Ga weg danquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik studeer er, maar tis me toch weer een slagje links allemaal.
Het noorden is sinds mensenheugenis PvdA gebied. En ook de armste en meest onontwikkelde gebied van Nederland. Zal wel toeval zijn.quote:
Ja en? Is standaard zo..quote:
Een goed afgerichte hond.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed is een groot woord. Hij heeft gewoon de standaard PVV-teksten goed ingestudeerd.
Is dat nieuws voor je?quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Pff wat doet CDA het slecht in Adam.
%0Plus wordt geleid door Nagel, ooit maatje van Fortuyn. Als hij wat toezeggingen krijgt voor de oudjes, steunt hij het kabinet wel denk ik.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef Tijn het volgende:
[..]
Waarom zou de CU de coalitie steunen? Waarom zou 50Plus de coalitie steunen? Dat de SGP de coalitie bij elk punt steunt, is ook nog maar de vraag.
Dat komt doordat er relatief weinig PVVers zijn gekomen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ik studeer er, maar tis me toch weer een slagje links allemaal.
Net zoals de Cohen de standaart PvdA ' dit kabinet bezuinigd niet op een eerlijke manier' (en niet eens goed, met zijn gestotter) teksten heeft ingestudeerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed is een groot woord. Hij heeft gewoon de standaard PVV-teksten goed ingestudeerd.
No shit, doen ze altijdquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Klopt, is altijd al zo geweest..quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:33 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Daarnaast hoeft de steun ook niet altijd uit dezelfde hoek te komen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
%0Plus wordt geleid door Nagel, ooit maatje van Fortuyn. Als hij wat toezeggingen krijgt voor de oudjes, steunt hij het kabinet wel denk ik.
De breuk kwam juist omdat Nagel Fortuyn veeeeel te rechts vond, en daar schrok hij van.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
%0Plus wordt geleid door Nagel, ooit maatje van Fortuyn. Als hij wat toezeggingen krijgt voor de oudjes, steunt hij het kabinet wel denk ik.
Ik vind dat zo'n eng mannetje die Machiel de Graaff. Dat sikje op zijn kin en die arrogante kutblik in zijn ogen. Gatverdegatver.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Cohen heeft zich nog aangepast aan de huidige gang van zaken. Het praatje van De Graaf was hetzelfde als dat van Wilders vorig jaar.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Net zoals de Cohen de standaart PvdA ' dit kabinet bezuinigd niet op een eerlijke manier' (en niet eens goed, met zijn gestotter) teksten heeft ingestudeerd.
Nou en? Het is ook een ex-PvdA'er. Voor elk denkbaar standpunt heeft Jan Nagel wel een keer een partij opgerichtquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:34 schreef Lkw het volgende:
[..]
%0Plus wordt geleid door Nagel, ooit maatje van Fortuyn.
Dan moet de regering dus voor elk wetsvoorstel wat toezeggingen aan partijen buiten de coalitie toezeggen om effectief te kunnen regeren. Mooie situatie, maar niet heus.quote:Als hij wat toezeggingen krijgt voor de oudjes, steunt hij het kabinet wel denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |