cohenfansquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef feeling_sinister het volgende:
Wow! PvdA 25.000 extra stemmen in Amsterdam.
Dat kan je toch al doen. Google eens rechtszekerheids beginsel.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef IkeDubaku99 het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. Als ze hem willen doordrukken, dan stap ik naar de rechter.
Ik vind trouwens dat De Graaf het voor een PVV'er goed gedaan heeftquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:29 schreef KoosVogels het volgende:
De PVV vindt een slotdebat wel best, vermoed ik. Die zetten gewoon dat cassetebandje in de binnenzak van De Graaf op repeat.
CU steunt de coalitie vaak niet. Bijvoorbeeld niet bij de langstudeerboete.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef horned_reaper het volgende:
Maar hoeveel zin heeft het eigenlijk om te kijken of de coalitie een meerderheid heeft?
Als de SGP, CU en 50Plus de coalitie toch altijd wel steunen, heeft de coalitie toch gewoon een meerderheid?
CU wil dat per definitie niet ivm PVV & 50+ is nog een onzekerheidquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef horned_reaper het volgende:
Maar hoeveel zin heeft het eigenlijk om te kijken of de coalitie een meerderheid heeft?
Als de SGP, CU en 50Plus de coalitie toch altijd wel steunen, heeft de coalitie toch gewoon een meerderheid?
Waarom zou de CU de coalitie steunen? Waarom zou 50Plus de coalitie steunen? Dat de SGP de coalitie bij elk punt steunt, is ook nog maar de vraag.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef horned_reaper het volgende:
Ik ook hij heeft geen autogeert nodig.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat De Graaf het voor een PVV'er goed gedaan heeft
Goed is een groot woord. Hij heeft gewoon de standaard PVV-teksten goed ingestudeerd.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:31 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat De Graaf het voor een PVV'er goed gedaan heeft
Ja. Maar zoveel beheersing en rationalisme in duiding past niet in het draaiboek van de NOS en/of de oppositiequote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef horned_reaper het volgende:
50Plus is een aardig linkse partij, CU heeft weinig op met het kabinet en de SGP gaat waarschijnlijk maar 1 zetel halen.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:30 schreef horned_reaper het volgende:
Jaquote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
Deed de PvdA het zo slecht in 2007 dan, dat ze niet zakken?
Groot verlies toen volgens mij.quote:Op woensdag 2 maart 2011 23:32 schreef eriksd het volgende:
Deed de PvdA het zo slecht in 2007 dan, dat ze niet zakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |