gebeuren is dat hetgeen wat je nu weet niet klopt... Want wat zou de ergste consequentie kunnen zijn als hetgeen je vreest waar blijkt te zijn?
Ja, dat zijn van die kleine dingen, net als dat heel veel mensen voelen aan de autodeur of die wel echt op slot zit...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, heftig hoor.
Heb hooguit wel eens dat als ik eigenlijk wel weet dat ik de deur op slot heb gedaan en in de auto zit, ik toch weer een keer terugloop om te checken.
Maar dat heeft iedereen wel denk ik
Thanksquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:49 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
miss kun je wat lezen over controledwangkijken of je daar wat in herkend, let ff niet op de berg bangmakende teksten over grote stoornissen eromheen, alleen ff kijken of het bekend voorkomt
sterkte mee iigik ga mn bedje in
nee?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn draadjesfoto had je al gezien toch?
Is je dat wel eens overkomen dan? Zoiets? Dat je verkeerde info gehad hebt oid en daardoor te laat oid was?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik kan echt vreselijk kwaad worden als dan iets niet klopt of goed gaat. Ik word sowieso al vrij snel kwaad maar kan dan echt door het lint gaan.
Stel je voor dat ik bij de tandarts sta en die zou beweren dat ik daar te laat ben. Nou, dan word ik echt gek gewoon![]()
![]()
![]()
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die kleine dingen, net als dat heel veel mensen voelen aan de autodeur of die wel echt op slot zit...
Nou, uhhquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:51 schreef friemelaar het volgende:
[..]
volhouden
ging het al wat beter ?
Ja en ik moet dan gevoelsmatig minstens 4 (of een veelvoud dus bijvoorbeeld 8 of 12) keer aan die deur trekken om dat te controlerenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
poeh, heftig hoor.
Heb hooguit wel eens dat als ik eigenlijk wel weet dat ik de deur op slot heb gedaan en in de auto zit, ik toch weer een keer terugloop om te checken.
Maar dat heeft iedereen wel denk ik
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja en ik moet dan gevoelsmatig minstens 4 (of een veelvoud dus bijvoorbeeld 8 of 12) keer aan die deur trekken om dat te controleren
Nou, ik zie het zelf wel als een soort afwijking. Het kost echt heel veel tijd. Iets dat normaal 3 minuten zou moeten duren kan ik soms wel een half uur mee bezig zijn omdat ik het alsmaar blijf herhalenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan je natuurlijk niet dwingen, maar ik zou toch eens op zoek gaan naar hulp....Niet dat je gek bent
Maar ik denk wel dat je jezelf het echt onnodig moeilijk maakt zo...
Ik ga maar 1x per week, en dat vind ik eigenlijk al heel knap van mezelfquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LekkerEn hoe vaak ga je nu? Ik zou gewoon zo vaak gaan als haalbaar is
Das het allerbelangrijkstequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, uhhIk kan echt alleen de meest simplele pasjes..
Maar ik was wel moe en ik had een tomatenhoofd, dus ik deed wel mijn best
ik zet voor een stoplicht de auto in zijn 1, sta een eeuw stil, controleer of de auto echt in zijn 1 staat en rijd dan pas weg bij groenquote:
GMTAquote:
Ik ga daar zo ver bij dat ik zowat de hendel afbreek want ik ruk daar gewoon een keer of tig aan en dan bij alle deurenquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat zijn van die kleine dingen, net als dat heel veel mensen voelen aan de autodeur of die wel echt op slot zit...
dat is een gewoontequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zet voor een stoplicht de auto in zijn 1, sta een eeuw stil, controleer of de auto echt in zijn 1 staat en rijd dan pas weg bij groen
Dat is kut zeg...quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou, ik zie het zelf wel als een soort afwijking. Het kost echt heel veel tijd. Iets dat normaal 3 minuten zou moeten duren kan ik soms wel een half uur mee bezig zijn omdat ik het alsmaar blijf herhalen![]()
Ik zou het dan nu gewoon lekker op 1 keer per week houden en als het goed voelt 2 week gaanquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ga maar 1x per week, en dat vind ik eigenlijk al heel knap van mezelf![]()
heb namelijk al een jaar of 10 (of langer??) helemaal niet gesport.
Niet dat ik zo even weetquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Is je dat wel eens overkomen dan? Zoiets? Dat je verkeerde info gehad hebt oid en daardoor te laat oid was?
teveel van dat soort gewoontes worden ook een dwangneurosequote:
Die gaat echt heel ver. Ik heb een cijfer afwijking maar op een voor mijzelf nogal irritante manierquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh die kwartettenmanie kende ik niet van je Stu
Ik kijk het idd nog ff aan.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zou het dan nu gewoon lekker op 1 keer per week houden en als het goed voelt 2 week gaan
quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ga daar zo ver bij dat ik zowat de hendel afbreek want ik ruk daar gewoon een keer of tig aan en dan bij alle deuren
En hoe groot is dan de kans op basis van deze "resultaten" dat het in de toekomst wel gebeurd? Stel dat je daardoor naar een andere tandarts moetquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niet dat ik zo even weet
Maar dat zou echt het einde betekenen hoor. Dan kom ik NOOIT meer bij die tandarts of kapper of waar dan ook zeg maar![]()
Het probleem is echter dat ik niet meer overtuigd zou kunnen zijn van het feit dat NIEMAND te vertrouwen isquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is kut zeg...Ik weet zeker dat het te veranderen is, maar dat zal waarschijnlijk heel moeilijk worden als je het alleen doet... Probeer toch eens iemand te vertrouwen, misschien krijg je er iets heel waardevols voor terug
Dat is in elk geval wel mijn ervaring
1 keer per week is beter dan nietquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik kijk het idd nog ff aan.
Zal eens kijken of ik nog een extra klasje kan vinden. Maar het kost dan helaas ook 2x zo veel
teveel is nooit goedquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
teveel van dat soort gewoontes worden ook een dwangneurose
Joh... Dat weet hij zelf vast ook maar al te goedquote:
Dus dat niemand kunnen vertrouwen zit zo diep dat je het eigenlijk nodig hebt?quote:Op donderdag 3 maart 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het probleem is echter dat ik niet meer overtuigd zou kunnen zijn van het feit dat NIEMAND te vertrouwen is
Hier, wieso?quote:
Te ervoor is nooit goed, behalve bij tevredenquote:
Heb je je dm nog gekregen btw?quote:
Welcome backquote:
Da's ook weer waar. Je bent een wijze vrouwquote:Op donderdag 3 maart 2011 00:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
1 keer per week is beter dan nietEn het moet ook een beetje haalbaar zijn he? Anders ga je straks misschien met tegenzin en daardoor niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |